ExtremeTerrain.com Avaliações 

5.038
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

They were quick to respond to my question about placing my order. More details were needed and they fixed the problem sometime Friday late night or early Saturday morning so I could place the order.... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Working with Mike on several items for my 2020 Tundra TRD Pro 4x4 has been a pleasure. He is very knowledgeable and provides great recommendations. He is always ready to answer any questions and his s... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered a set of headlights and a front bumper. I set up the 4 payment method through pay pal. I was told the front bumper was currently out of stock but I would recieve it between Sep.21-28th. Whe... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had a situation where an armor light flooring system came in two separate boxes and the tracking numbers showed up as both delivered. When only one box actually arrived. Their staff worked quickly a... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Veículos e Transporte

Informação fornecida por fontes externas variadas

We carry a huge selection of aftermarket Jeep Wrangler parts and accessories. Shop for all your Wrangler needs at ExtremeTerrain


Informações de contato

4,1

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

5 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 96% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,1

Todas as avaliações

(5.038)

596 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Extreme terrain is a good site but I…

Extreme terrain is a good site but I wish it had your order history on your account so it easy to check the old purchase and on orders purchase

29 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da ExtremeTerrain.com

Resposta da ExtremeTerrain.com

Hello Jerry,

Thank you for sharing your feedback with ExtremeTerrain. We appreciate the feedback that we receive from our customers as your feedback assists us in making improvements to the products and services we offer to our customers.

You can view all of your orders by logging into our Customer Portal, orders@ExtremeTerrain.com. On that site you will see a heading "Look Up All Your Orders / Manage Subscriptions" and you can enter either your phone number or email address to receive a verification number. Once you enter the verification number you will be able to view all of your orders.

If you have any questions, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst Company ever

Worst Company ever! Do not buy from Extreme Terrain. I purchased and received an item. Requested an RMA for return/refund. I never received confirmation that they received the return, which I have tracking information that it was. They now have the merchandise back, and I have no refund

28 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da ExtremeTerrain.com

Resposta da ExtremeTerrain.com

Hello Peter

Thank you for sharing your experience with ExtremeTerrain. We are sorry to hear of the issues that you experienced with your order for the CFM Performance Baffled Biller Valve Cover Breather.

We reviewed your order and we show that item was delivered, and you then submitted a return request online on 9/10. With this return, you elected to not purchase the discounted return tags from us. This would mean that you elected to purchase your own return label. We do not show that you provided us with that return tracking, so we could not monitor the tracking and refund you once it was received.

We also show that you filed a chargeback with your original payment method, As of 10/6, this is still pending. If you win the chargeback your payment method will refund the money to you. If you withdraw the claim, and provide us with the return tracking number that you used, we can review the tracking and if the item was received, we will refund you for the purchase.

If you have any questions or concerns, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Ordering off the website went good/ shipping is slow

Ordering off the website went good. But I placed my order on 9/24, it is now 9/29 and not shipped or tracking number. Waiting on the driving light so I can replace the headlight the I ordered for here and took 3 or 4 days to receive.

24 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da ExtremeTerrain.com

Resposta da ExtremeTerrain.com

Hello Kevin,

Thank you for sharing your feedback with ExtremeTerrain. We are sorry to hear of the delay in receiving your order.

We would like to review your order, but we were unable to confirm an order with the information shared in your comments. If you could send your order information to Satisfaction@ExtremeTerrain.com. In your email if you could also include a copy of your review comments. Once we receive this information, we will review your order and see how we can assist you.

If you have any questions, please contact us and we will be happy to review your order and see how we can resolve this issue for you.

Thank you,
Amy

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Put the wrong address on the parts

Put the wrong address on the parts, sent them 3000 miles from my address. Don't order from them they will have you sitting around waiting for parts that will never arrive.
Update, they did put the correct address on the package, problem is they shipped it usps and they lost it. It should have been sent ups or FedEx. Upon receiving the package 2 weeks late, only to find out they sent the wrong parts.

27 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da ExtremeTerrain.com

Resposta da ExtremeTerrain.com

Hello Glenn,

Thank you for taking the time to share your experience with ExtremeTerrain. We are disappointed to hear of the delays that you encountered with your recent order.

We reviewed your order and we do see that there was a lost package claim initiated on your order for the Brake Hydraulic Hose; Front Passenger Side (08-10 Jeep Wrangler JK), Front Upper Ball Joint Kit (93-04 Jeep Grand Cherokee ZJ, WJ; 94-01 4WD RAM 1500; 87-18 Jeep Wrangler YJ, TJ & JK; 84-01 Jeep Cherokee XJ) and the Front Lower Ball Joints (07-18 Jeep Wrangler JK; 99-04 Jeep Grand Cherokee WJ). These were shipped to you directly from the manufacturer.

We are unsure why the package went to California before being delivered to you in Pennsylvania. We did provide the manufacturer with the shipping address on your account. We do understand this was a frustrating experience for you.

We show that you contacted us and spoke with one of our Supervisors and they issued replacements for the Front Upper Ball Joint Kit and the Front Lower Ball Joints and these were delivered.

For the Brake Hydraulic Hose, you requested the replacement be cancelled because we are currently out of stock on this item.

We show the original package that was initially considered lost was delivered to your address on 10/3. We also show that you initiated a return for the upper and lower ball joints because they do not fit your Wrangler.

We do show that return labels were sent to you to return the two replacement orders and to return the original package that was delivered late to you. Once we receive the items back, we will refund your original payment method. We ask that you use each return label to return the items and not have them all in the same box, as this could delay the refund process. The return tags are "tied" to each item, so we can refund you when the return is processed for that item

If you have any questions, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I did not receive a confirmation email…

I did not receive a confirmation email until today. I had to check my bank online to see if the charge on my card went through. Then I got 7 confirmation emails in a row today. Website problems. Now my order is delayed for some reason.

19 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da ExtremeTerrain.com

Resposta da ExtremeTerrain.com

Hello John,

Thank you for sharing your feedback with ExtremeTerrain. We are sorry to hear of the issues that you experienced with your recent order.

We were experiencing issues with our systems and this caused delays in preparing orders and sending notifications to our customers. Once we were able to get our systems back up and running, we worked hard to catch up on the backlog for our customers.

We were unable to locate an order with the information shared in your review. If you could email your order information, and a copy of your comments, to Satisfaction@ExtremeTerrain.com. Once we receive this email, we will see how we can resolve this issue for you.

If you have any questions, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent Customer Service

I had a situation where an armor light flooring system came in two separate boxes and the tracking numbers showed up as both delivered. When only one box actually arrived. Their staff worked quickly and even over the weekend to get my issue resolved found out the box was just in delay. They resolved the problem quickly. Customer service is knowledgeable very helpful. Great place to do business!

20 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered rain guards for my 2026…

I ordered rain guards for my 2026 Tundra and they sent the wrong product. I called to return the product in its original packaging and took the 6 pictures they needed . I was told by Tammy that it needed to be reviewed before they would send a return label which was 24 to 48 hours. Its been a full week and suddenly their phone and website has been down. DO NOT BUY anything from this company. Horrible business practices. They never disclosed a review upon returns. I'm disputing this with my CC company since I can
t anyone to answer the phone.

10 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da ExtremeTerrain.com

Resposta da ExtremeTerrain.com

Hello Chris,

Thank you for sharing your experience with ExtremeTerrain. We are sorry to hear of the issues that you experienced with your order for the Low Profile VentVisor Window Deflectors.

We do apologize for the delay in following up with you once you set up the return, as these did not fit your Tundra. We were experiencing system outages and this caused delays in reaching out to customers.

We do show that the return was set up and you were refunded for the item on 9/25 and once the return is fully processed, we will also be refunding the shipping you paid for this order. These refunds are being issued back to your original payment method.

We do understand this was not a great experience for you, and due to this situation, we issued a credit to your ExtremeTerrain account. This credit can be used on a future order and it is valid until 12/31/2026.

If you have any questions, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Title: Disastrous Shipping — Package Trapped in a SoCal Loop

Title: Disastrous Shipping — Package Trapped in a SoCal Loop

Review:
I ordered from ExtremeTerrain, and the shipping experience has been an absolute nightmare. My package has been completely mishandled and is currently bouncing endlessly between sorting facilities throughout Southern California.

It’s incredibly frustrating to watch a time-sensitive order circle the same region without actually being delivered. ExtremeTerrain needs to take more responsibility for its carrier selection and logistics oversight.

Buyer beware if you actually need your parts delivered on time.

15 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da ExtremeTerrain.com

Resposta da ExtremeTerrain.com

Hello Alexander,
Thank you for taking the time to share your feedback with ExtremeTerrain. We do value the feedback that we receive from our customers, as your comments help us to make changes and improvements to the products and services we offer to our customers.

We reviewed your order for the Wheel Lug Nut Wrench that you ordered on 9/1. We reviewed the tracking and we do apologize for the frustration you experienced regarding the delay in the item being delivered to you. We had the item shipped out on 9/1 and there were no noted delays on the tracking site. Your frustration with this order is understandable.

Due to this situation, we issued a credit to your ExtremeTerrain account. This credit can be used on a future order and it is valid until 12/31/2026.

If you have any questions, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered a ClearLidz for my jeep

I ordered a ClearLidz for my jeep, The packaging was terrible, the AI program to get help is bad. They left out the hardware to install it. I went to Clearlids they help me out and shipped the correct hardware to me. Extreme terrain customer service is terrible.

11 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da ExtremeTerrain.com

Resposta da ExtremeTerrain.com

Hello Scott, Thank you for sharing your experience with ExtremeTerrain. We are sorry to hear of the issues that experienced with the ClearLidz that you recently ordered from us.

We wanted to review your order to see how we can assist you, but we were unable to confirm an order with the information shared in your review. If you could send your order information to Satisfaction@ExtremeTerrain.com. Please also include a copy of your comments, for context. Once we receive the email, we will review your order. We do understand that you reached out to Clearlids and they were able to assist you, but we would like to see what happened that you were missing the hardware.

If you have any questions, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Customer service goes a long way

Customer service goes a long way, and y'all are the best out there, always have the parts needed and if not y'all go out of your way to find them..... Extreme terrain customer for life.

12 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The right parts for the right look.

The salesperson could see what rims I have ordered in the lug nuts that I had on my vehicle from factory would not work I told him I was looking for the locking kind which is the six spline lug nuts and he got me the right ones for those rims in the color I wanted. Very professional

8 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Sales

Good morning, it all started when I had ordered the wrong part. A fifty two inch light bar in white color in which I do not want the white. I wanted the black, so I called this phone number and gotta a hold somebody and they got that order canceled great. So to reorder the right part, they needed to send me to sales. Okay fine, but I never could get through sales. They kept giving me
The phone AI which was sending me in circles
I finally got ahold of sales but they didn't answer the phone so I left a call back number
As requested.
I still haven't heard anything. I am wanting to purchase more parts for my Jeep Gladiator I am going to try again this morning, hopefully I can get to the right person. Have a great day.

8 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da ExtremeTerrain.com

Resposta da ExtremeTerrain.com

Hello John,

Thank you for taking the time to share your feedback with ExtremeTerrain. We do value the feedback that we receive from our customers as the comments we receive help us to make changes and improvements to the products and services we offer to our customers.

We apologize that you experienced issues with connecting to a member of our Sales Team. I can understand this is a frustrating experience. Our AI Chat Bots, are there to answer general questions, but they should be trying to connect you to a live agent, if one is available.

In reviewing your order we do show we cancelled the order for the 52-Inch White Curved LED Light Bar; Spot/Flood Combo Beam (Universal; Some Adaptation May Be Required) that was placed on 9/3 and one of our Sales Tech was able to assist you in placing an order for the 52-Inch 5D Series Straight LED Light Bar; Combo Beam (Universal; Some Adaptation May Be Required). We show this order was delivered to you on 9/15/2026.

While we are happy that you received your orders, we do apologize for the delay and the issues that you experienced while trying to speak with a member of Sales.

If you have any questions or concerns, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I appreciate the product description…

I appreciate the product description that was given on site. It was detailed and easy to read. The installation videos are great and show a step by step plan. Ordering was a snap and thank you for the Veterans discount! Surprised it shipped so quickly and I look forward to the weekend project!

8 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais