Ik was mijn e-mail vergeten in te vullen waardoor ik geen bevestiging van mijn bestelling had ontvangen. Na wat contact via DM goed geholpen en binnen 1 week mijn bestelling ontvangen. Shirt is van go... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Shirtje besteld, na weekje toch retour willen doen en een maat kleiner besteld voor koningsdag. 2 dingen: 1. Shirt besteld 3 dagen voor koningsdag, werd dag voor koningsdag netjes geleverd zoal... Ver mais
Longsleeve besteld voor koningsdag, was snel binnen en kwaliteit is goef. Al paar keer gedragen en op getfunky vaak aangesproken. Leuk om te zien dat het zo goef gaat. Ben inmiddels vaste klant geword... Ver mais
Tijd geleden al besteld maar heb best wat kledingstukken dus in de tussentijd echt 3 keer gedragen en dus ook 3x gewassen denk ik. Helaas is de print achterop wel al aan het afbrokkelen, er zijn al be... Ver mais
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 8% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 1 semana
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
2,5 maand moeten wachten op reactie en…
2,5 maand moeten wachten op reactie en niks opgestuurd gekregen. Nog steeds niet trouwens heb de hoop verloren zeker niet bestellen.
Pakket na 2 maand nog steeds niet ontvangen
Heb 2 maand geleden een Koningsdag item besteld. Ik heb hem nooit binnen gekregen. Ik heb 3 mails gestuurd, Instagram en TikTok benaderd maar sturen niks terug.
Pas op
Zeer slechte ervaring met Live in Peace. Mijn retourzending is op 2 mei ontvangen, maar weken later wacht ik nog steeds op mijn terugbetaling.
Ik heb inmiddels 7 keer contact opgenomen. Elke keer ontvang ik exact dezelfde standaardreactie: er is een “technisch probleem” en mijn dossier wordt “geëscaleerd”. Er wordt echter geen concrete oplossing geboden en geen datum genoemd waarop ik mijn geld terugkrijg.
Mijn advies: wees voorzichtig met bestellen. Op basis van mijn ervaring vind ik dit bedrijf onbetrouwbaar als het gaat om het terugbetalen van geretourneerde artikelen.
NIET BESTELLEN BIJ DIT BEDRIJF!!!
NIET BESTELLEN BIJ DIT BEDRIJF
Echt bizar slechte ervaring.
Ik heb een longsleeve van €60 besteld en later geretourneerd. De retour werd afgewezen vanwege een vlekje. Prima, dat kan gebeuren. Vervolgens kreeg ik te horen dat het shirt naar mij teruggestuurd zou worden.
Dat is nooit gebeurd.
Ik heb inmiddels geen geld terug én geen shirt terug. Met andere woorden: ik ben €60 kwijt en het bedrijf heeft zowel mijn geld als mijn artikel.
Wat het nog erger maakt, is dat er totaal niet meer wordt gereageerd. Ik heb meerdere e-mails gestuurd, berichten gestuurd via social media en zelfs geprobeerd contact op te nemen met de eigenaar. Geen enkele reactie.
Een retour afwijzen is één ding. Een klant vervolgens volledig negeren terwijl je zijn eigendom niet terugstuurt, vind ik onacceptabel.
Ik raad iedereen aan om eerst goed naar de reviews te kijken voordat je hier bestelt. Mijn ervaring is dat zodra er een probleem ontstaat, je er alleen voor staat.
Shirt besteld op 18 April
Shirt besteld op 18 April. Zending staat bij t&t op geleverd en in de shop app op "in afwachting van gegevens"
Op 28 april heb ik gemaild, tevens 20 mei, geen enkele reactie ontvangen.
Tot 3 keer aan toe aangegeven dat mijn…
Tot 3 keer aan toe aangegeven dat mijn pakket nog niet is bezorgd. 2 keer gesproken met de klantenservice dat mijn pakket écht nog wel voor Koningsdag binnen zou komen. We zijn nu dik een maand verder, zonder pakket en geblokkeerd door het account op alle social media kanalen en onbereikbaar via de mail! 👍🏼 Lekker bezig Sam
Zeer teleurstellende ervaring met Live…
Zeer teleurstellende ervaring met Live in Peace.
Mijn retourzending is al op 2 mei afgeleverd, maar weken later heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Ondanks meerdere contactmomenten krijg ik telkens dezelfde standaardreactie dat het probleem “wordt geëscaleerd vanwege een technisch probleem”, zonder concrete oplossing of duidelijke termijn.
De communicatie klinkt vriendelijk, maar ondertussen gebeurt er niets en blijf ik wachten op mijn geld. Na weken heb ik nog steeds geen duidelijkheid over wanneer de terugbetaling daadwerkelijk plaatsvindt.
Ik verwacht van een bedrijf meer transparantie, verantwoordelijkheid en vooral een daadwerkelijke oplossing in plaats van herhaalde standaardantwoorden.
Één grote scam, je geld is weg
Klantenservice bestaat niet, en als je wilt ruilen/retourneren word je niet geholpen. Ik heb mijn 2 shirts teruggestuurd en heb hier nooit meer iets van gehoord terwijl het wel is aangekomen. Mails beantwoorden ze niet meer. Één grote scam. Hier niet bestellen want je geld zie je niet meer terug!!!
Bestelling nooit aangekomen en nooit geld terug gehad!!!
Op 18 april een longsleeve besteld voor koningsdag. Ik vond het al heel jammer dat hij niet op tijd binnen is gekomen, maar na koningsdag is hij ook nooit binnen gekomen. 4 mei contact gezocht via de mail, maar nooit reactie terug gekregen. Hier niet bestellen!
Do not give your money back!!
They received my product returned 2 weeks ago, no response at all, product perfectly returned and sent them a emailed that it had arrived. Super mad, I want my money back. Never order from them
Bestelling nooit ontvangen
Bestelling nooit ontvangen, heb al meerdere mails gestuurd maar geen reactie. Heel slecht!!!!!! Raad het niet aan hier te bestellen. Heb 60 euro betaald voor een longsleeve ruim een week voor koningsdag en het is nu een maand later en heb nog steeds niks binnen en er word dus ook niet op mijn mails gereageerd. Heel teleurstellend…..
Accepteren geen retour
Heb in april 2 longsleeves besteld voor koningsdag twv €120, omdat ik niet zeker wist welke maat goed zal passen, daarna volgde de elende. Ik had keurig 1 longsleeve geretourneerd volgens de retour policy, maar hoorde voor 3 weken helemaal niks. Na 3 mails gestuurd te hebben reageerde ze eindelijk terug. In de mail stond dat mijn longsleeve zogenaamd beschadigd was en dat mijn retour is afgewezen. Hierbij heb ik nog een mail gestuurd waar vandaag nogsteeds niet op is gereageerd. €60 ben ik dus kwijt. Bestel hier dus niet!
Vaker bestellen!
Prettig contact via e-mail, top kwaliteit shirts en snelle levering. Blij mee!
Order nooit aangekomen en geld wegg!!
Ik heb 13 april 2026 voor koningsdag een shirt gekocht met ‘MUSIC IS THE ANSWER’. Ik heb mijn order nooit ontvangen. Heb hierover gemaild, kreeg als reactie dat er gegevens ontbraken. Die had ik al direct weer aangeleverd. En daarna nooit meer reactie gekregen. Geen item binnen en geld weg!! Nog drie mails achteraan gestuurd of ik nog reactie ga krijgen of mijn geld terug krijg. Ook een dm gestuurd, maar nooit wat gehoord. Verschrikkelijke service!!
Not accepting returns
When returning a sweater (which size was too small and not even fitted by me) I did not hear anything for 3 weeks. Then, after checking with LIP, they mentioned that my return was declined because the sweater was damaged. How?
Looks that they want to earn some extra cash on the side by not accepting returns.
Heel slecht
Heel slecht, geprobeerd te retouren daar vervolgens geen formulier voor gekregen.
Contact opgenomen maar er wordt niet meer op je gereageerd.
wacht al anderhalve maand op mijn…
wacht al anderhalve maand op mijn bestelling, ik heb meerdere mails gestuurd maar nog geen reactie op gekregen. hier niet bestellen!
Ik heb een maand geleden besteld en er…
Ik heb een maand geleden besteld en er is nog geen update geweest, heb 2 weken geleden gemailed en via insta een dm gestuurd maar nogsteeds geen reactie. Niet bestellen!!
9 april retour gedaan en me geld nog…
9 april retour gedaan en me geld nog steeds niet ontvangen..
Bestel hier absoluut niet
Bestel hier absoluut niet. Ik heb een shirt gekocht bij Live In Peace en wilde deze netjes ruilen voor een andere maat. Shirt retour gestuurd zoals aangegeven, maar daarna compleet genegeerd. Geen nieuwe maat ontvangen, geen geld terug en ondertussen reageren ze ook totaal niet meer op mails.
Klantenservice lijkt niet te bestaan. Zodra ze je geld hebben, kun je blijkbaar fluiten naar een oplossing. Echt bizar slechte ervaring en totaal onprofessioneel behandeld.
Zit nu zonder shirt en zonder geld.
Ik raad iedereen af om hier iets te bestellen.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.








