Min familie og jeg ankom ret sent lige inden lukketid, men vi fik en super god service, prøvekørsel af bil og generelt en super god behandling. Det endte ikke i et salg denne gang, men det er be... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed... Ver mais
Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ing... Ver mais
A empresa respondeu
Vi købte vores VW Tiguan for to måneder siden, og vi har været meget tilfredse lige fra starten. Servicen har været i top, og vi blev mødt af en venlig og imødekommende sælger, som gjorde hele købso... Ver mais
Detalhes da empresa
Escrito pela empresa
Det kan betale sig at investere i en brugt bil frem for en ny – så længe du vælger en forhandler, der prioriterer garanti og kundeservice og har øje for kvalitet. Vi er blandt landets mest ambitiøse og hurtig voksende bilforhandlere, med priser fra 80.000.- til 1.000.000.- skulle der være noget for enhver smag og pengepung. Vores ambition er at give vores kunder den bedste service til den rigtige pris, og det er uanset om du befinder dig i nord, syd, øst eller vest. Vi er friske med bytteprisen på deres bil, med markedets største og stærkeste finansiering og leasing muligheder. Lav rente, længere løbetid..
Informações de contato
Landevejen 11, 4684, Holmegaard, Dinamarca
- 31369437
- Wm@holmebiler.dk
- holmebiler.dk
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 69% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 1 semana
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Min familie og jeg ankom ret sent lige…
Min familie og jeg ankom ret sent lige inden lukketid, men vi fik en super god service, prøvekørsel af bil og generelt en super god behandling.
Det endte ikke i et salg denne gang, men det er bestemt ikke Holme Bilers skyld.
Vi kommer gerne igen en anden gang.
Fed bil og god service
Fed bil og god service. Fik svar på det jeg spurgte om og bilen var præcis som beskrevet. De gav mig en virkelig fair pris og sælgeren tog rigtig godt imod mig. Kan klart anbefales 👍 😁
Dejlig behagelig oplevelse og…
Dejlig behagelig oplevelse og gennemgang af diverse papirer samt klargjort bil til levering 😃
Utrolig dårligt sted at handle køb et andet sted
Jeg købte en bil hvor alt gik godt indtil at de havde fået deres penge hvor efter de gad havde intet at gøre med garantien og intet hjælp at komme efter heller fra min side af

Resposta da Holmebiler
Sjældent har jeg oplevet noget…
Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ingen måde behjælpelig med at udbedre situationen efter dyre reparationer, der er opstået mindre end to måneder efter salg. Sælger "tillægsforsikringer" der dækker til blækket er tørt. HOLD JER LANGT VÆK FRA DEN BUTIK!!!
HAR LÆST JERES SVAR: Stop dit bræk! Ingen bør tage jer seriøse i fremtiden. Men det er et effektivt kursus I har været på, siden I kan besnære så mange!!! I forklarede ingenting om tilkøbsforsikringen!!! Vi var 3 "vidner"! Bemærk, trods alt, fremtidige købere, hvor mange "1 stjerne" Holmebiler har fået.... Det må give stof til eftertanke. Og dem der ikke har gjort indsigelse, har nok opgivet!
Du glemte lige at skrive, at I sagde, vi kunne køre til det værksted, vi plejer at bruge - uden forbehold - det sagde du! Du behøver ikke svare - det er det samme lattelige svar igen....

Resposta da Holmebiler
Her skal i ikke handle bil..
Her skal i ikke handle bil..
Jeg oplevede et kedeligt forløb hvor jeg på aftalt udleveringsdag bliver ringet op 3 timer før leveringstidspunktet og får at vide at bilen først er klar næste dag.
Meget modvilligt går de med til at rykke tidspunktet 2 timer frem dagen efter.
Bilen bliver så leveret med kun 100 kilometer strøm på. Rigtig dårlig stil.
Da jeg så kommer hjem opdager jeg at den også er leveret kun med mormorlader - ingen almindelig type 2 lader. Her er undskyldningen at den leveres med det udstyr sælger har efterladt. Det er simpelthen for useriøst når man har brugt 180.000 kroner på en bil - at der ikke følger et ladekabel med.
Der var heller ikke engang en p-skive i bilen..
Det absolut værste er dog at jeg til sidst modtager en regning på 3200 kroner på trods af at jeg klart og tydeligt oplyste et ca tal på restgælden - her spurgte jeg også om de indfriede gælden uanset beløb hvilket de sagde ja til.
Opdateret efter jeres løgnagtige svar.
Gider I godt at være venlige at lade være med at lyve? Det er bare håbløst. I har på intet tidspunkt tilbudt at sende en lader til mig med posten. Da I ikke leverede bilen med en rigtig lader måtte jeg selv ringe og påpege hvor latterligt det er før I så fik fremstammet at jeg kunne komme og bytte laderen. Nej tak, jeg gider ikke at køre 45 min til jeres svindler-butik.
Men I skal sgu ikke sidde og skrive sådan en gang løgn. Føj.
Og stop jer selv med de 3200 kroner.
Jeg sagde udtrykkeligt at de 180.000 var et ca beløb og spurgte som nævnt om i indfriede restbeløbet uanset hvad det endte. Her svarede du ja og det har også altid været normal praksis ved andre biler jeg har solgt.
Når den kommer til inkasso, kan vi lave afdragsordning på 5 kroner pr måned. Jeg ville ønske at jeg havde læst herinde før jeg satte mine fødder i den forretning.
Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Køb jeres bil et andet sted.

Resposta da Holmebiler
Super service fra start til slut.
Super service fra start til slut.
God service behalig at snakke med
God service behalig at snakke med
Aleksandar var god at snakke med og var god til at forklare hvad bilen kunne
Køb af brugt mercedes c220d
Købte for ca. 2 måneder siden en brugt mercedes c220d fra 2017-2018 hos holme biler og det var ejeren Adam der stod for salget. Forløbet er gået glat der opstod et par forsinkelser men alt blev løst. Jeg blev vejledt og fik en gennemgang og efter prøvekørsel var jeg solgt. Her 2 månder efter køre alt og der har ikke været nogle problemer eller pludselig opstået defekter. Jeg er derfor vendt tilbage og giver denne anmeldelse. Jeg er super glad for bilen men lånet blev lidt dyre end hvad jeg havde forventet. Adam er en dygtig sælger, så dygtig at jeg blev overbevist om at købe ekstra forsikring på bilen så jeg ville være sikker de næste 3 år men ifølge kontrakten kan jeg læse den gælder til bilen har kørt 300000km da bilen havde gået 272000 km ved købet tænker jeg at det måske var lidt spild af penge og nogle af de ting jeg købte forsikring for, dækker den desværre ikke bl.a. kæden. Selve lånet var temmelig dyrt men banken ville ikke så det er hvad det er i det mindste er turbo forsikret .
Ville jeg købe min næste bil hos dem igen?
Ja bestemt men næste gang vil jeg nok ikke vælge de tilvalg jeg blev solgt og tænker at købe kontant uden lån er vejen frem. Alt i alt en fin oplevelse 4 stjerne pga. De nævnte ting og 10 stjerner for salgsteknik respekterer gamet og elsker min bil selv om det blev dyre end først antaget (ekstra tilvalg, oprettelse af lån mm.)
Godt køb
God, ligefrem og hurtig betjening af venligt personale, fint udvalg af biler og rimelig pris
Rigtigt god service
Rigtigt god service! Stille og rolig herre, som tager dig igennem bilen, fortæller om deres FDM tjek grundigt. Det er dejlig at de også har viden indenfor de som de taler.
Super god oplevelse, virker som et rigtig godt sted.
Meget god kundeservice hos Holmebiler
Meget god kundeservice hos Holmebiler. Adam gav mig en tryg følelse hele vejen igennem.
Nice service;)
Snyder
Jeg var ude og prøvekøre en ford mondeo den kørte fint jeg snakker med sælger han siger vi kan da bare lave en slutseddel hvor til jeg tøver og siger ejj vis nu der kommer en anden bil i morgen gider jeg ikke være bundet. Han lover nu at jeg til hver en tid kan komme ud af den uden problemer og jeg spøgere ham flere gange! Efter et par dage kontakter jeg ham og siger jeg har fortrudt! Her siger han så uhh den kan du ikke komme ud af du har jo lavet en slutseddel. Hvilket jo ikke var det han fortalte mig jeg snakker så med hans chef som påstår det har hans medarbejder aldrig sagt og det kunne han ikke finde på! Så en kæmpe løgen. Jeg kan komme ud af den vis jeg betaler en vis procent del af bilens værdig så jeg skal betale 13000 kr for at have prøvet en bil hos dem og haft skrevet under på den i 3 dage. HOLD JER LANGT VÆK FUSKER FIRMA

Resposta da Holmebiler
Dangerous technical negligence, dishonest business practices and poor service – Avoid!
EDIT: Because Trustpilot does not allow direct photo attachments, I have uploaded all visual evidence—including the official repair invoice detailing the installation errors and photos of the damaged tire—to my Google Maps review for Holme Biler. I invite everyone to see the proof there. It is disgraceful for the business to claim they "do not recognize" this case when I have written emails from them admitting fault and promising a refund that never arrived.
I want to share my bitter experience with Holme Biler to warn others. I bought a Tesla Model 3 from them, and the experience has been nothing but disappointment and deceit.
First of all, the car was delivered with only one key card, which is completely unprofessional for a Tesla. This leaves the customer in a vulnerable position if the card is lost or damaged.
More importantly, I paid an extra 5,000 DKK to have brand new premium Michelin Pilot Sport 4S tires mounted. When I picked up the car, the TPMS (tire pressure) light was on. Alexander assured me it was normal and would turn off after driving. This was a lie.
The next morning, right before a family trip, I found the car with a completely flat front tire. I had to take the wheel to a professional tire center. Their report was shocking: Holme Biler’s technician had not cleaned the rim, had physically torn the inner bead of my brand-new tire during mounting, and had broken/discarded the TPMS sensor entirely. They basically put a broken, dangerous wheel on the car and handed it over, claiming it was "ready."
I received a detailed report from the tire center (1,235 DKK) proving their negligence. Holme Biler ignored my emails until I called. They finally promised in writing to refund the cost by a specific date. A week has passed since their own deadline—they haven't paid, and they have stopped responding to my emails again.
To make matters worse, I traded in my old car. Two days later, I found it being sold via a fake/private Facebook profile, while the car was still registered in my name and with my license plates.
This is not just about the money; it is about a total lack of respect, professionalism, and safety. Do yourself a favor and find another place for your next car. Avoid Holme Biler at all costs!

Resposta da Holmebiler
Jeg er meget tilfreds
Jeg er meget tilfreds. Jeg blev betjent af deres salgschef Adam, som svaret på de spørgsmål jeg havde og bare generalt var mega flink. Vil helt klart overveje at købe herfra igen næste gang jeg skal ha bil
Very good customer service 😊
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.







