Go-Parts Avaliações 

18
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

1,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Detalhes da empresa

  1. Veículos e Transporte

Escrito pela empresa

Buy discount parts at Go-Parts. Our inventory includes OEM, CAPA-certified, and aftermarket parts. Best price guarantee.


Informações de contato

1,9

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

18 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 75% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,9

Todas as avaliações

(18)

17 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação

Nós verificamos as avaliações

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They sent a valve seal when I ordered a…

They sent a valve seal when I ordered a vacuum canister. I was unable to get anything but a recording by phone, there chat had no idea except to return the seal, that web site kept cutting off half way through the process. I have disputed the charge with my cc and made several requests for the vacuum canister with no response. Don’t order anything from them, they are incompetent at best and a scam most likely.

1 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Go-Parts

Resposta da Go-Parts

We are sorry that you had a bad experience but it was not with our company. Your order was unfortunately backordered and we had to refund your order. We are sorry that we could not send your order and another company sent you the wrong thing.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Misleading and false claims on when…

Misleading and false claims on when they will ship items out. Says it will ship same day if ordered within so much time but does not and when you contact them, they say it's an old advertisement and true time is 2–4-day processing with 3–5-day ship time. Customer service was no help and even with there mistake, they said they can't expedite. BAD!!

30 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

There is absolutely no customer service or customer support!

This company is so unbelievably incompetent, they send out random parts nothing equivalent to what you ordered, and it is impossible to contact anyone within the company! Absolutely no customer support at all. Do not fall victim to this company!!!

11 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Go-Parts

Resposta da Go-Parts

Thank you for sending that information. We will have our team reach out with a return label so that you can return that for a full refund.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered and paid for a part

I ordered and paid for a part. After 4 days when the should have been shipped I was contacted and told that the part was sold to someone else. I was then offered another part with 100,000 more miles on it for the same price. I reluctantly agreed because I needed the part. Then two days I received another email saying the part was once again given to someone else and I was being refunded the money. Highly unprofessional to say the least.

10 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not recommended

Not recommended, purchased part paid got confirmation then they sold to someone else and cancelled my order… No way to do business

9 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Go-Parts

Resposta da Go-Parts

We are sorry that the item had not yet had a chance to get removed from our inventory before you purchased that so we had to cancel your order.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is a scam

This company is a scam. I placed an order, the order was confirmed. Then they emailed me saying they already sold it but had another part with 30K more miles for the same price. When I told them this was a bait and switch scam they kicked me out of the chat and I couldn't get back in.

DO NOT BUT FROM THESE SCAMMERS

8 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Go-Parts

Resposta da Go-Parts

We are sorry that unit was sold before we had the chance to delist it. We did check our network to see if we had a comparable item that we could offer, and potentially discount for the inconvenience. We are sorry that is not what you wanted. Your order has been refunded, have a wonderful day.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam…

Ordered a part and never received it.tried calling but no phone service only email and never got a response

31 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Just like everybody else says on here

Just like everybody else says on here, they took my order on Thursday charge my credit card $235. Cancel the order on Monday. Refunded me the money. This is the most deceptive company I’ve ever seen.

24 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Could have been Worse they could have kept my money

so... I ordered and paid $52.00 for a Jack Rod XL and they sent me the wrong item. They sent me a used beat up 6 ton bottle jack. When I emailed them about the problem after several days I was advise they had looked into the problem and they had issued me a refund "AS THEY WERE UNABLE TO SEND A REPLACEMENT". So I thought id check this out for myself and went onto their website and low and behold relisted on their website was my Jack Rod XL for $159.95........ im done with them... buyer beware

30 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Go-Parts

Resposta da Go-Parts

We are sorry that you are not happy with your order. Unfortunately since we did send what was ordered, so we are not able to switch that for a different item.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

One of the Worst Online Ordering Experiences I Have Had

I placed order #229703747 with Go-Parts on July 8. Six days later, my order was still showing as “processing,” with no tracking number, no shipping confirmation, and no clear explanation of what was happening.
When I contacted customer service, the representative said they were requesting tracking details from the parts department and asked to update me by email. Instead of receiving an actual update, I was given repeated apologies and generic responses. Nobody could tell me whether the part was in stock, when it would ship, or why the warehouse had not processed it.
Their stated processing time was 1–3 business days, but even after that period passed, the company still could not provide a shipping date. I had to repeatedly ask the same questions, while customer service continued giving scripted answers instead of taking responsibility or solving the problem.
After I explained that I needed the tracking number that day or I would cancel, they still did not provide any useful information. The company eventually canceled the order and issued a refund because the item had never shipped. I now have to wait additional business days for my own money to return to my account, while also losing valuable time waiting for a part I needed.
The most frustrating part was the complete lack of communication and accountability. Go-Parts accepted my payment but apparently could not confirm the status of the product or provide even a basic shipping estimate. Their customer service representatives seemed unable to contact the warehouse effectively, investigate the delay, or offer any meaningful solution beyond apologies and cancellation.
This was an unacceptable and unprofessional experience. Go-Parts wasted my time, delayed my repair, held my money, and forced me to start over with another company. Based on the service I received, I do not trust their order-processing system or their customer support. I strongly recommend that customers consider purchasing from a company that can confirm inventory, ship orders on time, and communicate honestly when there is a problem.

13 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Go-Parts

Resposta da Go-Parts

We are sorry that a technical glitch caused your order to be delayed, and you no longer wanted to wait for your order. Have a wonderful day.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is fraud

This company is fraud. Can't leave a review on their site! Never shipped product or returned emails. Had to dispute the charge with cc company

9 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Go-Parts

Resposta da Go-Parts

We are sorry that the carriers lost your order in transit. Your order was shipped, but they unfortunately lost that item after we turned it over to them. Once we spoke with you, your refund was promptly issued. We are not sure about your credit card dispute as your refund was issued before any chargebacks were issued.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I needed to replace a broken tail light…

I needed to replace a broken tail light on my Tundra and purchased through go-parts.com. Despite having ordered the correct item and showing this proof to them, they refused to exchange it when they sent me the wrong tail light. I had to wait to make the repair due to extenuating circumstances and since I just missed their return window, they refused to help despite learning that they had sent me the wrong car part. I wasn't looking for my money back or a return, I just wanted a clean exchange for the right part that I did in fact order, yet they refused to recognize the mistake or provide a suitable solution. No matter what the scenario was, their return policy trumped all reason and for this, I am leaving this negative feedback in hopes that their shady business practice doesn't impact someone else! Thank you.

30 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Go-Parts

Resposta da Go-Parts

Thank you for providing additional information. While we do have a 120-day return policy on that, I will have my team reach out to you to assist this this order. Have a wonderful day.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

they dont have the parts or will claim…

they dont have the parts or will claim it is damaged
likely a drop shipper do not use
do not order from go-parts.com

23 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Go-Parts

Resposta da Go-Parts

We are sorry that we found damage to that item when inspecting it before shipping and had to cancel your order. We do want all of our items to be in good condition and inspect all pieces before shipping.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrible company this company is only a…

Horrible company this company is only a dropship. They don’t know their parts. I refused delivery that I paid for and it went back to their drop shipping warehouse in Quebec same place at left. I told them they could still keep a tip. They kept the lion share of $390 and sent me $10 that I was kindly saying that they could have just for the trouble of pressing the button it has been weeks and this has cost me numerous headaches as well as just a negative vibe in general do not buy from this company. I hope this helps every review on their website is manufactured. Good service goes a long way purchase from Amazon.

5 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Go-Parts

Resposta da Go-Parts

We are sorry that you had a bad experience. We do not have any facilities in Quebec, so we believe you may have left this review for the incorrect company.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No contact after SEVERAL attempts

I do not recommend ordering from this company. In my experience, Go-Parts have been unreliable and unresponsive. They sent the wrong part and have failed to respond to any communication for over a month, leaving the issue unresolved. I have left multiple voicemail messages, as they do not answer their phones, and sent several emails without receiving a response. I will be filing a complaint with the Better Business Bureau regarding this matter.

6 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Go-Parts

Resposta da Go-Parts

We are sorry to hear that you are having trouble with your order. We do not offer phone support, so we are not sure which phone number you were contacting. Please message us at cs@go-parts.com and we will promptly respond to your message. Please also check your spam folder in case we have already responded and you missed our reply. We look forward to assisting you and hope you have a wonderful day.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered a part that arrived broken

Ordered a part that arrived broken. I have sent several emails and have received no reply. I guess I am out $200 dollars, I will try to cancel through my credit card. Avoid this company.

2 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Go-Parts

Resposta da Go-Parts

Hello,

We are sorry to hear that you had trouble with your order. We reached out to you for more information, but have not heard back from you. Please send us a message at cs@go-parts.com with your order number and photos of the damaged item so that we can assist. We look forward to hearing from you and hope you have a wonderful day.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I took a chance ordering a part from a…

I took a chance ordering a part from a co. I'd never heard of in a foreign country but was pleasantly surprised. Ordered my tail light assy on Sept 12, it arrived in Tasmania, Australia on Sept 20, perfect condition, perfect fit for 60% less than quoted by my local OEM dealer. Am I happy, yep; would I recommend go-parts, most certainly.

29 de outubro de 2019
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais