Holmebiler Avaliações 288

O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Min familie og jeg ankom ret sent lige inden lukketid, men vi fik en super god service, prøvekørsel af bil og generelt en super god behandling. Det endte ikke i et salg denne gang, men det er be... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ing... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi købte vores VW Tiguan for to måneder siden, og vi har været meget tilfredse lige fra starten. Servicen har været i top, og vi blev mødt af en venlig og imødekommende sælger, som gjorde hele købso... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Concessionária

Escrito pela empresa

Det kan betale sig at investere i en brugt bil frem for en ny – så længe du vælger en forhandler, der prioriterer garanti og kundeservice og har øje for kvalitet. Vi er blandt landets mest ambitiøse og hurtig voksende bilforhandlere, med priser fra 80.000.- til 1.000.000.- skulle der være noget for enhver smag og pengepung. Vores ambition er at give vores kunder den bedste service til den rigtige pris, og det er uanset om du befinder dig i nord, syd, øst eller vest. Vi er friske med bytteprisen på deres bil, med markedets største og stærkeste finansiering og leasing muligheder. Lav rente, længere løbetid..


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

288 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 69% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fed bil og god service

Fed bil og god service. Fik svar på det jeg spurgte om og bilen var præcis som beskrevet. De gav mig en virkelig fair pris og sælgeren tog rigtig godt imod mig. Kan klart anbefales 👍 😁

14 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Utrolig dårligt sted at handle køb et andet sted

Jeg købte en bil hvor alt gik godt indtil at de havde fået deres penge hvor efter de gad havde intet at gøre med garantien og intet hjælp at komme efter heller fra min side af

10 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Hej Julius!

Mange tak for din synsvinkel på situationen ud fra Christin Mikkelsens anmeldelse nedenfor.

Eftersom vi har modtaget kritikken jf. Christins anmeldelse på samme oplevelse vil vi blot henvise til vores svar herved.

Eftersom din anmeldelse strider imod Trustpilots retningslinjer om flere anmeldelser på samme oplevelse mener vi selvfølgelig at denne anmeldelse er uberettiget og vi håber derfor du vil fjerne den.

Fortsat god dag!

Mvh, Holmebiler.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sjældent har jeg oplevet noget…

Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ingen måde behjælpelig med at udbedre situationen efter dyre reparationer, der er opstået mindre end to måneder efter salg. Sælger "tillægsforsikringer" der dækker til blækket er tørt. HOLD JER LANGT VÆK FRA DEN BUTIK!!!
HAR LÆST JERES SVAR: Stop dit bræk! Ingen bør tage jer seriøse i fremtiden. Men det er et effektivt kursus I har været på, siden I kan besnære så mange!!! I forklarede ingenting om tilkøbsforsikringen!!! Vi var 3 "vidner"! Bemærk, trods alt, fremtidige købere, hvor mange "1 stjerne" Holmebiler har fået.... Det må give stof til eftertanke. Og dem der ikke har gjort indsigelse, har nok opgivet!
Du glemte lige at skrive, at I sagde, vi kunne køre til det værksted, vi plejer at bruge - uden forbehold - det sagde du! Du behøver ikke svare - det er det samme lattelige svar igen....

10 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Hej Christin!

Mange tak for din anmeldelse trods den ærgerlige oplevelse, men lad os lige få alle fakta ridset op.

Det er korrekt at I ifbm. Levering har tilkøbt en garantiforsikring til jeres bil. Denne garantiforsikring sørger vi altid for at udlevere og forklare betingelserne for inden tilkøb ved køb af bil, så vi er sikre på at vores kunder ved hvad deres penge bliver investeret i. I har dertil modtaget certifikat for garantiforsikringen ved udlevering af jeres bil, hvortil betingelser også fremgår.

Vi får, i går d. 11/6-2026, en opringning vedr. en bil I har købt hos os tilbage i december 2025. Herved informerer I os at I i februar måned har haft den givne bil på jeres værksted, hvor I selv har godkendt arbejde på bilen for over 10.000kr uden at jeres værksted har sikret sig accept fra garantiforsikringen og uden at have sikret sig at evt. komponenter for reparationen er dækket. Nu kommer i 4 måneder efter reparation og vil have at vi skal dække denne regning, som I, uden om os, har accepteret og dette kan vi selvfølgelig ikke være med til.

Vi er selvfølgelig meget ærgerlige over at værkstedet I har benyttet jer af ikke har fulgt korrekt procedurer for reparation ifbm. Garantiforsikringen, og den situation det har bragt jer i, men mener ikke at dette skal gå ud over os.

Vi håber på forståelsen og fortsat god dag!

Mvh, Holmebiler.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Her skal i ikke handle bil..

Her skal i ikke handle bil..

Jeg oplevede et kedeligt forløb hvor jeg på aftalt udleveringsdag bliver ringet op 3 timer før leveringstidspunktet og får at vide at bilen først er klar næste dag.
Meget modvilligt går de med til at rykke tidspunktet 2 timer frem dagen efter.

Bilen bliver så leveret med kun 100 kilometer strøm på. Rigtig dårlig stil.
Da jeg så kommer hjem opdager jeg at den også er leveret kun med mormorlader - ingen almindelig type 2 lader. Her er undskyldningen at den leveres med det udstyr sælger har efterladt. Det er simpelthen for useriøst når man har brugt 180.000 kroner på en bil - at der ikke følger et ladekabel med.
Der var heller ikke engang en p-skive i bilen..

Det absolut værste er dog at jeg til sidst modtager en regning på 3200 kroner på trods af at jeg klart og tydeligt oplyste et ca tal på restgælden - her spurgte jeg også om de indfriede gælden uanset beløb hvilket de sagde ja til.

Opdateret efter jeres løgnagtige svar.
Gider I godt at være venlige at lade være med at lyve? Det er bare håbløst. I har på intet tidspunkt tilbudt at sende en lader til mig med posten. Da I ikke leverede bilen med en rigtig lader måtte jeg selv ringe og påpege hvor latterligt det er før I så fik fremstammet at jeg kunne komme og bytte laderen. Nej tak, jeg gider ikke at køre 45 min til jeres svindler-butik.
Men I skal sgu ikke sidde og skrive sådan en gang løgn. Føj.
Og stop jer selv med de 3200 kroner.
Jeg sagde udtrykkeligt at de 180.000 var et ca beløb og spurgte som nævnt om i indfriede restbeløbet uanset hvad det endte. Her svarede du ja og det har også altid været normal praksis ved andre biler jeg har solgt.
Når den kommer til inkasso, kan vi lave afdragsordning på 5 kroner pr måned. Jeg ville ønske at jeg havde læst herinde før jeg satte mine fødder i den forretning.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Køb jeres bil et andet sted.

10 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Hej Rasmus!

Mange tak for din anmeldelse trods at vi kun får 1 stjerne.

Vi er selvfølgelig kede af at vi var nødsagede til at flytte leveringsdatoen for din bil med en dag. Denne udskydelse af levering skyldtes naturligvis at der var blevet påpeget en fejl på bilen som du havde købt jf. 100% Autotjektesten hos FDM, hvortil vi selvfølgelig tager ansvar og udbedrer denne, så vi kan stå inde for det produkt vi leverer.

Angående mængden af strøm ved udlevering beklager vi selvfølgelig at bilen ikke er leveret med en “fuld tank”. 😉 - Vi forsøger altid at levere vores biler med minimum 50km rækkevidde men leverer selvfølgelig ikke med "fuld tank"

Bilerne vi har på lager er naturligvis brugte hvortil vi desværre ikke altid får alt tilbehøret med når vi overtager dem. Derfor er din bil kun leveret med det tilbehør der lå i bilen ved besigtigelse, hvilket du også er blevet gjort opmærksom på. Da du ringede og klagede over at det ikke var et almindeligt type 2 kabel der medfulgte tilbød vi selvfølgelig at du kunne komme forbi og få det ombyttet til et kabel til stander eller at vi kunne eftersende det uden beregning imod bytte med kablet du havde modtaget med bilen.

Angående efterregning på de 3200kr som du nævner har du ved indgåelse af handel oplyst at restgælden i din byttebil skulle være opgjort til 180.000kr hvortil vi angiver dette som ca. beløb med forbehold for at der bliver lavet en efterregulering til vores eller din favør, når indfrielsesbrevet fra din finansieringsselskab er modtaget. I dette tilfælde endte den reelt restgæld med at være 183.299kr, hvorfor vi selvfølgelig er nødt til at efterregulerer herefter.

Vi er naturligvis ærgerlige over at du fortsat er utilfreds med din oplevelse.

Mvh, Holmebiler

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Køb af brugt mercedes c220d

Købte for ca. 2 måneder siden en brugt mercedes c220d fra 2017-2018 hos holme biler og det var ejeren Adam der stod for salget. Forløbet er gået glat der opstod et par forsinkelser men alt blev løst. Jeg blev vejledt og fik en gennemgang og efter prøvekørsel var jeg solgt. Her 2 månder efter køre alt og der har ikke været nogle problemer eller pludselig opstået defekter. Jeg er derfor vendt tilbage og giver denne anmeldelse. Jeg er super glad for bilen men lånet blev lidt dyre end hvad jeg havde forventet. Adam er en dygtig sælger, så dygtig at jeg blev overbevist om at købe ekstra forsikring på bilen så jeg ville være sikker de næste 3 år men ifølge kontrakten kan jeg læse den gælder til bilen har kørt 300000km da bilen havde gået 272000 km ved købet tænker jeg at det måske var lidt spild af penge og nogle af de ting jeg købte forsikring for, dækker den desværre ikke bl.a. kæden. Selve lånet var temmelig dyrt men banken ville ikke så det er hvad det er i det mindste er turbo forsikret .

Ville jeg købe min næste bil hos dem igen?

Ja bestemt men næste gang vil jeg nok ikke vælge de tilvalg jeg blev solgt og tænker at købe kontant uden lån er vejen frem. Alt i alt en fin oplevelse 4 stjerne pga. De nævnte ting og 10 stjerner for salgsteknik respekterer gamet og elsker min bil selv om det blev dyre end først antaget (ekstra tilvalg, oprettelse af lån mm.)

29 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Godt køb

God, ligefrem og hurtig betjening af venligt personale, fint udvalg af biler og rimelig pris

19 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Rigtigt god service

Rigtigt god service! Stille og rolig herre, som tager dig igennem bilen, fortæller om deres FDM tjek grundigt. Det er dejlig at de også har viden indenfor de som de taler.

19 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Snyder

Jeg var ude og prøvekøre en ford mondeo den kørte fint jeg snakker med sælger han siger vi kan da bare lave en slutseddel hvor til jeg tøver og siger ejj vis nu der kommer en anden bil i morgen gider jeg ikke være bundet. Han lover nu at jeg til hver en tid kan komme ud af den uden problemer og jeg spøgere ham flere gange! Efter et par dage kontakter jeg ham og siger jeg har fortrudt! Her siger han så uhh den kan du ikke komme ud af du har jo lavet en slutseddel. Hvilket jo ikke var det han fortalte mig jeg snakker så med hans chef som påstår det har hans medarbejder aldrig sagt og det kunne han ikke finde på! Så en kæmpe løgen. Jeg kan komme ud af den vis jeg betaler en vis procent del af bilens værdig så jeg skal betale 13000 kr for at have prøvet en bil hos dem og haft skrevet under på den i 3 dage. HOLD JER LANGT VÆK FUSKER FIRMA

23 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Hej Gham,

Tak for din anmeldelse.

Vi må dog gøre opmærksom på, at vi ikke kan genkende dig som kunde hos os, og vi har heller ikke haft en Ford Mondeo til salg den seneste måneds tid.

Det tyder derfor på, at anmeldelsen kan være oprettet ved en fejl eller vedrører en anden forhandler. Vi vil sætte pris på, hvis du vil dobbelttjekke dette og eventuelt få anmeldelsen fjernet, hvis den ikke er tiltænkt os.

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte os direkte, hvis du mener, der er tale om en misforståelse.

Med venlig hilsen
Holmebiler

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dangerous technical negligence, dishonest business practices and poor service – Avoid!

EDIT: Because Trustpilot does not allow direct photo attachments, I have uploaded all visual evidence—including the official repair invoice detailing the installation errors and photos of the damaged tire—to my Google Maps review for Holme Biler. I invite everyone to see the proof there. It is disgraceful for the business to claim they "do not recognize" this case when I have written emails from them admitting fault and promising a refund that never arrived.

I want to share my bitter experience with Holme Biler to warn others. I bought a Tesla Model 3 from them, and the experience has been nothing but disappointment and deceit.

First of all, the car was delivered with only one key card, which is completely unprofessional for a Tesla. This leaves the customer in a vulnerable position if the card is lost or damaged.

More importantly, I paid an extra 5,000 DKK to have brand new premium Michelin Pilot Sport 4S tires mounted. When I picked up the car, the TPMS (tire pressure) light was on. Alexander assured me it was normal and would turn off after driving. This was a lie.

The next morning, right before a family trip, I found the car with a completely flat front tire. I had to take the wheel to a professional tire center. Their report was shocking: Holme Biler’s technician had not cleaned the rim, had physically torn the inner bead of my brand-new tire during mounting, and had broken/discarded the TPMS sensor entirely. They basically put a broken, dangerous wheel on the car and handed it over, claiming it was "ready."

I received a detailed report from the tire center (1,235 DKK) proving their negligence. Holme Biler ignored my emails until I called. They finally promised in writing to refund the cost by a specific date. A week has passed since their own deadline—they haven't paid, and they have stopped responding to my emails again.

To make matters worse, I traded in my old car. Two days later, I found it being sold via a fake/private Facebook profile, while the car was still registered in my name and with my license plates.

This is not just about the money; it is about a total lack of respect, professionalism, and safety. Do yourself a favor and find another place for your next car. Avoid Holme Biler at all costs!

1 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Dear Aleksandar,

Thank you for taking the time to share your feedback. We take such matters very seriously.

We would like to clarify that this description does not align with our records or standard procedures. Safety, transparency, and proper vehicle preparation are extremely important to us, and we do not recognize the sequence of events as described.

Regarding the concerns about the vehicle, equipment, and follow-up communication, we would very much like the opportunity to review this case in detail. We always aim to resolve any issues in a fair and professional manner, but this requires direct dialogue so we can investigate the specifics properly.

We kindly ask you to contact us directly with your documentation, so we can look into this and find a resolution as soon as possible.

Kind regards,
Holme Biler

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg er meget tilfreds

Jeg er meget tilfreds. Jeg blev betjent af deres salgschef Adam, som svaret på de spørgsmål jeg havde og bare generalt var mega flink. Vil helt klart overveje at købe herfra igen næste gang jeg skal ha bil

22 de abril de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais