Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I've ordered from Gessato a couple of times so far, both orders included a mix of gifts and items for myself. Very pleased with their selection, prices, and hard-to-find items.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disastrous customer service I placed an order on Gessato Design Store, but right after completing the payment, I was informed that the shipping fees would cost as much as the items themselves. I im... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Need to return a gift, but there is zero response via eMail for months, nor their online chat. Additionally, they have a Bay Area phone number, giving the impression of local, but package ended u... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had a much needed repair for my Solari Dator 60 flip clock. Davide and Elda were extremely helpful with arranging for it to be shipped to and from Italy for the repairs. They kept me appraised at al... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de decoração de design de interiores
  2. também em
  3. Fornecedor de Brindes

Escrito pela empresa

At Gessato, we’re all about great design—whether it’s the pieces we curate for our store or the stories we share. But let’s be real: if you’re here, you’re probably checking out reviews for the store. Fair enough. We specialize in thoughtfully selected modern design—home goods, furniture, accessories—that stand out for their quality and originality. No generic mass-market stuff here. Just a carefully chosen mix of independent designers, cult brands, and timeless classics. We’re a small team, not a faceless corporation, which means we care. A lot. About what we carry, how we pack it, and how we communicate with you. And if something ever goes wrong, we work to make it right. So if you’re wondering whether we’re legit—yes, we are. If you’re wondering whether we care—absolutely. And if you’re looking for something beautifully designed, you’re in the right place.


Informações de contato

3,7

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

46 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 80% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,7

Todas as avaliações

(46)

14 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horribly frustrating experience with…

Horribly frustrating experience with Gessato. I was charged 5 times for my order. It then took many months for me to get refunded for their mistaken illegal charges. They initially refunded just 3 of their illegal charges and then for months I had to send long emails explaining how i was still double charged for my order. Instead of thoroughly checking whether that is true on their end, they kept saying I was not double charged time and time again, despite me sending them clear proof. Can’t be more frustrating than that. Then, after many months, they finally admitted that I was double charged and that they made another mistake not looking at PayPal charges. Most customers would just give up (I assume that’s what the hoped would happen). I also ordered a custom item and they shipped the wrong item. Even after I told them I ordered a different item, they insisted I did not order the custom item. Again, I had to send proof I did and then they sent the right item.
Only after months of frustrating correspondence were the issues fixed.
I was never offered a compensation for my time, energy, frustration, and the fact that I was charged months before I was refunded so I didn’t have access to those funds the entire time I waited for my refund.

10 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

Thanks for your feedback. Just to clarify for others reading—multiple charges occurred because the order was placed several times, each triggering a confirmation email. We responded to every message promptly and resolved all issues, including issuing full refunds. We're a small team and always do our best to help, even in confusing situations like this.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I bought golden counter month ago

I bought golden counter month ago , i was very happy beautiful counter and dropped from my lap . Customer service was excellent and very helpful . They are doing repair no charge so happy excellent company.

24 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

Thank you for your kind words! We’re so glad you’ve had a great experience and appreciate your support.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service

Excellent customer service, quality product, and competitive prices. Highly recommend!

10 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

Thank you so much! That truly made our day. We appreciate your support!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic products

Fantastic products! Quick shipping, friendly and an easy shopping experience. Will definitely be back!
Thx!

25 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

Thank you for your kind words! We’re so glad you’ve had a great experience and appreciate your support.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic customer service and a neat…

Fantastic customer service and a neat product selection!

Davide was extremely helpful in facilitating a specialized engraving of a gift for my wife, as well as then expediting the delivery in time for her birthday. He was extremely responsive in emailing, and was clear in communication around pricing, the process, etc.

Highly recommend!

20 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

Thank you so much, Ben! We're thrilled to hear you had a great experience, and it was a pleasure helping with your special gift. We truly appreciate your kind words and recommendation. If you ever need anything else, we’re here for you!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Friendly and helpful customer service

I had a warranty issue with a watch I purchased from Gessato. I'm happy to say Gessato was helpful and supportive in working with me and the manufacturer to resolve the issue. I had a variety of choices on Authorized Dealers for this watch, and I wasn't sure at first who to go with. I can tell you that Gessato is the real deal, and they'll support their customers.

17 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

We truly appreciate your trust and are glad we could help resolve the issue! Thanks for choosing us.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

terrible customer service and late shipping

The company made a huge mistake about marking my order as a scam and sending an email saying that
“
Nice try bud. Gotta get a little smarter :)

Take it easy”
about scamming… then they got my order cancelled and then they realized it wasn’t a scam so they sent me an invoice to pay over PayPal and shipped out my order more than a week after the payment. I received my order 12 days later which is a shame nowadays. The customer service was a huge disappointment. You wouldn’t even get a fast response or even one. I am expecting an item that was out of stock and they promised to ship it out early September. I’ll see how it goes with the next shipment and update my review. For now unfortunately it’s a 2 star experience .

30 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

We’re truly sorry for the confusion and frustration caused by the initial error. Your order was mistakenly flagged due to a recent spike in fraudulent activity, and the message you received was sent in error—it's not representative of our values or tone. We did follow up promptly, processed your order, and included a complimentary item to make up for the situation. We appreciate your patience regarding the delayed item and are committed to ensuring the rest of your experience goes smoothly. Thank you for your feedback—it helps us do better.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

very fast and friendly response

I was looking for a very specific watch, unfortunately it seemed an older model, out of stock.
I was helped very swift and with the greatest patience and kindness. Contact was made with the designer and it turned out that the model I preferred was actually still available at the designer!
Now I’m a very happy customer with a beautiful piece of artwork.

1 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

Thank you so much for the kind words!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

exceptional customer service

I’ve had a truly exceptional experience with their customer service — clear and prompt communication, and solved my issue immediately. I’d happily (and confidently) purchase from them again!

9 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Extremely impressed - flawless customer service

Wow. Just wow. This company has gained a lifelong customer today. I am very impressed.

Absolutely flawless interaction with Gessato. My order was shipped super quickly & arrived in a very timely manner. Upon receiving, there was an issue. I emailed them late @ night about it. The next morning, a human responded & provided an actionable response. Nothing canned. Then, as soon as I sent over my response, they did their part right away.
Every single communication was quick, on point, I was offered options & the end solution was extremely satisfactory. Also, no canned responses @ all.

If you are reading this, go ahead and place your order with them. Also tell all your friends. Do not give your hard earned money to a big, faceless company. If any issues, these good people will take care of you - same as they did with me.

Gessato, you rock!

PS Wanna hear something else? I previously placed another order with them a long time ago. Guess what? At the time I placed this order, they sent me a separate email thanking me for my loyalty. Small gesture, but I was impressed & felt noticed (even though I am aware that this is an automatic process). This company really does customer service right.

15 de fevereiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

It's wonderful to hear such positive feedback from a satisfied customer. Your thoughtful review not only made our day but also reinforces our commitment to providing excellent service. Thank you for taking the time to share your experience and for your continued support. We look forward to serving you again soon!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Awesome Service & Product

The first item had a defect in the light, but when I emailed for help they rectified it before even responding to the email! I love my heart lamp, and I’m super happy with customer service. Overall, a fantastic experience!

28 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

Thank you very much for the kind words!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Order Corrected with a Bonus

My first experience with Gessato Design Store started off rocky—I received an orange corduroy pillow instead of the brown one I ordered. But customer service was quick to resolve the issue. They overnight-shipped the correct color, included a prepaid return label for the mistake, and even threw in a complimentary laundry detergent that I now adore. All in all, it turned into a very positive experience due to their excellent customer service.

6 de novembro de 2023
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

We apologize again for the mix-up with your order and are glad we could turn your experience around. Your patience and understanding mean a lot to us. Thank you for appreciating our efforts and for loving the complimentary detergent. We're committed to ensuring your satisfaction with every purchase!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Happy customer

First time shopping at Gessato Design Store. I have no complaints, everything went very smoothly as I hoped.

30 de outubro de 2023
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

Thank you for choosing Gessato Design Store for your first purchase! We're delighted to hear that everything met your expectations. We look forward to providing you with more smooth and enjoyable shopping experiences in the future.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My new go to place for special gifts

I wanted to buy something special for my father in law who's an architect but I had no idea what to buy. Someone pointed out Gessato. I found a very cool pen and decided to buy. Very satisfied with my purchase and service.

28 de outubro de 2023
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

We're thrilled to hear that you found the perfect gift for your father-in-law at Gessato Design Store! It's always our pleasure to help our customers find those special items. Thank you for your trust and for choosing us for your gift needs. We look forward to assisting you again in the future!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Lack of action for faulty product

I purchased a Gummi Lamp from Gessato in June 2023. It arrived and was faulty, with the lamp not working at all. I contacted Gessato, and communication back was great at first. I was asked to check I had plugged it in correctly and tighten the bulb. All of these steps I had done. Since replying back to their "quick fixes" that the lamp was not working, communication has ceased. I have followed this up regularly with no success.

It's extremely frustrating when you purchase something with a high value attached to it and expect a level of quality, all to be disappointed.

Placed review on Trust Pilot on 17 August and then had a response within 24 hours claiming they had sent a new replacement bulb. Received new bulb on 5th October, almost two months later. The new bulb was a completely different colour and did not fix the problem. Emailed them again on the 6th October advising them that new bulb had not fixed the issue and have not heard back.

This is the worst customer service experience and I would not recommend purchasing from this store.

17 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

We at Gessato sincerely apologize for the inconvenience and frustration you've experienced with your Gummi Lamp purchase. Your feedback is extremely valuable to us, and we want to ensure clarity on the situation.

International Shipping Challenges: Being a US-based business, international shipping, particularly to Australia, poses unique challenges. This can sometimes result in extended delivery times and communication delays, which we continuously strive to minimize.

Troubleshooting Process: For quality assurance, we requested a video demonstrating the lamp setup – plugging in the cable and correctly installing the bulb. This standard procedure helps us diagnose issues more effectively. Unfortunately, we only received a photo of the lamp turned off, which limited our ability to fully assess the situation.

Effort to Resolve: In good faith, and to promptly address your concerns, we sent a replacement bulb. We understand it did not resolve the issue, for which we are currently seeking a solution.

Customer Expectations and Communications: We realize that our reaction times might not always meet expectations due to the geographical distance. Additionally, we felt disheartened to receive threats of a negative review early in our communication. Our goal is to ensure customer satisfaction and find amicable solutions to any issues.

We are committed to resolving your case and would appreciate the opportunity to discuss this further. Could you please provide the requested video or any additional information that could help us better understand the issue with your lamp? This will enable us to find a more suitable solution for you.

Thank you for your patience and understanding. We look forward to your response and to resolving this matter to your satisfaction.

Best regards,
The Gessato Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I bought an item and never received an order confirmation.

I ordered a Diesel by Seletti Cosmic Dinner Plate-Pluto on April 26th, 2023. I never received any confirmation email or order number. I found this odd, so I emailed the contact email on their website, but they never replied. I tried emailing one month later and found that the email might be invalid, and the messages won’t send. I still have no information on my item. I find this extremely unprofessional and frustrating.
Yes, they seem to have beautiful things, but I will not recommend purchasing from Gessato. I’m not here to make you guys look bad, but I figured I would hopefully get some answers. Thank you.

26 de abril de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Gessato

Resposta da Gessato

Dear Mercedes,

Thank you for taking the time to express your concerns about your recent experience with Gessato. We are genuinely sorry to hear about the difficulties you've encountered, and we certainly appreciate your feedback. Our team is committed to ensuring your satisfaction and making sure any issues are properly addressed.

Firstly, regarding the issue of communication, our records show that we attempted to contact you multiple times via the two email addresses provided with your order. Unfortunately, we didn't receive a response from either address. This led us to believe the emails might be non-operational or incorrect, which certainly created an obstacle in our efforts to update you about the status of your order and address your concerns.

Secondly, we understand your frustration about not receiving a refund directly. However, since your order was placed using a monthly installment payment method through Klarna, we issued the refund to Klarna as per the established procedures. We advise reaching out to Klarna's customer support to confirm the status of this refund.

Thirdly, we'd like to clarify that we have sent several notifications to the email addresses you provided, updating you about the delay in delivering the Diesel by Seletti Cosmic Dinner Plate-Pluto. We deeply regret that these updates did not reach you due to the issues with the email addresses.

Lastly, while we understand and respect your sentiment, "I'm not here to make you guys look bad," it is disheartening to see that you've given us a one-star review. This rating, combined with our unsuccessful attempts to reach you, presents a challenge for us as we strive to maintain a high standard of customer service and satisfaction.

We would appreciate it if you could provide us with a valid email address, or an alternative method of communication, to help us rectify this situation and to ensure this kind of misunderstanding doesn't happen in the future. If you have any more concerns or questions, please do not hesitate to get in touch.

We remain committed to resolving your issues and ensuring a more seamless experience in the future.

Best regards,

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais