Larizia Avaliações 

1.047
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Lovely item but they put wrong address on the package. Thankfully I was at home to catch the delivery guy at my neighbours trying to deliver my parcel. Not happy with their service Edited after the... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I ordered a pair of boots, Larizia shipped it next day via DHL. It only took 3 days from UK to Australia. The boots are beautiful with careful parking, but unfortunately it run big, I had to return it... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I originally ordered my bag from Marc jacobs however, weeks past and my order didn’t ship. It was unavailable everywhere in the US.. so being skeptical I ordered from this site based in the UK.. my ba... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

When I ordered the bag, the terms were indicated "Tax and duties included" for the region "rest of Europe". Nevertheless I had to pay to DHL more than CHF 70 for taxes and duties. I never received an... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Malas e Bolsas

Escrito pela empresa

The ultimate destination for designer shoes & bags. Free shipping on all orders of £150 and above.


Informações de contato

4,1

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

1 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,1

Todas as avaliações

(1.047)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID!!

Absolutely no way of contacting customer services apart from by email to which they hardly ever respond to.
Waiting for a refund for a month now and no money in my account despite them telling me it has been issued.
Avoid this company!!

3 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No Refund being given, no replies to emails

I ordered a pair of trainers and had to return them, despite them being delivered back successfully (tracked by Post Office) I haven't received a refund or an acknowledgment of their receipt of them. I have emailed them many times with no response. I am still waiting.
Very disappointing.

28 de dezembro de 2023
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered online

I ordered an Anya Hindmarch Vanity Case online - A few hours later they cancelled my order. They took the money out of my account the next day and for over a week I have been emailing them twice a day and no one has bothered to get back to me.

Avoid ordering from them at all cost.

I hope they refund my money and I am taking this further.

AVOID

4 de janeiro de 2024
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Really poor

Really poor
The order was cancelled with no communication. I sent two emails asking why, as the item was still being offered for sale - no response.
I have received my refund which is a relief.
I have used this company before and had a good experience, but this experience would mean I probably wouldn’t use them again.
Problems sometimes occur but the communication is key to make sure your customer understands and to not communicate, and then ignore two of my emails - I’m out!

30 de dezembro de 2023
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order cancelled

Order was cancelled a week after I placed it with no reason given

4 de dezembro de 2023
logotipo da Larizia

Resposta da Larizia

Hello Henrietta,
We apologise for any inconvenience caused.
I can see that your order was cancelled 4 days after it was placed due to stock unavailability, however, I can see that the email sent did not make this clear.
If you have any questions or concerns, please contact us on customercare@larizia.com and a member of the team will be happy to assist.
-Larizia.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Customer service

I contacted the customer service twice by email regarding my purchase, they did not reply to inquiries.
I am very unhappy with your service.
My order number is: The order number is: LR32799.
Can someone please assist me with my purchase?

Thank you for your email. I contacted the customer service on Monday, 4th of December,not yesterday.

24 de novembro de 2023
logotipo da Larizia

Resposta da Larizia

Hello,
We're sorry that you are unhappy with our service.
I can see that your emails were all sent yesterday within one 24 hour period, and our team did not have a chance to reply to you. We do advise that we will reply within 24 hours of an email being received by us, you had not allowed this time frame.
We have responded to you today with all of the return information you have requested.
Kind regards,
Larizia.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas
logotipo da Larizia

Resposta da Larizia

Hello Lizzy,
We're sorry that the email sent contained no information, that appears to be a system glitch and we will launch an investigation into this.
An email will be sent manually shortly with a full explanation, please keep an eye out for it.
-Larizia.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dont shop here

Dont shop here. They do not respond at all. Bought a small wallet in chain, they screwed up the customs form and the bag was stuck in customs 2/3 weeks and they dont even help. Thr items went back to them 25 days ago and i still cant get a refund or a reply

8 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Incorrect item…

Unfortunately sent the incorrect item was sent. I have sent an email stating that the item was incorrect but haven’t received an email rectifying the situation. The free post returns label link on the website also doesn’t work so am unable to send this item back and receive a refund

10 de novembro de 2023
logotipo da Larizia

Resposta da Larizia

Hello Maisie,
We're sorry that you've not had a smooth shopping experience with us.
I can see that we attempted to send a reply, but it appears to have bounced, we apologise for not picking this up sooner.
Please expect a response from us today.
-Larizia.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I send a email to u from monday to do a…

I send a email to u from monday to do a return and am still waiting

2 de novembro de 2023
logotipo da Larizia

Resposta da Larizia

Hello Dahlia,
We're sorry that you are unhappy with the service we have provided.
I can see from our records that an email was sent to you last Tuesday with full return instructions. I've resent this email today.
Please follow the instructions to return your order.
If you have any questions at all, please reach out to us at customercare@larizia.com
-Rachel.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I need my item returned

I need my item returned, it doesn't fit and their book a return page comes up as error, sent a few emails and no reply, im never buying from there again

2 de novembro de 2023
logotipo da Larizia

Resposta da Larizia

Hello Shereen,
We're sorry that you are unhappy with the service we have provided.
I can see from our records that an email was sent to you last Tuesday with full return instructions. I've resent this email today.
Please follow the instructions to return your order.
If you have any questions at all, please reach out to us at customercare@larizia.com
-Rachel.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Beware of Returns!

I bought a pair of Victoria Beckham Sky boots and returned them because they were too small. I fronted $216 for the return bill through DHL. They received the boots Oct. 11th. It took them until Oct. 30th to process the return.

23 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Larizia

Resposta da Larizia

Hello Samantha,
We apologise for the delay with your return, we were waiting on the warehouse team to confirm receipt of your return., as all returns are required to undergo inspection upon us receiving them.
Your refund has been issued back to your original payment method, please allow up to 10 working days for it to process and appear in your account.
If you have any questions at all, please don't hesitate to reach out to us.
-Larizia

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrible

Horrible, they have no number for customer service. I ordered a pair of Alexander McQueen shoes that were too small and returned the immediately. My DHL Waybill says this company received my return on September 06,2023 it is October 26,2023 and i STILL have not received my money back yet. Very disappointed because those shoes are not cheap. I would like a refund or I’ll be leaving a bad review every where.

UPDATE: It’s now November 24,2023 STILL NO REFUND. These people are doing bad business.

25 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Larizia

Resposta da Larizia

Hello Bianca,
We're sorry that we have not met our usual standard with our return.
We are looking into your return with our warehouse team, as they must confirm receipt before we can issue any refunds.
As soon as we know more from them, we will let you know.
-Larizia.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Taxes and Duties for Switzerland

When I ordered the bag, the terms were indicated "Tax and duties included" for the region "rest of Europe". Nevertheless I had to pay to DHL more than CHF 70 for taxes and duties. I never received an answer from Larizia in this matter. Now they changed their terms: International orders are exclusiv of taxes.
I think this is not honest and I will not order again from Larizia

27 de setembro de 2023
logotipo da Larizia

Resposta da Larizia

Hello Rita,
We're sorry that you've not had a good experience shopping with Larizia.
Our international shipping terms changed four weeks ago regarding the import fees no longer being included in the item prices.
This is due to shipment and courier changes, meaning we are no longer able to cover these costs.
We apologise for any inconvenience this may have caused.
-Rachel.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais