MI Supplies - Carhartt UK Dealer Avaliações 

948
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

2,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Drop shipping company! The website says so many thousand items of stock held, after phoning due to my email being ignored, the boots will take 10 days to arrive in stock then have to be posted out.... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don’t use DHL e commerce, absolute scam, has been been waiting for my package since last week, they even stopped the tracking number now so have no idea where is my order. They are part of Evri with t... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Can't fault, the snickers t shirts said despatched in 8 days, so do not expect a quick delivery, and they arrived approx then. Maybe some despatch updates would help the transaction, as after a whil... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Review – Helly Hansen BOA Work Shoes (from MI Supplies) These Helly Hansen BOA work shoes are absolutely amazing — super comfortable, soft underfoot, warm but never sweaty, and they look great... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de roupas e acessórios de segurança
  2. também em
  3. Fornecedor de roupas de proteção
  4. Loja de moda masculina
  5. Loja de roupas de trabalho

Escrito pela empresa

Established in 2005, workwear and clothing provider for UK and global customers. Specialsing in Carhartt, Helly Hansen and Snickers Workwear. Full head to toe clothing options alongside expert embroidery and printing services.


Informações de contato

2,8

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

948 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 87% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,8

Todas as avaliações

(948)

99 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Awful service

Awful service. Ordered a Jacket & work boots on the 3rd of October for £165 with the estimated dispatch time of up to 3 days, with 2 days delivery after. Nine days later on the 12th of October having heard nothing i sent an email asking for an update on my order since it was 6 days overdue for dispatch, and was told my order should be ready to be sent out by the end of the day on the 12th & if I hadn't heard anything by Wednesday the 14th (today) to get in contact. I have, and as you could guess, I have heard absolutely nothing.

Absolutely shambolic service, if I knew it would be this much of a hassle I wouldn't have bothered; and if (like myself) you needed the boots urgently for work, do not order from this company, It has almost been 2 weeks and mine have not been dispatched.

14 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don’t use DHL e commerce

Don’t use DHL e commerce, absolute scam, has been been waiting for my package since last week, they even stopped the tracking number now so have no idea where is my order. They are part of Evri with their stunning 1 star review!! Where is my order??

14 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Drop shipping company!

Drop shipping company!
The website says so many thousand items of stock held, after phoning due to my email being ignored, the boots will take 10 days to arrive in stock then have to be posted out. So I said please refund! When I paid it was fast banking, a refund takes 10 days, funny the payment comes out as soon as you press pay, also spoke to my bank, they are part of fast payments so the refund could be immediate.
Dodgy company, ignores emails, when you can find a phone number it’s a few different companies, I wouldn’t waste my time dealing with them for anything…..

9 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered a pair of trousers

Ordered a pair of trousers, says up to 10days until dispatch its now been 12. Ive emailed asking for any info and theres been no reply... Terrible customer service, definatly wouldnt order from here again.
Edit- emailed customer service twice with all relevent details asking for info on my order and no reply. Funny how i get one on a review... Again terrible customer service

12 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration, particularly as you have been waiting for an update and haven’t received a response as quickly as you expected.

We’d like to clarify that the stated dispatch timeframe is up to 10 working days, rather than 10 calendar days. However, we would still like to check the exact date your order was placed to establish whether it has now gone beyond the expected timeframe.

We have requested some additional information from you through Trustpilot so that we can locate your order and look into this for you, but unfortunately we haven’t heard back yet. Without those details, we’re currently unable to investigate the order further or confirm whether it is overdue.

We are currently experiencing an increase in demand, which has unfortunately affected our response times. While this is not an excuse, we sincerely apologise that you have not received the level of communication you should have.

If you could provide the requested information, we would be very happy to look into this and establish exactly where your order is and whether it has gone beyond the expected dispatch timeframe.

We’re genuinely sorry for the frustration caused and appreciate you giving us the opportunity to investigate this further.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Delivery time

Ordered something from here about a month ago now more than a week ago I had accepted my print to be confirmed but I still haven’t received anything about my order if it has been dispatched or out for delivery absolutely nothing. I had also emailed customer services multiple times and still haven’t had a reply. Still waiting on my order to this day, absolute joke

All I want to know is where is my order what is happening with it because this is an absolute joke and I’m not happy at All

22 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

We are very sorry for the frustration and lack of communication you have experienced. We completely understand how disappointing it is to be waiting for an order without receiving clear updates, particularly after you have also tried to contact our Customer Service team.

For personalised orders, our website advises that the lead time is 12 working days from artwork approval. Your order is currently within this stated timeframe, and you should receive your order by Monday.

That said, we sincerely apologise that you have not received the updates or response you were expecting. We appreciate that even when an order is within its lead time, being left without any information can understandably leave you wondering what is happening.

We are sorry that you have had to chase us for an update and that this has caused you so much frustration. This is not the level of communication or service we aim to provide, and we appreciate your patience while your order is completed.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Boots Arrived With Defects – Return Now Offered

I received the boots with visible scuff marks on the suede upper near the toe area, as well as fraying and loose fibres around the fabric near the lacing and tongue area.

I also found that the boots were slightly too large for me.

I contacted MI Supplies by email on 19 September requesting a return and attached photographs showing the issues. At the time of writing this review, I have still not received a response or any instructions regarding the return.

I hope the company can respond and resolve the issue promptly.

Update – MI Supplies has now responded.

I originally posted this review because I had contacted MI Supplies on 19 September regarding the visible defects on the boots and had not received a response or return instructions at the time.

MI Supplies has now responded and offered me a return for the boots. They have also provided me with a discount code for a future purchase as a goodwill gesture.

I appreciate them getting back to me and addressing my concerns.

I will update this review again once the return has been completed and the matter is fully resolved.

19 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

We are very sorry to hear about the condition of the boots you received and completely understand your frustration, particularly as you contacted us promptly with photographs and have been waiting for a response regarding your return.

We sincerely apologise for the delay in getting back to you. We are currently experiencing an increase in demand, which has unfortunately affected our response times. While this is not an excuse, we completely understand that this is not the level of service you should expect from us, especially when you are trying to arrange a return for an item that has arrived with visible issues.

You should now have received an email from our Customer Service Manager regarding this and the next steps for resolving the matter. We hope this provides the information you need to move forward with the return.

We are genuinely sorry for the inconvenience and frustration caused, and we appreciate your patience while we work to put this right.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is a complete scam—avoid…

This company is a complete scam—avoid them at all costs. I ordered a shirt from an Instagram ad on August 17th, and it has been an absolute nightmare ever since.

After two weeks of silence, they finally emailed me on September 1st to claim the item was "discontinued," dangling a refund in front of me like a carrot. I replied immediately, but the incompetence was just beginning. On September 2nd, they lied and said they’d processed the refund and claimed I had to wait another 10 days.

When the money didn't show up by September 16th—a full month later—I had to chase them down again. They sent me the exact same copy-paste response on the 18th, blatantly ignoring the fact that their deadline had passed. It became obvious they had absolutely no intention of paying me back.

The most disturbing part? When I was forced to involve my bank to get my money back, they discovered that this company had secretly set up a recurring card payment on my account without my consent. That is predatory, shady behavior, plain and simple. It wasn't until my bank stepped in that the refund finally materialized on the 19th. Save your time, your money, and your sanity—do not shop here.

21 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

We are genuinely very sorry for the experience you have had and completely understand why you are frustrated, particularly with the delays in communication and the time it took for your refund to reach you.

We also want to address the concern raised in your review regarding a recurring card payment. We do not operate any subscription or recurring payment services, so this is not something that we would expect to have been set up through our website. We take your comments seriously and would like the opportunity to investigate this properly.

If you could please contact us with some further information from your bank or card provider regarding the recurring payment, including any relevant reference or transaction details, we would be happy to look into this with our payment provider and establish what has happened.

We sincerely apologise for the delays you experienced throughout this matter. We appreciate that having to chase for updates and wait for your refund was frustrating, and we are sorry that this has left you with such a negative impression of our service.

We would welcome the opportunity to investigate the payment concern further and provide you with some clarity.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered some shorts for my son with a…

I ordered some shorts for my son with a 2 day dispatch , ordered on the 7th September and to date still not dispatched , I have reached out via email to MI supplies but no reponse , these shorts were ordered for a holiday so needed asap

7 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

We are sincerely sorry for the experience you have had, especially as the shorts were ordered for your son’s holiday and you needed them within a specific timeframe. We completely understand how frustrating and disappointing it must be to still be waiting for your order and not have received a response to your email.

We did request some further information from you through Trustpilot so that we could locate your order and investigate this for you, but unfortunately we haven’t heard back from you yet.

We are currently experiencing an increase in demand, which has unfortunately affected our response times. While this is not an excuse, we are genuinely sorry that we have not kept you updated and that you have been affected by the delays.

If you are still waiting for an update, please feel free to email your order details to sales@ctsuk.ltd and ask for the Customer Service Manager. We will then be able to look into this for you and work towards getting this resolved.

We sincerely apologise again for the frustration and inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to put this right for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don’t buy from this company

Don’t buy from this company! Ordered an item at £120.00 with a 2 working day dispatch and then a further two day delivery. We are currently on day 8 with no dispatch and two emails to customer services ignored! I suspect I am going to have to contact my bank to retrieve my money! Non existent service! I so wish I had read previous reviews before parting with any money.

12 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

We’re very sorry for the experience you’ve had with this order and completely understand your frustration, particularly given the dispatch timeframe shown when you placed your order.

Our Customer Service Manager has now contacted you directly to address this, and I’m pleased to confirm that your order has now been dispatched.

Unfortunately, the issue was caused by an incorrect dispatch date being pulled through on our website. We appreciate how misleading this was and sincerely apologise for the confusion and inconvenience caused. We have raised this with our IT team so the issue can be addressed and prevented from happening again.

We’re also sorry that you felt your emails had not been responded to. This is certainly not the level of service we aim to provide.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope the resolution provided helps to restore some of your confidence in us.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Good products but don’t order if you…

Good products but don’t order if you want it within the same month! Delivery times are horrendous never seem to bothered about sending out your items!

6 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Thank you for taking the time to leave your review. We’re pleased to hear that you’re happy with the products, but we’re really sorry to hear about your experience with the delivery times.

We’d like to look into this further and understand what happened with your order. We’ve requested some additional information through Trustpilot so we can try to locate your order, but we haven’t received the details yet.

If you’re happy to get in touch, please email sales@ctsuk.ltd and ask to speak to the Customer Service Manager. If you could provide your order details, I’ll be more than happy to personally look into this for you.

We’re sorry again for the frustration caused and would really appreciate the opportunity to investigate this further.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I ordered safety trainers and after two…

I ordered safety trainers and after two weeks they still hadn't been dispatched , I emailed customer services who never bothered to reply so I then had to call them and my trainers were dispatched the next day . They arrived and are really good but due to the wait and lack of communication I won't be using mi supplies again

3 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

We’re really sorry to hear about your experience and completely understand your frustration with the delay and lack of communication.

We’ve reached out through Trustpilot to request some further information so we can look into what happened with your order and the communication around it, but unfortunately we haven’t received a response from you yet.

We’re pleased to hear that the safety trainers themselves arrived and that you’re happy with them, although we appreciate that the experience leading up to receiving them has left you disappointed.

If you’re willing to get back in touch with us, please email our Customer Service team at sales@ctsuk.ltd quoting your order details and ask for the manager. We’d be more than happy to look into this further and provide a gesture of goodwill for the inconvenience caused.

We’re sorry again that your experience hasn’t reflected the level of service we aim to provide.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Confusing sizing layout and poor handling of returns

I ordered trousers believing the measurements were presented in the customary waist-then-leg order. MI Supplies instead lists the leg measurement before the waist, so I received a 32-inch waist and 34-inch leg rather than the 34-inch waist and 32-inch leg I intended to order.

To be clear, they supplied the combination recorded by their website. However, MI Supplies acknowledged in writing that its unusual presentation is confusing:

“It has been noted that the leg measurement being before the waist can be confusing while placing an order as it is usually the other way around and this has been brought up with our IT department to have a look at changing to prevent this from happening.”

Despite acknowledging that its website caused confusion and needs changing, the company refused to provide a prepaid return label or cover approximately £5 return postage.

It also took five working days of emails to reach this point, with each reply generally taking another 24–48 hours.

Mistakes and misunderstandings happen, but good customer service is demonstrated by how a company resolves them.

Given that MI Supplies accepts its website is confusing, I think covering the modest return cost would have been the reasonable response. I won’t be ordering from them again.

Following the publicity of a Trustpilot review, postage has now been refunded. I am not sure why this is stated as a demand/high volume of emails issue, the company had responded already saying they would not refund. Only doing so after a review was posted.

Verbatim from MI-Supplies:

"It has been noted that the leg measurement being before the weight can be confusing while placing an order as it is usually the other way around and this has been brought up with our IT department to have a look at changing to prevent this from happening.

Due to this not being our error we are unable to offer a free return please proceed with return to us using the form attached as previously advised.

Once we receive the item back you will be refunded for the item but not the postage.

I apologise for any inconvenience this causes."

2 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

We are very sorry for the experience you’ve had and completely understand the points you have raised. We acknowledge that the sizing presentation on our website was confusing, and we appreciate that this led to you receiving a different waist and leg combination from what you intended to order.

We also sincerely apologise for the time it took to respond to you and for the frustration this caused. We are currently experiencing an increase in demand, which has unfortunately resulted in longer response times than we would normally expect. That is not the level of customer service we aim to provide, and we are sorry that you have been affected by this.

We understand your disappointment regarding the return postage, particularly as we had acknowledged that the way the measurements were presented could be confusing. We have now reviewed this further and have issued a refund for the return postage.

Please accept our sincere apologies regarding the return and postage costs. I would just like to say the refund was authorised by management for the postage once escalated. This would have been done even if you had emailed to escalate and not only because of your review. We understand the frustration caused and that it shouldn't take an escalation to resolve the issue.

We are also taking your feedback regarding the sizing layout seriously, and this has been raised with our relevant team for consideration.

We genuinely apologise for the inconvenience, the delays in responding and the frustration caused throughout your experience. We appreciate you taking the time to explain your concerns and give us the opportunity to put the return postage right.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Misleading Dispatch Dates

I ordered 4 pairs of shorts on the 17th of August. I was looking at some others from another site for a similar price but the MI site said they were in stock and dispatched in upto 4 days. After a few days, I emailed to enquire if they've been dispatched as the tracking doesn't work and I'd still not had a reply. Why advertise a timescale if it simply isn't true?
UPDATE: It took them 9 days to tell me the items are out of stock and that was only after I'd chased them for an update. Unbelievably the items are still on the website saying they're available "upto 4 working days". Don't waste your time with these guys. Waiting on my refund and I've ordered an alternative from SiteKing and they gave me a delivery date 2 hours after placing my order...

17 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

We are genuinely very sorry for the experience you’ve had and completely understand your frustration. You placed your order based on the availability and delivery information shown on our website, so we appreciate how disappointing it must have been to then wait for an update, only to be told that the items were unavailable.

We can only proactively advise customers of delays or stock issues when these have been communicated to us. Unfortunately, on this occasion, we had not been informed of the issue. It took us contacting our Procurement Team, who then had to chase the supplier, before we were able to establish what had happened. We fully appreciate that this is not good enough, particularly as you had to contact us yourself to find out what was happening.

We are also very sorry that the website continued to show the items as available with a 4-working-day dispatch timeframe. We have raised this with our ECom Team so that the website information can be reviewed and updated appropriately.

This is not how we like to operate, and we sincerely apologise that you have been affected by these issues. We completely understand why you were disappointed and chose to purchase elsewhere, and we’re sorry we let you down on this occasion.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Can't fault

Can't fault, the snickers t shirts said despatched in 8 days, so do not expect a quick delivery, and they arrived approx then.
Maybe some despatch updates would help the transaction, as after a while you do wonder if you are getting them.
But all good as they say, and the t shirts are fantastic quality and well priced

5 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Thank you very much for your 4-star review and for taking the time to share such helpful feedback. We’re really pleased to hear that you’re happy with the quality and value of the Snickers T-shirts, and that they arrived within the expected timeframe.

We completely understand your point about wanting a little more reassurance while waiting. When an email address is provided, customers should receive a dispatch confirmation with a tracking link once their order has been sent, but we appreciate that having an update before this point could provide some extra reassurance.

We’ll certainly take your feedback on board as we continue to look at ways to improve the customer experience. Thank you again for your kind comments and for choosing us.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Very good price and good quality…

Very good price and good quality product.Iten took 8 days to deliver but I knew that when I ordered i.

7 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Thank you for your review. We appreciate your feedback and we hope to see you again in the future

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not buy from

Do not buy from. Sold me boots they claimed were in stock which weren't for 2 weeks after order although they still claimed they were in stock on their website and when they finally arrived the laces were frayed which I raised as they were "brand new" they said they'd refund £5, which they didn't and when they split after 4 days at work I contacted them which was ignored so I contacted the creditor I used and they froze the payment which MI supplies replied to me straight away asking for a photo of the label that I sent immediately and then I was told by the creditor that I had to pay for boots I can no longer use or return because they don't mark items as delivered so you can't return it because I didn't provide "an expert opinion in the boots authenticity" how on earth am I meant to provide that

15 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

We are genuinely very sorry for the experience you have had with us. We completely understand your frustration, particularly given the issues you experienced with the availability of the boots, the condition they arrived in, and then the problems you encountered when they subsequently failed. We appreciate how disappointing and frustrating this must have been, especially when you felt you were not getting the support you needed when you first raised these concerns.

We sincerely apologise that your experience was not handled as it should have been and that you were left feeling that your concerns were being ignored. This is certainly not the level of customer care we aim to provide.

We are pleased that this has now been resolved directly between you and our Customer Care Manager. Your order has been fully refunded, and we have also provided you with a £10 credit towards a future purchase as a gesture of goodwill.

We are truly sorry for the inconvenience, frustration and disappointment caused throughout this situation, and we appreciate you giving us the opportunity to put things right.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Next day delivery

Next day delivery, items as described and the quality is excellent. Really impressed with this business, they seem like they actually care, how refreshing!

6 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Thank you for the 5* Review! We're really glad to hear you are happy with your purchase. We hope to see you again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order 47642 - Slow/No Delivery updates

Order 47642

Ordered on the 4th, not even shipped yet on the 9th despite delivery times showing delivery by the 11th.

Can someone please contact us, these goods are required by the 11th as per the order.

4 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

We are genuinely very sorry that your order was not dispatched within the expected timeframe, particularly when you had specifically ordered the goods with the understanding that they would be delivered by the 11th. We completely understand how frustrating and disappointing this must have been, especially when the items were required by a specific date.

We sincerely apologise that we did not meet the delivery expectation given at the time of your order and that you were left having to chase us for an update. We appreciate that this would have caused unnecessary inconvenience and frustration.

Following contact with you, we have cancelled and fully refunded your order as requested. We are very sorry that we were unable to fulfil your order as expected and for the disappointment this caused.

We truly appreciate your patience and apologise again for letting you down on this occasion.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Recieved my parcel in less than 14 days…

Recieved my parcel in less than 14 days of placing order. Received exactly what I ordered. MI Supplies customer services replied to my query straight away, in a satisfactory way.

29 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Thanks Jack, great choice in Carhartt jacket, hope you enjoy! Alex Ingham - Commercial Director

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Another 2 weeks have passed and no…

Another 2 weeks have passed and no response from the company owners. I asked for a refund - no response. They are simply scammers! I WARN YOU - DO NOT BUY ANYTHING FROM THEM.Please don't write lies under my reviews about our company! I haven't received any emails from DHL! I demand a refund.

29 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Resposta da MI Supplies - Carhartt UK Dealer

Additional reply. Krzysztof, our customer service team will re send you the emails.

Dear Krzysztof, this is the second review you have left for us on the same order. I am afraid you are incorrrect. Your order was despatched on 8th July as promised. We replied to your first email on the 13th July after you messaged us. You then have had emails from DHL awaiting your reply, as your parcel is in customs in Dublin. Please reply to our emails and we can guide you further if you have any issues with DHL. Thanks Alex Ingham - Commercial Director

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais