STOR tommelfinger op her fra👍 Har netop afsluttet en handel med Lars på en rigtig fin 4 årig Renault Clio. Alle aftaler og mere til blev overholdt - bilen stod nysynet, ny serviceret og poleret... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
STOR tommelfinger op her fra👍 Har netop afsluttet en handel med Lars på en rigtig fin 4 årig Renault Clio. Alle aftaler og mere til blev overholdt - bilen stod nysynet, ny serviceret og poleret... Ver mais
A empresa respondeu
Vi har netop købt en bil gennem Lars, og vi kunne ikke have ønsket os en bedre oplevelse. Fra første kontakt til overdragelse af bilen var alt professionelt, trygt og imødekommende. Lars var utrol... Ver mais
A empresa respondeu
Mine bedste anbefalinger til LK biler. Har igennem flere år fået lavet service, reparation og dæk skifte og få 1 1/2 år siden købte jeg også bil der. Som kørende salgskonsulent med mange kilom... Ver mais
A empresa respondeu
Har netop hentet en ny, brugt bil hos Lars. Ingen slinger i valsen, super behandling, aftaler holder og fin dialog i processen. Chance for gentagelse 100% Driver egen virksomhed og bruger LK Bile... Ver mais
A empresa respondeu
LK Biler Tølløse blev stiftet af Lars Kornstad i 1999 senere i 2014 blev selskabsformen lavet om til ApS da Jens Rasmussen blev medejer af virksomheden og værksted samt dækcenter blev etableret. Vores koncept er salg af nyere brugte biler vi sælger + 300 biler om året, vi ønsker at have en tilfreds kundekreds som både før, under og efter et salgs forløb mødes af en professionel og behagelig dialog. Vi giver vejledning som vil hjælpe dig til at finde den bil som passer præcist til dig og dine behov. Hos LK Biler ydes der altid garanti og reklamationsret efter gældende dansk købelov. Alle biler leveres med kilometer garanti, klargjort og hvis muligt med fuld servicebog. Vi er medlem af Autobranchen Danmark. Ring til os og få en uforpligtende bilsnak eller for at aftale et møde. Vi ser frem til at byde dig velkommen hos LK Biler. Med venlig hilsen, Lars Kornstad, Jens Rasmussen
Industrivej 8, 4340, Tølløse, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Vi har købt vores første bil hos LK Biler. Vi har været meget tilfredse med at handle hos dem. De har ydet god service og rådgivning. Det har været en tryg og troværdig oplevelse.
De kan klart anbefales.

Resposta da LK Biler ApS
Virker til at være et meget fornuftig og godt sted at købe bil, sælger går meget op i at det er et velovervejet salg og ikke et der fortryde bagefter.... Der ser pænt ud alle steder og de er meget grundige i at fortælle om mine rettigheder..... Meget pæne biler til en fornuftig pris....

Resposta da LK Biler ApS
Har købt bil der for et par uger siden. God handel og god oplevelse, og jeg føler mig helt tryg ved firmaet. Kan anbefales.

Resposta da LK Biler ApS
Tak for endnu en dejlig service oplevelse til en fornuftig og realistisk pris, dejligt at det altid er muligt, at få gennemført en reparation inden for meget rimelig tid.
Også tak for hjælpen med at få bragt orden i registreringspapirerne.
Det er altid behageligt at komme på værkstedet og blive betjent af professionelle servicemindede medarbejdere.

Resposta da LK Biler ApS
Vi har brugt LKBiler siden de startede. Altid god service, veludført arbejde samt fornuftige priser.
Kan kun anbefales.

Resposta da LK Biler ApS
Godt udvalg af biler. Har klart oplevet mit møde med Lars, som troværdigt og meget positivt. Vi fandt hurtigt frem til den rigtige bil og en god handel. Kan kun anbefale en tur forbi LK Biler!

Resposta da LK Biler ApS
Mine bedste anbefalinger til LK biler.
Har igennem flere år fået lavet service, reparation og dæk skifte og få 1 1/2 år siden købte jeg også bil der.
Som kørende salgskonsulent med mange kilometer på landevejene er det vigtigt med tillid og service på højt plan.
LK biler levere det hele .
Altid venlige og hjælpsomme og skaber god tillid til deres kunder.
Mvh
Annette Nielsen

Resposta da LK Biler ApS
Har de seneste år fået min VW Multivan serviceret hos LK Biler, altid kompetent og professionelt - og til aftalt pris. Vil klart anbefale LK Biler, hvis du også vil have det bedste til din bil

Resposta da LK Biler ApS
Her kan man tale om fremragende kundebetjening og god service, stort udvalg af super klargjorte biler, kan kun give de bedste anbefalinger...

Resposta da LK Biler ApS
Så kom der nye vinterdæk på bilen, på præcis det tidspunkt der passede mig.
Blev mødt af en venlig og imødekommende Lars og blev ekspederet hurtigt, effektivt og med et godt resultat.
Jeg kommer tilbage.
Claus Jensen

Resposta da LK Biler ApS
Kan varmt anbefale LK-Biler.
Jeg har lige købt en brugt bil hos dem, de tog min gamle i bytte og vi fandt en pris vi begge var tilfreds med. Aftalen var at onsdag ugen efter kunne jeg hente min nye brugte bil, synet og klargjort med plader. 4 dage efter = søndag, modtog jeg en mail at bilen var klar og jeg var velkommen til at hente den. Flot nyvaskede, klargjort og klar stod den. Tak for rigtig god service, hurtig levering, alle ting som var aftalt var overholdt. Tak..
Manze

Resposta da LK Biler ApS
Super godt værksted, får mine varmeste anbefalinger, altid løsningsorienteret og har altid tid til “lige” hjælpe en.

Resposta da LK Biler ApS
LK biler får min bedste anbefaling.. jeg kunne ikke ønske mig bedre behandling og være mere tryg end hos dem. Lars og Jens er dygtige og bundsolide empatiske mennesker hvor et ord er et ord. Et værksted hvor god service, høj kvalitet og godt håndværk stadig er en dyd.
Med venlig hilsen
Bo

Resposta da LK Biler ApS
Altid en god oplevelse at komme hos LKbiler. Alle er venlige og imødekommende og man bliver altid behandlet ordenligt.
Har brugt LKbiler som serviceværksted i mange år og er altid tilfreds med deres arbejde.
👍👍

Resposta da LK Biler ApS
kan kun anbefale LK Biler har for 6 mdr siden købt bil der ... og den service aftale vi har lavet er blevet udført
til punkt og prikke

Resposta da LK Biler ApS
For at sige det kort - hvis man opleve landets ringeste service, skal man forbi Lars og Lk biler.
Service er ikke noget man har hørt om her. Har nu forgæves kørt 200km to gange for at hente en bil.
Begge gange er jeg blevet behandlet på den mest ringe måde.
Utroligt man kan yde dette og stadig eksistere.

Resposta da LK Biler ApS
STOR tommelfinger op her fra👍
Har netop afsluttet en handel med Lars på en rigtig fin 4 årig Renault Clio.
Alle aftaler og mere til blev overholdt - bilen stod nysynet, ny serviceret og poleret, hvortil jeg endda blev hentet ved toget ved ankomst.
Lars giver hurtigt udtryk for værende en meget rar og professionel mand, og havde det ikke været grundet stor afstand dertil, så stod bilen også til fremtidig service ved LK biler.
Klar anbefaling fra en tilfreds Jyde (det siger en del) 😊👍

Resposta da LK Biler ApS
Uagtet hvad man begiver sig ud i af handler osv. i livet, så er det vigtigt at fortælle den gode historie og ikke kun den dårlige.
Jeg har lige afsluttet en handel ved køb af ny bil, med min gamle bil i bytte. Dette blev håndteret på bedste vis, meget smidigt og med rimelighed i priserne.
Jeg har brugt LK Biler som serviceværksted til min gamle bil de seneste 3 år uden, at kunne sige noget dårligt om de arbejder der er udført samt fagligheden på værkstedet og kontoret. De været hurtige til at udføre reparationer på min bil og med god kvalitet.
Lars har som sælger virket professionel og serviceminded. Han opdagede en begyndende revne på bilens forrude, som vi var ved at købe, og fik hurtigt skiftet ruden uden beregning.
På værkstedet er man altid klar til at hjælpe eller svare på spørgsmål, man lige står med.
Min bil vil fortsat blive serviceret af LK Biler og jeg kan varmt anbefale dette gode værksted, den gode behandling og stemning.
Mvh Michael.

Resposta da LK Biler ApS
Hvis jeg kunne give minus stjerner så ville jeg gøre det! For 1 dag siden købte vi en Peugeot 508SW af Lars Kongsted hvor varmen ikke virker og bilen trækker til højre ved høj hastighed. Jeg opdager allerede efter 5 min på vej hjem at den trækker til højre Jeg googler det da jeg kommer hjem, og kan se det nok bare er en sporring. Sidst på dagen køre jeg i regnvejr og da jeg tænder varmen kommer der kun koldt luft ud. Forløbene for det hele skal det siges at jeg kontakter LKbiler i sidste uge for at prøve bilen. Den er pt. udlejet. Jeg spørger Lars Kongsted som ejer LKbiler og hans mekaniker om den fejler noget, hvilket de begge bekræfter at den ikke gør. jeg kan ringe direkte til ham som lejer den forslår Lars. Henning som er lejer siger jeg bare kan komme forbi og prøve den. Da jeg møder op, er Henning en frisk fyr, og jeg spørger ham om der er noget som ikke virker...? Han svare alt virker perfekt. Jeg triller en tur på 2 min ned af en blindt vej og spørger så Henning igen om alt virker hvilket han bekræfter. Her tænker jeg at hvis en lejer bekræfter den er fin efter 3 måneder, så må det være en god garanti. Jeg beslutter mig at skrive til Lars, som bestemt ikke er den rare sælger jeg lige har købt bilen af. Tværtimod har han travlt med at vaskehænder. Efter lidt mails frem og tilbage bliver jeg ringet op af en meget aggressiv Lars Kongsted som nærmest overfuser mig med diverse, og som imellem linjerne truer mig til at forstå den er lukket her, og jeg ikke har noget at komme efter. Det skal siges at bilen blev solgt til CVR, men derfor skal man jo stadigvæk oplyse om hvad der ikke virker. Jeg har efterfølgende prøvet at kontakte Henning som åbentlyst er god ven af huset, men han svaret sjovt nok hverken på tlf eller mails.Lars Kongsted er bilhandler af værste skuffe og jeg vil aldrig anbefale nogen at handle hos ham!!

Resposta da LK Biler ApS
ALDRIG et værksted vi nogensinde vil bruge igen. Priserne er som autoriserede værksteder, selv om de slet ikke har det niveau. Total dårlige service. Vores bil blev aldrig lavet - men vi måtte betale alligevel ..... De kunne ikke finde ud af, hvad der var galt, til trods for, at de var nødt til, at rekvirere "professionel" hjælp .... Vi blev først kontaktet, da de havde brugt 5 timer og skulle ha' godt 2.800 kr. og stadig ikke vidste, hvad der var galt. Og det til trods for, at de havde haft bilen inde 10 dage før, hvor den blev testet ..... På et autoriseret BMW-værksted tog det under en halv time, at finde fejlen ....Hos dem er der ikke noget, der hedder "lærepenge" - dem betaler kunderne for.

Resposta da LK Biler ApS
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.