My Little Wardrobe Avaliações 

118
•
O TrustScore é 2.5 de um total de 5

2,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I was very disappointed with my order, they say they're an Australian company but the clothes came straight from China and took quite long to arrive. I found the exact same clothes on Temu and AliExpr... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Aussie company front with drop shipping from China. I paid extra hoping for a quality outerwear. The piece arrived already frayed with the material coming apart by touching it. Not even sure if it c... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

The site looks great, so you're led to believe that you're getting quality clothing and what you pay certainly reflects that. However, the quality is abysmal. If I wanted Temu clothing, I would have... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Every single item I've ever purchased has been perfect. Exactly as pictured (if not, even better) super fast delivery. We've been purchasing from you guys for over 3 years now and won't be stopping an... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Roupas para Bebês
  2. também em
  3. Loja de Moda Infantil

Escrito pela empresa

At My Little Wardrobe, we’re proud to be a business that sources the most fashionable styles from local Australian designers and global brands for your little ones. Why? Because we believe that fashionable kids have more fun, and it all starts with their baby clothes. My Little Wardrobe stocks a wide range of brands, including Australian brands, so you can access trendy boutique baby clothes online, whatever your budget may be. As a one-stop-shop for all your baby needs, we are the obvious choice when it comes to finding new clothes for your baby or as a gift. Created for parents by parents, at My Little Wardrobe we believe in providing the best shopping experience for parents world wide. With fast shipping, easy online returns and a huge range from clothing to nursery and everything in between. We even have our own label, MLW By Design. Our label is designed in Australia and for our printed items, printed using eco friendly inks in our Gold Coast warehouse. We have partnered with easy payment providers like PayPay, AfterPay, ZipPay, Humm and Klarna to make shopping easy and affordable. There really is no other option when it comes to shipping for you mini because like we say, fashionable kids have more fun!


Informações de contato

2,7

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

118 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 84% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,7

Todas as avaliações

(118)

18 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent product- Personalised…

Excellent product- Personalised Tracksuit.
Great design, with name and year. Quality is wonderful, soft and warm. Have purchased three for grandchildren, parents love them!

15 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Marie,
Thank you for your time in writing this lovely review. We look forward to providing you with adorable kids clothing choices for years to come!
Warm Regards,
MLW Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good quality

I have been ordering from my little wardrobe for my little boy and everything I have received is good quality, the service is always spot on and will be placing more orders!

16 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Krystal,
Thank you so much for taking the time to leave us this fantastic review! We really appreciate your support of our small business 🖤
Warm Regards,
MLW Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

LOVE

Absolutely love their range and quality … and PRICES ❤️🥰

20 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Courtney,
It is great to hear that you are loving our products and service. Thank you so much for taking time to give your feedback here 🖤
Warm regards,
MLW Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We love shopping at my little wardrobe

We love shopping at my little wardrobe! Everything is such great quality. We have been shopping with them for years ♥️

13 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Carissah,
Thank you for taking the time to write this awesome review of your experience with us over the past years. We have loved being able to provide fun new designs for, and I hope you will find our latest arrivals just as exciting as we do!
Kind regards,
MLW Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great customer service and…

Great customer service and communication, awesome prices, cutest clothes and a great quality

18 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Kylee,
Thank you for your awesome review. It is great to hear that you are loving our products and service!
Kind regards,
MLW Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We love MLW

We love MLW. So many baby clothes to choose from and overall a great business to be a representative for 😊.

20 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Renee
Thank you for taking the time to write about your experience with us. Thanks again for your support🤩
Kind Regards,
MLW Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Quality

Easy to use website, nothing is cluttered and more so the items are great quality 🤍👌🏽

20 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Stephanie,
Thank you for this great feedback on how it felt to use our website. Your insight into the ease of use and experience is priceless to us 🖤
Warm Regards,
MLW Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I asked about my order and the team…

I asked about my order and the team responded very quickly and were so helpful.
And obviously they just have the cutest clothes!

12 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Blayze,
Thank you for sharing your feedback here and I am so glad we were able to assist you on your recent order. We are so happy that you are loving our exciting new designs as much as we are!
Warm Regards,
MLW Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We love MLW

We love MLW! The website is so easy to use and to find exactly what you’re wanting. Very good communication if you’re needing help with anything and fast replying to. Everything we have purchased has been true to size and always so happy with the quality. Fast shipping also which is amazing! Couldn’t rate more highly we are always happy customers. Xx

20 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Brooke,
Thank you for your kind words, we are so happy to hear that you love the clothing and service. Your feedback and support mean the world to us!
Kind regards,
MLW Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disappointing in all aspects

Was excited by the range but disappointed with the quality and delayed delivery times. Took 2 weeks and only some items arrived. Not the end of the world, but don’t state delivery will be in 3-7 days if it’s not true. Sizing is a joke. Ordered items size 2-3 - all short and t-shirt sets. The two that arrived had different size labels, yet the size 100 was two sizes bigger than the size 110. Makes no sense except for very poor quality control. So one is too small and the other is way too big. Hoping if the third ever arrives it will be the goldilocks but after 3 weeks I give up.

12 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Sarah,
Thanks for taking the time to leave us a review. Sorry to hear you were not happy with your items.

As noted on our website we allow 3-6 business days to process orders. At your time of ordering orders would not be processed between 31/08 and 09/09 as our warehouse was closed. You ordered a couple of days prior and this meant, unfortunately, it would not be fulfilled until we re opened. Your order was then promptly shipped on 11/09.

I can see that you reached out about a return which has been facilitated by our team.

Apologies again you were not happy with your purchase.

All the best,
MLW Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Satisfied customer

I am always happy with my purchases from my little wardrobe
Truly satisfied with everything I get my grandchildren look so cute wearing the personalised sets

18 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Debbie,
Thank you for your kind words, we are so happy to hear that you love the clothing for your grandchildren. Your feedback and support mean the world to us!
Kind regards,
MLW Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This place is a joke

This place is a joke. The 3-6 business day processing is also a joke. I ordered on the 2nd of September and still have not received any shipping information.
Either this company is not located in Queensland or there is something seriously wrong with the packing and logistical side of your business.
As parents who are trying to support and Australian business it is not our problem or our fault that you are constantly understaffed. By the time I receive my order my son will grow out of the clothes I have bought him from your company.

UPDATED RESPONSE
Funny that you are unable to find my order as the confirmation email I was sent literally says "hi Tugba"
As you have stated below, it has been 7 days since the business has reopened and I still have not received shipping information.
Lastly, I have reached out via email twice. I received a response for one of my emails but not the second email.

2 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Thanks for taking the time to leave us a review.

We have checked and cannot see an order under the name "Tugba". Please note when you ordered we showed on our website that orders were not being processed between 31/08 and 11/09 as our warehouse was closed.

We understand it is not your problem if we are short staffed, this is a challenge of running a business but how you interact with our team is in your control and we ask you show us courtesy and respect when doing so as we show that to you.

Feel free to reach out to us via email with your real name and order number so we can assist you further.

Thank you
MLW Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Please dont buy here

Please dont buy here! They would not only take ages to deliver something that simple as 2 t-shirts! My order was done 2 weeks ago and it haven’t even been process… I asked for a refund but seem like they will also take 10% for doing nothing! Please dont buy here mums!

6 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Gracia,

Thanks for taking the time to leave us a review. I am a little confused with the information you have put in here so let’s look at the facts. You reached out on 26/08 to see if your ordered for Father’s Day if it would arrive in time knowing our processing times are 3-6 business days.

You then did not place your order until the 28/06 (Wednesday). We had a public holiday on Friday 31/08 and our website stated our warehouse would be closed from Monday 02/09 until Monday 09/09.

You did not order 2 weeks ago as you have stated and we had all the information around dispatch times available before you ordered to make a decision if you wanted to order.

Our cancellation fees are also on the website and the reason behind why we have these - all available to review prior to ordering.

We are always happy to take on feedback from customers when it is fair and reasonable. Unfortunatly in this case, your review is inaccurate und unreasonable.

All the best
MLW Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The best service

The best service ! I was in desperate need to get shoes in time for family photos for my daughter, the team were so easy and happy to help. Will 100% be shopping here again 😃😃

30 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Thank you for your awesome review. It is great to hear that we were able to help in your shoe hunt 🤩
Kind regards,
MLW Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great company highly recommend

Great company highly recommend, quality shipping & communication along with multiple order, discounts on next purchases.
Have loved seeing the grandkids with there personalised tracksuits & basketball check them out 🥰

30 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Lisa,
Thank you for taking the time to review us. I will pass on your kind feedback to the rest of the crew!
Kind regards,
MLW Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The cutest clothes for your little one

The cutest clothes for your little one! If you want great quality and affordable outfits for your baby/toddler look no further

12 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hel Melis,

Thanks for much for taking the time to leave us a review. So great to hear you love the items.

Have a great day,
MLW Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

NEVER AGAIN

It took a month for my order to arrive. I asked 2 weeks from making my order on when it will arrive, they replied saying it will be with me the next few business days. My baby grew much bigger within that time frame. There are no sizing tags on the clothes. It’s clear they purchase and send from a foreign factory as some tags had Chinese writing. There are no tags on the clothes showing ‘’my little wardrobe”. They upsell through their business as the products are quite pricey. The sizes vary and are not true to size. I WOULD NEVER RECOMMEND TO ANYONE.

21 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Dante,

Thanks for taking the time to leave us a review. To clarify some details here, your order was dispatched slightly outside our turn around time which was communicated on our website of some possible dispatch delays, From there your order arrived within the shipping estimates provided on our website also.

Not sure why you are concerned that businesses 'upsell' products, generally that is how it works. A business will source/manufacture items for a price and sell for a higher price in order to make money.

Sorry to hear you were not happy with the items, if you wish to make a return, you can reach out to our team via email and we will be happy to assist.

All the best
MLW Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

wow i have just received my first ever…

wow i have just received my first ever my little wardrobe package and i must say what an absolute waste of money ! First of all i ordered a few items a month ago most for a birthday outfit so ordered with plenty of time, took then 3 weeks to even put any communication towards posting the items, i then emailed myself to follow up as it was a few days before the birthday and still no shipment date, finally got an email stating they have refunded the outfit but still sent the hat out 🙄 okay that is fine … a week later and we finally got the hat … and i must say i am extremely disappointed the quality feels like a swim cap and it is not even soft it is such a rough material and itchy while looking rushed. So disappointing and heard they are crap quality and they drop ship items from all over the place including china, ali express, shein etc that is not your own company items may as-well just directly go to shien and buy form there, will never use them again and they should not be allowed to even do this let alone run a business

Item was also not well made, uneven stiching and can see rough cuts and rough job, quickly done and made

22 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Sam

Thanks for your review. As discussed via email all our items are shipped from our Gold Coast warehouse so we do not drop ship as you have suggested.

Also the item purchased is our MLW by Design item and printed by us. We are sorry you dont like the product. It has been one of best sellers over the years and our customers love them, you are one of the first who has. Thats ok we know they may not he for everyone. As it is personalised though, we are unable to offer a refund on the item as you demanded via email which we trust you understand.


All the best
MLW Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Beautiful clothing

Beautiful clothing , easy to use website.

6 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da My Little Wardrobe

Resposta da My Little Wardrobe

Hi Trish,
Thank you for your kind words, we are so happy to hear that you love the clothing and service. Your feedback and support mean the world to us!
Kind regards,
MLW Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais