P Louise Avaliações 

190
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Had a few issues with my first order and also when came to ordering the advent calendar but after abit of back and fourth Gina the manager contacted me directly on the phone to resolve this I felt h... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing products and amazing value for money and I orderd two subscriptions instead of one and at 5.30am I emailed customer service and they sorted it out by 9am amazing 👏

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

1st order and will not be ordering again! Mystery bundle free worth £30 when you spend money. I was sent a packet of refillable wipes which is in date for 1 month and a discontinued lip gloss. N... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Cheyanne was great, so helpful ! I understand that in this day and age of internet purchases things can be confusing however the customer service reps with PLouise are some of the most helpful when so... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

190 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 93% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(190)

129 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent experience

Excellent experience. The entertainer Faith is amazing! Non stop energy & feel good vibes!

10 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi Alexis,

Thank you so much for your fantastic review! We’re thrilled to hear you had an excellent experience and that Faith brought such amazing energy and feel-good vibes. We’ll be sure to pass your kind words on to her! We look forward to seeing you again soon! 😊✨

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

so amazing it was so fun

so amazing it was so fun

7 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi Eva,

Thank you so much for your lovely review! We’re so happy to hear you had an amazing and fun experience. We can’t wait to welcome you back again soon! 😊✨

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Awesome day for for Ninny’s bday

Awesome day for for Ninny’s bday. Thanks P Louise team xx

5 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi,

Thank you so much for your lovely review! We’re thrilled you had an awesome day celebrating Ninny’s birthday with us. 🎉🎂 It was a pleasure to be part of the celebrations, and we hope to see you all again soon! Lots of love from the P Louise team xx 💕

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Such a great day out

Such a great day out. The value for money is amazing. Lots of opportunities to win freebies. The food was really nice. Will definitely be returning.

30 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi Christine,

Thank you so much for taking the time to leave us such a fantastic review! We're delighted to hear you had such a great day and felt it was excellent value for money. It's wonderful to know you enjoyed the food and had fun with the opportunities to win freebies. We really appreciate your support and can't wait to welcome you back for another great visit soon!

Kind Regards
P.Louise Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

All the staff were really helpful and…

All the staff were really helpful and when you asked for advice they knew it right away. Georgia was really nice. Thank you Paige for this brand

30 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi Andy,

Thank you so much for your wonderful review!

We're thrilled to hear you had such a positive experience. It's great to know our team was able to help with your questions, and we'll be sure to pass your kind words on to Georgia and Paige—they'll be delighted to hear them.

Thanks again for your support, and we look forward to seeing you again soon!

Kind Regards
P.Louise Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolutely OBSESSED with all of their…

Absolutely OBSESSED with all of their products but especially last years Bow Christmas set!
Still using it now and it smells absolutely incredible and makes skincare so much more fun!🩷🩷🎀

26 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi Cat,

Thank you so much for your amazing 5-star review! 💖 Your support really doesn't go unnoticed, and we’re so grateful you took the time to share your experience.

We’re so happy to hear you’re still loving last year’s set! Knowing it’s still part of your skincare routine and that you’re enjoying the scent just as much makes us so happy. We have to agree, it really is the best skincare, and we love creating products that make your routine feel fun, exciting, and a little bit more special. 🎀✨

Thank you again for being part of the P. Louise family. Your support means so much to us, and we can’t wait for you to see what’s coming next! 💕

Kind Regards
P.Louise Team

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Bought a mystery bundle for a teenager

UPDATE..
After speaking with several customer service agents .. finally spoke to Gina.. who totally understood why i was upset.. she admitted it would be upsetting to have the free gift added to the mystery bundle i'd bought.. bearing in mind i wouldnt have known what the mystery bundle contained & was given a large box with 1 item inside..as the free bundle !

Bought a mystery bundle for a teenager, had lots suitable in pics, recieved a few items all aimed at older person .. none of the 'fun'things..also iordered a welcome bag says worth £30 . Huge box came, inside a small bag. Inside that a small box . Gift selling £18 ! Yes.. it was free. But dont understand why they mislead you ? At least the free gift was a fun thing suitable for a teenager..
Should NOT show pics & lie !! I emailed them & got a very dismissive disinterested reply & they still say the free gift was worth £30 when they sell it for £18 !!
You have now agreed you should have sent a lip oil . Which i have NOT recieved , sent cctv of the lip oil but Not shoen in my package !!

21 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi Sheila,

I'm sorry to hear that you were disappointed with your order and the experience you had.

I've requested your order details so I can take a proper look into this and help further. Our mystery bundles can contain any items we sell, including makeup, skincare, or merchandise, so the contents can vary from order to order.

The welcome gift should have a value of £30, so we'd like to investigate why you've found the item retailing at £18.

Once I have your details, I'll be able to get in contact and look into this further for you. Alternatively, you can email us at help@plouise.co.uk, and we'll be more than happy to assist.

Kind Regards
P.Louise Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I absolutely love my p louise skincare…

I absolutely love my p louise skincare I buy a bundle every month and it never disappoints me. The packaging is always unique and so are the flavors this month I got the blue raspberry and I'm sooooo excited. My skin is glowing and super soft and smells great and p louise is the only place I get all of those with my skincare. P louise is the absolute best even customer service is amazing when I do have concerns they help me to solve the issue and responds promptly. Can't to see what she does for the Christmas castle of products this year hope you're ready to order cause I am those Christmas castles go really fast

17 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi Pretty,

Thank you so much for your amazing review and for your continued support, it really does mean so much to us! 💖

We're so happy to hear you're loving your skincare bundles each month, especially the Blue Raspberry range! We have to agree... glowing, soft skin is the goal! If you're ever looking for another recommendation, the Cherry Plump Me Pretty Moisturiser is one of my absolute favourites for keeping skin feeling plump, hydrated, and smelling amazing. 🍒✨

It's also wonderful to hear that our Customer Service team has been there whenever you've needed them. We'll be sure to share your lovely feedback with the team.

And we have to agree, we're sure this year's Christmas advent is going to be amazing! 🎄✨ We can't wait for everyone to see what's in store. And you're absolutely right, they never stick around for long! Thank you again for your incredible support and for being part of the P. Louise family.

Kind Regards
P.Louise Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

This visit to Plouise was all that we…

This visit to Plouise was all that we expected & more. Staff member Amelia, was fantastic, really made us feel welcome & relaxed (which is important for my Niece who has Autism). My Niece had a fantastic, amazing time for pre birthday present

Would really think about opening site in or around London....would be greatly received & profitable.
Thank you, had a great time

10 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi Sarah,

Thank you so much for your lovely review. We're so pleased to hear you both had such a great experience with us.

It's wonderful to know that Amelia made you and your niece feel so welcome and comfortable. We'll be sure to pass your kind words on to her. We're especially happy to hear your niece had such a fantastic time celebrating her pre-birthday treat.

We love hearing suggestions like this! While we can't make any promises, you never know what ideas Paige might be dreaming up. We'll be sure to pass your feedback along.

Thank you again for taking the time to share your experience. We hope to welcome you both back again soon.

Kind Regards
P.Louise Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Customer service

Customer service was amazing and let me cancel my order. Overall a really pleasant experience and I was responded to within a day.

4 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi Sedille,

Thank you so much for your wonderful 5-star review!

We're delighted to hear that our customer service team was able to help you cancel your order quickly and make the process as smooth as possible. Providing prompt, friendly support is something we truly care about, so it's great to know you had such a pleasant experience.

We really appreciate you taking the time to share your feedback, and we hope to have the opportunity to assist you again in the future!

Kind Regards
P.Louise Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Expires within months of order.

Bit disappointed, ordered a clean girl checkout bundle which included a bag, makeup mist, lip oil set and makeup remover wipes. The wipes i received were a 2024 batch and are out of date 4th Dec 2026, this set was intended for my teenage sister for Christmas and this expires a few weeks before Christmas.. i don't expect to buy beauty products and receive one with only 5 months before expiring. Should not be sending out 2 year old batches with new orders. The rest of the set is fine as dates are set on when opened. This has put me off buying from this company again which is a shame as delivery was good and the products look nice.
*** phone call received after this review flagged up their system, all helpful on the phone stating they would send out a batch past Dec'26 and i'd receive an email when dispatched, never did so chased it up but apparently she was on holiday, then continued to say they couldn't locate that flavour with a date past Dec which i think is pretty shocking that their products have short expiry dates not even lasting 6 months which unless stated on website is a buyers right for a refund or exchange. Anyway said i'd accept a different flavour she said leave it with me il be in touch tomorrow, she never was. I have chased up again and still no response or issue sorted 8/9 days later. Fob you off with "great" customer service to hope you ammend feedback as requested and then don't actually fufill rectifying problems.
*** now 14th July apparently all of their wipes in any flavour do not have expiry dates past Dec so they've not made any since 2024 as that's when the batch i received was made. Option is to return "in date" as they put it wipes for a refund of the wipes. Pretty pointless as the whole gift set will now look pretty rubbish with 1 out of 3 items missing so has ruined a Christmas gift. Definitely would not buy from this company again with such short dated products as these are used on skin they should have much longer shelf lives.

1 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi Ashton,

Thank you for taking the time to leave your review.

I’m really sorry to hear you were left feeling disappointed, as this is never the experience we want for our customers.

We are always keen to help wherever we can, and I can confirm we did receive your email.

As per our telephone conversation, I hope I have now been able to resolve your query and restore some faith in P. Louise.

Kind regards,

Kind Regards
P.Louise Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Outstanding experience overall and…

Outstanding experience overall and girls were super helpful!

30 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi Claire,

Thank you so much for your lovely 5-star review! 💖 We really appreciate you taking the time to share your experience.

We’re so pleased to hear you had such an outstanding visit and that the team were able to make you feel welcomed and supported. We’ll be sure to pass your kind words on to the girls, they’ll be so happy to hear it!

Thank you again for your support, and we hope to welcome you back again soon. ✨

Kind Regards
P.Louise Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Had a such amazing experience today

Had a such amazing experience today, everything is so well laid out and the staff could not have been nicer or more helpful. The products and really well priced and the food was lovely! We travelled over from Ireland and was well worth it! Will definitely be back again and highly recommend. It’s every little girls dream 💕

19 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Brilliant

Brilliant. Liberty and Faith were absolutely amazing and made it so much fun.
The food is outstanding and great value.
Thankyou.

12 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Slow to respond to help email and don’t…

Slow to respond to help email and don’t care that product is going to wrong address. Would not purchase from them again as they offer no support and what feels like bot replies…..but not at a bot pace.

The order has not been delivered at either address - and Royal Mail tracking doesn’t work. Do not purchase if overseas not worth the hassle

29 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi,

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience and apologise for the frustration caused.

Having reviewed your recent communications with our support team, it appears that your order had already been dispatched to the address provided at the time of purchase before we received your request. Unfortunately, once an order has been shipped, we are unable to make changes to the delivery details or intervene further with the shipment.

We understand this is not the outcome you were hoping for, and we're sorry for any disappointment caused. We always aim to respond to customer enquiries as quickly as possible and provide the best support we can within the limitations of the shipping process.

Thanks,

PLouise Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered a 2025 calendar and it…

I ordered a 2025 calendar and it arrived completely empty. I emailed customer service who replied asking for a video of the box and packaging. I sent the video… then I have not heard anything back. I emailed again to ask for an update, and still no reply. This is ridiculous, why would you send an empty calendar? I’ve paid £50 for a box… it was also meant to be next day delivery and it took 2 days to come, for me to receive an empty box.

Edit- I rang plouise and they have rectified the order and are sending out a replacement calendar.

28 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da P Louise

Resposta da P Louise

Hi Brit,

Thank you for getting in touch, and please accept our sincere apologies for your experience.

If you have replied to us with images, please be assured that we are currently in the process of investigating the issue. Our team will review the information provided and aim to respond to you as soon as possible with an update.

Thank you for your patience and understanding.

PLouise Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais