Glazing Store Avaliações 

65
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Even before I placed order was looking for cill details And Emma was quick to respond with the relative information From the moment I placed the order ,I was kept up to speed with p... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Once again Emma gets a rave review.. the whole experience was a breeze. Korniche lantern, couldn’t find it cheaper anywhere else, Emma was a great help with glass choice and my changing of the colour... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have never known a company to be so dishonest in what they do. Glass arrived for our lantern but not the frame. After many many calls to the main desk (who cannot offer any help) we are still waitin... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very good company and would definitely use again. They helped us out greatly even though we had issues with the manufacturer, who were less than helpful! Cutting a long story short, Glazing Store’... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Fabricante de Janela de Alumínio

Escrito pela empresa

Glazing Store are the UK's leading providers of glazed home improvement products, specialising in Korniche Roof Lanterns, Bi-Folding Doors and Flat Roof Lights. We help our customers to improve the style, security and insulation of their properties with the lowest prices online guaranteed.


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

65 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,2

Todas as avaliações

(65)

7 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered a roof lantern and while it…

I ordered a roof lantern and while it was being installed I was informed some of the glass was the wrong size I then had to pay to have a temporary roof covering I then had to pay the installers again to to return and finish . You have not been replying to my emails with reference to my additional costs that were not my fault

15 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Hello Brian, firstly we appreciate you taking the time to leave us some feedback we are always looking for ways to improve! After investigating your situation and the communication between us via email, we had responded swiftly and organised to have the pane of glass back to you on a priority delivery basis. The costs incurred from your installers revisit is regrettable and we wish we could cover this for you however as stated in our many emails before the delivery was made we do advise that the lantern is not to be organised for install until you have thoroughly checked your delivery and ensured there are not missing or damaged parts. If this was the case it would have been replaced free of charge for you and once all parts were accounted for you would then be in a position to install it with out any delays to the tradesmen who you had appointed. This has been explained via email. If there’s anymore we can assist with please do let us know. We hope you are enjoying your new lantern despite the mix up with the glass (we are very sorry about this) it can happen from time to time but it is very rare.
Kindest regards

The Glazing Store team!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I purchased a Korniche bifold door from…

I purchased a Korniche bifold door from glazing store and I am really impressed at their service. Doors arrived on time and we’re very competitively priced. Cheapest I found. Great communication, Highly recommend. Buy in confidence.

13 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Thank-you for leaving us your feedback. It is much appreciated Mr Farooq!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Above and beyond service from start to…

Above and beyond service from start to finish! A potential issue was solved effectively by Russell and the team saving us thousands! I recommend wholeheartedly! Thank you! 👍🏻

11 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

We genuinely appreciate you taking the time to leave us this feedback Lee. We take a huge amount of pride in the products and the service we offer and believe we offer something different than the rest and this just shows the results of that. Thankyou again Lee and we look forward to serving you again. From us all @teamGlazingstore!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

unreliable company.

Learn how to be professional.

9 de setembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Hello Shaun, I am sorry to hear about your negative experience Can you please share your order reference as we don’t seem to have any orders on the system with your surname possibly you have us confused with another company?


It’s been 6 weeks or so Shaun we still have not had any reply from you we don’t have any previous orders under your name as previously mentioned would you please consider removing your review as I believe it may have been intended for a different company. Kindest regards teamGlazingstore!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Building my own extension with no building experience

Well if I can say just WOW!!. Having decided to building a single storey extension to make a large kitchen/ diner. We decided to do it ourselves, so I jump on the Internet to shop for the best price for all our materials, Having bought our bricks sand and wood, I also purchased insulation for some serious savings.
Then it came to the bi folds and large roof lantern, which took me all over the country on the Internet, so I ask loads of companies for quotes and the team from the Glazing store sent me a very good quote, so Having decided they were the company and product we wanted I contacted them for more detailed information re the Korniche product, so we done a deal to have both products from Korniche and we had them delivered to my place of work for storage until I could fit them, both products were shipped quick and well wrapped to protect in transit. So after 6 months I've fitted them today and how pleased am I with the quality and ease of fitting, the lantern looks absolutely stunning and the bi fold is elegant and smooth and boy am I happy.
If your looking for any glazing requirements I would recommend the team at the Glazing Store.
5 stars for them from me, give them a call 👍

17 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Thankyou so much for your Kind feedback Robin, all the Team are elated that you are so pleased with your lantern and bifolds!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Korniche Lantern and Bifold

I wanted to take a moment to share my experience with Korniche Lantern and Bifold, which I ordered and received from Glazing store back in August 2022. Although I'm writing this review a bit later, I felt it was important to share my thoughts after experiencing the benefits firsthand.

From the very start, the service I received was impeccable. Russell, who managed my order, went above and beyond to ensure that everything was handled smoothly. Not only was he incredibly knowledgeable about the products, but he also took the time to provide detailed information about glazing values and answered all of my questions with patience and clarity. His assistance played a significant role in pre and post purchasing process a breeze.

The prices were notably better compared to other options I had explored and I am thoroughly pleased with my purchase. Thanks.

2 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Thankyou for your honest feedback and kind review. It makes all our efforts worthwhile 🙏🏼🙌🏼

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered a Korniche Lantern 3x1.5

Ordered a Korniche Lantern and it came on time without any issues. And the price was very good! Which is even better!

23 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

We are glad you're made up with our products and our commpetitive prices Pierre, thankyou for taking the time to leave us a review! We really appreciate it.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best customer service around

Very good company and would definitely use again. They helped us out greatly even though we had issues with the manufacturer, who were less than helpful!
Cutting a long story short, Glazing Store’s customer service was simply the best we’ve ever experienced! Absolutely brilliant!

Thank you again!

18 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Thank-you so much for the kind feedback! Much appreciated!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Korniche Lantern and my experience!

Well I have to say what a brilliant piece of kit.
Myself (73yrs) and chippy on the roof this morning to fit my Korniche lantern. I had watched the video several times and read manual to familiarise myself with order of events. We followed instructions to the letter and within an hour it was fitted!
Absolutely brilliant.
I ordered through glazingstore because they offered me the best price. Ordering and delivery all went to schedule and today my orangery has been crowned. I am delighted. Thankyou GlazingStore.co.uk for your professional service.
Now for the bi-fold doors!

22 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

This has made our Year reading this Linda! well done for giving it a go and realising how straight forward our lanterns are to install! Mainly due to how cleverly the engineers have designed it. Thanks for finding the time to leave us this kind feedback! Team Glazingstore!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Damage to glass and trim on bifold door and lantern

I have had bi fold doors fitted and there is a chip on one pane of glass that needs replacing, also i had two lanterns fitted and one of the side trims is dented so i would really like both replaced asap? The builder said he had emailed you but not had a response?
Please contact me asap to replace these damaged goods,

5 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Hello, Firstly may we thank-you for taking the time to leave us some feedback, we are 110% committed to improving at every opportunity we get. Unfortunately your builder is our customer not yourself, we did reach out to him and he confirmed there was no damage that he knew of. I can only suggest you speak to him again and ask him to approach us and we will be more than happy to assist and order up and parts required in the same way we offer this to all of our customers. Thank-you again from us all at team Glazingstore.co.uk!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Superb service all round

Superb service all round, very happy with my new bi folds! Thanks so much glazing store! 5 ⭐️

14 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Thank you for your kind words Matt and we hope you enjoy your new Bi-Folds!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The team at Glaxng store we’re…

The team at Glaxng store we’re excellent and professional throughly . Russ was extremely helpful and very knowledgeable and helped with rectifying a problem with our sky light . I would definitely 100% recommend them .

23 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Thank you for your very kind words Soner. They're greatly appreciated!!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service from Glazing Store.

Great service from Glazing Store. Ordered the Korniche bi-fold door. Having used Glazing Store for Korniche roof lanterns before, I was pleased with the service they provided. Glazing Store gave me a 4 week lead time for the bi-folds which they was spot on with. The Korniche bi-fold is with out doubt the most installer friendly aluminium door on the market, I can say this having installed most of the others. It has a real premium look and feel and is well priced. My client is extremely happy with the product. I will definitely be using Glazing Store again, for future projects.

6 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Thank you for your kind words Derek and we look forward to provided further products for you in the future.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered a flat roof light from The…

I ordered a flat roof light from The Glazing Store. We discussed the opening size and proceeded to order and pay for the unit. I paid £1800 on may 26th and was told to expect my roof light in 7-10 days
But that didn’t happen and the new date was set for delivery was July 7th unfortunately that didn’t happen and at this state they couldn’t even give me a delivery date at all. I Finley took delivery on July 25th only to find it is the wrong size. My experience with The Glazing Store was very poor and it appears that when I paid the money there interest in me as a customer disappeared. I’ve been calling them every day sense delivery and have yet to get to speak with anyone
The hole process has been very disappointing
When I placed my order I told them I has a clear opening of 3 meters x 1 meter
They told me that I needed an upstand of 75 mm all round and they said that 3 meters x 1.050 would work
When it came to the sign off
I expected and wasn’t told any different that the roof light would be the size plus the upstand. Can you please remind me as to where in the sign off it says anything about this issue
As I have said it is the action of a sales man with little or no morels and no regards for customer satisfaction.
I have been promoted a call from the manager 3 weeks ago and nothing
Disappointed
Joe

29 de julho de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Hi Joe,

Thank you for your review and we're sorry that on this occasion you were disappointed by our service.

At the Glazing Store we take the customer experience of our customers very seriously and have put several measures in-place to ensure that all of our customers are updated at every stage of the process.

Part of this is to get sign off on your agreed sizing prior to placing your order with our supplier to ensure that everything is to your specification. This was completed and signed off in accordance with our procedure and sent to our supplier for manufacturing.

Whilst we completely understand your frustrations on this matter, every effort was taken to provide you with a written spec to sign off which was agreed and signed off in writing so every care was taken to ensure you received the correct lantern.

With regards to the delays, for this we are extremely sorry and is something we are investigating with our supplier as to how we can prevent this from happening again. As a reseller for this particular roof light, we are beholden to the timescales and stocking delays of our supplier who had delays with the glass on this particular occasion.

Kind Regards,

The Glazing Store Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Highly Recommended

I cannot recommend Glazing Store highly enough. The product is well made and very competitively priced, really good value for money. I dealt with one of the team (Russell) on a regular basis who always responded to emails quickly and we spoke a number of times over the phone. He worked closely with my builder prior to delivery to ensure there would be no issues. The frame and glass were delivered on time and were well packaged to ensure they were protected during transit. The fitter recommended by Glazing Store arrived on time and kept me up to date with everything as they proceeded. Extremely happy with the end product and fit.

29 de junho de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Hello Barry, Firstly thank you for taking the time to leave us this fantastic review, we really do appreciate you taking the time out, to help others make a decision to hopefully use us in the future. At a time when our time has become so valuable. We hope that people see that we do things different to most others in this industry, having installed for over 20 years we understand the products and the procedures of install and survey first hand. It is a lot of money to spend and potentially easy to make a mistake when measuring, which is when we come in handy with advice.

I'm so glad you like your new lantern and we wish you all the best on your project! Hope to hear from you again soon on the next!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

First Class service

The lantern was delivered on time and extremely well packaged. The manual was extremely informative and precise my only issue was there were two captive bits missing from the rafters which stopped the installation but they were sent to me by post and were received the next day. Once they were fitted the remainder was installed with no problem

16 de junho de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Thankyou for leaving us this feedback Elaine we really appreciate you taking the time. From all of the team at the Glazing Store.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Well done glazing store

Well done glazing store , 1st class service from enquiry to delivery which was on the date agreed and we'll packaged to avoid damage pleasure doing business with you

18 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Thankyou For your feedback and kind review...we are really glad our new efforts with packaging and a dedicated delivery service is working really well!

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

2 lanterns to be delivered

I had 2 lantern roof lights delivered the product is very good I had not fitted any before and they are good and easy to do.my only problem was the delivery I asked for it to be delayed one day as I had to go to a funeral was told that was not a problem when I got home at 11 o clock all the frame was piledup in my back garden the email said it had to have someone there to sign for it .then the glass.turned up a day early the driver said he would take it back and I would have to pay to have it delivered then

5 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Thankyou for your Kind review William, apologies that we couldn't delay the delivery in the end despite all our efforts.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent Customer Service

Product as expected and delivery on time. We had a slight problem with the product but rest assured the Glazing Store team are there to help you resolve the issue. Dazzling recovery!
Based on the amazing customer service, I have no hesitation of buying from them again. I recommend the Glazing Store.

21 de abril de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Glazing Store

Resposta da Glazing Store

Thankyou for taking the time to leave us this kind review

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais