Havde min lille pomeranian ned og skulle klippes og bad og få redt 1 lille knuder ud, kvinden der var der var super sød, men vi kom en halv time før tid for at se hvordan det gik og der var hun i bur... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Havde min lille pomeranian ned og skulle klippes og bad og få redt 1 lille knuder ud, kvinden der var der var super sød, men vi kom en halv time før tid for at se hvordan det gik og der var hun i bur... Ver mais
A empresa respondeu
Vi er så glade og tilfredse med at Balou bliver klippet hos Alma🥰 han er altid så flot bamseklippet og vi føler os meget trygge ved at aflevere ham hos dig, da du altid viser din omsorg og glæde ov... Ver mais
Min hund virker lidt skræmt og forvirretefter klipningen. Da vi kom hjem, var han hakket i huden flere steder, han kløede sig også voldsomt.han var ret knudret da vi kom , så klipningen kunne ikke... Ver mais
A empresa respondeu
Vi har for første gang fået klippet vores Border Collie hund Det har været en yderst positiv fornøjelse. Hundeklipper Alma har gjort det rigtig godt. Hun var måde kvalificeret og formåede at skab... Ver mais
Bybjergvej 4B, 2740, Skovlunde , Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Vi er så glade for Alma og den måde hun håndtere vores lille Hugo på. Hun er så sød og kærlig og meget tålmodig🥰
Udover det bliver hunden håndteret uden ophæng i kæder og får små pauser på gulvet sammen med hendes egen søde hund, når klip og håndtering bliver lidt for meget og der er brug for pause. Vi er glade og meget tilfredse👍
Super sød hundeklipper. Min hund blev så fin 😃 Vi ses igen!
Vores Bichon Havanese Lulu er lige blevet klippet og vi er super glade for resultatet, kan kun anbefales
Super positiv oplevelse
Det var vores første tur til hundefrisør med vores hvalp. Alma var virkelig sød og rar og vi følte os trygge. Vi har allerede bestilt vores næste tid til næste klipning
Min hund virker lidt skræmt og forvirretefter klipningen.
Da vi kom hjem, var han hakket i huden flere steder, han kløede sig også voldsomt.han var ret knudret da vi kom , så klipningen kunne ikke være anderledes. Men han har fået et stort hak fra maskinen på spidsen af tissemanden🥵det er bare ikke iorden.
Vi undre os også over at der var flere hunde samtidig, det havde vi ikke hørt om.

Resposta da Harmony dogs
Min lille shih tzu fik en flot klipning 😀

Resposta da Harmony dogs
Meget tilfreds med alt! 👍🤗Virkelig sød og kompetent frisør. Super tilfreds med både betjening og klipning af en Maltesisk Bichon( bamseklip)👌👍

Resposta da Harmony dogs
Vi har været der flere gange og det har været så positivt alle gangene.
Vores hund får den bedste behandling og bliver klippet så flot og så foregår det i gode og trygge omgivelser.

Resposta da Harmony dogs
Sød og i mødekommende hundefrisør med et rigtig fint resultat. Vi kommer helt sikket retur.
Virkelig sød og kompetent frisør. Super tilfreds med både betjening og klipning af en Coton de Tulear. Hans Førstegangs hvalpeklip.

Resposta da Harmony dogs
Rigtig fin service. Og hunden blev klippet så flot :)
Vi fik børstet vores hund. Den var super fin bagefter. Meget tilfreds
Alma er en dygtig hundefrisør, sød og kærlig ved hundene. Vores hvalp skulle klippes for første gang og vi fik en glad og fin hund tilbage.
Alma er en skøn hundefrisør👌🏼Fin klip og glad hund 🐶🥰
Super dygtig og sød hundefrisør, fik en meget fin hund tilbage😉
Tiki er blevet så fin og Alma lytter til vores ønsker
Asti er så fin når hun er blevet klippet 👍
Alma er så imødekommen og spørger altid om klipningen er ok
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.