First Mats Avaliações 

1.465
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Flawless from order to delivery. I cannot fault a single thing. Order, sit back and a beautiful product will arrive, and ours arrived before anticipated. The logo mat we ordered has exceeded our expec... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I used the online design service but also received a little extra help making adjustments. My large entrance mat was delivered 12 days after purchase which I think is good for a bespoke item. I... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The software to design a custom mat is very intuitive. The options for colour and size should meet most needs. The follow-up after initial design is helpful and supportive to obtain your ideal project... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

ORDERED MATTS WITH OUR COMPANY LOGO AND ARRIVED 1 WEEK LATER AND REALLY DO LOOK GREAT GOOD QUALITY STRONG AND DURABLE THANKS RAINFORD CARS


Detalhes da empresa

  1. Fornecedor de equipamentos de segurança
  2. também em
  3. Empreiteira para Instalação e Reparo de Pisos
  4. Fornecedor de equipamentos para manuseio de materiais
  5. Fornecedor de produtos de borracha
  6. Loja de Carpetes

Sobre First Mats

Escrito pela empresa

First Mats Logo

At First Mats, we are proud to be a UK-based provider of premium matting products, trusted by thousands of businesses. From custom logo mats that elevate your brand to safety-focused anti-fatigue mats, our range is designed with quality, functionality, and style in mind.

Since our founding in 2016, we’ve been committed to offering expert advice, fast delivery, and top-tier customer service. Our team is here to guide you every step of the way, ensuring you find the perfect mat for your needs.

Shop Now

Our Product Categories

Logo Mats

Stand out with our bespoke logo mats, designed to enhance your business’s branding. With durable materials and stunning visuals, our logo mats are the perfect choice for businesses looking to impress.

Logo Mat

Logo Mats

Anti-Fatigue Mats

Support your team with our industry-leading anti-fatigue mats. Ideal for reducing discomfort and improving productivity, these mats are a must-have for any workplace where employees stand for extended periods.

Anti-Fatigue Mat

Anti-Fatigue Mats

Entrance Mats

Keep your premises clean and professional with our high-performance entrance mats. Designed to trap dirt and moisture, these mats are perfect for protecting floors and maintaining a welcoming appearance.

Entrance Mat

Entrance Mats


Informações de contato

4,7

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

1 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 68% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,7

Todas as avaliações

(1.465)

340 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Didn’t arrive on the date given

Didn’t arrive on the date given. Contacted First Mats and was told it would be with me 4 days later. Waited in and it still didn’t arrive. That’s twice I have waited and it’s not arrived. I’m still waiting.

15 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you for your review, and we're truly sorry for the delay with your order and for the inconvenience of waiting in twice for a delivery that didn't arrive. We completely understand how frustrating that is, and it's not the experience we want any customer to have.

Your mat needed to be remade to make sure it met our quality standards, which pushed it back beyond the date we originally gave you. We should have kept you better informed along the way, and we're taking that on board to improve how we communicate delays.

The good news is that your mat is now complete and dispatching today, due to be with you tomorrow. We'll keep in touch until it's safely with you, and if there's anything at all in the meantime, please call us directly on 0121 702 1659.

Kind regards,
The First Mats Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Logo Mat

We ordered a mat about 2 months ago. Very easy process on their web site and took delivery about 3 weeks later. Really swift order to delivery which is great for busy businesses.
The quality of the mat is absolutely spot on.
Long pile, soft material and the logo copied very acurately.
Only one issue, because of the pile and the shiny materials used, it looked a very dark blue.
I needed it to be black as it was an entrance mat.
I emailed and spoke to a lovely gentleman called David Parker who addressed my issue and asked if i could take 2 weeks to see if after foot traffic and hoovering, the colour would darken. I agreed and left it for 2 weeks, the colour didn't change.
On speaking to David, he mentioned a different product he could use and put another mat into production. 3 weeks later the mat arrived. Absolutely spot on, colour, logo everything. The pile is shorter as advised and the depth of the black now sits perfectly with the sofas etc.
I want to say a huge thanks to the company but mainly David for his Customer Service - second to none.
I am a very happy customer 😁

30 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for taking the time to write such a detailed review, and we're delighted the replacement mat is now exactly what you were after.

Plush pile can sometimes shift how a colour reads compared with a flatter finish, so we really appreciate your patience while we waited to see whether it would settle with foot traffic. Switching to a shorter pile was the right call for a true deep black, and it's great to hear it now sits perfectly alongside your sofas and that the logo came out accurately on both mats.

I'll make sure your kind words about David are passed on, as he'll be really pleased to read them. Thanks again for choosing First Mats, and if you ever need another mat for your business, we'd be glad to help.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good service.

18 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for your kind review! We're really glad to hear you had a good experience with your Plush Choice Entrance Mat. If you have any questions or need assistance in the future, feel free to reach out. Enjoy your new mat!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very easy online order

Very easy online order - rubber backed door mat, made to measure.
Very pleased with product & fits in place perfectly!

15 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for your lovely review! I’m really glad to hear that your Plush Choice Entrance Mat fits perfectly and that you found the ordering process easy. We appreciate your feedback and hope it continues to serve you well!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very good company

Very good company, also jay levy was a very top professional.

10 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear you had a great experience with your Logo Mats and that Jay was able to assist you :) . If you ever need anything else, just let us know!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick and easy from start to finish

Your website was very easy to use and I had a design ready for review in minutes. Price was also very competitive. Really happy with the quality.

15 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear that you found our website easy to use and that you're happy with the quality of your Logo Mat. If you need anything else in the future, just let us know!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

GOOD VALUE AND EASY TO DEAL WITH

EASY TO FIND WHAT I WANTED ON WEBSITE - COMPETITIVE PRICING - SIMPLE PROCESS - QUICK DELIVERY - GOOD VALUE

14 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear that you found our General Purpose Natural Rubber Sheet Roll so easy to order and that it arrived quickly. It's great to know you feel you got good value – we really appreciate your feedback!

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Lovely quality and helpful staff

Lovely quality and helpful staff

Delivery took far too long though

7 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for your lovely review! I’m really glad to hear you’re pleased with your Logo Mat and our helpful team. I apologise for the delay in delivery; we’re always looking to improve our service and your feedback is invaluable.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exactly as ordered, well made

Exactly as ordered, just what I needed. WEll made

10 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for your lovely review! We're really glad to hear that the Plush Choice Entrance Mat was just what you needed and that you found it well made. If you ever need anything else, just let us know!

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Good customer service

Good customer service. Good delivery. Nice looking items

9 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for your lovely review! We're delighted to hear that you’re pleased with your Logo Mats and that the delivery went smoothly. If you need anything else or have any questions, just give us a shout!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

What a great company to deal with

What a great company to deal with, fast efficient and polite service from start to finish..... and we got the most fantastic entrance mat for Elliott's Dog Grooming Studio
Thank you to Jay for his exceptional service and advice

14 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you for such a lovely review! We're thrilled you're happy with the new entrance mat for Elliott's Dog Grooming Studio. It's the first thing your customers and their four-legged friends will see, so it's great to know it's made the right impression.

We'll be sure to pass your thanks on to Jay, who'll be delighted to hear his advice helped. Wishing the studio every success, and we'd be glad to help again whenever you need us.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service and brilliant…

Excellent service and brilliant product- follow up from the customer service was timely and really helpful

9 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for your kind review! We're really pleased to hear that you loved your Logo Mats and found our customer service helpful. If you need anything else in the future, just give us a shout!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product

Great product
Great quality
Fast dispatch

23 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you for the seal of approval! We're really pleased you're happy with the quality of your mat and that it was dispatched quickly. We hope it serves you well for years to come, and we'd love to help again whenever you need us.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

product is excellent

product is excellent

7 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for your lovely review! We're really pleased to hear you’re enjoying your AquaProtect Super Absorbent Door Mat. If you ever need anything else, just give us a shout!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I just received my second mat for the…

I just received my second mat for the floor for my tattooing area and it’s absolutely incredible. I love it Services. Incredible quality is very very good. Keep up the good work. I’m gonna order a third one.

23 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for coming back to us for a second mat, and we're delighted it's living up to the first! It's great to hear our matting is working well in your tattooing area, where comfort and a clean, professional finish really matter.

We'll be ready and waiting for order number three. Thanks again for your support, and keep up the great work in the studio!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

It’s our 2nd purchase of First Mats .

It’s our 2nd purchase of First Mats .
Very happy with our carpets

7 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you're happy with your Logo Mats and that this is your second purchase with us. Your satisfaction means a lot, and we appreciate your continued support!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good quality mat

Mat arrived quickly and well packed. Easy to trim to exact shape required, 23mm thick just right for the mat well.

10 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you so much for your lovely review! I'm glad to hear that your 23mm Thick Premium Coir Coconut Matting arrived quickly and that it was easy to trim to fit your mat well. We really appreciate your feedback and hope you enjoy your new mat for years to come!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

First mats

I ordered up a Mat for my home and was very disappointed that it didn’t arrive as scheduled.
I sent a email regarding this and was told it was the courier company’s fault.
I asked for a refund and I waited over a week to receive my refund.
I don’t understand why this company just couldn’t use an other courier and deliver my Mat.
Mr Rees.

7 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Hi Mr Rees,

Thank you for taking the time to leave your feedback, and I’m very sorry for the disappointment and inconvenience caused with your order.

Your mat was dispatched promptly from our warehouse, but unfortunately the delivery did not go as expected. While the issue occurred with the courier, we fully appreciate that you placed your order with First Mats and that the overall experience is ultimately our responsibility.

I’m also sorry that your refund took longer than it should have to reach you. We have reviewed what happened and have since been looking closely at our courier arrangements to help prevent similar issues going forward.

I have also contacted you personally to apologise and to try to put things right.

Once again, I’m sorry that we fell short of the service you should expect from us, and I hope we have the opportunity to restore your confidence in First Mats.

Warm regards,
Jack
First Mats

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service

Accurate description, extremely fast delivery.
Well recommended.

1 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Hi Derek,

Thank you very much for your kind review. We’re really pleased to hear that you were happy with the product description and the speed of delivery.

We really appreciate your recommendation and hope to welcome you back to First Mats again in the future.

Warm regards,
Jack
First Mats

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not delivered after waiting 13 days and…

Not delivered after waiting 13 days and when questioned the sales rep never phoned back. Turns out it hasn’t even been made yet and will be another 4 days.

4 de setembro de 2026
logotipo da First Mats

Resposta da First Mats

Thank you for your feedback, and we're sorry for the frustration caused by the delay with your order and for not getting back to you as promptly as we should have. We understand how important it is to know where an order stands, especially when you're waiting on it.

This was an isolated hold-up, and we're glad we were able to get your mat completed and the situation resolved. We've taken your comments on board, particularly around call-backs, so that customers are kept properly updated. If you feel your experience has changed now that everything has been sorted, we'd be grateful if you'd consider updating your review. If there's anything else we can help with, please call us on 0121 702 1659.

Kind regards,
The First Mats Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais