Happy Hemp - CBD Gummies & Edibles  Avaliações 

421
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Have been buying from this company for years and have had no issues with them until recently received my product melted from heat, they immediately responded to my email and even thou I purchase thru... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This is an amazing company ! The costumer service might be the best one I’ve ever experienced. So much variety on products and fully transparent with ingredients and testing !

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have been a loyal Happy Hemp customer for years. While I’ve occasionally tried other companies hoping to save a little money, the product quality elsewhere simply doesn't compare. Happy Hemp is co... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible customer service. I ordered 30 gummies . I got a package a 6 stronger gummies, forcing me to cut each piece into 5 small sections. ( the pieces were too small to get 5 pieces). Customer serv... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Maconha
  2. Loja de cigarros eletrônicos
  3. Loja de narguilé

Escrito pela empresa

At Happy Hemp, we firmly believe that purer is better, which is why all of our oils and concentrates are packaged in their purest form. Produced in the USA using nothing but the finest quality ingredients, our CBD products are all proven to be as potent as possible.


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

421 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,3

Todas as avaliações

(421)

73 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Unbeatable Quality and Top-Tier Customer Support!

I have been a loyal Happy Hemp customer for years. While I’ve occasionally tried other companies hoping to save a little money, the product quality elsewhere simply doesn't compare. Happy Hemp is consistently superior.

On top of their fantastic products, their customer service is top-notch. I recently had an order arrive damaged from shipping, and their team made it right immediately without any hassle. I highly recommend Happy Hemp to anyone looking for premium quality and outstanding customer support!

12 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love Happy Hemp

I order from Happy Hemp very often!! I use them at night for sleep. They help immensely!! Sleep wonderfully and no groggy feeling in the morning. The company is awesome. Help me with my order whenever I need it and they’re happy to do it!! Shout out and big thanks to Caleb and Keanue!! Love Happy Hemp!!

15 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I order some gummies with an ice pack…

I order some gummies with an ice pack protection. They arrived melted i was home when they came .I was told they would send me a new order but haven't received it.

25 de agosto de 2026
logotipo da Happy Hemp - CBD Gummies & Edibles

Resposta da Happy Hemp - CBD Gummies & Edibles

Hi Tenia,

We understand how disappointing it is to expect a replacement and still have concerns about receiving it.

The replacement was shipped immediately after it was processed and has since been marked as delivered on September 14. If you have not received it, please contact us directly at support@gethappyhemp.com so we can look into this for you and help get everything sorted out.

We sincerely apologize for the inconvenience, and we appreciate your patience. We always strive to provide our customers with the best possible products and service.

--
Happy Hemp Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love happy hemp

I love happy hemp. Really simple to order. Shipping is fast . I love the prices and quality of the bears I get. The price is strong and low enough to buy from monthly. Overall 10/10. Keep it up. Thank you

11 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Have been buying from this company for…

Have been buying from this company for years and have had no issues with them until recently received my product melted from heat, they immediately responded to my email and even thou I purchase thru Groupon they replaced product w/o second thought, and this is why I only purchased my products from them. Thank you for your customers back... great job

7 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing support team!

The support team has been amazing to chat with, with getting me the help I need and also being the most friendly and fast! Literally same day response and apologetic for a slight mishap. We are all human and it happens ya know.

8 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

No delivery- I’ve received your products very fast…

I’ve received your products very fast before but it’s been over a week and have not received the package.

26 de agosto de 2026
logotipo da Happy Hemp - CBD Gummies & Edibles

Resposta da Happy Hemp - CBD Gummies & Edibles

Hi Julie,

We’re sorry your order hasn’t arrived as expected, especially since you’ve had faster deliveries from us before.

It looks like your package was unfortunately lost after being handed over to the courier. We’ve been in contact with the courier regarding the issue, and we’ve already processed a replacement for you. We also sent an email with the replacement details and updates.

We truly appreciate your patience and understanding, Julie, and we hope your replacement reaches you very soon. If you need any further assistance, please email us at support@gethappyhemp.com. We’re always happy to help!

--
Happy Hemp Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I normally order enough to get me…

I normally order enough to get me through all the hot months in Phoenix AZ. But I shared some with my brother because I’ve been taking them for years and has improved my health. My order had melted when the UPS driver handed them to me and I paid extra to ship with ice. They graciously sent me another order at no cost.

25 de agosto de 2026
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible customer service

Terrible customer service. I ordered 30 gummies . I got a package a 6 stronger gummies, forcing me to cut each piece into 5 small sections. ( the pieces were too small to get 5 pieces). Customer service ignored my complaints. Find another company

1 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Happy Hemp - CBD Gummies & Edibles

Resposta da Happy Hemp - CBD Gummies & Edibles

Hi George,

We’re sorry for the confusion regarding the quantity of gummies in your order.

The number of gummies included is listed in the product description on our website, as well as on the product label.

We understand how this may have been unclear, and we appreciate you sharing your feedback.

Please let us know if you need anything else.

--
Happy Hemp Support

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

A SOUPY MESS - been a customer for a while now

I’ve been a customer for a while now - my last order I received was a melted soupy mess! The dry packet was inside & mixed with the goo - I called customer service & they replaced it - the replacement arrived just as the one before! Needless to say I’m out $$ and no product!

27 de julho de 2026
logotipo da Happy Hemp - CBD Gummies & Edibles

Resposta da Happy Hemp - CBD Gummies & Edibles

Hi Angie,

We’re truly sorry to hear about your experience, especially after the replacement shipment arrived in similar condition. We completely understand how frustrating this must be.

We’ve already reached out to you by email and have offered a complimentary replacement with expedited shipping and ice packs. While we do everything we can to help protect the gummies during transit, shipping delays or extended transit times with the carrier can unfortunately affect the condition of temperature-sensitive products.

Please reply to our email or contact us directly at support@gethappyhemp.com or 305-209-4124 so we can make sure we get this resolved for you.

Thank you for being a longtime customer and for giving us the opportunity to make this right.

-
Hpappy Hemp Support

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Still have not received my order and…

Still have not received my order and tracking information is not available

27 de julho de 2026
logotipo da Happy Hemp - CBD Gummies & Edibles

Resposta da Happy Hemp - CBD Gummies & Edibles

Hi Shanna,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating delays like this can be.

Upon reviewing your order, your package was handed over to USPS on July 27, and tracking began updating on July 28. While there was a delay in transit that was outside of our control, we can confirm that your order was successfully delivered on August 6, 2026.

If you have any concerns about your delivery or need further assistance, please feel free to reach out to our support team at support@gethappyhemp.com or call us at 305-209-4124. We’re always happy to help.

Thank you for your patience and for bringing this to our attention.

--
Happy Hemp Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

What wonderful people work at Happy…

What wonderful people work at Happy Hemp! Everything is great 😃. Had a hiccup, but they took care of me right away. Product I ordered was very effective. I'm a senior, always in pain. I used the gummies, sat down to watch a movie. About an hour later, it suddenly occurred to me that I had NO pain. Not anywhere. I was so happy 😊. It lasted about five hours. I actually cried in relief. I have been in pain for years, but I couldn't keep up with the cost of the Medical Marijuana card and the products were also expensive and not as good, not by a long shot. PLEASE support the cause. People in pain should not be stigmatized as drug abusers. And yes, nice buzz. I would not drive while using. God bless everyone at Happy Hemp! Linda

14 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thank you Happy Hemp Customer service

Thank you Happy Hemp!! You came through again. The last order I placed with a drop shipper looked like the seal had been broken. I wrote to Happy Hemp with a picture and they were so good to send me a whole new bottle!!! Happy Hemp has the best customer service and always answers my questions. Happy Hemp has the best tasting CBD that works wonderfully for my arthritis!!! Satified customer!

23 de junho de 2026
logotipo da Happy Hemp - CBD Gummies & Edibles

Resposta da Happy Hemp - CBD Gummies & Edibles

Thank you for your feedback, Linda. We're sorry to hear that this order didn't meet your expectations.

We previously replied to your email to explain our updated packaging, but it looks like we haven't received a response. Our gummies are now packaged in child-resistant bottles, which no longer include the inner freshness seal. Instead, they use an exterior tamper-evident security seal that may occasionally become torn during shipping.

If you have any additional concerns or notice anything unusual with your product, please send us photos at support@gethappyhemp.com, and we'll be happy to take a closer look and assist you further. We appreciate your longtime support and hope to make this right.

--
Happy Hemp Support

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais