Själva hundtäcket var fint men när man öppnade plastpåsen som den låg i var allt fuktigt, vått och luktade unket. På gränsen till mögeldoft. Då det är nära jul finns inte tid att reklamera den då man... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Sjukt oseriöst företag. Varan kom inte förän efter att jag begärt återbetalning via Klarna. Sen skickade de inkassokrav på fakturan trots att jag aldrig fått någon faktura från dem. De lade då även... Ver mais
Beställde kattmat 25/1 och har fortfarande inte fått varorna. Har skickat ett flertal mail och ett automatiskt svarsmail skickas där man lovar höra av sig inom max 48 timmar. Men ingen hör av sig. När... Ver mais
Jag beställde ett buröverdrag efter nyår, och det drog ute på lite tiden, men det är väntat i och med röda dagar. När jag sedan mailade och frågade om status, fick jag snabbt svar trots att det var lå... Ver mais
Detalhes da empresa
Escrito pela empresa
Välkommen till Petcenter.se – där djurens behov, din trygghet och vår passion möts varje dag. 🐾Vår resa började med en djup kärlek till djur – hästar, hundar, katter, smådjur och akvariefiskar har alltid varit en naturlig del av vår vardag. Det engagemanget lade grunden till Petcenter. Med lång erfarenhet av djurhållning och ett brinnande intresse för djurens välmående har vi byggt en butik som sätter djuren först i alla led – från produktval till kundservice. Hos oss hittar du ett noga utvalt sortiment av premiumfoder, leksaker, tillbehör och omsorgsprodukter för alla typer av husdjur. Vi samarbetar med välkända varumärken och ser till att varje produkt uppfyller våra krav på kvalitet, funktion och trygghet. Vi på Petcenter tror att äkta kärlek till djur handlar om ansvar, kunskap och omtanke. Därför arbetar vi kontinuerligt för att erbjuda hållbara produkter, personlig rådgivning och inspiration till alla djurägare runt om i Sverige.Under kommande år planerar vi även att utöka vår verksamhet med en fysisk butik, där du som kund kan träffa vårt engagerade team och ta del av våra produkter på plats.
Informações de contato
Pede aos clientes que avaliem
Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas
Não respondeu a avaliações negativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
As pessoas também visitaram
Jag har lagt en order 19/1-26 på…
Jag har lagt en order 19/1-26 på hundmat. Den har ej kommit ännu. Mejlat ringt,i förra veckan blev jag lovad att min order skulle skickas på torsdagen.Fortfarande inte fått leverans/spårningnr. Inget mer svar på mitt senaste mejl.
Detta är det värsta jag varit med om!
Köp INTE ifrån denna sida. Ta något annat seriöst bolag,även om dom kan kosta ett par kr mer,men du får din leverans inom 2 dagar!
Så fruktansvärt nonchalant,ingen som helst service.
Fick vänta 1 månad på att få hundmaten…
Fick vänta 1 månad på att få hundmaten jag beställde och när jag väl fick den så fattades hälften av det jag beställt! Rekommenderar INTE detta företag, under all kritik!!
Beställde hundfoder den 12 januari
Beställde hundfoder den 12 januari. Den 17 januari skickar jag mail och undrar var min order är då den helt plötsligt försvunnit från sidan. Får till svar att jag ”inte behöver vara orolig” eftersom dom ”nyss uppdaterat sitt system” och att jag ”får ordern skickad aå snabbt som möjligt”. Den 21 januari skickar jag ännu ett mail och frågar när dom tänker skicka min order och att dom har tills den 23 januari på sig att skicka annars häver jag köpet. Får till svar att ”oj förlåt fodret tog slut precis när du beställde och det skulle skickats ett mail om det till mig men det missades” och att dom ”får in fodret senast den 22 januari och skickas samma dag”. Den 23 januari hör jag av mig igen och frågar om dom skickat min order. Inget svar. Idag, 26 januari, skickar jag ännu ett mail och säger att jag häver köpet för att dom inte svarar och aldrig skickar min order och att jag köpt fodret från Apotea istället. Kontaktar Klarna och skickar in bevis på att jag aldrig fått min order och att PetCenter inte svarar mig. Klarna stannar fakturan och kontaktar i sin tur PetCenter för att höra varför dom inte skickar som utlovat. Nu, 10 timmar senare, får jag ett mail från PetCenter där dom TOTALT ignorerat min mail angående att jag häver köpet och skriver att dom skickat min order. Aldrig varit med om något så oprofessionellt företagande. Nu måste jag skicka fodret i retur och bråka om returfrakten för att PetCenter är totalt inkompetenta. Makalöst
Lång leveranstid utan besked
Jag beställde hundfoder och fick orderbekräftelse den 10 december. Efter ett flertal kontakter via mejl fick jag leverans den 19 januari.
Har inte fått återkoppling för skickad…
Har inte fått återkoppling för skickad retur och då heller inte justering av fakturan i Klarna 😟
Minus
Minus, med det finns inte så man tvingas ge 1 plus.
Lång svarstid från kundtjänst, ingen leverans sen beställningen lagts, Fick heller ingen spårning på paketen.
Efter 1 månad har jag rekommenderat PetCenter i Klarna. Vägrar betala utan att få hundfoder.
Värsta leverantören!
Varning!
Varning!
Väntat 14 dagar på beställd hundmat! Vet inte när jag får det som beställts!
Första, sista och enda gången jag använder Petcenter!
VARNING för Petcenter
VARNING för Petcenter. Tidigare Zoofabriken är samma skumma människor bakom. Fick aldrig mina varor som jag beställde från Zoofabriken. Fick jaga dom länge innan jag fick tillbaka mina pengar.
Utebliven leverans.
Utebliven leverans.
Inget svar från kundtjänst.
Inget telefonnummer till deras kundtjänst, visar endast "sidan existerar inte". Har begärt retur av betalat summa. Inget svar. Fejk företag som rånar eventuella kunder på pengar.
Låååååååååång leveranstid
Låååååååååång leveranstid. Dålig kommunikation. Har skickat men inte hur eller leverantör.
Akta tjuvar
Köp genomförda den 15 december. Pengar som dras från kontot. Under en månad svarade de på e-postmeddelanden där de bad om ursäkt för förseningar på grund av jullovet och årsskiftet . Inget svar senaste veckan. Ingen möjlighet till telefonkontakt. Jag har inte paketet eller pengarna. Jag rekommenderar inte.
Otroligt lång leveranstid
Otroligt lång leveranstid ! Fortfarande inte fått hem hundens mat och har väntat sedan de 27 december förra året. Önska jag kunde ge noll stjärnor.
Jag tycker att priset var jättebra
Jag tycker att priset var jättebra, och det uppskattar man. Leveranstiden var något osäker, man visste inte riktigt när det skulle komma. Vet man bara hur lång leveranstiden är så funkar det jättebra.
Inte fått varan
Inte fått varan! Skyller på transportproblem och att man "troligen"inte kommer att kunna leverera, men erbjuder 10% rabatt på min nästa beställning, detta trots att de enligt Klarna gott i konkurs! Bedrägligt beteende!
Levererar inga varor.
Varning! Levererar inga varor. Svarar inte på mail. Har stängt ner telefonen. Betalar inte tillbaka de det redan fått betalt för….
Beställ inte från petcenter
Beställ inte från petcenter. Jag beställde hundmat den 25 december 2025 o har dags dato 19 januari 2026 ännu ej fått det levererat, de svarade på mina första två mejl, men har ej svarat på mina två senaste där jag ifrågasätter deras hantering. Inte rädd om sina kunder.
Sämsta nätbutiken jag handlat från
Sämsta nätbutiken jag handlat från. Det tog över tre veckor innan jag fick min beställning, inga spårningslänkar och urusel återkoppling på mailen!!
Kommer aldrig mer handla här.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.


