Min familie og jeg ankom ret sent lige inden lukketid, men vi fik en super god service, prøvekørsel af bil og generelt en super god behandling. Det endte ikke i et salg denne gang, men det er be... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed... Ver mais
Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ing... Ver mais
A empresa respondeu
Vi købte vores VW Tiguan for to måneder siden, og vi har været meget tilfredse lige fra starten. Servicen har været i top, og vi blev mødt af en venlig og imødekommende sælger, som gjorde hele købso... Ver mais
Detalhes da empresa
Escrito pela empresa
Det kan betale sig at investere i en brugt bil frem for en ny – så længe du vælger en forhandler, der prioriterer garanti og kundeservice og har øje for kvalitet. Vi er blandt landets mest ambitiøse og hurtig voksende bilforhandlere, med priser fra 80.000.- til 1.000.000.- skulle der være noget for enhver smag og pengepung. Vores ambition er at give vores kunder den bedste service til den rigtige pris, og det er uanset om du befinder dig i nord, syd, øst eller vest. Vi er friske med bytteprisen på deres bil, med markedets største og stærkeste finansiering og leasing muligheder. Lav rente, længere løbetid..
Informações de contato
Landevejen 11, 4684, Holmegaard, Dinamarca
- 31369437
- Wm@holmebiler.dk
- holmebiler.dk
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 69% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 1 semana
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Super god service og behandling
Super god service og behandling. Meget imødekommende personale, som tager sig god tid til at forklare. Samlet en rigtig god oplevelse
Jeg har netop købt min bil hos…
Jeg har netop købt min bil hos Holmebiler, og jeg kan ikke andet end give dem de varmeste anbefalinger! Fra start til slut har oplevelsen været fantastisk. Personalet var utroligt imødekommende, professionelle og ærlige – man kunne virkelig mærke, at de havde fokus på at finde den rigtige bil til mig og ikke bare ville sælge noget.
De tog sig god tid til at gennemgå alt, svarede tålmodigt på alle mine spørgsmål og sørgede for, at jeg følte mig tryg i hele processen. Bilen stod knivskarp og levede fuldt op til beskrivelsen – faktisk overgik den mine forventninger.
Hvis du er på udkig efter en ny bil og ønsker en tryg, ærlig og professionel oplevelse, så kan jeg klart anbefale Holmebiler. Jeg kommer helt sikkert tilbage næste gang!
Super god service og en dejlig bil og…
Super god service og en dejlig bil og komme hjem med … kan klart anbefales
Nemt køb med en bil i super stand
Nemt køb med en bil i super stand. Personalet var meget professionelle.
Stor os til
Jeg har lige købt en brugt Ford Kuga hos Holmenbiler, og jeg må sige, at hele oplevelsen har været virkelig positiv. Når man skal købe en brugt bil, kan man godt være lidt nervøs for, om man nu får det, man bliver lovet – men hos Holmenbiler har jeg følt mig tryg fra start til slut.
Sælgeren tog sig god tid til at gennemgå bilen med mig og svarede ærligt på alle mine spørgsmål. Der var ingen salgstricks eller forsøg på at skjule noget, hvilket gav mig en følelse af tillid til både forhandleren og bilen. Jeg fik lov til at tage en grundig prøvetur, og bilen levede helt op til beskrivelsen.
Selve købsprocessen var lige til. Alt blev gennemgået ordentligt, og jeg følte mig aldrig presset til noget. Da jeg kørte fra forhandleren, var det med en god fornemmelse i maven og en bil, jeg er rigtig glad for.
Jeg kan varmt anbefale Holmenbiler til andre, der leder efter en brugt bil og en ærlig handel. De tager deres kunder seriøst, og det mærkes tydeligt, at de gerne vil sikre en god oplevelse – ikke bare sælge en bil og sende dig videre.
Tak for en tryg og god bilhandel!
Sødt og behageligt personale
Sødt og behageligt personale.
God service og grundig information.
God service
Alt er fantastisk
Alt er fantastisk. meget god service, jeg kan varmt anbefale😊🙏
Super service
Super service. Ved hvad de laver.
Varmeste anbefaling herfra.
KØB ALDRIG EN BIL AF Holmebiler.
KØB ALDRIG EN BIL AF Holmebiler.
Det er fup og svindel fra ende til anden.
Direktøren man aldrig kommer i kontakt med, deres fætter der laver Autotjek, deres falske tilkøbsforsikring osv.
Købte en Golf GTE for 154000,00 kroner. Bilen havde iflg. Forhandleren fuld servicebog og der kunne derfor tegnes en drivlinje garanti for 5000 kr.
Da turboen 14 måneder efter eksploderer nægter Holmebiler at dække, da service ikke er overholdt. Jeg kører på folkevogn og finder så ud af, at sælger har udeladt, at bilen 3 gange er kørt mere end 100 % over det af VW angivne interval. Inden jeg altså købte den.
Ydermere har forhandleren kodet et forkert interval ind i bilen da de selv lavede service inden salget.
FDM har haft utallige sager med Holmebiler, og selvfølgelig har de ignoreret alle henvendelser fra både undertegnede og FDM, hvilket iflg. FDM er standard procedure.
Hold dig langt væk fra dem og deres plattenslageri.!
Og Adam, du er velkommen til at skrive, så i kan få jeres skrammelkasse igen, ellers bliver det for jer en tabt kamp i ankenævnet for biler.
1. Skrive til jer? For ikke at få noget svar? FDM har sendt jer mails for 2 måneder siden, som i ignorerer.
Men det er rigtigt at i har udbedret den sidste ting som kostede 1500 kr. Men den turbo som sprang i luften og kostede 15000 snød i jer fra, med løgn og røverhistorier. Jeg tror du har glemt at jeg har optaget alle samtaler med dig, og med det vil du igen komme til at fremstå som en løgnhals.
IGEN, KØB ALDRIG BILER HOS HOLMEBILER.

Resposta da Holmebiler
Vil aldrig anbefale Holmebiler til…
Vil aldrig anbefale Holmebiler til nogle - ikke engang min værste fjende. Min familie og jeg vil i hvert fald aldrig handle hos dem mere. Meget dårlig kommunikation, uforstående sælgere, som ikke er til at snakke med, dårlig kundeservice og snyder, for at få en fed handel.

Resposta da Holmebiler
Købsoplevelse med kvalitet og service
Det var på alle måder en god købsoplevelse hos Holmebiler. Alexander havde stor viden om alle dele på bilen og alt det udenom, som han var dygtig til at videreformidle. Kan i høj grad anbefales.
Super tilfreds med deres service
Super tilfreds med deres service, købte bil d. 22/1-25 og alt var som aftalt, fra start til slut.
Kan kun anbefale dem hvis man skal ha en ny(brugt) bil .
Utroligt hjælpsom og god til at lytte
Utroligt hjælpsom og god til at lytte
Aftaler bliver holdt og alt gik som smurt
En stjerne er selv for meget
En stjerne er selv for meget.
Vi købte en bil kontakt til 130.000 kr og i den pejode vi hade den på plader. Holdte den på forskellige værksteder. Så i pejoden som strækker sig over 1,5 år hade vi bilen i samlet i 3 mdr hvor den faktisk ikke kunne køre optimalt. Tilsidst hade vi FDM på da det var en lækker bil og gerne ville ha den laver så den kørt 100% som den skulle. Men FDM kunne ikke gøre så meget og vi satte en advokat på og firmae der dengang hed noget andet blev dømt til at betale alle omkostninger og betale vores 130.000 kr tilbage. Firmaet fik 2 uge til at betalt os. Men efter 3 uger ringet jeg til firmaet og ville høre hvornår jeg kunne regne med de penge så vi kunne køre en anden bil. Der fik jeg så at vide af den sammen mand som vi hade købt bilen af at den firma var lukket og han hade oprette et nyt firma Holmbiler isted for det var han nød til da han ikke mente at vi eller ander skulle rende om hjørner med ham. Så på den måde var det ham der tog R.. på os som hade købt biler hos ham og som var utilfred.

Resposta da Holmebiler
Tjek de 5 stjerner! 🤔🤔
Hvis I læser teksterne med 5 stjerner, så er det tydeligt at det er opdigtet og evt. skrevet via IA. Læg mærke til liks og almene skrevne ordvalg😡

Resposta da Holmebiler
ALDRIG ALDRIG KØB HER
Vi køber i august 2023 en Passat hos Holmebiler.
En lille halv måned efter købet begynder motorlampe at lyse og bilen går i nødprogram.(omkring d.15/9-23).
D.22/9-23 fejlsøger Holmebiler vores bil og finder ud af den skal til VW og repareres.
Vi afleverer bilen hos VW d.2/10-23 hvor den skal fejlsøges. Det viser sig, at turboen er defekt og skal skiftes.
I mellemtiden d.22/9-23 skal vi hente morgenbrød og her begynder det at vælte ned med vand fra taget + ved venstre fordør. VW kan kigge på det i sammen omgang med det andet d.17/10-23. Turboen bliver skiftet og nogle filtre er blevet renset, så ikke der kommer vand ind i bilen.
D.15/12-23 er vi på vej hjem og jeg er højgravid på dette tidspunkt. Vi når til et lyskryds og her går bilen ud + den melder fejl på gearkasse. Vi kontakter Holmebiler, som siger, at vi skal betale for at få fragtet bilen til et værksted i fensmark.
Vi spørger Holmebiler om en lånebil. Vi får af vide, at de lige vil vende tilbage. Værkstedet kigger på vores bil d.18/12, men finder her ingen løsning.
værkstedet finder frem til at noget i migatronicen skal skiftes. Da de skifter dette opstår et nyt problem, som forbinder migatronicenheden og kobling. Værkstedet kan først løse det nye problem, når han får fremskabt en del fra udlandet. Denne del er 6 uger om at komme.
I mellemtiden, slut januar, kontakter vi FDM som absolut godt kender Holmebiler, da vi ikke er de første som har henvendt os. Så sagen sendes til Ankenævnet for biler d.1/7-24.
Vi kontakter Holmebiler igen angående en lånebil, som de før ikke har give os et svar på. Her får vi igen svaret “Vi skal lige tjekke op på det, så vender vi tilbage” - vi fik aldrig den lånebil.
Nå men, værkstedet får den der del skiftet, men mener nu at koblingen er slidt ned og han skifter derfor til en ny kobling på bilen.
Bilen er nu fikset og værkstedsføren prøvekører den. Her går bilen så igen i stå og kan ikke køre.
Bilen bliver omkring midt maj 2024 fragtet til VW Næstved, hvor de afmonterer, adskiller og kontrollerer højvoltsbatteri. Herfra finder de ud af, at batteriet er defekt.
Vi får en mail d.26/6-24, at batteriet skal skiftes. Alt hvad VW har lavet i reparationer lyder på 150.000 kr. - dog lovet på deres garanti, da de mener, at det er fejl som ikke byrde opstå.
Vi snakker så med værkstedet i Fensmark, som siger vi kan hente bilen, men kun hvis vi betaler regningen på de 34.000kr. inden da. Han vil selvfølgelig gerne have penge for hans arbejde.
Vi holder stadig fast i, at dette er en regning, som Holmebiler skal betale gennem vores garanti. Holmebiler mener det er slitage og derfor ikke dækkes af garanti. Vi vil ikke mene, at "sådanne kraftig slitage" opstår efter 3774 km kørsel, så denne slitage må ha' været på bilen inden vi købte den.
Det viser sig så, at Adam fra Holmebiler har været forbi værkstedet i fensmark med vores bil. Dette er sket helt tilbage d.22/9-23, inden den blev kørt til VW. Der sættes en fejlkode tester på, hvor den her melder fejl på kobling - som skyldes defekt mechatronic. Da vi henter bilen fra Holmebiler d.22/9-23 efter de har kigget på problemet, får vi intet at vide fra Adam/Alexander, om at den har defekt mechatronic. Andet end at den skulle til reparation hos VW.
Holmebiler har hele tiden ment, at skaden var pludseligt opstået, men de har været bevidst om fejlen på kobling/migatronic (dog uden at informere os).
Vi vil 100% mene, at Holmebiler skal tage bilen retur og betale os bilen pris 227.505,00 kr.
Holmebiler vil give os 1000kr. Som dispensation for den lånebil vi ikke har fået - samtidig anerkender de, at vi har været berettiget en lånebil.
Vi får i dag d.26/11-24 svar på vores sag i Ankenævnet. Ankenævnet kan ikke tage en afgørelse i sagen, da den har for meget indhold og sagen henvises til afgørelse for domstolene.
Hverken Holmebiler eller os har vundet eller tabt.
Bilen har siden købet haft defekt turbo, tilstoppede filtre, defekt migatronic, slidt kobling og defekt højvoltsbatteri.
Tænkt sig, at man sælger biler, som man er bevidst om, fejler en masse ting!

Resposta da Holmebiler
Du kan være tryg ved at handle hos Holmebiler!
Fantastisk service, jeg er super glad for min bil!
Hilsen Thomas
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.







