Sunny Side Travel Avaliações 153

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

10/10 what a trip!!!! Prompt pick up and fantastic your my husband and daughter both loved their dive. Every dive is with at least one instruktor holding your hand. Superb. We will be back. Super w... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We visited in August and just had the most amazing excursion. This was one of the most memorable trips and the excursion I think of the most! The driver and tour guide were fabulous! Really engag... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Vor unseren Urlaub buchten wir das Delfin Schwimmen. Wir haben u s so riesig darüber gefreut, als der Tag dafür gekommen ist. Der Tranfer war pünktlich organisiert. Dort vor Ort eine Katastrophe. 2... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Sealanya, absolutely fantastic would definitely recommend. The animals are well looked after and are cared for and loved. Kids were thrilled to see the seals and dolphins, easy to book via WhatsApp c... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Agência de Viagens
  2. Locação de Barcos
  3. Agência de Passeios de Barco
  4. Agência de viagens de cruzeiros
  5. Provedor de excursões culturais
  6. Agência de turismo

Escrito pela empresa

JoinExcursions.com is an online excursion booking platform operated by Sunny Side Travel, a fully licensed travel agency in Turkey and an official member of TÜRSAB (Association of Turkish Travel Agencies) with licence number 16322. Our operations are managed by BAUM Travel & Tourism Ltd. We connect travelers with a wide range of trusted excursion providers across Turkey, offering carefully selected daily tours, activities, and multi-day experiences in the country’s most popular destinations. Our mission is to make discovering Turkey easy, reliable, and affordable. By working with professional local partners, we ensure our guests receive high-quality experiences, competitive prices, and excellent service. From cultural tours and nature adventures to unique local experiences, JoinExcursions.com helps travelers explore the rich history, stunning landscapes, and vibrant culture of Turkey with confidence.


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

153 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 92% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Tried to bump the price up on arrival

14 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunny Side Travel

Resposta da Sunny Side Travel

Response from Join Excursions Management

Dear Mr. Matt Holmes.

We are truly sorry that you felt disappointed with your recent experience. However, after carefully reviewing all communication between you and our representatives, we would like to clarify the situation with complete transparency.

From the very beginning, our team provided you with the official details of the tour, including the total price and the information about additional government or service fees. The quotation and tour description were clearly communicated in writing before your arrival. These terms are standard for all of our customers and are also publicly listed on our official platforms.

You mentioned that you did not book through our website and therefore were unaware of certain details. However, the same information is always explained during the booking process via WhatsApp as well. You were provided with the full cost and the link to the tour description for your reference. There was never any attempt from our side to hide or change prices — our company policy strictly forbids any form of misleading or unclear communication with guests.

Upon your arrival, our local operator explained that the difference was due to mandatory government and transport fees, which are not charged by our company but by the local authority. Despite this, we offered several solutions to make the situation easier for you — including a discount and even a personal contribution from our representative to reduce your total cost. Unfortunately, all offers were refused.

We fully understand that you were frustrated at that moment, especially as you were traveling with children. However, it is important to note that our team never refused to assist you. Our staff repeatedly tried to help and communicate calmly, even when the conversation became very offensive and disrespectful toward our employees. Despite the inappropriate language used against our staff, we continued to respond politely and sought ways to resolve the situation peacefully.

You also mentioned being “left stranded.” In reality, our operator had offered transportation options and assistance. You chose to leave the meeting point on your own decision and arrange a private taxi instead. Our staff were not informed in time to organize the return transfer.

We strongly reject any accusation of “scam” or “dishonesty.” Our company has a long-standing record of serving thousands of satisfied guests every season. We are a licensed agency working under TURSAB regulations, and all our operations, payments, and taxes are handled in accordance with Turkish law.

We would also like to emphasize that we are fully ready to share all WhatsApp correspondence between you and our team — with your personal information kept strictly confidential — with any potential guest who wishes to review the facts for themselves. We believe that transparency is the foundation of trust, and we will never allow our company’s reputation to be damaged by unfair accusations or attempts at blackmail.

Join Excursions values every guest and always strives to ensure satisfaction. We regret that this misunderstanding caused you frustration, but the facts clearly show that our team acted professionally, responsibly, and in good faith at every stage.

Thank you for your understanding.
We wish you and your family a pleasant continuation of your holiday.

Kind regards,
Join Excursions Management Team
🌐 www.joinexcursions.com

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Awful

Awful. Tried to bump the price up on arrival. Disgusting room. Very rude and unhelpful staff. Avoid at all cost

6 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunny Side Travel

Resposta da Sunny Side Travel

Response from Join Excursions Management

Dear Mr. Matt Holmes.

We are truly sorry that you felt disappointed with your recent experience. However, after carefully reviewing all communication between you and our representatives, we would like to clarify the situation with complete transparency.

From the very beginning, our team provided you with the official details of the tour, including the total price and the information about additional government or service fees. The quotation and tour description were clearly communicated in writing before your arrival. These terms are standard for all of our customers and are also publicly listed on our official platforms.

You mentioned that you did not book through our website and therefore were unaware of certain details. However, the same information is always explained during the booking process via WhatsApp as well. You were provided with the full cost and the link to the tour description for your reference. There was never any attempt from our side to hide or change prices — our company policy strictly forbids any form of misleading or unclear communication with guests.

Upon your arrival, our local operator explained that the difference was due to mandatory government and transport fees, which are not charged by our company but by the local authority. Despite this, we offered several solutions to make the situation easier for you — including a discount and even a personal contribution from our representative to reduce your total cost. Unfortunately, all offers were refused.

We fully understand that you were frustrated at that moment, especially as you were traveling with children. However, it is important to note that our team never refused to assist you. Our staff repeatedly tried to help and communicate calmly, even when the conversation became very offensive and disrespectful toward our employees. Despite the inappropriate language used against our staff, we continued to respond politely and sought ways to resolve the situation peacefully.

You also mentioned being “left stranded.” In reality, our operator had offered transportation options and assistance. You chose to leave the meeting point on your own decision and arrange a private taxi instead. Our staff were not informed in time to organize the return transfer.

We strongly reject any accusation of “scam” or “dishonesty.” Our company has a long-standing record of serving thousands of satisfied guests every season. We are a licensed agency working under TURSAB regulations, and all our operations, payments, and taxes are handled in accordance with Turkish law.

We would also like to emphasize that we are fully ready to share all WhatsApp correspondence between you and our team — with your personal information kept strictly confidential — with any potential guest who wishes to review the facts for themselves. We believe that transparency is the foundation of trust, and we will never allow our company’s reputation to be damaged by unfair accusations or attempts at blackmail.

Join Excursions values every guest and always strives to ensure satisfaction. We regret that this misunderstanding caused you frustration, but the facts clearly show that our team acted professionally, responsibly, and in good faith at every stage.

Thank you for your understanding.
We wish you and your family a pleasant continuation of your holiday.

Kind regards,
Join Excursions Management Team
🌐 www.joinexcursions.com

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fraudsters

Tried to change the price after we got there and left us stranded.

14 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunny Side Travel

Resposta da Sunny Side Travel

Response from Join Excursions Management

Dear Mr. Matt Holmes.

We are truly sorry that you felt disappointed with your recent experience. However, after carefully reviewing all communication between you and our representatives, we would like to clarify the situation with complete transparency.

From the very beginning, our team provided you with the official details of the tour, including the total price and the information about additional government or service fees. The quotation and tour description were clearly communicated in writing before your arrival. These terms are standard for all of our customers and are also publicly listed on our official platforms.

You mentioned that you did not book through our website and therefore were unaware of certain details. However, the same information is always explained during the booking process via WhatsApp as well. You were provided with the full cost and the link to the tour description for your reference. There was never any attempt from our side to hide or change prices — our company policy strictly forbids any form of misleading or unclear communication with guests.

Upon your arrival, our local operator explained that the difference was due to mandatory government and transport fees, which are not charged by our company but by the local authority. Despite this, we offered several solutions to make the situation easier for you — including a discount and even a personal contribution from our representative to reduce your total cost. Unfortunately, all offers were refused.

We fully understand that you were frustrated at that moment, especially as you were traveling with children. However, it is important to note that our team never refused to assist you. Our staff repeatedly tried to help and communicate calmly, even when the conversation became very offensive and disrespectful toward our employees. Despite the inappropriate language used against our staff, we continued to respond politely and sought ways to resolve the situation peacefully.

You also mentioned being “left stranded.” In reality, our operator had offered transportation options and assistance. You chose to leave the meeting point on your own decision and arrange a private taxi instead. Our staff were not informed in time to organize the return transfer.

We strongly reject any accusation of “scam” or “dishonesty.” Our company has a long-standing record of serving thousands of satisfied guests every season. We are a licensed agency working under TURSAB regulations, and all our operations, payments, and taxes are handled in accordance with Turkish law.

We would also like to emphasize that we are fully ready to share all WhatsApp correspondence between you and our team — with your personal information kept strictly confidential — with any potential guest who wishes to review the facts for themselves. We believe that transparency is the foundation of trust, and we will never allow our company’s reputation to be damaged by unfair accusations or attempts at blackmail.

Join Excursions values every guest and always strives to ensure satisfaction. We regret that this misunderstanding caused you frustration, but the facts clearly show that our team acted professionally, responsibly, and in good faith at every stage.

Thank you for your understanding.
We wish you and your family a pleasant continuation of your holiday.

Kind regards,
Join Excursions Management Team
🌐 www.joinexcursions.com

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Rep decided to negotiate a price on…

Rep decided to negotiate a price on WhatsApp with us , only to try spring 50 euros on us upon Arrival, we were left stranded with no lift home, then tried to use website small print even thought our booking wasn't made via the website.

14 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunny Side Travel

Resposta da Sunny Side Travel

Response from Join Excursions Management

Dear Mr. Matt Holmes.

We are truly sorry that you felt disappointed with your recent experience. However, after carefully reviewing all communication between you and our representatives, we would like to clarify the situation with complete transparency.

From the very beginning, our team provided you with the official details of the tour, including the total price and the information about additional government or service fees. The quotation and tour description were clearly communicated in writing before your arrival. These terms are standard for all of our customers and are also publicly listed on our official platforms.

You mentioned that you did not book through our website and therefore were unaware of certain details. However, the same information is always explained during the booking process via WhatsApp as well. You were provided with the full cost and the link to the tour description for your reference. There was never any attempt from our side to hide or change prices — our company policy strictly forbids any form of misleading or unclear communication with guests.

Upon your arrival, our local operator explained that the difference was due to mandatory government and transport fees, which are not charged by our company but by the local authority. Despite this, we offered several solutions to make the situation easier for you — including a discount and even a personal contribution from our representative to reduce your total cost. Unfortunately, all offers were refused.

We fully understand that you were frustrated at that moment, especially as you were traveling with children. However, it is important to note that our team never refused to assist you. Our staff repeatedly tried to help and communicate calmly, even when the conversation became very offensive and disrespectful toward our employees. Despite the inappropriate language used against our staff, we continued to respond politely and sought ways to resolve the situation peacefully.

You also mentioned being “left stranded.” In reality, our operator had offered transportation options and assistance. You chose to leave the meeting point on your own decision and arrange a private taxi instead. Our staff were not informed in time to organize the return transfer.

We strongly reject any accusation of “scam” or “dishonesty.” Our company has a long-standing record of serving thousands of satisfied guests every season. We are a licensed agency working under TURSAB regulations, and all our operations, payments, and taxes are handled in accordance with Turkish law.

We would also like to emphasize that we are fully ready to share all WhatsApp correspondence between you and our team — with your personal information kept strictly confidential — with any potential guest who wishes to review the facts for themselves. We believe that transparency is the foundation of trust, and we will never allow our company’s reputation to be damaged by unfair accusations or attempts at blackmail.

Join Excursions values every guest and always strives to ensure satisfaction. We regret that this misunderstanding caused you frustration, but the facts clearly show that our team acted professionally, responsibly, and in good faith at every stage.

Thank you for your understanding.
We wish you and your family a pleasant continuation of your holiday.

Kind regards,
Join Excursions Management Team
🌐 www.joinexcursions.com

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Would recommend

Very good communication and the trip was very well organised. The pick up and drop off at the hotel made everything much easier. Would definitely recommend.

11 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunny Side Travel

Resposta da Sunny Side Travel

Thank you so much for your kind words! 🌸 We’re delighted to hear that you enjoyed the trip and that everything went smoothly from pick up to drop off. Your recommendation means a lot to us, and we’d be happy to welcome you again anytime! 🙏✨

Kind regards,
Join Excursions Team
🌐 www.joinexcursions.com

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I have used them more than 3 times…

I have used them more than 3 times different excursions but I have never been disappointed. Much respect to a dear guy I have never met but always so helpful ...Michael 🌟🙏🏼.
May Allah continue to bless your good work y'all💕

23 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunny Side Travel

Resposta da Sunny Side Travel

Thank you so much for your trust and kind words! 🌟 It truly means a lot to us that you have chosen our excursions multiple times and always felt satisfied. Your respect and appreciation are deeply valued, and we’ll be sure to pass your message on to Michael as well. 🙏🏼💙 May Allah bless you too, and we look forward to welcoming you on more adventures in the future.

Kind regards,
Join Excursions Team
🌐 www.joinexcursions.com

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I would recommend this trip to everyone…

I would recommend this trip to everyone
Affordable, perfect timing ,everything was 5 star
Ismail the guide explained everything he is very confident, polite also the driver was very good he drove the bus very smoothly calm and picked up promptly on time very good trip safe
First I was bit worried as we were both ladies but I found it very safe and enjoyable trip thank you so much again .

19 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunny Side Travel

Resposta da Sunny Side Travel

Thank you so much for sharing your lovely experience! 🌟 We’re delighted to hear that you enjoyed the trip and felt safe and comfortable throughout. Ismail and our driver will be very happy to know their efforts made your day special. 💙 Your recommendation means a lot to us, and we’d be honored to welcome you again on another excursion. 🙏✨

Kind regards,
Join Excursions Team
🌐 www.joinexcursions.com

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This short trip is a must try…

This short trip is a must try experience if you are in Antalya, it is very nice and suits ppl who like nature, sea or just fun activities. The staff are very helpful and professional and even the lunch included was very good. Very much recommended for families, couples or even solo travelers

17 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunny Side Travel

Resposta da Sunny Side Travel

Thank you so much for your wonderful feedback! 🌟 We’re happy to hear you enjoyed the trip, the activities, and even the lunch. 😊 It’s great to know you found it suitable for all types of travelers — families, couples, and solo adventurers alike. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you again in Antalya! 🙏✨

Kind regards,
Join Excursions Team
🌐 www.joinexcursions.com

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We had a lovely time during our trip

We had a lovely time during our trip! I was skeptical at the beginning but so glad we ended up going! Will recommend 100%.

14 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunny Side Travel

Resposta da Sunny Side Travel

Thank you so much for your kind words! 🌟 We’re delighted that you decided to join and even happier to hear you had such a lovely time. Your recommendation means the world to us, and we’d be glad to welcome you again on another trip in the future. 🙏✨

Kind regards,
Join Excursions Team
🌐 www.joinexcursions.com

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very kind and helpful

Very kind and helpful, We want again to have contact
See you soon

9 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunny Side Travel

Resposta da Sunny Side Travel

Thank you so much for your kind words! 🌟 It was our pleasure to assist you, and we’d be more than happy to welcome you again on your next adventure. Looking forward to seeing you soon! 🙏✨

Kind regards,
Join Excursions Team
🌐 www.joinexcursions.com

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Really great diving experience

Really great diving experience. Nice instructors and the food on the boat was over expectation👍

3 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunny Side Travel

Resposta da Sunny Side Travel

Thank you for sharing your experience! 🌊 We’re so glad to hear you enjoyed the diving, felt comfortable with our instructors, and even loved the food on board. 👍 Your kind feedback means a lot to us, and we’d be delighted to welcome you again for another adventure at sea. 🙏✨

Kind regards,
Join Excursions Team
🌐 www.joinexcursions.com

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scammers.

Scammers.. gave us wrong tour that we never wanted and blamed it on me💩

4 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunny Side Travel

Resposta da Sunny Side Travel

Dear Sir Kevin,

Thank you for taking the time to share your review with us. We truly appreciate your feedback, as it helps us improve our services for future guests.

We’re sorry to hear about your disappointment regarding the tour selection. We’d like to clarify that there was no intention to mislead or prioritize one tour over another, as both the Quad Safari and Rafting Combo tours are equally valued by our company/has same profit rate.

Upon reviewing your booking, we confirmed that you selected the Quad Safari (Afternoon) option, as you have requested 1 double quad, and your ticket was approved accordingly by yourself. We understand now that you may have intended to book the Rafting Combo tour (Morning) package instead. Unfortunately, due to scheduling differences (rafting is only available in the morning), this combination wasn’t possible for your selected time, Sir.

All of the above is clearly stated in our WhatsApp conversation, we kindly ask you to review it and it should clear, that it is a matter of misunderstanding, unfortunately.

We regret any confusion during the booking process and would be happy to assist you in the future to ensure your preferred tours are properly arranged. If there’s anything else we can do to make it up to you, please don’t hesitate to reach out.

Thank you again for your understanding, and we hope to welcome you back for a more seamless experience.

Kind Regards,
Joinexcursions Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Go wild or go home. Thank you team Join excursions

I was skeptical about booking online but team Joinexcursions.com reassured me. Great communication with them and they've guided me through my journey. My family and I did canyoning, rafting and zip line activities and boy, was it good. We had the most amazing time and experience. We have never done this sort of wild adventures before and all I can say is that we're still buzzing. My family loved our time in Side, but our memories doing these wild water activities will forever stay with us. Thank you

28 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunny Side Travel

Resposta da Sunny Side Travel

Wow, thank you so much for this amazing feedback! 🌟 We’re thrilled to hear that you and your family enjoyed such an adventurous day with canyoning, rafting, and zipline — and that it turned into unforgettable memories. 💙 It makes us so happy to know that our team could reassure you and guide you from the very start. Experiences like these are what we love to share, and we’d be delighted to welcome you again for more fun and adventures in the future. 🙏✨

Kind regards,
Join Excursions Team
🌐 www.joinexcursions.com

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Sealanya

Sealanya, absolutely fantastic would definitely recommend. The animals are well looked after and are cared for and loved. Kids were thrilled to see the seals and dolphins, easy to book via WhatsApp chat. Easy pickup and driver looked after us he took our money so he could buy our tickets and made sure we knew where he was going to wait for our return to the hotel.

31 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️amazing

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
We visited Green Canyon and it was a truly wonderful experience. The transport from and back to the hotel was smooth and perfectly organized. Our driver was very kind and friendly, and we felt safe the whole time.

On the way there, we had the chance to go for a refreshing swim. On the way back, we could even try fishing in Green Canyon and enjoy another swim. Throughout the trip we had unlimited drinks – from refreshing soft drinks to coffee.

Lunch was delicious and the whole day was simply amazing. The beautiful nature, peaceful atmosphere, and excellent organization made a strong impression on us. We definitely recommend this trip to anyone looking for relaxation and unforgettable experiences in nature.

29 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Pirate & jeep trips

We have used joinexcursions twice on our Trip. We did the Jeep experience and pirate boat trip.

They are very accommodating as we booked at the last possible minute. In addition they allowed us to defer one trip by 48 hours as my son came down with a minor illness.

Both trips were well organised and they double checked that we had boarded the transport. The guides on the jeep safari were hilarious. On both trips the food was excellent.

27 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Everything on the boat is perfecto

Everything on the boat is perfecto, all the People working on the boat, the food, drinks, is a unique experience, the only isue is the bus driver, he dont respect anoche drivers on the road is to rudeza, and he dont have caution went he drive, he drive to fast, is the only sigue, the restaurante abouth the reservation is perfecto and the People at the boat

23 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais