Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DONT TRUST THIS COMPANY .... Spent a lot of money in good faith with them and 3 months later still waiting on a very expensive tap that should have taken 2 weeks to arrive. All comms have dried... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

At every stage it was a pleasure to deal with Interiors Home Stores. They were one of a small number of online shops who stocked a fairly unusual shower tray, and at a competitive price. The... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Purchased our bathroom suite in November 2023, top quality products finished to the highest standards bathroom looks fantastic. Just had a faulty thermostat for our shower so messaged the chat on w... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not trust this website! It is a scam - ordered product and had zero communication on the potential delivery of it. No email response and phone number is out of service.

Detalhes da empresa

  1. Loja de decoração de design de interiores

Escrito pela empresa

Be inspired with our collections of the latest trends in home interior design. If you're looking for kitchens, bathrooms, tiles, heating or accessories, you’ll find an extensive range of luxury interior home products online at Interiors Home Stores. Whether you’re wanting bathroom fittings and fixtures, kitchen appliances or accessories for that stylish finishing touch, you’re sure to find the right product for your home. We also stock a variety of outdoor tiles to help transform your outside space into a luxury retreat. Based in Bradford, our home interior products are available to order online and we offer quick delivery, with most items being dispatched within two to four days. If you can’t find what you’re looking for or need any support with your order, contact our friendly team who will be happy to help.


Informações de contato

3,0

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

58 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 53% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DONT TRUST THIS COMPANY ...

DONT TRUST THIS COMPANY ....
Spent a lot of money in good faith with them and 3 months later still waiting on a very expensive tap that should have taken 2 weeks to arrive. All comms have dried up with them and no longer responding to e-mails.

Now looks like the website (interiorshome.co.uk) has shut-down and e-mails are bouncing back.

Hope you don't get scammed the way that we seem to have been :-( !

6 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not trust this website

Do not trust this website! It is a scam - ordered product and had zero communication on the potential delivery of it. No email response and phone number is out of service.

13 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don't waste your money

Ordered of these guys online, delivery stated as 5-7 business days, 8 business days later and item wasn't even showing as shipped, firstly they wouldn't answer there phone so emailed them, got a reply to say the item was out of stock and would be another 4-5 days and confirmation would be sent shortly. No confirmation sent, then tried calling again and they said they would call me back later, suprise suprise no phone call. 5 days later still nothing and not picking up the phone or replying to emails. Have had reschedule the plumber 2 times now.

28 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wish I'd read these reviews first to avoid them

Never buy from Interiors Home Stores - they promise to inform you of a delivery date the week before, but they don't. When you can finally track someone down who replies, you expect to receive your order - but you don't. They tell you the day before you will have a full refund, because they can't deliver your order. But the refund comes in 2 parts after much chasing, with different times given. Shocking communications, and a total waste of time when I needed the worktops for a new kitchen fitted. They had 5 weeks notice to deliver them, but they couldn't manage it, and just caused a lot of stress.

12 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrible communication.

Horrible communication.

Ordered on the 10th Feb, they then said they send a message on the 17th asking a question if i wanted the rad and valves the same colour (although i never received it) although it was meant to be delivered 7 days latest after ordering, then when i chased them on delivery on the 22nd they said it would be delivered wednesday or thursday, and this thursday when i attempted to call, the phone was disconnected and i emailed a few times, only then do i get a confirmation that its being sent albeit 16 days after order. I've emailed all asking for cancelation but have yet to get anything back.

26 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I would not recommend this company…

I would not recommend this company based on my experience.

I attempted to cancel my order and have experienced very poor communication throughout the process, with lengthy delays and no response to phone calls. Initially, I was informed that a 15% cancellation fee would be applied, despite the fact that I had not received the items and the company advertises full returns. I disputed this and requested a full refund.

After receiving no response for some time, a partial refund was eventually processed — but not for the full amount owed. When I raised this again, I was told they were "looking into it." Given the ongoing lack of communication and resolution, I have now escalated the matter through my credit card provider to recover the remaining balance.

Based on my experience with their customer service and refund handling, I would advise others to avoid the hassle of using this company.

18 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam company

Scam company they dont deliver and turn the phone off m.

30 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Interiors Home Stores

Resposta da Interiors Home Stores

Hello Marc, we take allegations like this very seriously.

The order referenced in this review was delivered with tracking confirming successful delivery.

We are a legitimate UK-registered business and do not operate as a scam.

If there is any issue with the item received, we would of course be happy to assist — please contact us directly with your order reference so we can investigate further.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

i placed an order for worktop tops 17…

i placed an order for worktop tops 17 days ago and was informed my worktops will be delivered straight away. i have emailed numerous times, and eventually Jamie responded and said my order will be delivered this week. I have emailed again this week for an update, and no response to that or my phone call

17 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Interiors Home Stores

Resposta da Interiors Home Stores

Hi,

Thank you for your feedback.

We always provide lead times to the best of our knowledge based on the information supplied to us at the time of ordering. In this instance, we understand there was a delay beyond the original expectation, and we appreciate that this was frustrating.

Following our communication, you advised that you preferred to cancel the order rather than wait for the updated delivery timeframe. As requested, a full refund was processed promptly.

We are sorry that the timescale did not meet your expectations on this occasion, and we wish you all the best with your project moving forward.

Kind regards,
Interiors Home Stores Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid Avoid Avoid

The supply of worktops ordered and paid £5500 for on 16th August 2025. At the time of payment, we were advised that delivery would take approximately two weeks. Based on this, we scheduled delivery for 17th September 2025 (four weeks later).

Despite this, the goods were not delivered as agreed. We were subsequently required to collect part of the order from your address 3.5 hours away loss of a days work on 13th October 2025, and the remaining items were not received until 8pm on 16th October 2025. This represents a total delay of two months from the original payment date, which is entirely unacceptable and constitutes a breach of the agreed terms.

17 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Interiors Home Stores

Resposta da Interiors Home Stores

Hi,

Thank you for your review.

At the time of ordering, we provided an estimated lead time based on the information available from the manufacturer. As with bespoke and made-to-order worktops, timeframes can occasionally change due to supplier production and logistics factors outside of our direct control.

Once revised timescales became clear, you were offered the option to cancel your order. You chose to proceed, and we continued working to fulfil the order as quickly as possible. To help minimise further delay, we also arranged for collection on a Sunday to assist you, which was agreed at the time.

When the goods were collected, there were no concerns raised regarding the product, and the remaining items were supplied shortly afterwards.

We understand that project delays can be frustrating, but we did communicate updated timelines and provide options throughout the process. The full order was ultimately completed, and we hope you are enjoying the finished result.

Kind regards,
Interiors Home Stores Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

ALERT! Avoid unless you enjoy the run around

£2400 purchase and they Strung me along for 3 weeks with lots of contradictory and misleading promises.
Had to demand a refund which wasn’t actioned until I left negative review of my experience. No genuine apology. Made to feel that I was the problem despite lying to me that it had already been dispatched.

- suspicions raised when I hadn’t heard anything for a week after the purchase

- courier problem
- each response taking over 3 days
- It’ll be sent out this week
- it’s on its way
- No it’s out of stock for for 6 weeks

Then they have the same item listed
For immediate dispatch.

Really thought I’d been scammed and was about to contact police and bank. Thanks for wasting my time and holding onto a significant amount of money for 3 weeks with terrible communication

12 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Interiors Home Stores

Resposta da Interiors Home Stores

We’re genuinely sorry to read this and that your experience felt frustrating — that is never what we want for our customers.

Your order was delayed due to conflicting stock information from the supplier, which unfortunately led to the courier update being incorrect. We completely understand how that would have felt confusing and disappointing, especially after waiting.

As soon as you requested a refund, this was processed in full. We certainly did not intend to cause any concern, and we apologise that communication delays added to your frustration.

We appreciate your feedback and are reviewing our stock and dispatch communication processes to prevent this happening again.

If you would like to discuss anything further, please feel free to contact us directly.

Kind regards,

IHS

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thank you! Great service despite the odds.

Thank you Jamie for making our worktop delivery happen against the odds. Despite a significant issue with the manufacturer who was predicting a significantly delayed date, Jamie made sure that our worktop arrived on time, negotiating with the supplier to make it happen. Despite a really stressful situation he also remained professional and courteous throughout. Much appreciated. Our worktop got installed today and it looks totally amazing.

20 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Interiors Home Stores

Resposta da Interiors Home Stores

Thank you so much for your lovely review! 🌟 We're really glad to hear your worktop arrived on time and that you're happy with how everything looks. It was a pleasure helping to get things sorted and make sure your installation could go ahead as planned. Your patience and understanding throughout the process were greatly appreciated.

Wishing you all the best with your new kitchen!
– Jamie & the Interiors Home Stores Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We purchased 16 Aqua-boards on 15th…

We purchased 16 Aqua-boards on 15th September after being told that they had them in stock and could be delivered within 10 days. We were promised delivery the following week , the total cost was £3242 which is no small amount. Having waited in all day on the delivery date the boards didn’t arrive. This happened twice more after we emailed and phoned. Their excuse was to blame the delivery company. Eventually on the 10th October we were told that they couldn’t deliver them as the manufacturer didn’t make them anymore and they promised a refund. This delayed our builder adding to our costs. They deceived us about the delivery company , the date and the fact that they had them in stock. Fortunately I paid on Barclaycard so I can get this money for back . I find it hard to believe them . I would never ever trust this supplier again after the my experience. Dreadful.

10 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Interiors Home Stores

Resposta da Interiors Home Stores

We’re sorry to hear you were disappointed with your experience. Unfortunately, the manufacturer experienced unexpected production issues with this specific Aqua-Board design, which affected all retailers and meant the item was no longer available.

As soon as we were informed, we offered alternative colours and finishes from the same range, which were declined. You then requested a refund, which was processed within three working days.

We completely understand the frustration caused by the manufacturer’s delay and apologise for the inconvenience this created for your project.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing Service

Amazing Service, I Ordered Mirostone worktops and were delivered Next day. Good quality product. Value of Money

17 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Interiors Home Stores

Resposta da Interiors Home Stores

Thank you so much for taking the time to leave us a review

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

What a great company

What a great company, given me faith with online shopping!
I did have some issues but was sorted straight away with no quibble, thank you for the pleasant experience, you’re a good team, keep up the good work!

22 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Interiors Home Stores

Resposta da Interiors Home Stores

Thank you for your kind review :-)

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais