My Planning Drawings Avaliações 

36
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This review has been updated on request of trust pilot as it has issues with the name of ownwr although that's not an issue for all the other reviews. Anyway it's the same person mentioned in the othe... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolute 5 star experience with this company! My designer, Thomas, from start to finish was so efficient with responses and made to whole process beyond easy. He was clear with exactly what I needed t... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Faultless from start to finish. Tom was always prompt and very helpful when replying to any questions. The drawings done for us really helped get our planning application approved. Our pla... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Been really impressed with Tom. Found online for assistance with some amended drawings and a variation to an existing planning application. I was responded to within minutes on a Sunday and from... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Passatempos e Ofícios

Escrito pela empresa

For all things that need planning


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

36 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,2

Todas as avaliações

(36)

17 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

BEWARE.....Its a complete SCAM

Its a complete SCAM. I recently engaged with them in May 2024 online for a simple Build over agreement with Thames Water for a small side extension toilet I am building..... £349 as cost for delivering this plan was paid to them in advance on 30 May and since then I am chasing them for the drawing but no response or a two liner promise to deliver 'soon' after so many reminder mails..... Ultimately I had to go to another architect and pay another £200 and got the job done. .....Their Director/owner has been making promises since 17 July to refund my money paid in advance for non delivery of any plans, after I sent him a notice that he has 14 days to pay or I'll go to the court, but no refund made so far and only empty promises again over emails..... Now I am proceeding with claims court to recover the all the money due to me with all the uncontestable proof I have against this company..... Please do not engage with them otherwise you will be in same position as myself - money paid, but zero service delivery and as a last option of have resort to courts to get refund of the advance money paid !!!

13 de dezembro de 2024
logotipo da My Planning Drawings

Resposta da My Planning Drawings

I was expecting this review...
I knew we shouldn't of taken on your project in the first place but I didn't follow my instinct.

Let me tell the real side of the story without the 'scam' comments with no basis on a review forum.

You contacted us initially to enquire whether you would need to secure a build over agreement. This was AFTER you had already began to dig your own foundations.. We told you that you would need a build over agreement and would need to install a new inspection chamber.

You then gave written consent for us the create these drawings for our fixed cost of £349 plus our 7 day turnaround as you were now worried that you had made a mistake with starting to dig your foundations and finding the pipework.

4 days after this you send a blunt email saying I want to cancel. (RED FLAG)

We then explained that you had authorised us to begin creating the drawings and these were now payable.

THIS IS ONE OF THE LIES. WE NEVER EVER ASK FOR MONEY UP FRONT.

This is when I made a mistake by continuing for you after a number of weeks without charging for the work completed. You then still expected the work to be completed with our express service. Another red flag

We then told you that you would need to relocate the inspection chamber. This was a requirement by Thames Water. Yet you did not agree with this. You didn't want to take any advice from us of the utility company.

We then created these drawings which you checked! Then you paid the balance (Not as per the lie that you paid upfront). The water board came back to you with the same answer that we both provided you in the first place.

I wish you luck with your project. I hope it is all above board.

Here are the lies listed;

1. Scam - you received and checked drawings before paying. We never charge upfront. It is all over our website

2. Regarding email responses - It was a constant battle that you believed that you knew more about. Why look for professional services when you know everything anyway.

3. Court Proceedings with 'uncontestable' proof - This is laughable to be honest. You have been threatening with poor reviews and taking us to court for weeks and we have replied in private. No promises have been made to you whatsoever.

We will never be put of by threats of reviews especially dishonest reviews. We work with hundreds or happy clients and will continue to do so.

Tom
Director

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Solar PV Planning Application

Price, quality and turnaround time were all as promised. Tom fills a gap in the market and I was well impressed with his online quote system and pages of previous examples which helped make the decision to use his services.

20 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exceptional Service

Exceptional Service! I recently had the privilege of working with Thomas French to secure planning permission for my project, and I cannot speak highly enough of the experience. From the very first meeting, Thomas exhibited a level of professionalism, expertise, and commitment that truly set him apart.

Thomas consistently provided prompt responses to our inquiries, kept us updated on the progress of our application, and always went above and beyond to ensure our peace of mind throughout the process. His dedication and diligence were evident in every interaction we had with him.

Thomas played a crucial role in obtaining planning permission for our side extension, rear extension, and garage conversion. His in-depth understanding of the field, combined with his vast experience, was key to the success of our application. Thanks to his efforts, all three projects were approved without the need for any appeals – a testament to his exceptional skill and knowledge.

I am deeply grateful to Thomas for his unwavering commitment to excellence and outstanding service. I wholeheartedly recommend him to anyone seeking expert assistance with planning-related matters. Thank you, Thomas, for helping us turn our dreams for our home into a reality. Your dedication and expertise have made all the difference.

8 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Still Waiting…….

I was beginning to think that Myplanningdrawings.com had ceased trading, given the radio-silence I’ve had from them since they took my money, but I’ll share my experience as a warning to anyone else considering using them.

I appointed them in Feb 2023 to produce some simple drawings for a porch on my house, not a major project. It took them 9 weeks to do this (I paid for a two-week turnaround), and that was after a lot of chasing and missed self-imposed deadlines. I paid them £335 on delivery of these. The local authority then requested side elevations, and a couple of amendments, which they said he’d do for me. That was another 11 weeks ago. I’ve lost the slot my builder had set aside, the council thought I’d withdrawn my planning application, and now I am going to have to get a more reliable CAD architect to complete the job I’ve already paid for once.

It would appear from other reviews that my experience is not unique.

18 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Lack of communication

Initially I received an excellent response and service from this business and gave an excellent review, but since I paid the invoice I am finding it really hard to get a response to my emails from this business and when he does respond he uses words such as your plans are almost finished and i am finalising your plans, but I have still not received the plans needed for building quotes. If plans are being finalised I would have expected to receive them a couple of days later. I suggested to this business that he could repay my money if he is unable to do the plans and I will find someone else.

18 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

managing communication expectations

My Planning Drawings.com produce good drawings. My main issue is the lack of opportunity to speak to someone. I conclude the only communication is via email so to manage expectations don't expect to talk to anyone on the phone. When you're close to the deadline and the only communication is emails it create stress when lives are so busy. Having said this, Thomas was responsive.. again by email only and in my view, only because I was given a deadline by the council involved. My plans were submitted and accepted in time so thank you.

11 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da My Planning Drawings

Resposta da My Planning Drawings

Thank you for your review. Our service is usually provided over email unless we a home visit is included in our quotation.

I understand this is not ideal for everyone but allows us to manage projects when we have everything in writing.

Nevertheless, I am glad we were able to assist you with the drawings you required when you council asked for drawings and gave you a deadline

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Faultless from start to finish

Faultless from start to finish.

Tom was always prompt and very helpful when replying to any questions.

The drawings done for us really helped get our planning application approved.
Our planning officer decided they wanted an additional drawing with a different scale later down the line which Tom sorted for us with quickly with no issues.

Highly recommend.

27 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da My Planning Drawings

Resposta da My Planning Drawings

Thank you for your kind review! Glad we could help!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Superb service!

Tom was responsive from start to finish, producing exactly what we needed to support our PLD application in respect of solar panels. I have no hesitation in recommending myplanningdrawings.com

25 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Great until they have your money, then its like you don't exist.

Contacted My Planning Drawings about an extension and loft conversion. Didn't want to do the measuring ourselves so arranged for a measuring survey for £250. Everything seemed great, emails were replied to promptly, questions answered, I was so pleased.

Then the invoice was sent. Less than 24 hours later I had an email asking for payment. Which I sent. Then silence. I asked to arrange a date. Was told, "I'll check the diary", then nothing for days. Asked again, same thing "I'll check the diary". Asked again. Silence. One week became two. Silence. Said we were in a hurry. Silence.

Now we're asking for our money back. Don't know if its incompetence, or a scam. But I'm out of pocket and three weeks behind where I wanted to be with my project.

Devastated.

17 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da My Planning Drawings

Resposta da My Planning Drawings

Thank you for your review. It is unfortunate that this situation occured. It was longer than usual to come back to you with a date as you preferred to have a measured survey on a Saturday which isn't a business day for us. We tried to accomodation you.

The conversation we had didn't quite go as you have written.

Your proposal was quite extensive so it wasn't something that could be rushed.

We have refunded your payment as discussed privately.

Good luck with your project

We will continue to provided high quality drawings for all of our clients

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Elevation Drawings to Support a Planning Application for Replacement Windows.

I was very impressed by the service offered, being able to produce such good drawings, from my motley collection of information and photos, at a very fair price.
I particularly appreciated the efficient, friendly and helpful communications keeping me informed throughout the process, including regular follow-up emails after supplying the drawings, to check on the progress of my planning application until permission was finally granted.
An altogether excellent experience.

4 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Would highly recommend Thomas and the team

Came across the guys at Myplanningdrawings while looking for an arcitect to draw up a roof layout for my solar panel planning permission application. Thomas was very responsive through the initial contact, and happy to help me with a tight deadline. I contacted them on the monday, and they had the plans for review by the friday.

The plans were exactly what i needed (the council were happy) and all in all i'm very happy with the service provided. Costs were layed out right from the start, no messing around.

Would highly recommend Thomas and the team.

3 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

5 star experience

Absolute 5 star experience with this company! My designer, Thomas, from start to finish was so efficient with responses and made to whole process beyond easy. He was clear with exactly what I needed to provide, used no jargon, making everything easy to understand, and turned my plan out well within my short 3 day window. If your needing plans drawing up, look no further ⭐️

13 de julho de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent high quality drawnings

Excellent high quality drawnings, great communication and super fast turn around from start to finish! But for me the best part was the price. So nice to see a company with great honest values. Will definitely be using again for my further developments. Thanks to all at MY PLANNING DRAWINGS for making the process so easy.

16 de outubro de 2019
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais