HealthyLine Avaliações 

306
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My TAJ mat worked great for 3 years and when I started to have issues with the heating, HealthyLine happily honoured their warranty and shipped me a new mat! When we hit some shipping issues, the cust... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I would buy from them again in a heartbeat. I had problems with the mat, and had to send it back, but they were absolutely incredible to deal with! I dealt with a woman named Jade. She contacted me r... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

HealthyLine is a wonderful company and they really stand behind their products. It's very unlikely to experience a problem with any of their products, but if you do, they stand behind it and make it r... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love my Healthy line mat and I recently had to reach out to a representative specialist. Mercedes was very understanding about the circumstances. She did an outstanding job with this. Thank you for... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Centro de bem-estar

Informação fornecida por fontes externas variadas

HealthyLine is an FDA registered company with the world’s largest selection of heated natural gemstone therapy mats. Based in New York and starting in 2013, HealthyLine quickly became the industry leader by implementing the most effective materials, combining different technologies, such as infrared (FIR), pulsed electromagnetic field therapy (PEMF), negative ions, photon light, and magnetic therapy to create advanced naturally powered heating pads and devices.


Informações de contato

4,5

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

306 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,5

Todas as avaliações

(306)

27 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

We purchased the TAJ-Chair-PP in April…

We purchased the TAJ-Chair-PP in April 2020. May 5, 2021 we contacted Customer Service regarding the mat had stopped heating up. Natasha was helpful in suggesting that the issue might be the controller. It took several emails back and forth (longer process than I would have liked) but we finally on June 28th received the new controller and thankfully the mat is now heating up. Appreciate the company standing by their product.

30 de junho de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello Ken,

Thank you for being a Healthyline customer, we apologize that the replacement process took a bit more time than you like, but we are very happy that your issue was resolved and your mat is now working.

However, customer satisfaction is our number one priority and so we always try our best to attend to our customers in a timely manner and ensure that their issues are properly diagnosed and resolved.

We stand behind our products 100% so if you ever need additional assistance or have any questions please feel free to contact us because we are always here to help.

Stay safe and have a great day!

Kind regards,
Healthyline Care Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible communication.

1 de junho de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello Elizabeth,
We sincerely apologize for your experience and any inconvenience caused. It is our intention to please our customers and try our utmost best to ensure that our customers are 100% satisfied with our products and services.
We tried to contact you by phone but unfortunately our international calling system was down which resulted in the delay.
We did try to respond to you right away through email because we were unable to contact you via phone.
You are already set up as an affiliate so if you have any questions let us know. Have a wonderful day!

Your HealthyLine Care Team!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I contacted several online websites…

I contacted several online websites when researching infrared mats. Most never bothered getting back to me even after two or three emails. The one's who did get back to me seemed annoyed with the questions I was asking- or they weren't able to answer them! The folks at HealthyLine were amazing. They answered my questions in detail. I've made a number of purchases from them and they are always fast, friendly, and their customer service is outstanding.

19 de maio de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello JA,
Thank you so much for your purchases and for sharing your experience. We are very happy that you are satisfied with the service. We are happy that we were able to answer all your questions :).
If you have any questions or need any assistance please do not hesitate to contact us because we are always here to help.
Enjoy your Healthyline products and stay safe and healthy!

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Excellent Customer Service

I recently purchased a vest because the small mat I bought earlier has been a godsend. Well, the vest didn't work out as well for me as the mat, but the company refunded me for the full price after I returned the product. During the process, Natalia kept me informed and did a great job making sure the refund went through successfully. She was always friendly and helpful. Great service is important to me.

30 de abril de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello Lori,
Thank you for such a great review and we are very happy that we assisted you in resolving the issue you were having with the vest and we are pleased to know that you are enjoying the great benefits that our mat provides. :)
If you have any questions or concerns please feel free to contact us because we are always here to help. We appreciate you!
Have a great day!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I purchased their JT mat Dec 2019

I purchased their JT mat Dec 2019. The controller comes with a three pronged plug in, which in my mind I thought meant it was grounded. Using it, we had a power outage, afterward I could not get it to turn back on. We checked the wiring and saw the three prong plug was just a fake regular plug. That was disappointing. After contacting them they told me to return the mat for a 50% coupon. We did, shipping cost $40 CAD. Fine. However, I didn't want to spend $350, which would take it to 175 plus 75 to ship. After losing a $350 mat, I just didn't feel up to another large investment, even with the coupon. I chose a smaller model, less expensive. Then I'm told I can't use the coupon on anything less than what I originally purchase. Ok. Fine, I guess. I would have liked to know that before sending my mat back in and spending an extra 40 to ship. Through the entire process I made it clear that I live in Canada and they made it clear they understood, and yet, he offers me free shipping. Wonderful. Not wonderful, there's another catch, oh we won't offer free shipping to international customer's. Again, fine, however why offer in the first place when you knew I was an international customer from the beginning and why then make your customer feel bad for asking about something you offered? Also, why does it cost me $40 CAD to ship them the same mat that they're charging me $75 to ship? Why isn't the plug grounded and why bother with the type of plug they have on it if it doesn't work? Basically I've been at this with them for a year. I find their customer service to be extremely slow and forgetful. I sent no less than 6 emails to get a response during one of our interactions and when they finally responded they made it seem like it was my fault. Each time they responded it was with fake, condescending kindness. I really enjoyed the mat I had, however I didn't even get two years out of it. All told, $400 isn't necessarily an everyday purchase for me, so I guess I had hoped to get a few good years out of it. Now I'm stuck, they have my old mat, I'm out the money to ship it and I have to pay a heavy shipping price on the new one I'm purchasing. I am going ahead to purchase, however, the coupon code they gave me isn't working, so I'll probably be waiting another couple of weeks to hear back. If you have any real problems with your mat and you're in a hurry to get the whole ordeal of replacing it over with, be ready to invest a lot of time in re-explaining your situation, they are slow to respond, condescending, and forgetful, they take you around in a circle of promises only to loop you back around to square one with nothing to show. I feel like I've wasted so much time and money with them and nothing to show for it, other than dishing out $200, because quite frankly, I'd just like my mat back and I'd just like to not to keep corresponding with this person.

7 de abril de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello Ashley,

Please understand that we try our best to help our customers in the best way possible, even after their 1 year warranty expires. We provide after warranty services because we want to help our customers in finding the best solution and not being stuck with a non working mat.


The trade-in program we offered provided 50% of what you paid for your mat towards the purchase of a new purchase of the same or higher value, with this program the condition of the mat doesn’t matter but please bear in mind that there are still protocols we have to follow in this process.


With the trade-in program that you can take advantage of, you have a lifetime Trade-In value of 50% of what you paid for your product towards a new purchase of the same or higher value. The Trade-In program condition of your mat doesn’t matter at all. It could be damaged or non-working. You still have 50% value in that product without time limitation.

Stay healthy

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Customer Service & Caring

I recently emailed HealthyLine as my top of the line mat was no longer heating up. I received excellent customer service from Natalia. She was caring, professional and responsive, letting me know that it could be a controller issue. After a couple of emails she quickly sent out a new controller by USPS, which I received yesterday. It was a nice surprise to see it in my mailbox and I look forward to my mat working again.

7 de março de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello Ali,
Thank you for such a great review and we are very happy that we assisted you in resolving the issue you were having and we are pleased to know that you are enjoying the great benefits that our mat provides. :)
We appreciate you!
Have a great day!

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Nice mat, but there is an issue.

I own a full body length TAJ 7224. I like it, It is very heavy, but I keep it on one side of my queen sized bed, and sleep on the other side because it is a bit uncomfortable to sleep on. I use it though when I listen to energy healing mp3’s and such, or when reading in bed. I am very disappointed in the cotton cover. It pills horribly it feels rough ad not at all like cotton, let alone flannel. It is not cheap ether. I have not washed it ,so that did not cause the horrible pilling either. I treind an organic fitten sheet from a massage table but tha tis way too wide and does not work. I tried to find a “general category” 24 x 72 mat cover on the Internet, but those do not exist from other companies. Lying on the mat without any cover is too hard and hot. Too bad.

30 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello Ingrid,

Thank you for being a customer and we are very sorry for the discomfort. Cotton is one of the fabrics that pills the most so it is very common for it to pill where there is a lot of friction.

Our cotton covers are specifically designed for our mats which is why you are not able to find other covers online to fit the mat.

However, for added comfort you can put a towel or a thin blanket over the mat for added comfort and it will not decrease the effect of the mat, you can also put a towel or sheet on top of the cotton cover.

Please let us know if there is anything we can do to help and we are also willing to send you another cotton padded cover because of your experience and inconvenience caused.

Have a wonderful day!

Stay healthy

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

HealthyLine is an excellent company!!!

I purchased a mat from HealthyLine in July. I needed to exchange it in January. They have taken the experience from beginning to end and made it an easy process. I don't know what company some of these other low reviews are dealing with, but it is not the same HealthyLine I have been working with. Every detail from ensuring the right product arrives at my home, to shipping, extensive communication from a representative, even the owner got involved in my exchange and made it right. The products are scientifically proven to be very effective. Anyone can make and sell a product for profit. It takes a real organization to treat each and every customer with a level of service like this. Don't hesitate to purchase their products, not for a second. They stand behind everything they sell and will work with you if you need to make a modification. Extremely well done HealthyLine. I am grateful to you for everything.

25 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello,
Thank you for such a great review and we are very happy that we assisted you in resolving the issue you were having and we are glad to know that you are enjoying the benefits that our mat provides. :)
We appreciate you!
Have a great day!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fraudulent Company

I cancelled the delivery and contacted them. After one message they refused my further attemps to contact them. The order is now over a month old. Money is gone. Filed a complain. This is fraud!

23 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello Stefan,

We are very sorry for your experience and any inconvenience caused.

However, we have checked your order details and saw that you were refunded for the product and you were also in communication with one of our customer service representatives who assisted you completely.

Stay healthy

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Rick Lee G

Rick Lee. I had a complete knee surgery and had so much pain in my knee. I have always thought meds would be the best way to alleviate pain. However, they were not helping. I was a non believer in gemstone healing but then I was introduced to try the product. I tried the shoulder and knee wraps and it helped me get through each day. I was using them post surgery and had ultimate relief! I am a believer in gemstone healing now.

13 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

We are so happy to hear that our products are giving you relief. Thank you. We appreciate you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing combination of healing crystals and more

I purchased the PEMF Inframat Pro® Rainbow Mat with Chakra Symbols and have loved it way more than I expected. I found HealthlyLine while I was researching how to make my own chakra stone filled far-infrared mat with magnets similiar to the technique found in "The Emotion Code" book. I have referred several people to purchase this mat. It has helped me in more ways than I can express. I plan to use this along with other healing modalities that I currently do. Thank you for creating this amazing mat!

7 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Thank you! We are always happy to hear that our customers are benefiting from using our products! We appreciate you!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

run from this company

Horrible customer service for a broken product. The PEMF feature on their products is a scam. They say the magnet they sent you to test it only moved in one area but the magnetic field works all over the MAtt. Mine didn’t work anywhere, the video they sent shows it works in a quarter square inch area. How can a magnetic field work all over the Matt and have 0 effect on a microscopic magnet in only 1/4 inch area of the entire Matt? They were unable to answer that question. I was fortunate my Matt arrived not working well so I was able to avoid dealing with them down the road. I returned it in 48 hours and they tried to refund 85 percent of purchase price. Luckily I bought through eBay and Ebay gave me a full refund. I wouldn’t be surprised if their Matt’s don’t even contain the crystals advertised. I bought the platinum pemf 7224. The manual is the exact same for all their products and didn’t tell about any of the features of this Matt or controller. Finding that info on their site or getting them to respond is near impossible. Save yourself a headache and just pay more to buy a legit product from a legit company.

29 de dezembro de 2020
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello Daniel,

We sincerely apologize for your experience and any inconvenience caused.

Please be advised that it is recommended that you slowly run the cylinder over your mat and the magnet will jump whenever it is over the copper coils that are in your mat.

The number of coils depends on the size mat that you have.
​
For example Our small mats have 2 copper coils and the medium and large mats have 6 coils, so if your mat has 6 coils the metal ball will jump when it's over the coils.
​
As long as you see the metal ball jump, rest assured that your PEMF is radiating 2ft all-around your mat, even though the magnet jumps in a certain area. We always ensure that our customers have the proper material so they can fully understand the functionalities of our products and also how to get the full benefits.

The Healthyline website has a vast amount of information on all our products, as well as the benefits of all the stones and therapies. In addition, all our products are FBA certified and all our gemstones are 100% authentic.

We always try our best to ensure that our customer are satisfied with our products and service and we always stand behind our products, we apologize if we made you feel and think differently but our customers are important to us

Stay healthy

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This mat gives my practice a true EDGE!

I am a massage therapist at a float tank spa in Colorado and I use my InfraMat Pro on every single client. I am amazed at how quickly the PEMF puts people's nervous systems in a deep state of relaxation. The heat is so soothIng and penetrating and the crystals are just the icing on top! This mat is such an integral part of my practice...I Love it!!

4 de novembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Thank you! We are so happy to hear that you and your clients are enjoying the benefits of our products. We appreciate you!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Essential for Wellness

I purchased the Taj mat for my Skincare Studio over a year ago, it has added a whole different element to my services, a friend of mine recommended it and I was hesitant at first, untill I had my first experience on it.

I knew it would be a good addition, my clients fell in love with it also. With all the changes in life and across the globe, my business had to shut down due to the Pandemic for 7 months, My mat was a lifesaver for myself, I brought it home for the entire time and spent almost every single day, sometime twice a day.
It calmed, nurtured and helped with the day to day anxieties. I'm so thankful for it, I now need to purchase a 2nd one to have at our home!

12 de outubro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello pauline,

Thank you for your purchase and such a great review, we are truly happy that you are satisfied with your mat and you are getting all the great benefits :)

This pandemic affected many people in so many ways and we are very pleased that our mat could help make your day to day life better and alleviate your anxiety. Continue reaping the great benefits that our products have to offer and please do not hesitate to contact us if you have any questions, concerns or need any assistance because we are always here to help.

Stay safe and healthy!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A Miracle Coming from Healthyline's Heated Mat

This may seem incredible, and I would not have believed it possible if it had not seen this for myself:
Shortly after I purchased my full-sized body mat, I loved it so much for the chronic pain the soothing heat alleviated that I purchased another medium sized one, and my mother started to use it.

She had severe scoliosis where her spine was in an S-curve with the vertebrae creating a slight hump between her shoulder blades and then pushed inward down the lower back. Another S-curve pushed the spine towards the right shoulder and then ended with it curving towards the left down the lower back. It left her with a lot of pain especially when she was tired, and I often had to give her massages to help alleviate some of the pain before she could sleep.

Shortly after my mother started sleeping on the heated mat, I noticed the side-to-side scoliosis did not seem as pronounced as before. I mentioned my observations to my mother, but I thought perhaps it was my imagination, though she did say her pain had been substantially reduced after she started sleeping on the mat. A month later, I noticed the S-curve was almost completely straightened out! The hump between her shoulder blades was gone, the spine was almost straight, just the lower back where the spine curved inwards had not changed. I added a low pillow under the mat and had her lie on it to bring the heated mat closer in contact with the affected part of her spine. Another month had passed, and now the scoliosis seems pretty much unnoticeable! By the way, she had that scoliosis since a young age, but she’s 80 years old now! I guess even 80-year-olds can recover from long-term chronic conditions!

28 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

This is such a great testimonial! We are so happy to hear of your mother's healing. Thank you! We appreciate you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Life Changing!

Healthyline mats have been life changing for me and my family. I suffer from endometriosis and chronic migraines and these mats are something I will never again go without. Of all the treatments I have tried these have made the biggest difference. I use them mostly for pain management, my husband uses them for his bad hip and my son with ADHD and Tourette’s uses them because he finds them calming and they help him sleep. Amazing products and amazing value.

15 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Our hearts are happy to know that your whole family is benefiting from using our HealthyLine products! Thank you! We appreciate you!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I give HealthyLine the highest rating

I give HealthyLine the highest rating, I Love the products.
The large mat to the small one, also the vest, I have enjoyed using them for many years and sharing with family and friends. I used the vest yesterday after working hard in the garden, and it helped immediately providing soothing comfort to stiff and sore muscles.The products really work and have lasted the mostly daily use from the family.
Thank You

8 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello Kevin,

Thank you for being a Healthyline customer and for such a great review.

We are very pleased to know that you are happy with our products and they are of great help to your health and comfort :-). Continue to reap the great benefits and please do not hesitate to contact us if you have any questions or need any assistance because we are always here to help.

Thanks again for your support and recommendations.

Wishing you good health!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very happy with the infrared mats!

8 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello,

Thank you for your review and for your purchase.

The Healthyline mat provides many great health benefits and you can look forward to many positive effects on your health from the use of this mat. It helps to improve blood flow and circulation, lightens the mood and alleviates depression, relieves sore muscles, and joints boost the immune system, boost energy helps with back pain, fibromyalgia, insomnia, arthritis and many more.

If you have any questions or need any assistance please do not hesitate to contact us because we are here to help.

Kind regards,
Healthyline Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I can't say enough about the TAJ Mat…

I can't say enough about the TAJ Mat Full 7224 Firm - Photon PEMF InfraMat Pro® - 110V.
I was experiencing debilitating neck pain and was told surgery was the most likely way to have the pain reduced. I did not trust that solution. With surgery anything can go wrong, so I looked for alternative solutions. Long story short, while researching online, I came upon HealthyLine and decided to invest in the TAJ Mat. A week after using the mat for an hour each day, my neck pain subsided. Today, I am no longer experiencing severe pain which prevented me from exercising, sleeping on my right side and so many other things. Now I can do everything I used to do before my neck started hurting.
Debilitating chronic pain is like a prison sentence because it restricts you in all ways. It's something that is always there, minimizing the quality of life. The TAJ mat is a true lifesaver. In addition to pain reduction, lying on the mat puts me into a deep state of relaxation. With so many healing modalities integrated into the mat, I am probably receiving more health benefits than I am even aware of.

21 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Hello Fran,

Thank you for your great review and we are very happy to know that you are satisfied with our product and it is of great help in your healing process.

The therapies that our mats provide definitely helps with many health conditions.

The Far Infrared therapy helps to detoxify the body by eliminating foreign pathogens and cellular waste products, helps with insomnia, lowers blood pressure and blood sugar, improves blood vessel functioning in high-cholesterol, diabetes, and smoking patients. It also alleviates pains associated with a migraine, lower back pain, fibromyalgia, arthritis, sore muscles, and joints.

The Negative Ion therapy provided by this mat helps to improve blood flow and circulation, lightens the mood and alleviates depression, helps with sore muscles and joints, and boosts the immune system, Asthma, chronic bronchitis, emphysema. Negative Ions also help to revitalize the body. It also relieves tension, increases levels of serotonin to help alleviate depression, boost our body's natural ability to heal, protect against germs in the air, along with many more health benefits.

PEMF therapy helps to promote regeneration and fast healing, and PEMF (Pulse Electromagnetic field) is good for healing bones that did not get better with surgery and benefits muscle tissue regeneration. PEMF slows down the growth of cancer cells, helps with the circulation of oxygenated blood by separating clumped red blood cells so they can flow freely Just to name a few of the positive effects this product has on your health. So getting 20 minutes of PEMF per day can do wonders for your health.

Photon light therapy includes cell regeneration, skin restoration, faster wound healing, and treating problems of the skin and muscles. Hot stone therapy helps the body to relieve stress, pressure, relax and improve blood circulation. This is just to name a few of the benefits this mat provides.

If you have any questions or need any assistance please do not hesitate to contact us because we are always here to help.

Wishing you good health and stay safe :)

Kind regards,
Healthyline Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love the TAO Small 1818 Soft InfraMat!!

Love the TAO Small 1818 Soft InfraMat!!
I believe I had a very mild case of COVID early/mid March. And no I’m not about to claim the mat healed me. But for some time after I was craving heat on my upper chest/lungs so I went to CVS & bought a heating pad & it didn’t feel even warm. I bought a more expensive one- the same. I googled best heating pad & found HealthyLine & I splurged. That was mid Apr. When I first laid it on my chest it was... amazing sounds stupid but it warmed me in a way that felt utterly amazing. Exactly what I needed. And that was without the silver tinfoil thing they send to trap the heat- make it feel more sauna-like. I used it daily for about two weeks until my lungs/chest felt more normal. And yeah, less dramatically, it relieves tightness in my lower back & hip from where I had surgery. Totally recommend!!

9 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da HealthyLine

Resposta da HealthyLine

Thank you for the kind words! We appreciate you!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais