LINGERIE OUTLET STORE Avaliações 

5.446
•
O TrustScore é 2.5 de um total de 5

2,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unbelievably poor service. Non delivery of a product I paid for almost a month ago - no updates and no interest in either sorting out the issue or refunding my money. Noone answering the phone and pa... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I don't usually leave reviews, however, reading lots of negative reviews on here, thought I'd share my positive experience. Ordered some comfort bras and they arrived in less than a week (standard s... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Amazing value for some luxury bras heavily reduced in the sale, but 2 complaints: 1. Paid extra for 1st class Royal Mail, but package was actually sent by Yodel on a 3 day service. Please update y... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A bikini I bought was faulty as the underwiring broke through on both sides. I reported the fault and was offered a replacement or refund. When a replacement couldn't be found a refund was given. T... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de lingerie

Informação fornecida por fontes externas variadas

Lingerie Outlet Store is a leading UK online lingerie retailer. We offer FREE second class shipping and FREE returns. We also provide a no quibble returns policy and issue refunds within ten working days of receipt. We stock a large number of swimwear and lingerie brands including PrimaDonna, Fantasie, Freya, Sloggi, Triumph,Chantelle, Shock Absorber, Wonderbra, Ultimo and Playtex.


Informações de contato

2,5

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

5 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,5

Todas as avaliações

(5.446)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very poor customer care!

I returned my order as the items didn’t fit me. It’s 2weeks now and I haven’t had confirmation of the return. The parcel was tracked and delivered ! I also have proof of posting through Asda. I have emailed twice to customer care but had no response. Very angry. UPDATE.
After receiving a reply from Paige and sending all the details requested via their email link, I have still not had a reply, I have now had to start an investigation with Klarna. Why aren’t you guys getting emails????

4 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Good morning Alexandra,

Thank you for taking the time to leave us this review.

I am sorry to hear you have not received your refund as of yet. I can confirm there are no emails with a tracking number on from yourself. If you could send us an email with this tracking information on, we can take a look into this for you!

Sorry for any inconvenience caused.

Kindest regards,
Paige

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No Refund for Returns - 3 months and still waiting

I returned a bra that did not fit. I had to pay the postage myself as there was no returns label. It was returned on 20th April 2020. I have still NOT recieved any refund (it's now 27th July). I appreciate that due to the pandemic, there might be delays processing returns, but they should not be trading if they cannot carry out ALL aspects of their business. Prior to this happening, I always considered the store to be good. I will not be purchasing anything again from Lingerie Outlet Store.

27 de julho de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hello,

Thank you for taking the time to leave us this feedback.

I am sorry to hear that you still have not received the refund for the item you returned. Please could you let us know if you have a tracking number and which items were returned from the order so that we can take a look into this for you?

Unfortunately, due to the Pandemic we have not been in the office.

Sorry again for any inconvenience.

Kindest regards,
Paige

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Happy to take my money, not so much anything else.

I placed an order on June 28th for four items, the money was taken from my account but no confirmation of the order was sent. I followed up the next day via the web form and email asking if the order had been received and was being processed.

No response..

To date the order hasn’t arrived nor have I received notification of dispatch.

I have heard nothing back 10 days later so at least for me the merchant response to other poor ratings that they answer all queries in 24 hours isn’t true.

I’ve resent my order query by the web form on their .co.uk website today and also to their sales email address once again.

So, to summarise. I placed an order on June 28th 2020, they deducted the money from my account. They haven’t sent me order confirmation or dispatched the order and have ignored my emails and contact via their web form. And the icing on the cake? The welcome discount code I used for my first order wasn’t applied either.

On the bright side I used my credit card to place the order so can initiate a charge back if I don’t hear back from them. I’d suggest if you are doing business with this company you do the same and let Visa or MasterCard sort out any problems you may have with them if they don’t respond to your attempts to contact them after failure to deliver the goods you’ve been charged for.

8 de julho de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Good morning Chris,

Thank you for taking the time to leave us this feedback.

I am sorry to hear you had no response to our webform. This is currently not in use, due to the staff being furloughed.

We have looked into this and found that there was a technical error with the order, and this has therefore been refunded for you now.

We do apologise for any inconvenience that this has caused for yourself.

Kind regards,
Paige

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor customer service

Poor customer service. My order never arrived. I emailed the company and they stated that they would resend it. I emailed again a numerous times but no one bothered to reply to my emails. I will not be buying or recommending this company to anyone. Waste of time and money.

2 de julho de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hello there,

Thanks for taking the time to leave us this feedback.

I am sorry to hear that your order has not arrived and there has been no response to emails. I can confirm we can do respond to all of our customer emails within 24 hours.

Please email us again and we will take a look into this further for you.

I apologise again for the inconvenience.

Kindest regards,
Paige

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Perfect items and fast delivery

Never let me down, quick postage and item always perfect condition. Thank you : )

22 de junho de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hello there Evelyn,

Thanks so much for taking the time to leave us this feedback - we really appreciate it!

We are so pleased to hear the postage is always prompt and the item always arrives quickly!

Thanks for being such a great customer! 😆

Paige

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bad Customer Service!

I ordered on April 26 and have received no real updates on the whereabouts of my packages. I have emailed their customer service and never received a reply. I DMed them on Instagram and was promised that I would receive my package in the next 7 Business days. It has been more than 7 business days and I have not gotten my items. They have since turned off DMs on their Instagram page. Today I was told my order was fulfilled 35 days ago and was asked to rate products I have not received. I do not recommend ordering from this company.

2 de junho de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hello Asia,

Thanks a lot for taking the time to leave this review for us.

I am sorry to hear you have not had an update as of yet - please DM us or email us again so we can take a further look into this for you.

I can confirm that our Instagram DMs are open for all customers.

I apologise again for the inconvenience.

Warm regards,
Paige

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wrong item sent. Not helping to return

I ordered masks and was sent the wrong ones through eBay. I have not been able to do a rerun as the local post offices are closed and the ones I found open are not printing labels. I have begged for help to get the parcel back to them but they will not help with an alternative method that isn’t through the post office (Royal Mail). I have had the masks for over a month now and still no help to get them back during these tough times. I have been on the phone for over 01:50:00 and although I’m first in the line to be answered, I have had no answer.

Update: EBay have advised that I am sent a returns label in the post so let’s see if this is done in the next 7 days otherwise I will be issued a refund.

2 de junho de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hello,

Thanks a lot for taking the time to leave us this review.

I do apologise for the inconvenience this has caused for you. Unfortunately, due to the current global pandemic we are not in the office and therefore unable to answer the phones. We have for this reason taken our telephone number off of everything possible.

Hopefully this is able to get rectified for you promptly.

Warm regards,
Paige

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered in the 29th of April and still…

Ordered in the 29th of April and still haven’t revived my order. Absolutely terrible. Will never order again!

27 de maio de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hi Annie,

Many thanks for taking the time to leave us this review.

I am sorry to hear you have not received your order as of yet. Please could you email your order number and a brief explanation to sales@lingerieoutletstore.co.uk and we will take a look into this for you.

Warm regards,
Paige

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I placed an order from the website and…

I placed an order from the website and was charged twice. Fine mistakes happen. However, I have been sending emails in the last 10 days but still have received no response at all.

27 de maio de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hello,

Thank you for taking the time to leave this feedback for us.

I am sorry to hear you have not had a response from us. Please could you confirm your order number via email to sales@lingerieoutletstore.co.uk so we can take a look into this for you?

Kindest regards,
Paigee

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I loved the lingerie I received but the…

I loved the lingerie I received but the sizes did not fit and would like to order some correct sizing for these items. My order was placed on 22nd April and delivered on the 29th April. I returned the items the same afternoon (signed for) which arrived back with Lingerie Outlet on 5th May. I have emailed several times but have had no response. Have others received no response from Lingerie Outlet. I understand how busy internet stores are but some response would be good. Many thanks. 08.06.20 Refund now received thank you.

27 de maio de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hi Janet,

Thank you very much for leaving us this feedback.

I am sorry to hear that you have not had a response from us in regards to the return. I have passed this onto our customer service team and they will take a look into this and reach out to you.

Warm regards,
Paige

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hi there

Hi there, very happy with my order which arrived on time and packaged perfect. Thank you

18 de maio de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hello there Mihaela,

Thanks so much for taking the time to leave us this feedback!

We're so glad to hear you are so happy with all of these aspects!

Thanks for being such an ace customer 😆

Paige

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Can see face coverings coming soon

Can see it coming - we will have to wear face coverings in public very soon so I ordered the 30 pack and they were delivered on time. Well done, considering everything (post, etc) is going slow just now due to Covid-19. 1/5/2020

1 de maio de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hi Ian!

Thanks a lot for taking the time to leave this feedback for us.

We are so pleased to hear your 30 pack of face masks arrived quickly! 😄

We hope to see you again soon!

Paige

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

useful masks

I hadn't bothered too much about buying any masks as we were kept being told by the government that they were not really necessary and wouldn't over much protection anyway, then the talk was that maybe it might be necessary to enforce wearing of masks when in certain areas. I was concerned that it may become necessary to wear a mask when shopping, so I decided I had better get some, but now delivery of the post is taking longer than normal, and became a bit worried what would happen if I didn't have any at all, it takes time to try to make your own. I was really pleased when I found these which were a really reasonable price, unlike some of the things it is necessary to get because of the situation, even better they only took a few days to come. Thank you for your excellent service and I would thoroughly recommend you.

25 de abril de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hi Anne,

Thanks a lot for leaving us this 5 star review! ✨

We are so pleased to hear your masks arrived quickly and this reassured you!

Thanks for being such an awesome customer!

Paige

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very pleased - Comfort Bras

I don't usually leave reviews, however, reading lots of negative reviews on here, thought I'd share my positive experience.
Ordered some comfort bras and they arrived in less than a week (standard shipping), not bad considering the current situation and restrictions due to COVID19. The bras arrived in perfect packaging, the quality/price is great and they are sooo comfortable! A real lifesaver. I'll definitely be buying more! Thank you 🙂

25 de abril de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hi there Vero,

Thanks a lot for leaving us this awesome review - we really appreciate it! 😍

We are so pleased to hear the delivery of your order was super quick and you loved both the quality of the item and the price you paid!

We can't wait to see you again soon!

Paige

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Nice prices but shocking service

Nice prices but shocking service. Sent an email on the 1st April saying it had been shipped. Contacted them over the weekend to say still no parcel and it was only handed over to Royal Mail today 6th April. When I queried it. They have a shortage of courier drivers. But it is coming by Royal Mail that is where they stopped respondong to email. This was my first order and will be my last. To be lied to and having my money for a week is not service I pay for.

6 de abril de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Good morning Nadine,

Thanks a lot for taking the time to leave us this feedback.

I apologise for any inconvenience that has been caused by this issue.

The tracking number which has been sent across to you is a generic tracking number that has to be produced in order for the shipment to be created. As this parcel was sent via standard shipping, it will not have tracking.

Due to the global circumstances, couriers are taking a little longer to deliver parcels. I can confirm that this is on its way for you!

I apologise again.

Kindest regards,
Paige

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Accused me of sending back a dirty item

When I sent the item back it was in a same condition as I received, they sent me the pictures in that item was dirty and had some sort of white lines and refused to issue a refund. It does look like somebody put it on left dirty and send pictures to refuse the refund which is totally unacceptable, unfortunately, I haven't made pictures before sending the item back as I never though such thing could happen.

3 de março de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Good morning.

Thanks a lot for taking the time to leave us this review.

Upon returning our items, our returns department do a full check on every item to ensure it is in a condition that can be sold on. As per our returns policy and from seeing the images, this item does look like it has been worn and therefore we cannot refund this.

I apologise for the inconvenience.

Warm regards,
Paige

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought a pack of sloggi pants from…

Bought a pack of sloggi pants from these people they sent the wrong size- they refused to give money back or change the pants. What a very bad company they are. I can’t understand their attitude. Will never buy from them again and will tell my friends not to buy as well. Very disappointed. Better to go to a shop where you Can see what you are getting.
I would not consider a size 12 to be a medium. And I see no reason why you couldn’t change them. I never want to hear from you again.

27 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Good morning Susan,

Thank you for leaving us this feedback.

I have looked into this and I apologise but I can see that we have sent out a size 12 (M) as per the order on eBay. Due to us sending out the correct item, we would not be able to look into this further for you.

I apologise for the inconvenience.

Warm regards,
Paige

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I am very Happy with the pricepoint and…

I am very Happy with the pricepoint and the quality. There were no problems in delivering to Finland.

18 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Good morning Hanna,

Thank you so much for taking the time to leave us this feedback.

We are so pleased to hear you love the value for money of the item and also the high quality 😆

It's so great knowing the delivery to Finland was problem free!

We hope to see you again soon!

Paige

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not buy fron this store

Do not buy from this store. Spent over £200 on a fastskin. It was too small and they will not exchange or refund. Only put it on up to the knees and they say it has been sent back in poor condition. I will pursue refund through consumer rights. In 10 years of buying fastskins and trying them on we have never had this response.

12 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hi there Eileen Barnes,

Thank you for taking the time to leave this feedback.

Unfortunately, as per the photos which have been sent, this item has been sent back against our return policy due to the marks on the item.

I apologise for the inconvenience but we cannot refund any items which are returned back to us against our return policy.

Warm regards,
Paige

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Always happy with price point

Always happy with price point. Orders always received promptly.

7 de dezembro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da LINGERIE OUTLET STORE

Resposta da LINGERIE OUTLET STORE

Hi there Anne,

Thank you very much for leaving us this 5 star review!

We are so glad to hear you love our value for money prices and the orders always arrive to you in a speedy manner 😁

Have a lovely day!

Paige

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais