Möbeloutleten Avaliações 74

O TrustScore é 3 de um total de 5

3,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

HANDLA INTE UTAV DETTA FÖRETAG!! Beställde 3 st vägghyllor i metall. Paketet som kom var trasigt och alla tre hyllorna i paketet hade blivit sneda. Jag skickade bilder och förklarade felen. Fick svar... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jag Bäställde ett matbord och den kom inte i tid så jag ringer upp företaget möbeloutlet och så får jag prata med en otrevlig kvinna som säger att den inte finns i lager fast jag har frågat när mitt b... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Min mamma har vid två tillfällen handlat möbler där. Första gången gick väldigt smidigt. Andra gången hade vi lite bekymmer med soffan då det skulle göras nya hål. Vi var lite rädda att träet akulle... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jag köpte soffan ganska spontant och kontaktade säljaren på en söndag, trots att telefonkontakt egentligen bara var angiven för vardagar. Till min förvåning fick jag snabbt svar, vilket kändes både pr... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de móveis para sala de estar

Escrito pela empresa

Möbeloutleten är en fysisk och E-handel möbel outlet butik. Vi säljer varor som kommer från konkurslager, restpartier och E-handel returer och fotoexemplar varor.


Informações de contato

3,1

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

74 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 88% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

HANDLA INTE UTAV DETTA FÖRETAG!

HANDLA INTE UTAV DETTA FÖRETAG!! Beställde 3 st vägghyllor i metall. Paketet som kom var trasigt och alla tre hyllorna i paketet hade blivit sneda. Jag skickade bilder och förklarade felen. Fick svar att jag skulle ta fler bilder och skicka där skadorna framgick ännu tydligare. Skickade nya bilder. Fick åter igen svar att jag skulle skicka nya bilder som visade skadorna tydligare (vilket var OMÖJLIGT att missa på de redan skickade bilderna). Fickntillslut svar att skador kan ske under transport och att jag kunde försöka justera skadorna själv.
HANDLA INTE UTAV DEM!!!

22 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jag Bäställde ett matbord och den kom…

Jag Bäställde ett matbord och den kom inte i tid så jag ringer upp företaget möbeloutlet och så får jag prata med en otrevlig kvinna som säger att den inte finns i lager fast jag har frågat när mitt bord kommer. dagen innan hade jag snackat med henne och hon sa de är på väg sedan säger hon att den inte finns i lager och hennes ursäkt var att hon var på lunch man är inte på lunch mer än 1 timme inte 24 timmar undvik detta företag helst. Hon var också väldigt otrevlig och hemsk att prata med!

1 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Hej,

Vi beklagar verkligen att du haft den här upplevelsen. Vi förstår att det är frustrerande att få olika besked om en beställning, särskilt när man väntar på sin leverans.

Det är självklart inte den service vi vill ge våra kunder. Vi tar din feedback på allvar och kommer att se över vad som har hänt för att undvika liknande situationer framöver.

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse.

Med vänliga hälsningar,
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The customer service was really helpful…

The customer service was really helpful and reassured me when I couldn't see my order arrived

18 de maio de 2026
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Thank you for your kind words! 😊

We're happy we could help and give you some peace of mind. Thanks for choosing us, and you're always welcome to reach out if you need anything.

Regards,
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered the furniture in aug 2025

I ordered the furniture in aug 2025. The delivivery was today. 2026 maj 20. Not only did we wait for this long, i had to my self make notes to you every single week to deliver. After also i agreed to change one product to another the shppment was finally here. Only to realize that 1 part of my sofa was snapped in the joints 4 places. And another part was all crocked. No one told me that this was broken parts that i bought. I have never in my life felt as usch a fool. Feel totalt cheated and i Will contact you in other forums for this as well but want to raise my conserne for this companys seriosity

6 de maio de 2026
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Hi,

We are sorry to hear that you are unhappy with your experience and understand that the long waiting time has been frustrating for you.

Regarding the sofa, the product is delivered in separate modular parts, which is shown in the product images on our website.

The damages you mention do not mean that you purchased broken furniture from us. In many cases, damages like snapped joints or crooked parts can unfortunately occur during transportation.

To investigate this properly, please send clear pictures of the damaged parts, packaging, and shipping labels to .

Once we receive the images, we will review the matter directly and help you further with the case.

We take all complaints seriously and always try to find a fair solution once the issue has been properly reviewed.

Regards,
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Smutsig och trasig säng

Sängen som var en retur eller foto examplar var smutsig overall, såg ut som välanvänd säng. Trasig på visa ställen också. Rekommenderar ej

20 de abril de 2026
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Hi Kristina,

We are sorry to hear that you were unhappy with the condition of the bed.

The product was clearly marked on the website as a return item/photo sample before purchase. These products are sold at a reduced price because they may show signs of handling, previous assembly, display use, or cosmetic imperfections.

That said, we still wanted to make this right for you. As already handled with our customer service, we accepted the return at our expense and issued a full refund to you.

Kind regards,
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

2-5 dagar leveranstid


Edit. Jag måste ha läst fel, ser nu att det står 2-3veckor. Uppdaterat med ett par stjärnor till. Uppdaterar igen när jag vet mer.

När paketet kom, efter att ha skickats fel ett par gånger, så var det trasigt i ena änden. Nästan alla skruvar, samt monteringsanvisningen saknades. Detta är ju dock mest troligt att det är fraktfirman som lyckats med. Nu hoppas jag på att jag får nya skruvar och en monteringsanvisning, så att jag kan bygga ihop bänken med. Uppdaterar löpande.
Har fått svar att nya skruvar och monteringsanvisning skickas. Mycket bra.

25 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Hej Mikael,

Tack för din feedback. Vi förstår att det känns frustrerande att inte ha fått någon uppdatering ännu.

Vid beställningstillfället angavs en beräknad leveranstid på 2–3 veckor för denna vara, och i dagsläget har det gått cirka 1,5 vecka. Din order är alltså fortfarande inom den angivna leveranstiden.

Vi tar dock till oss att kommunikationen kan bli tydligare och ser över hur vi kan bli bättre på att informera under väntetiden.

Om du önskar en statusuppdatering är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig direkt.

Tack för ditt tålamod!

Med vänliga hälsningar
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Utomhusstolar

Jättefina stolar! Snabb och trevlig kommunikation. Frakten tog en vecka som utlovat.

16 de abril de 2026
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Hej Madelene,

Stort tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med både stolarna och vår service.

Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att dela din upplevelse och hoppas att du får stor glädje av dina utomhusstolar framöver!

Varmt välkommen tillbaka till oss 😊

Med vänliga hälsningar
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

De är mycket hjälpsamma och svarar på…

De är mycket hjälpsamma och svarar på mejl snabbt

23 de março de 2026
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Tack snälla för din fina feedback! 🤍

Det betyder mycket för oss att du upplever oss som hjälpsamma och snabba i kommunikationen – precis så vi vill att det ska kännas.
Du är alltid varmt välkommen att höra av dig igen! 💫

Med vänliga hälsningar,
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Beställde matbord ”Virella” och är sååå…

Beställde matbord ”Virella” och är sååå nöööjd, leveranstiden skulle vara 2-3 veckor ungefär pga att det var en beställningsvara. Men såfort jag fick notis om att bordet lämnat lagret så vart det framme redan nästa dag :) så det gick fort!! Leverans via DHL, kom en mycket trevlig och hjälpsam budbilschaufför och hjälpte mig att bära in paketet intill trappan så det var tacksamt :)

Kundservicen är femstjärnig, den jag talade med (jag tror det är ägaren?) är super trevlig, proffessionell och bryr sig verkligen om att kunden skall bli nöjd. Jag hade missat att återkoppla på mitt mejl som jag skickat ut tidigare angående leveranstider och då skickade han ut ett till mejl och frågade om allt hade gått okej med leveransen och om jag var nöjd med mitt bord.

Det kan dröja ett par dagar innan man får svar, men svaret kommer till slut :) jag tror att detta är ett ganska nystartat företag och därav så kanske svaret dröjer lite, de gör allting på egen hand liksom, så försök ha lite is i magen! :) seriöst företag som bryr sig om sina kunder med riktigt bra priser, kommer handla här igen!

4 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Tack snälla för dina fina ord, det betyder verkligen mycket för oss! 🤍

Vi blir så glada att höra att du är nöjd med ditt Virella-bord och att både leveransen och bemötandet levde upp till dina förväntningar.
Vi försöker alltid göra det lilla extra, så det värmer extra mycket att du uppmärksammar både leveransen och vår kundservice. Och tack för ditt tålamod också – vi är ett mindre team som gör allt själva, så varje förståelse från er kunder uppskattas enormt 🙏

Hoppas du får massor av fina stunder runt ditt nya bord, och du är varmt välkommen tillbaka när som helst! 💫

Med vänliga hälsningar,
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Undvik detta företag.

Undvik detta företag.

Efter nästan 6 månader har jag fortfarande inte fått mina varor. Trots upprepade kontakter får jag inga tydliga besked om leverans. Kommunikationen är mycket bristfällig och ansvaret verkar helt saknas.

Dessutom får man inte ångra sitt köp, då företaget inte accepterar det, vilket är mycket problematiskt ur kundperspektiv.

Att behöva vänta ett halvår utan leverans är helt oacceptabelt. Min upplevelse är att detta företag inte tar sina kunder på allvar.

Jag rekommenderar starkt att man väljer en annan leverantör.

17 de março de 2026
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Hej,

Tack för din feedback.

Vi vill gärna förtydliga situationen, då den bild som ges tyvärr inte är helt korrekt. Leveransen har inte varit försenad från vår sida – på din egen begäran höll vi sofforna hos oss under en längre period i väntan på att du skulle få möjlighet att ta emot dem. Detta gjorde vi som en service för att underlätta för dig.

Vi kan även bekräfta att leveransen nu är genomförd.

Beställningen avsåg dessutom en specialtillverkad produkt i en unik färg, vilket innebär att den producerats specifikt efter dina önskemål. Därför omfattas köpet inte av ångerrätt, i enlighet med gällande villkor för specialbeställda varor.

Vi beklagar om kommunikationen upplevts som bristfällig och tar till oss av den synpunkten. Vår ambition är alltid att hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt.

Med vänliga hälsningar,
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good service!

Good service!

10 de março de 2026
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Thank you very much for your kind feedback! ☺️

We’re happy to hear that you are satisfied with our service and look forward to assisting you again soon.

Kind regards,
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Väldigt snygga fåtöljer/recliner.

Väldigt snygga fåtöljer/recliner och bra kvalitet. Snabb leverans, det tog 5 bara fem dagar att få dem. Vi är mycket nöjda med det hela.

25 de fevereiro de 2026
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Tack så mycket för ditt fina omdöme!
Vi är verkligen glada att höra att ni är nöjda med både fåtöljerna, kvaliteten och den snabba leveransen.

Det betyder mycket för oss att ni tog er tid att dela med er av er upplevelse.
Vi hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i era nya recliner-fåtöljer under lång tid framöver.

Ni är alltid varmt välkomna tillbaka till oss!
/Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Inget bra ni skickade fel möbel som var…

Inget bra ni skickade fel möbel som var billigare. Har skickat fler meddelande till er utan respons. Har inget bra att säga om er. Ni svarar inte i telefon, ber att lämna meddelande, jag gör det, ni ringer inte tillbaka, svarar ej på skriftliga meddelande. Mvh siv

23 de fevereiro de 2026
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Hej Siv,

Tack för ditt omdöme. Vi beklagar verkligen att du har fått fel möbel levererad och för den frustration detta har orsakat.

Vi har några dagars svarstid på mejl, men vi har nu återkopplat till dig via mejl för att tillsammans hitta en bra lösning på ärendet. Vår ambition är självklart att rätta till felet så snabbt och smidigt som möjligt.

Vänligen kontrollera din inkorg (och gärna även skräpposten) och återkom till oss där, så hjälper vi dig vidare.

Med vänliga hälsningar
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Vi beställde en soffa för ca 2 månader…

Vi beställde en soffa för ca 2 månader sen även fast att det stod 1-2 veckors leveranstid så har soffan fortfarande inte levererats. Jag mailade de och fick i respons att det skulle ta 6-10 veckor. Det har gått mer än 10 veckor och vi har fortfarande inte fått ett meddelande när soffan ska skickas. Jättedåligt!

13 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dyr retur

Gör inte affär med detta företag. Utöver en extremt dyr retur historia på 1400:-!!
Retur på 1000:- och 395:- för frakt åker köparen på. Den sistnämnda summan informerar dem inte om. Varorna kom efter 2 veckor. Då det var ångrat köp försök te jag göra en retur. Företaget gick knappt att nå.

4 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Hej Therese,

Tack för din feedback. Vi beklagar att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar.

Våra retur- och fraktkostnader baseras på de faktiska kostnader som uppstår för oss som företag och framgår av våra köpvillkor vid köptillfället. Frakt kan tyvärr bli kostsam, särskilt vid retur.

Vi tar till oss din feedback kring leveranstid och kommunikation och arbetar kontinuerligt med att förbättra vår service. Du är varmt välkommen att kontakta vår kundservice så hjälper vi gärna till vidare.

Med vänliga hälsningar
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Väldigt smidigt och otroligt trevligt…

Väldigt smidigt och otroligt trevligt bemötande av personalen dessutom bra priser och bra kvalitet

23 de janeiro de 2026
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Hej Abdelkader!

Stort tack för din fina recension!
Vad roligt att höra att du upplevde både ett smidigt bemötande, bra priser och god kvalitet. Det uppskattar vi verkligen och hoppas få välkomna dig igen!

Med vänliga hälsningar
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Efter en månad sedan jag beställde har…

Efter en månad sedan jag beställde har jag fortfarande inte fått något leveransbesked.

28 de janeiro de 2026
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Hej Anne,

Hej,

Vi beklagar verkligen att leveransen drog ut på tiden och förstår frustrationen. Leveranstiden blev längre än den angivna tiden på 1–2 veckor och varan skickades först cirka en månad efter beställning.

Även om vi haft löpande kommunikation under processen tar vi till oss att upplevelsen inte blev som förväntat. Tack för att du delar med dig – vi ser över våra rutiner för att bli tydligare och snabbare framåt.

Med vänliga hälsningar
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The product was super nice but the…

The product was super nice but the delivery time was long.

5 de janeiro de 2026
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Thank you so much for your review and for the kind words about the product! 🙏

We’re sorry to hear that the delivery took longer than expected and truly appreciate your feedback. We hope you still enjoy the product!

Best regards,
Jehad, Möbeloutleten

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fick inte som jag har väntat

Fick inte som jag har väntat
Masa fläkor och luktar så illa

10 de dezembro de 2025
logotipo da Möbeloutleten

Resposta da Möbeloutleten

Tack för din feedback. Tråkigt att höra att produkten inte motsvarade dina förväntningar.
Upplevelsen du beskriver är inget vi känner igen som normalt för produkten. Vi har varit i kontakt med dig och erbjudit retur om du önskar, vilket självklart fortfarande gäller. Hör gärna av dig till vår kundtjänst så hjälper vi dig vidare.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais