Själva hundtäcket var fint men när man öppnade plastpåsen som den låg i var allt fuktigt, vått och luktade unket. På gränsen till mögeldoft. Då det är nära jul finns inte tid att reklamera den då man... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Sjukt oseriöst företag. Varan kom inte förän efter att jag begärt återbetalning via Klarna. Sen skickade de inkassokrav på fakturan trots att jag aldrig fått någon faktura från dem. De lade då även... Ver mais
Beställde kattmat 25/1 och har fortfarande inte fått varorna. Har skickat ett flertal mail och ett automatiskt svarsmail skickas där man lovar höra av sig inom max 48 timmar. Men ingen hör av sig. När... Ver mais
Jag beställde ett buröverdrag efter nyår, och det drog ute på lite tiden, men det är väntat i och med röda dagar. När jag sedan mailade och frågade om status, fick jag snabbt svar trots att det var lå... Ver mais
Detalhes da empresa
Escrito pela empresa
Välkommen till Petcenter.se – där djurens behov, din trygghet och vår passion möts varje dag. 🐾Vår resa började med en djup kärlek till djur – hästar, hundar, katter, smådjur och akvariefiskar har alltid varit en naturlig del av vår vardag. Det engagemanget lade grunden till Petcenter. Med lång erfarenhet av djurhållning och ett brinnande intresse för djurens välmående har vi byggt en butik som sätter djuren först i alla led – från produktval till kundservice. Hos oss hittar du ett noga utvalt sortiment av premiumfoder, leksaker, tillbehör och omsorgsprodukter för alla typer av husdjur. Vi samarbetar med välkända varumärken och ser till att varje produkt uppfyller våra krav på kvalitet, funktion och trygghet. Vi på Petcenter tror att äkta kärlek till djur handlar om ansvar, kunskap och omtanke. Därför arbetar vi kontinuerligt för att erbjuda hållbara produkter, personlig rådgivning och inspiration till alla djurägare runt om i Sverige.Under kommande år planerar vi även att utöka vår verksamhet med en fysisk butik, där du som kund kan träffa vårt engagerade team och ta del av våra produkter på plats.
Informações de contato
Pede aos clientes que avaliem
Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas
Não respondeu a avaliações negativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
As pessoas também visitaram
Troligtvis fuskföretag
Troligtvis fuskföretag. beställde hundfoder den 31 januari, har inte fått något tills idag. Jag har fått länk som jag kan inte öppna , svar på mailet dröja eller kommer inte alls. Troligtvis blir det ingen foder och 600 SEK försvinner . Jag hoppas innerligt att fodern kommer, men förhoppningar är lite.
6/3 igår anländer paketet. Jag har under dem veckorna försökt att få kontakt med kundtjänsten. jag fick ett svar och därefter aldrig igen. jag fick länk för spårningen som leder till spelkasino eller fungerade inte alls . det här är mer än skumt
Vart är min vara?
Beställde varan 31a januari, skulle bli meddelad när varan har skickats, väntar fortfarande…:
Tog 4 veckor för att få varan!
Tog 4 veckor för att få varan, usel komunikation. Svarar varken på mail eller telefon. Avråder starkt från att beställa någonting från dom.
Värdelöst
Värdelöst, KÖP INTE från denna sida!! Jag köpte en bädd och betalade direkt. För det första tog det 1,5 månad att få hem bädden och företaget hörde aldrig av sig om att leveransen va sen. Jag ångrade därefter mitt köp och vill nu skicka tillbaka bädden. Jag har mailat över 10 gånger utan att få svar. Jag har ringt på telefonnumret på deras hemsida, det numret är ej i bruk. Jag kommer nu kontakta Konsumentverket i detta ärende. Jag känner mig grundlurad och kommer aldrig köpa från detta företag igen.
Extremt sen leverans, helt utan återkoppling mejl
Beställde 2 säckar kattmat a 7 kg den 28 januari. Fick omgående autobekräftelse, samtidigt aktiverades Klarna som om de skickat varorna.
Ingen fungerande spårningslänk i bekräftelsen.
Inga svar på mejl, Ingen möjlighet att få kontakt via hemsidans telefonnummer. 17 februari har varken kattmaten eller svar på mejl levererats. REKOMMENDERAR INTE!
5 mars kom leveransen, utan respons på mina tidigare mejl.
Bara problem
Bara problem. Rekommenderar inte att handla från denna sida.
Varorna kommer inte
Fick orderbekräftelse för kattfoder jag beställt. Sen hände ingenting. Vid kontakt sa de att lagret hade tagit slut precis när jag beställde. leverans skulle ske veckan efter när de fått in nytt foder. Inget foder har kommit ännu och de svarar inte varken på mejl eller telefon. Totalt bluff.
Varorna kommer inte
Varorna kommer inte, när man väl får svar på mail skyller dom på att fraktföretaget slarvat bort det. Säjs att jag ska få pengarna tillbaka,har inte hänt än efter 3 v. Betalade tyvärr med swish den 1/1 så det är väl kört... Lovar och lovar..!
Varor skickas inte som det utlovas?
Varor skickas inte som det utlovas?
Fick ingen orderbekräftelse.
Frågade vart min order tagit vägen fick i svar att den var försenad och ska skickas utan att något kommer!
Köp från annat företag!
Under all kritik!!
Under all kritik!!
Lång leveranstid, blev lovad leverans vid två olika datum. Men inte kom det några varor. Slutade med att jag fick köpa på annat ställe.
Gjorde en retur när varan väl kom fram, den 29 januari. Dock har dom inte rapporterat till Klarna att dom mottagit returen.
Köp inte från detta ställe!!!
Det tog lång tid.
Beställde 28/12, paketet kom i början på februari.
Började undra om det var en bluff affär när väntan blev längre än mot förmodan.
Totalt värdelösa
Totalt värdelösa. Fick min beställning efter 2-3 veckor. Går inte ringa dem eller maila. Rekommenderar starkt och inte beställa från detta bluffbolag....
Sämsta kundtjänsten
Sämsta kundtjänsten. Varorna kom aldrig och de korrigerade inte klarnafakturan.
Sämsta servicen jag hittills upplevt av ett företag
Inget besked om att vissa varor var slut vid beställning och därför skulle hela beställningen ta längre tid.. Efter 2 veckor kom en del av ordern men ej den restade varan som ju skulle inväntas därav sen leverans🙄 Skulle få en återbetalning men har nu väntat i över 1 mån på den.. Företaget slutat svara på mail och har tagit bort telefonkontakt. Rekommenderar ingen att handla därifrån.
Leveransen tog 1.5 månad och när den…
Leveransen tog 1.5 månad och när den väl kom så var det fel grejer jag fick.
Helt värdelöst SKAM undvik!
Helt värdelöst! Ingen svar på mail och kundtjänst numret har ingen abonnent?! Här blev man blåst på pengar! Ingen vara ännu skickad!
Hundmaten kom aldrig!
Beställde Doggy professional kastrerad 30/12. Efter åtskilliga mejl,7st, där svaren drog ut på tiden, (bla 1svar där petcenter skyllde på kvaliteten var dålig från leverantören och ny sändning var på väg) så drog idag Klarna tillbaka betalningen! Det är ett oseriöst företag! Beställ INGET härifrån utan välj annat ställe! Och OM du ändå beställer från Petcenter.se ska du välja Klarna och betalning när du fått varan. I annat fall kan Klarna hjälpa till, vilket behövs då Petcenter.se inte går att nå via telefon, och som är nästan omöjliga att få svar! Myndigheterna borde sätta stopp för Petcenter.se.
Inga varor på en månad
Beställde för en hel månad sedan. Varorna har fortfarande inte skickats. När jag kontaktar dem svarar de varje gång att leveransen är försenad men att varorna kommer att skickas så snart de kommer i lager. I webbutiken står det att de FINNS i lager.
Lyckligtvis valde jag Klarna, så jag har pausat fakturan tills de eventuellt dyker upp.
VARNING för detta företag!
Tog jättelång tid innan beställningen…
Tog jättelång tid innan beställningen kom. När den väl kom så fattades det produkter i paketet. När jag kontaktar företaget via mail så får jag inget svar.
SCAM handla inte härifrån!
SCAM handla inte härifrån!
Svarar knappt på mejl, ignorerar vad man skriver och svarar bara att paketet är skickat. Beställde för nästan en månad sen och har inte fått något än. Har bett dem avbryta ordern flera gånger och ge tillbaks mina pengar men de vägrar.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.


