LUV health Avaliações 

171
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love the flow max from luv, I started with flow and then moved up to flow max it really helps me focus for the day with only 2 dropper full of it. Luv is a great company any time I have a shipping i... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Purchased Flow Drops during a sleepless night of scrolling on my iPad. I actually forgot purchased them until they arrived. Was a bit skeptical, as others who have purchased, but I do believe they h... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had seen a couple ads for LUV FLOW DROPS so I figured I would try it. To my surprise I saw Lions Mane was in it. Heard that was for energy. I was really impressed after a few days how energized and... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Firstly, these do nothing. I was sent a lot (repeat auto refill was hidden from me so I am stuck w a bunch.) I complained and they said stick w it, takes time. Tried and, nope. Secondly, the consisten... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contato

4,1

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

171 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 84% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,1

Todas as avaliações

(171)

160 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered 1 bottle

I ordered 1 bottle, get 1 free. I yesterday. When I they were charging me were charging me $129, for a $29 purchase. I immediately called, the same day. They kept offering me a percentage off if I keep the extras they added, up to 50% off. They will keep trying to get more money. I declined. Today I looked at my statement and and they charged me $49... not the $29 as discussed. I called. Then the story changed. They said that I couldn't get the discount because I didn't purchase all of of the add-ons. Word of advice do not purchase it. They lie cheat and steal. Once you make your purchase there are add-ons that you cannot get out of. Without warning, they charge it all to you. Customer service is horrendous.
The funny part... I haven't even received the product. Next stop, the Better Business Bureau.

5 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da LUV health

Resposta da LUV health

Hello Debbie,

We’re very sorry for the frustration and confusion around the unexpected charges, especially before you had even received your order. We understand how upsetting that experience must have been.

After reviewing your account, we can confirm that a full refund has been issued. We never want anyone to feel unclear about pricing or unsupported. If you still have any questions or would like us to review anything further, please email us directly at care@luv.health, we’d be glad to help.

— JoAnne G, LUV

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Luv.health is a TOTAL SCAM!!!!!!!

Luv.health is a TOTAL SCAM!!!!!!!
They suck u in and keep sending you product (which does nothing)... And then they sign you up for a subscription that you never acknowledged or approved. DONT GIVE THEM YOUR BANKING INFO!!!! THEY SELL IT TO OTHER COMPANIES. WHAT A HEADACHE TO GO THRU!!!!! 😧

27 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da LUV health

Resposta da LUV health

Hello Julie,

Thank you for your feedback. We reviewed your account and our records show that your subscription was canceled and that no additional subscription orders were processed after the cancellation.
We also want to reassure you that we do not sell customers’ banking information to other companies.
If you have any remaining concerns or would like us to review anything further, please email us directly at care@luv.health, and we’ll be happy to help.

— JoAnne G, LUV

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I had to give 1 star to leave a review but...

I had to give 1 star to leave a review, but...
I ordered the buy 3 get 3 free back in Feb. It's now April and I still haven't received them. I've called customer service and sent emails, this is my last resort. The problem is they keep shipping to the wrong city.? I've been assured on numerous calls that things have been corrected and that they're resending. Sometimes they don't even resending but when they do, wrong address.
How hard can this be to fix?

As of 5/20/2025 I can confirm that I did receive a full refund. Thank you.

23 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da LUV health

Resposta da LUV health

Hello RoxAnne, we’re truly sorry for the shipping issues and the frustration this has caused.

We can confirm that a full refund has now been issued. If there’s anything still unresolved on your end, please email us at care@luv.health so we can personally ensure everything is fully taken care of.

— JoAnn G, LUV

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I wouldn’t even give one star but had…

I wouldn’t even give one star but had to. I wanted the promotion of buy one get one to try the product since it was all natural. What a joke. They sent me 6 and charged me for 6. I didn’t complain because I figured probably my mistake. Anyway I only noticed a difference at night. Made my sleep interrupted and have bad dreams. A month later they charged me another $119 without my consent. When I called they said I was automatically reenrolled on an ongoing basis???!! How could that be. How do I know if I even like the product before I’m done using it. Anyway horrible experience trying to cancel this. The rep kept asking me to keep using the product after I told him my unpleasant experience. This company and their product is a nightmare. I have been trying trying for 3 weeks to get my refund. Still no refund of $119???!!!

13 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da LUV health

Resposta da LUV health

Hello Cathy, we hear your frustration and sincerely apologize for the experience you’ve had. Being charged while still deciding if a product is right for you is understandably upsetting.

We also understand how stressful and disappointing this situation has been, especially after your experience with the product. Please know that your full refund has already been processed, and the necessary steps have been taken to cancel your subscription. If anything remains unresolved, please contact us at care@luv.health.

— JoAnn G, LUV

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Had high hopes for Luv Zen drops

I ordered the Luv zen drops for my husband mostly because he has a very high stress life and myself, hoping that we had found something that would finally get the killer cortisol levels down, but sadly we have been very disappointed once again. Neither one of us noticed any difference whatsoever. It was another waste of money. I don’t usually write reviews but I really want to spare anyone else from making the same mistake as we did. I would have rated it zero stars but that’s not an option.

26 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da LUV health

Resposta da LUV health

Hi Daneen,

Thank you for taking the time to share your experience. Everyone responds differently, and we’re truly sorry to hear that LUV Zen Drops did not meet your expectations for you and your husband.

We do offer a lifetime guarantee, and we want to make sure you’re fully supported under that policy. We’ve gone ahead and issued a full refund to your original payment method. Please let us know if there’s anything more we can do to ensure your satisfaction, you may reach us at care@luv.health.

— JoAnn G, LUV

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Misleading promotions

Misleading promotions, wanted buy one get one free but was charged for sleep dummies, only wanted cortisol drops!
Then they wouldn't cancel my order after only 10 min.

26 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da LUV health

Resposta da LUV health

Hi Tonja,

Thank you for your feedback. We looked into your order and our records show that no additional products were charged beyond the order you placed. We also show that your order was canceled and fully refunded on the same day it was submitted.

We'd genuinely love to walk you through what we have on file and make sure nothing was missed on either side. Please email me at care@luv.health so we can clarify directly.

— JoAnn G, LUV

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The minute I read the ad

The minute I read the ad - I left. Anyone who says they have a product that works better than Xanax and no prescription needed I know it’s a scam.

8 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da LUV health

Resposta da LUV health

Hello Richard,

We appreciate you taking the time to leave a review. We'd like the chance to better understand your experience and see how we can help. After checking our records, however, we were unable to find an order associated with the name used on this review.

Could you please reach out to us at care@luv.health with your order number, purchase email, or any other information related to your order? Once we have those details, we'll be happy to review the matter further and assist in any way we can.

— JoAnn G, LUV

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered 1x and they continue to try…

I ordered 1x and they continue to try to charge My credit card for more product.

4 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da LUV health

Resposta da LUV health

Hello, thank you for sharing your feedback. We take concerns like yours seriously and would like the opportunity to look into this further. At this time, we have been unable to locate an order in our system under the name associated with this review.

Please contact us at care@luv.health and provide your order number, the email address used at checkout, or any additional details that may help us identify your purchase. Once we receive that information, we'll gladly investigate and work toward a resolution.

— JoAnn G, LUV

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

subscription scam.

subscription scam.
Stay away

5 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da LUV health

Resposta da LUV health

Hi Jonathan, thank you for taking the time to share your honest feedback. We completely understand how concerning and frustrating it can be to encounter an unexpected subscription charge, especially when expectations were unclear. We appreciate the opportunity to make this right. Please rest assured a full refund has been issued and your subscription has been completely canceled, so no further charges will occur.

If there’s anything else we can do to make your experience even better, please email us directly at care@luv.health.

— JoAnn G, LUV

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

It’s a subscription! Don’t be fooled like I was!

I ordered 2 bottles. So far I haven’t felt any effects from the drops. I didn’t know I would be charged again but , one month later, there was a $49 charge on my bank account. I called to cancel and listened to the agent try to talk me out of cancellation. I repeated my request to cancel immediately and she agreed. I’m going to notify my bank to refuse any further charges from this company. After this I checked the Luv website and read 15 one star reviews. Not a single review was positive. I should have done that in the beginning. I never would have placed an order. The drops do nothing and then I’m charged again for another order. Apparently it’s a subscription which is not made clear from the start. Don’t do it!!!

29 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da LUV health

Resposta da LUV health

Hello Lois, thank you for giving the drops a try and for sharing your honest feedback. I understand how frustrating it can be when a product doesn’t feel like the right fit, and I’m especially sorry your cancellation experience felt difficult. Canceling should never feel like a hassle.

Please give us the chance to make this right. I’ve fully refunded the rebill and canceled your subscription completely. If there’s anything further we can help with, please reach out to us directly at care@luv.health.

— JoAnn G, LUV

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Snake oil

Snake oil! Product doesn't do anything. What a waste of money. Do not buy unless you like throwing money in the toilet 🚽

9 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da LUV health

Resposta da LUV health

Hello Gary, we would genuinely like the opportunity to look into this and help. After carefully reviewing our records, we were unable to locate an order under the name associated with this review.

Please give us a chance to make things right by contacting us at care@luv.health with your order number, purchase email, or any additional details. We look forward to assisting you.

— JoAnn G, LUV

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This site is so misleading

This site is so misleading , my 49$ turned into 99$ , called the company and it’s someone I can’t understand but half the time , they would not make my order right , she would return 19$. ??? I was so confused , ask for refund that was not going happen , declined purchase is what I had to do.
Buyer beware 12/4/25

4 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

this company will put you on automatic…

this company will put you on automatic monthly shipments without notice and without your authorization then you will be stick with the charges and c.c card co. will not help you get your money back.; you will receive multiple shipments before you can get a chance to cancel them.

15 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAMMERS

In August I received a pop up ad from them and I decided I was not interested and exited the site. Immediately recieved a call from them asking if there was a problem ordering. I told them I was not interested in their product. They illegally deducted two months worth of product totaling $300.00 at $149.00 per package. I called demanding they deposit the amount back to my account because they had no authorization. They asked me to ship it back at my cost and they will return 50% and the other 50% after they recieve the product back. After reading these reviews I don't expect to see any of it back. I will be runn8ng to my bank to put a stop payment on any future attempts from them.

24 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unsatisfactory Visit With General Manager Alan at 8714 Atlantic Blvd

I am writing to formally report a highly unsatisfactory experience that occurred at your establishment located at 8714 Atlantic Blvd in Jacksonville, Florida 32211. This incident primarily involved General Manager Alan, whose conduct demonstrated a concerning lack of professional courtesy and customer service.

During my visit, I encountered an issue that an attentive attendant was diligently attempting to resolve. Their patience and efforts to address a service disconnect were commendable. However, the situation was unfortunately exacerbated by General Manager Alan's unprofessional demeanor. His approach was not only unhelpful but also displayed a marked disregard for customer concerns and the diligent work of his subordinate. Such behavior is not only disrespectful to customers but also undermines the positive efforts of other staff members.

A General Manager should exemplify leadership, problem-solving, and a commitment to exceptional customer care. Regrettably, Mr. Alan's actions on this occasion fell far short of these fundamental expectations, creating an unnecessarily negative and frustrating environment. I believe his conduct warrants a thorough review, and I strongly recommend that he receive comprehensive refresher training on professional communication and customer service protocols to ensure such incidents are not repeated.

Thank you for your attention to this serious matter. I trust that appropriate action will be taken to address these concerns.

13 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Might work short time but being put on auto delivery I would not buy from company again.

Drops worked for the first few times and then I rarely felt a boost of energy. First delivery took almost a month and the oil was dark and rancid tasting. I was sent another bottle which was clear and tasted fresh, so the first order was definitely old but did increase my energy. Problem is that they continue to send me two products and I am being charged. I did not sign up for subscription. I have not contacted company so don’t know how they will respond. In the past I had to return the product or pay even though I had not subscribed. I don’t think I would order again but I have M.E. Which is debilitating and perhaps drops were not able to overcome. If healthy drop might provide short energy boost But automatically sending and charging is unethical and I will not purchase from them again.

22 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fake

This product was exciting but all is false claims I lost approximately 300 dollars on this crap it does nothing they claim and they get you to join and before you can realize it's trap they've sent and charged you more and your money's gone . Somebody with the capability should sue these people for this total scam

1 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

PRODUCT DID NOT PERFORM AS THEY SAID IT WOULD!

The company did not cancel my subscription as I requested and they agreed to do.. Instead they charged my credit card the following month and hassled me about refunding the charge, offering a 50% discount to me to take the product.
Their product did not perform as they said it would.
Do Not Do Business With LUV HEALTH

18 de junho de 2025
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais