Juntame.com Avaliações 

213
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My recent purchase from Juntame.com went off smoothly, no hiccups. I was content with price I paid on Juntame, but, became QUITE a bit more pleased, once I checked the manufacturer's site, and, saw... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We ordered the Alger and the Dolphin and they both arrived quickly. Both products exceeded our expectations. Absolutely incredible! We own a LOT of toys but these two immediately shot to the top of ou... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Definitely order from somewhere else if you are UK. Try bondara just as good a selection and UK based. Difficult to contact and they use two useless couriers yunexpress who's updates are a day late. A... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Feels good but unable to get off. Still waiting for resolution on the broken Gale unit I returned. Apparently an internal part on the Gale became loose and has lodged itself (I’m guessing) into what... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Sex shop

Escrito pela empresa

Juntame is a US-based company that sells adult toys. Shop vibrators, dildos, anal toys, masturbation cup & more at Juntame. Shop with confidence, guaranteed discreet shipping. All products are shipped from U.S. warehouse. Sexual Wellbeing Advices. 1 Year Product Guarantee. Discreet Packaging.


Informações de contato

3,5

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

213 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,5

Todas as avaliações

(213)

8 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,
We appreciate your positive feedback and are thankful for your support. Your encouragement fuels our commitment to continually enhance our service.
Should you have additional insights or suggestions, we invite you to share them with us. We value your opinion and promise to take each recommendation into serious consideration.
With sincerity,
Juntame Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick service and nice product

Quick service and nice product, does what it was suppose to do, make her happy

25 de julho de 2023
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,
Thank you for your wonderful feedback. We're truly overjoyed to hear how much you appreciate our service.
Your kind words have brightened our day and motivate us to continue delivering the best possible service to our valued customers like you.
Remember, we're here for you anytime you need us. Thanks again for your continued support and for being a part of our community.
Best Regards
Juntame customer service team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love the product!

Love the product!! Quick and easy ordering. Received in 4 days. Package was discreet

24 de julho de 2023
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,

Thank you for your encouraging feedback. We're thrilled to hear that you are satisfied with the quality of our products and packaging.

Our team continually works to ensure our merchandise and presentation meet the highest standards, and it's gratifying to know we hit the mark for you. We strive to make every customer experience outstanding, and your 'two thumbs up' tell us that we're on the right track.

We appreciate your support and look forward to continuing to serve your needs in the future. Please don't hesitate to reach out if there's anything further we can assist you with.

Thanks again for choosing our products and for your heartfelt review.

Best Regards
Juntame customer service team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I placed an order well over 2 weeks…

I placed an order well over 2 weeks ago. It says it's been delivered for a week now and I haven't received it! I've tried calling, emailing, chatting and can NEVER get a hold of anyone. Extremely frustrated and just want what I paid for!

15 de julho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,
We apologize for the inconvenience and frustration you've experienced regarding your order.I apologize for the inconvenience. I understand your frustration about the order being marked as delivered, but you haven't received it. Possible reasons could be misdelivery, theft, or a delay in tracking updates.

To assist you better, please provide your order number and any relevant details. I'll escalate this issue for urgent resolution and update you as soon as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,

Juntame Customer Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Use bondara or love honey instead

Definitely order from somewhere else if you are UK. Try bondara just as good a selection and UK based. Difficult to contact and they use two useless couriers yunexpress who's updates are a day late. And the worst of the bunch evri. Had my parcel lost with no tracking information and neither company bothering to get in touch. Still waiting for the parcel still waiting to be contacted.

12 de julho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,

We sincerely apologize for any issues you encountered during the ordering process. Firstly, we would like to confirm that our headquarters are located in the United States, which may be the primary reason for difficulties in communication.

In order to assist you better and resolve the problem, could you please provide accurate order information, including the order number and any other relevant details? We will take immediate action and do our best to address the issues you've experienced.

We deeply regret any inconvenience caused and assure you that your satisfaction is of utmost importance to us. We value your business and are committed to ensuring you receive the products you purchased.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,

Juntame Customer Support Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick Delivery.

24 de junho de 2023
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,

Thank you very much for your comment!
At Juntame, we constantly strive to provide exceptional service and ensure that our customers' orders are delivered promptly. We understand the importance of timely delivery, and it's rewarding to hear that we met your expectations in this regard.

Your satisfaction is our top priority, and we will continue to make every effort to maintain our high standards of quality and efficiency. If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback or suggestions, please don't hesitate to let us know. We're here to help.
We look forward to serving you again in the future.

Best regards,

Juntame Customer Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

wasting money

still have not got the package and i placed a order on June 9 they dont answer email or there online chat and they only replie here to try to save there ass this is a trash site and dont never use it you will be dissapointed i cant even get a hold of any one for a refund this site is a good way to throw away money

9 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,
Thank you for sharing your feedback. I am very sorry for the bad experience and we will contact our after-sales team to process your order. We will provide you satisfactory solution. Your understanding would be highly appreciated.

Sincerely
Juntame Customer Service Center

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

The shipping and order fulfillment was…

The shipping and order fulfillment was so slow.
Its going to take 2 weeks from order to receiving.

24 de junho de 2023
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Hi,
I am very sorry for the bad experience. We have explained the reason and apologize to you by email. Juntame is a very service oriented company, please believe in Juntame, our product quality will not let you down. Once again, we apologize and will contact you via email. Your understanding would be highly appreciated.
Sincerely
Juntame Customer Service Center

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I like the way y'all handle business…

I like the way y'all handle business and your service I would definitely be coming back more to this I am buying a lot more

24 de junho de 2023
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Hi,
Thanks for your positive feedback.
We are trying our best to bring you good service and good products.
And we are looking forward to your next visit!
Kind Regards
Juntame Customer Service Center

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Missing item

I made an order for 2 items on 22nd May. Package arrived 6th June with only 1 of the items in it. I have emailed them on 3 occasions now and also messaged them via their Facebook page. It's now the 24th June and I have had no response from the company at all. Wanting the item to be shipped to me or a full refund ASAP.

6 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,
I'm sorry for the bad experience you had. We have a dedicated customer service and it is usually impossible for us not to respond to our customers. Please check again if the email was sent to this email address: info@juntame.com. I can't find your order, please contact our customer service email address and we will resolve your issue properly.
Sincerely,
Juntame Customer Service Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Julia Keller has been unresponsive to…

Julia Keller has been unresponsive to my messages. My shipment has not arrived and they are not giving any updates. This was more than a month ago

26 de maio de 2023
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,
Thank you for sharing your feedback. I am very sorry for your bad experience. Your package may have been lost mid-shipment and we have requested an immediate refund. We are working hard to give a satisfactory solution.

Kind regards,
Juntame Customer Service Center

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I never got my product

I never got my product. Stolen I wan trefind

25 de maio de 2023
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,
We sincerely apologize for your situation and we will resend your order to solve this problem as soon as possible and give you a satisfactory solution. Thank you very much for your understanding and patience.

Kind regards,
Juntame Customer Service Center

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Never received 2 of the 3 products…

Never received 2 of the 3 products ordered. Still waiting for them to arrive.

25 de maio de 2023
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,
We sincerely apologize for your situation and we have contacted you via email to resend the order and resolve the issue as soon as possible to give you a satisfactory solution. Thank you very much for your understanding and patience.

Kind Regards,
Juntame Customer Service Center

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No return calls or emails

No return calls or emails. Phone mail box is always full. DHL said they are still waiting for the package. If I do not get mr order soon, will dispute the charge on my card with my bank. DHL said that they need to talk to Juntame about my order, and told told Juntame that still DHL has not gotten the package.

8 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,
We sincerely apologize for your situation, it may be due to the delay of some reasons of logistics that the logistics information is not updated in time. We have contacted you via email. Thank you very much for your understanding and patience.

Kind Regards,
Juntame Customer Service Center

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My order was canceled 4 times

My order was canceled 4 times. The first time was because my shipping address didn't match my billing address. I called and was told to reorder and they flag the order number and send it through. Different shipping and billing addresses is a security issue. That didn't work so I changed my billing address to match the shipping address, again it didn't work. I call customer service and they tried to resolve the problem. I ordered 2 more times and was canceled both times.

24 de maio de 2023
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,
We are sorry that we have canceled your order. For security reasons, we saw that the address information did not match and for other reasons, we were concerned that some customers had their credit cards stolen. All you had to do to place your order was to contact us and we saw that your order had been delivered, thank you very much for your understanding and patience.

Kind Regards,
Juntame Customer Service Center

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Products haven't shipped 7 days later

I ordered my items 7 days ago and it still hasen’t shipped. Ups says a label was made but awaiting package yet juntame's site says "fulfilled" when it clearly hasn't even been shipped.

6 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Hi,
Thank you for sharing your feedback. I am very sorry for the bad experience. Would you mind reaching out to me with more details about the situation? We are trying to give a satisfactory solution.

Kind Regards,
Juntame Customer Service Center

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

It takes time for me to trust

Spoke clearly probably a little bit quick.

24 de maio de 2023
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear customer,
Thank you for your comment, we see that your package has arrived in the destination country. If you have any comments you can contact our customer service. Thank you for your support to Juntame.

Kind Regards,
Juntame Customer Service Center

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

They make promises when buying ....

Update: showed up just in time, but the fact that it took over 24 hours to contact anyone, and that their phone was busy for hours on end does not instill confidence.

Old review: They make promises when buying about delivery that they failed to meet. There phone number has been busy for 3 hours straight. Their chat window says, and I quote "we reply immediately," yet they haven't in 3 hours.

They've sat on my order until it is likely to miss the day I need it and have been unresponsive as you can see.

1 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,
We are sorry for your bad experience, our window is a quick reply for some common queries from our guests. If you still need more help, you can contact our customer service email. We will try our best to help you and meet your needs.

Kind Regards
Juntame Customer Service Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have not receive anything

I have not receive anything. Did
You use the snail mail?

25 de maio de 2023
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,
We are sorry for your bad experience, for some reasons the logistics were delayed and we saw that your order was delivered on June 8. If you still need more help, you can contact our customer service email. We will try our best to help you and meet your needs.

Kind Regards
Juntame Customer Service Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Paid extra to get quicker but that…

Paid extra to get quicker but that didn't happen it took 2 extra days, but still got charged for it. Charged the one toy after being fully charged it didn't work. How do I return?

25 de maio de 2023
logotipo da Juntame.com

Resposta da Juntame.com

Dear Customer,
We have received your email and reissued your product. If you still have any questions, please contact us and we will try our best to help you solve the problem.
Kind Regards
Juntame Customer Service Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais