Headshop Avaliações 

235
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

1,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered two grinders around Tuesday, and now I’m sitting here Saturday morning still looking at “On Its Way to USPS.” USPS hasn’t even received the package yet. Then I found out their shipping... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I bought two Human Grade Cauldron Flower Bowls. They said, "Made from high-quality borosilicate glass, it offers durability and a secure fit for smooth, consistent airflow." It is not true. Both b... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I should have read reviews before I ordered, silly me.l. If you want to receive product in a reasonable amount of time (less than one month) I suggest shopping elsewhere. I cancelled payment after the... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very low-quality glass, Bought a "Ash Catcher" the glass was so weak the inter percolating unit gave out & broke off causing all the arms to break. Never dropped it the outer glass is still perfect.... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de vaporizadores
  2. também em
  3. Tabacaria

Informação fornecida por fontes externas variadas

The universe's best online head shop is Headshop; period. We feature a best-in-class selection of glass pipes, bongs, vaporizers, dab rigs, and other smoking accessories. Our customer service is second to none so no matter what you need, our staff can help...


Informações de contato

1,9

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

235 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,9

Todas as avaliações

(235)

3 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Item listed online but not available in…

Item listed online but not available in stock.

7 de setembro de 2022
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hector, thank you for the feedback. We genuinely apologize that the item you ordered had gone out of stock. We try our best to keep our stock of over 7000 products updated accordingly and also get disappointed when we learn of a mistake like you experienced. Please check your email for our sincerest apologies and a gift card for your next order as we hope you'll be willing to give us another chance!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered two vaporizers

I ordered two vaporizers. They mailed the first one and withheld the second one. Two weeks after they say they wouldn't ship it unless I emailed them my ID. This is illegal.

6 de setembro de 2022
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Richard, our system flagged your order as fraudulent and it was suggested that we verify your identity before shipping it out. We were only doing this to protect you and others from being victims of fraud and we sincerely apologize for the inconvenience. We tried calling you several times after your order was placed and were not able to get ahold of you nor did we receive a return call, which increased our concerns about the order being fraudulent. In order to prevent something like this happening again for you and other customers in the future, we have increased our security to be more precise when identifying fraudulent orders. Your second vaporizer will be shipped out soon, please check your email for our sincerest apologies along with a gift card for your next order.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Puffco Peak Pro

Bought the puffco for my husband for his birthday in July and he hasn’t put it down since. It’s easy to clean, the C-port charger is fast and convenient and the piece is beautiful. Would recommend this product to just about every stoner I know

25 de agosto de 2022
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Alyse, we are glad to hear that your husband loved your birthday present. We are extremely happy about your feedback. Thanks for choosing Headshop!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Pink glitterbomb

Love the products, just wanted to say you missed out on an opportunity to name it Pink glitter BONG instead of glitterbomb. 🤣💀🔥💯💛

21 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi WJ, so glad you loved the Pink glitterbomb. This is what the product is named as a Bong, but your feedback is truly appreciated. Thank you for choosing Headshop!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

so helpful !

i got an ashtray that unfortunately broke on it’s trip so i contacted them and submitted pictures of the product condition. they were able to send me a replacement! so easy and so helpful

20 de agosto de 2022
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Aseret, we are delighted to hear that you had an awesome experience with our services. Keeping our customers happy has always been our top goal. Thank you for being a cool customer!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They have 0 inventory and order the items for you

0/5 stars I'd possible
Buyer beware
This company took over a week to ship an "in stock item"
They wait until the item is sold, then order it, then rebox and ship to you.
That being put aside, my device I ordered comes with quite a few glass pieces, one of which came broken, no big deal it happens can't plan it on these guys right? Just ship a replacement and I would have been happy, nope, I informed them within 30 min of getting my item that it came broken. It's now been over a week of "
Please be advised that we are still waiting for our shipping team's response regarding the concern. Your order is not forgotten and we will make sure to keep you posted real-time once we get a response. Thank you!

Thank you for your patience as we work on your order."

Highly suggest you just shop elsewhere and save yourself the headache

20 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Thank you for sharing your feedback Keith. It looks like your order was placed on Thursday July 28th then was fulfilled and shipped out by Wednesday August 3rd. Per our terms & conditions, all orders are shipped out within 3-5 business days. I assure you that we do not wait for an order to be placed then receive it and repack it to ship out to you. We do, however, have several warehouses around the country that house thousands of products and fulfills hundreds of orders each day so it can unfortunately take a few days to get to your order.

In regards to your broken item, we sincerely apologize for this inconvenience. While we would've much rather provided a replacement, this item was out of stock. We did issue you a refund and provided a link from another website which carried the broken item that we could not replace. We are sorry this did not meet your expectations since we couldn't order it from that website and drop ship it to you per your request.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hadn't heard of them, very happy with order experience

I recently placed an order from headshop.com. I was hesitant at first because I had never heard of them, but they were the only ones that had the item I was looking for in stock so I rolled the dice. It took a couple days to ship (per some of the negative reviews on here), but that's not a problem in my book - it's a mom & pop shop and I sell a few things on eBay so I can appreciate the fact that not everyone can offer Amazon shipping turnaround times :) They accidentally sent the wrong item, but they quickly made it right after I reached out to customer service. Very glad I gave them my business and definitely recommend!

18 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Adam, we're pleased to know that your experience with us was a good one. We do pride ourselves in offering great products and customer service, so your comments are very much appreciated!
We hope you won't hesitate to let us know if we can serve you in the future!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

SO in love with my butter maker has…

SO in love with my butter maker has made my baking process so much easier. Hands down will recommend to all my friends and family.

18 de agosto de 2022
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Stephanie, we truly appreciate your review and we are looking forward to the recommendation. Thank you for being the Headshop customer!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They never shipped me my order that I…

They never shipped me my order that I paid for. DON’T BUY from here. Very disappointed!!!!!

7 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi John,

Thank you for providing us with feedback. We tried calling you but we left a voicemail instead. We are sorry that you haven't received your orders up to this day, despite the orders being shipped and having the tracking numbers. We are also wondering why you did not contact us initially about this.

We hope you understand that we do not have control of the order once it has been passed on to the courier. Please be advised also that we function separately from the courier.

We have rectified this for you by resending your orders. Please check your inbox spam folder or promotions with the details.

Thanks for being our customer!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic customer service

Fantastic customer service, my phone autocorrected my address to a previous one and I emailed them to fix it and they were able to help me and get my order to current address.

7 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Jme, we are happy to hear your feedback. We do pride ourselves in offering great products and customer service, so your comments are very much appreciated!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Shipping takes forever

Shipping takes forever, they send a tracking number because the label was created for the shipper but they don’t actually give the package to the shipper until way later, they failed to mention in their reply to this review that the package was ordered on July 14th but wasn’t delivered until July 26th which was 8 business days later

6 de agosto de 2022
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Jordan, thank you for taking the time to share your feedback with us. We are happy to clarify. Your order was placed on July 14, 2022, and we sent your tracking number the next business day which was on July 18, 2022.

Our fulfillment timeframe is up to 3 business days and the Economy shipment timeframe will be between 2 and 7 business days. Your order was fulfilled and shipped within the given timeframe.

We hope you understand that we do not have control over delays and alike of the order once it has been passed on to the courier. Please be advised that we function separately from the courier.

We appreciate your feedback and thanks for being our customer!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had a dab rig sent to me broken and they replaced it no questions asked

I had a dab rig sent to me broken, had to wait a bit for a new one to come in the mail due to inventory season and they added a 15 dollar gift card on top of the replacement as a token of apology for the wait. No complaints, lets see how the new one is when it gets here.

2 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Len, we are sorry to hear that you received a broken dab rig. We appreciate your patience as we worked on your concern. We are happy that we were able to addressed your concern. Let us know how we can serve you in the future. Thank you for being our customer!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Does not stand behind their products

I bought an unsafe lighter that burned my sofa. I reviewed the lighter and received a canned response that didn’t match my purchase.
To resolve the issue, no refund was offered. Instead, I was offered a 10% coupon to buy more. I would avoid this company and purchase through more customer service oriented sellers.

25 de julho de 2022
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Doug, as a start-up company, you recently gave us some really helpful comments about our product and services. We wanted to let you know that we are able to use your feedback to develop amazing new changes.

We really appreciate the time you took to help us improve. We appreciate you and thanks for being our valued customer.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

They tracked me down to make it right!

Sent me something I didn’t order. I wrote a complaint in my review, then they called me several times and I finally answered and they wanted to send me what I ordered for free. I have never had a company try that many times to contact me to make me a satisfied customer. The best customer service experience I have ever had! Thank you so much.

16 de julho de 2022
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Paul, we are thrilled to hear your feedback. We do pride ourselves in offering great products and customer service, so your comments are very much appreciated. We hope you won't hesitate to let us know if we can serve you in the future!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great quality products

Great quality products! Awesome packing and shipping was faster than anticipated. Will most certainly be coming back for more glass!

16 de julho de 2022
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Jojo, we're pleased to know that your experience with the product was a good one! We appreciate the 5-star review. Thank you!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Wasn’t what I expect

15 de julho de 2022
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Daniel, we are sorry to hear that your order is not what you expected. We'd like to learn more about your specific situation and make things right. If you wouldn't mind giving us a call at +1 888 693 3844 or email us at customerservice@headshop.com at your earliest convenience, it would be greatly appreciated. We look forward to speaking with soon!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Had a mishap but HeadShop was great at…

Had a mishap but HeadShop was great at taking care of it. 👍🏼

14 de julho de 2022
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Francisco, we are delighted to hear that you had an awesome experience with our services. Keeping our customers happy has always been our top goal. Thank you for being a cool customer!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I still havent got my package yet and…

I still havent got my package yet and its be weeks now and several diferent delays i would like to request a refund

14 de julho de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Headshop

Resposta da Headshop

Hi Chris, we apologize that you haven't received your order within the expected timeframe. We apologize for this. As we continued communicating with you, we are currently restocking. As per your request, we've processed your refund.
We really appreciate the time you took to help us improve. We appreciate you and thanks for being our valued customer.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais