Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

When I first saw the website, I thought this might be a scam. However, Google search revealed that people had had success using the service. I decided to test my luck. I placed an order and it deliver... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The order came in a timely manner, faster than expected. The quality was way better than we expected. The watches are beautiful and will be perfect for our senior citizens that live in the nursing hom... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I spent $1885.00 included shipping fees plus three months waiting period to receive my order and at the end they sell me a very poor quality product which is totally different from what they have adve... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This is legit! My orders came sooner than I expected. I was expecting 45 days arrival since they are coming via a cargo ship not by air from China. It took only 30 days. Very happy about the products... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Mercado Atacadista

Escrito pela empresa

To fulfill our mission of supporting every opportunity you discover, we are serving 30M+ products from 1M+ suppliers and collaborating with 200K+ factories and distributors in recent years. We are serving products ranging from large and famous to local brands, to varieties clients from small orders to bulk orders, with the same quality. We have served clients ranging from large brands and boutique stores. Feel free to contact us and try our “supply chain partner” approach to grow your business. We have flexible services that include no minimum order quantity (MOQ) and timely shipment service. Let us know your needs, we will professionally select the best options for you!


Informações de contato

4,4

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

77 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This is legit

This is legit! My orders came sooner than I expected. I was expecting 45 days arrival since they are coming via a cargo ship not by air from China. It took only 30 days. Very happy about the products. I got discount for a first time customer and I got another $40 coupon for my next order. I will definitely order more especially Christmas is coming!

25 de setembro de 2023
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Felt fedora hats…

The hats I ordered were good quality and the easiest I’ve had to paint on! I’m very pleased with my order and will order these again!

1 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great quality… amazing price!

I couldn’t believe the quality of the Barbie baseball caps I ordered at a price that was $15 less than anywhere else I looked (including Walmart!). I will be back to this site in the future (in fact already placed another order!!!)

8 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Received shorts much smaller than advertised. No refund from seller.

Ordered medium shorts based on the sizing chart indicating medium was 32-34 inch waist. Received shorts that were closer to 26inch waist. Asked for a refund. Received multiple emails that delayed, gave excuses and, false information. Opened a dispute with PayPal. Received no reply after escalating the dispute. Finally received a refund from PayPal, not MarcoThePolo. Thank you, PayPal.

22 de julho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da MarcoThePolo

Resposta da MarcoThePolo

Hello Ric.

First of all, we apologize for the inconvenience.

Finance needs some time to process the refund. When the refund was already in process, you opened a dispute with paypal, and the refund from paypal had to wait until September 5th. We understand and respect your choice of paypal dispute and therefore agreed to your dispute request. Let paypal refund your money back to you.

If you had not filed a dispute, we would have been able to transfer the refund to your paypal account on August 25th. You can receive your refund up to 10 days earlier (the email we sent on this issue was not answered by you at the time).

We apologize that you had an unpleasant experience. Regarding the issue with the refund, we have fixed the system and will do our best to ensure that this does not happen again. Thank you for your understanding.

If you have any questions, please contact our customer support.

Sincerely,
Marcothepolo

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Packaging was poor

Packaging was poor, hats had to be steamed and reshaped, a lot of extra work....

31 de julho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da MarcoThePolo

Resposta da MarcoThePolo

Hi Tammie

We appreciate your feedback and we feel sorry for the inconvenience. We'd love to be able to take a closer look at this issue. We've sent a message via the Trustpilot platform in an effort to learn more. Also, a member of our team will reach out directly to this issue and further assist accordingly. Looking forward to resolving this with you soon!

Best regards,
MarcothePolo customer support team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

EXCELLENT!

I received my order of 20 underwater white fishing lights today. Perfect condition, exactly as presented on the webpage. Excellent! The product is exactly what I wanted.

Jekka, in customer support gets a special thank you - especially because she managed the order/customer service from the original order - and even corrected / changed the order after I realized I made an error … I ordered color “Blue” when I actually wanted color “White”. Jekka assured me the color change had been made and I would not receive blue lights but would receive the color white. 100% correct!

This is my first international order with Marco the Polo and it rates five (5) stars - on a scale of 1 to 5, and 5 is the best. I have complete confidence ordering again in the future with Marco the Polo.

23 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais