Medzino Health Avaliações 

90
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Very poor shipping. It took more than a month for an order above their free shipping limit and poor communication protocols.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love this company I have had nothing but excellent care and customer service. Yajara I am sure that is spelled wrong but she has been so extremely sweet and helpful. Been a patient for mental health... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is misleading and provides false advertising. After attempting to get help with adhd treatment, while everywhere plastered on their site says they are licensed in all 50 states and you do... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Second month in a row MEDZINO.com is again charging our bank account for the subscription we canceled. Cost us our Christmas shopping last month waiting for the refund that we had to work, for free t... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Farmácia Online
  2. também em
  3. Farmácia
  4. Médico
  5. Vendedor online de remédios controlados

Escrito pela empresa

Medzino offers safe and discreet consultations with US licensed physicians for online diagnosis and delivers your FDA approved treatment right to your door. We offer free delivery on all orders. For any questions or support please email help@medzino.com and one of our care team members will be happy to help.


Informações de contato

3,1

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

90 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,1

Todas as avaliações

(90)

1 avaliação nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The easy

The easy, convenient and fast service. If ever that issue arises again, with my health, this will be the first place I come to for help. I'm very pleased all around. Thank you soo very much😊

29 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hello,

We truly appreciate you taking the time to leave a review. We're happy we're able to provide a fast and simple healthcare experience for you. We look forward to being of service to you again.

- Medzino Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Life savers

They sent meds i needed badly

10 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hello Lee,

We appreciate you taking the time to leave a review.

I am glad to hear you were able to get your medication. That's truly what we aim to provide here at Medzino and we hope we can help again in the future.

- Medzino Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love this site

I love this site. I have been using them for over 2 years and have received great service. I have always received a response within 24 hours and my concerns were taken care of.

7 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hello Deborah,

Thank you for taking the time to leave us a review. I am glad to hear you have had great service with Medzino. We are grateful to have you as a customer and we look forward to being of service to you again.

- Medzino Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Rapidez

Me ayudaron a encontrar un Doctor que hablara español para tener una entrevista más fluida. El doctor fue directo y me realizo varias preguntas personales para entender Mi caso.

11 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hola,

Me alegra mucho saber que su experiencia con nosotros ha sido positiva y pudimos ayudarlo a encontrar un médico bilingüe.

Apreciamos mucho sus amables palabras y esperamos que no dude en informarnos si podemos servirle en el futuro.

- Medzino Care Team

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Disappointed that they changed up on my…

Disappointed that they changed up on my meds. Meds were once white round pills which were fine. Now pills are blue and they give me really bad heartburn. 7

3 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hello,

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration and apologize for the change in medication. The pharmacy has been informed and we are shipping you the Camber manufacturer (round-white pills). I can ensure you that a note has been made on your account to ensure you are sent the preferred manufacturer moving forward.

If there is anything else that we can do for you, please email or call me at 888-772-2270.

-Medzino Care Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very disappointing service

Very disappointing service. I waited the full window of the promised delivery time, and have written Medzino to get an update on my order, only to be told that they will have the pharmacy ship it on the same day. 4 days later stilo disnt receuve a tracking number or anything stating that it is on its way. I can even verify they ship to APO as they claim since i couldnt get ANYTHING to verify the address was entered correctly. It's hard to get birth control on deployment and I thought I found a great company l only to be disappointed 😞.

UPDATE 1JUL2023

I received an email this morning that the order has been dispatched. Went to check the tracking information, using the tracking number provided, it stated that the label was created and THEN CANCELED. So nothing was being shipped to me.

23 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hello Elisabeth,

I am sorry to hear you did not have a pleasant experience with us. I can confirm the pharmacy was emailed and notified to ship your package on the day you requested. Unfortunately, due to an outage the pharmacy previously experienced, there was a backlog of orders pending shipment, which caused a delay in shipping out your package.

I can confirm your order was not canceled and the package was shipped out. You can expect your package shortly and please let us know if you need any further assistance.

Again we sincerely apologize,

-Medzino Care Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They only provide script renewals

They do not diagnose or provide new prescriptions like they claim. They apparently only provide renewals on recent prescriptions. $80 for a renewal?! They also claimed that it would only take a day but it took 3 days (not including the weekend) of unnecessarily dragged out messages (one short, robotic message a day then wait 24 hours for a reply). I wasn't even sure I was talking to a human let alone a doctor. I was only sent the doctor's last name via a text message alert and could find no other information or credentials for whom I was speaking with. Also, their website is absolutely terrible, it barely works. I give them one star for providing a timely refund.*

*I do not accept Medzino's reply. "2-minute consultation when purchasing the medication." What are you even talking about? Nonsense.

26 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hi Lulu,

Thank you for taking the time to leave us a review. I am sorry you had a negative experience with our service.

We try to be as transparent as possible on our website and what medications we sell. Unfortunately due to federal regulations, certain medications require a previous prescription in order for the doctor to prescribe the medication via telemedicine. In these situations, we specify this during the 2-minute consultation that is completed when purchasing the medication.

If we can do anything else to help, please give us a call or leave us a message anytime.

Again, we apologize for the inconvenience and hope you have a great day.

-Medzino Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The person that helped me was very…

The person that helped me was very polite and helpful. Thank you for everything

1 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hello Jean,

We appreciate you taking the time to leave a review and thank you for your kind words.

That's truly what we aim to provide here at Medzino. We wish you the best and are here to help when you need our other services in the future.

- Medzino Care Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very disappointing service

Very disappointing service. Have waited the full window of the promised delivery time, and have written and called Medzino TWICE now to get an update on my order, only to be given an excuse that they had a systems outage and are still working on the problem. So I still don’t have a timeline or a teacking number. Shoddy company!

14 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hi Mike,

We are sorry to hear that you have not been pleased with your experience so far with us. Our orders are back to being processed and we are working to get caught up as quickly as possible and I sincerely apologize for the delay.

I understand the impact this had on you. We are currently finalizing efforts to implement a more efficient system and improve the process to better support your needs moving forward.

Again, we sincerely apologize that your order was delayed, and please do not hesitate to reach out if you ever need anything.

- Medzino Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My name is Mrs Chandler

My name is Mrs Chandler. My experience with medzino is always great.I always get my meds on time.I never have a problem.I don't know what I would do with out them.. Medzino is truly a blessing.

9 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hello Chandler,

Thank you for the positive feedback. We appreciate you being a customer and are glad to hear that you've had a great experience with us. We look forward to being of service to you again in the future.

-Medzino Care Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don't try and get a refund with these…

Don't try and get a refund with these creeps. I ordered some blood pressue meds and decuded to see my Dr. instead. Tried to get them to cancel the irder which cost me $90. They refused to refund me. O top of that, I got 90 pills which look nothing like the meds I have. Will toss them in the toilet and vontact the FDA.

There response was the same tired crap the keep regurgitating after every complaint. You were warned!

4 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hello Rick,

I sincerely apologize you feel this way. Unfortunately, we can't accept returned medication. Once a pharmacist processes a prescription, it is intended for a particular person to treat a specific issue and can't just be given to anyone. Once it has left the pharmacy, the pharmacist cannot ensure that the product is still safe. Therefore, in public safety, state law or pharmacy policy prohibits the pharmacist from accepting the return of a prescription drug, in whole or in part, and reusing the medicine to fill another prescription.

Again, we sincerely apologize for the inconvenience.

-Medzino Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service and very fast

Excellent service and very fast. I will be using them again in the future.

18 de abril de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hello Edson,

Thank you for the 5 star review. We are glad to hear that your experience has been great with us and truly appreciate you taking the time to leave a review. We look forward to being of service to you again.

-Medzino Care Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do NOT ever

Do NOT ever, and i mean ever utilize this “company.” Especially if you are in dire need of meds. They promise a delivery date that ends up being inexplicably pushed back for weeks. And to “Yajara”, the supposed customer service rep, well, you’re a word i can’t write on the Internet.

Don’t use this company.

18 de abril de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hi Megan,

We sincerely apologize that your package was delivered later than expected. We try to be as transparent as possible on our website that our shipping times are not guaranteed, and are only estimates. The shipping information comes straight from the USPS website, and once the package has shipped, delivery is out of our hands, unfortunately. Again, we apologize for any inconvenience caused, and we hope you have a great day.

-Medzino Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Medzino rocks

Great service. Quick response. Love the ability to use Medzino

6 de abril de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hello Eddie,

Thank you for the 5 star review. We are glad to hear that your experience has been great with us and truly appreciate you taking the time to leave a review. We look forward to being of service to you again.

-Medzino Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A LIFE SAVER

The ease of use and the fast delivery exceeded every expectation I had.

I am always trepidatious when it comes to seeking consultations and care and am often met with headache after headache BUT Medzino saved me from all that.

Streamline, efficient, fast delivery and amazing customer service from beginning to end.

I filled out a quick and easy form and after a warm and friendly consultation they made fast work of approving me for my medication. They shipped my medication and I received it faster than I would have ever expected.

I am still in shock from how easy the whole process was and wish that I had discovered Medzino years ago. I feel that the ease of use and the kind customer service was a type of medicine in itself. One my heart and mind had been needing for a long time.

I feel like I have found new friends in Medzino and couldn't be more grateful for them being there for me.

Thank you Medzino, so much.

30 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hi Andrew,

We're pleased to know that your experience with Medzino was a good one. Thank you for entrusting us with your care, and for taking a moment to leave us a review. Your kind words are greatly appreciated, and we hope you won't hesitate to let us know if we can serve you in the future!

-Medzino Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Happy I found Medzino

As a new reluctant customer, I must say I’m very pleased with the service I received. I will definitely be using Medzino again.

28 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hi Melissa,

Thank you for your 5-star review of our service. We are pleased that you had a good experience, and we hope to welcome you back again soon!

- Medzino Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Knowledge Makes Efficiency

The knowledge of how the system works made my experience efficient and easy. I normally have a difficult time explaining my needs and/or issues but they made it so simple, taking charge in getting me everything i needed.

Thank you

30 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hi Slender Sloth,

Thank you so much for your feedback.

We're glad to hear you had such a great experience with Medzino, and if there's anything else you need help with, please don't hesitate to let us know!

- Medzino Care Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This is a scam!

This is a scam. They will get your money and have no intention on helping you. They will find a way to decline your order. ( address or identification) there is no way to call them , no way at all. Since I scan over my I.D I will be contacting authorities

10 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hi Meka,

I sincerely apologize you feel this way. The photo ID we received from you was incomplete, and we cannot prescribe a medication without verifying your identity first. We tried to email, and message you in your account, but were unable to reach you unfortunately, so the doctor had to decline your order. You will receive a full refund within 5-10 business days, and please reach out if you have any questions or concerns. I would be happy to help you.

Again, we sincerely apologize for this inconvenience.

-Medzino Care Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I think this was the biggest scam I…

I think this was the biggest scam I have ran across still haven’t received my order nor any response my tracking has been shown the same over three weeks now

5 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hi Neakeeya,

We sincerely apologize you feel that we are a scam. We have been in contact with you since your initial order, and the address was missing a street number when it was placed. We offered to send you a replacement, which was shipped yesterday, along with the new tracking information. We hope that you receive it soon. Please don't hesitate to contact us if you have any questions or concerns.

-Medzino Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This was so nice

This was so nice. There are times you just don't want to travel and this was so convenient. It was simple but thorough. When you know whats wrong and its impossible to get a doctors appointment this is a wonderful service

16 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Medzino Health

Resposta da Medzino Health

Hello!

We truly appreciate you taking the time to leave a review. We're happy we're able to provide a fast and simple healthcare experience for you. We look forward to being of service to you again.

-Medzino Care Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais