Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We've been trying to get tips calculated correctly since June. It's now October and they say they're still working on it. They just can't figure out why tips received at the POS don't equal tips paid... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have quit my Revel POS system as its technology has fallen behind its competitors and I have moved to a more contemporary hardware and backend solution. The Revel phone support is incredible, fl... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This is the worst POS company ever. They are terrible communicators. I cancelled services in July, and I am continuing to be charged. When I call, I get generic people to speak to. They tell me that t... Ver mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Functionally, it works for most things we need and very rarely has caused a disruption during operations. However, it severely lacks in things we want. We have yet to receive upgrades for tap to pay a... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Fornecedor de Terminais de Pagamento Automático
  2. também em
  3. Serviço B2B

Informação fornecida por fontes externas variadas

Revel Systems is a feature-rich business platform transforming the way business is done by integrating all operations and customer channels, driven by the Point of Sale, into a single dashboard. Designed to maximize security, stability, ease of use, and service delivery, Revel’s ecosystem replaces bulky, expensive legacy solutions with a quick, intuitive iOS-based POS platform that combines cloud-based technology and the mobility of the iPad. We work with all businesses—from small merchants to global enterprises—looking to modernize, future-proof their operations, and implement a system that adds value through incremental revenue, cost reduction, and a better experience for customers and employees. Revel’s Mission Revel seeks to disrupt and modernize the state of commerce by providing businesses of every size the tools necessary to thrive.


Informações de contato

1,4

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

450 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,4

Todas as avaliações

(450)

7 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Revel Systems keeps Getting better

We like using the revel system in our very busy cafe business.

Revel system has continually updated and improved the system since we started using it over 3 years ago. They are not standing still and always moving forward and leading their customers in technology.

21 de junho de 2018
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Michael was great to work with!

Michael was great to work with. He answered all of my questions and took the time to explain the system and features based on my needs. There was no high-pressure sales that I felt when looking at other products. My business is not yet open so I cannot comment on the actual product yet, but so far the sales and service has made this process simple.

16 de junho de 2018
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Such a great experience

Such a great experience! Our systems arrive in clearly labeled boxes with everything needed to set them up. Once you get the back end set up the front end is easy to use and train your employees on. It does take considerable time and thought to set up the system correctly and I recommend paying for Revels assistance. As with any system you will still have to put in the work. Revels customer service and support are far superior to any other company we have worked with. We are very pleased with their responsiveness.

15 de junho de 2018
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute garbage!!

Absolute garbage!!! I would never in my entire life would EVER recommend anyone touching this POS, not even with a stick. Sales guys are very misleading. In the demo I asked for very specific menus and modifiers and was told it is not available in the Demo but we can easily set that up in the actual menu build out. Guess what... features I was requesting were not available in their system, customer service guys are completely clueless, the whole company is dysfunctional, nobody knows who to contact and who handles what. It's a mess and in the end after deciding to cancel after finding out what a gimmick Revel Systems is they tried to send me to collections after fully complying with cancellation policy. You've been warned!!!!!

12 de junho de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da Revel Systems

Resposta da Revel Systems

Hi Paul,

I am sorry to hear that you have encountered issues with Revel. We are happy to help you, and an agent from our client relations team will be reaching out to you to see how we can get things turned around for you.

Regards,
Quynton at Revel

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

You purchase the system

You purchase the system. They install it and give you access to online videos that are very basic and leave you on your own. For an expensive system the set up training and support is lousy on it’s best day

8 de junho de 2018
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Also terrible experience!

Also terrible experience. Do not use if you are independent operator is my experience. In countries where you need a fiscal printer . . . Absolutely, POSITIVELY DO NOT USE THIS COMPANY. Horrible service, they have been promising rapid response to not being able use basic functions, they blame it on the country, but research shows all countries needing a fiscal printer have the same problem, once you are in their system. This has been going on for five years. The only thing they have done on time is billing, and raising their monthly fee. That process is never late. Tech support, well, im still waiting five years later. I have given up. Implementing a new system that is actually proven to work is where i am going. I consider Revel a loss that cost me nearly 20K.

They pray on the local operator that doesn't have the resources to switch systems. I am switching, and i am shouting to not use them at the top of my lungs. For us little guys we must have some level of trust in our vendors.

I have none for Revel.

Mike
Owner and Chef

1 de junho de 2018
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

TERRIBLE EXPERIENCE!!!!

TERRIBLE EXPERIENCE!!!!
TERRIBLE CUSTOMER SERVICE!!!

For 2 weeks now we have been using a swipe reader provided by Revel which doesn't work properly, they don't want to exchange it, they have not given us a solution in 2 weeks. We had a big store sale and we lost many customers as we had to enter CC manually unable to swipe bc their product is not working! We are losing money, we have explained this issue in many ways, every day since and still NO SOLUTION so far....

So frustrated, hope you never have to deal with a stupid issue like this one, or you will be stuck with the problem losing business!!!

Claudia Aros
Owner
Bagua Center

25 de maio de 2018
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have already wasted too much of my…

I have already wasted too much of my time dealing with Revel to type out a complete and formal review. Instead I will just say this: Revel is the worst Pos I have ever used! I would give them 0 stars if I could. Updates are a joke. The only thing consistent with Revel is constant problems/ glitches, and poor customer service.

21 de maio de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da Revel Systems

Resposta da Revel Systems

Hi Dustin,

I am sorry to hear that you have encountered issues with Revel. We are happy to help you and an agent from our client relations team will be reaching out to you to see how we can get things turned around for you.

Regards,
Sarah at Revel

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Revel will allow you to expand your business.....

We have used Revel for almost 4 years and believe it to be extremely powerful. We highly recommend it to those looking for full service restaurant capability. Being pleased does not mean there are not areas that need improvement. There needs to be a better method for allowing customers to try out new versions in their own environment. Also would be nice to be able to delete information that is very old rather than having to keep it. Service when working with CRM has been very positive. Not real thrilled with having to go thru tier one every time we call in with a new problem and would like to see that process cleaned up. Don't be scared by the on going price as the service plan which includes the hardware is well worth the support you get. Don't be scared by how much information is required to get it set up. Once up and running it runs well without much attention.

5 de maio de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da Revel Systems

Resposta da Revel Systems

Hi Stuart,

Thank you so much for the 5-stars and the thoughtful feedback! I will be sure to share it with our leadership teams.

Cheers,
Sarah at Revel

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

More stable than our previous POS

More stable than our previous POS. Many features and support improving.

30 de abril de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da Revel Systems

Resposta da Revel Systems

Hi Darrell,

Thank you so much for the review! Glad to hear that Revel is working well for you. We certainly are striving to improve our customer service and product continually!

Cheers,
Sarah, Customer Advocacy at Revel

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Overall good system

Not the cheapest but has all the bells and whistles you’ll need with a POS. Very flexible. Backend reporting KPIs are ok. Plenty of tutorials online to get you up to speed on how to get up to speed. Although the POS is “wireless” when viewed by the customers they’re a lot of wires needed to run the POS.

Was really disappointed that Revel created an app for my iPhone and wanted to charge be extra to access it.

30 de abril de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da Revel Systems

Resposta da Revel Systems

Hi Alex,

Glad to hear that you see the value in the Revel platform! I will sure to share your input on the Insights app with our teams.

Cheers,
Sarah at Revel

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I love this system

I love this system. The only thing that I notice as a problem is when you input the prices on the inventory page it doesn’t update on the product page. Also the fact that you have to manually put the cost of each item in when making a purchase order.

26 de abril de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da Revel Systems

Resposta da Revel Systems

Hi Mark,

So glad to hear that you love Revel! We would love to get some examples from you to make sure your Settings are set up correctly. I will reach out to you directly if you are up for explaining a bit further.

Thanks again!

Cheers,
Sarah at Revel

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Functional, but far from ideal.

Functionally, it works for most things we need and very rarely has caused a disruption during operations. However, it severely lacks in things we want. We have yet to receive upgrades for tap to pay and chip & pin, as we were assured were on their way when we initially agreed to use Revel (over 1 1/2 years ago). It is also lacking in the CRM function, not allowing for simple features like expiration dates. Reporting is also not straightforward, as EOD reports do not adjust for returns and payouts.

24 de abril de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da Revel Systems

Resposta da Revel Systems

Hi Aaron,

Thanks for your review and feedback. I think we can actually meet some of your needs here -- I will have someone reach out to you. In terms of CRM feedback, I would love to set up some time to get your suggestions - our product developers are all ears! I will contact you directly.

Cheers,
Sarah

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Revel Systems POS

Excellent system, would buy again

19 de abril de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da Revel Systems

Resposta da Revel Systems

Hi Lucas,

That is so great to hear! Thank you for the review and for your support!

Cheers,
Sarah at Revel

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We tried to try Revel but it was…

We tried to try Revel but it was terrible. Revel never completed entering our menu which I paid for. Their follow up was non existent, customer service was also bad. No one made sure our system was fully complete so we actually never used it. All up I paid $1600 and then I was not given a refund. All I can say is I was and am very dissatisfied.

Update- I never bought hardware from you, all the hardware is Pre-existing. The refund you cave me was Insignificant compared to what I had spent.

I gave up trying to reason with Revel and have now gone to another POS system called KOUNTA and I can happily report that I have had no issues to date. To anyone reading this review please be warned that I’m not the only one that has had a negative experience with Revel Systems.

18 de abril de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da Revel Systems

Resposta da Revel Systems

Hi William,

I am sorry to hear you did not have a great experience with Revel. I have taken a look at your support history to see how we can help you and it looks like you have not been a customer since June, 2017. I see a refund for your onboarding menu-build package. If you do not want your iPad, you are welcome to resell it or use it personally. In terms of returning hardware, that would be explained in your Terms and Conditions as I am sure there was a window there where we could have easily restocked your hardware for you. If you need any further clarification, please feel free to re-open your ticket with our team regarding the cancelation of your account.

Regards,
Sarah at Revel

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

good

good, but we have not started work on it as yet, so can't say until I really see it fully.

16 de abril de 2018
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

search button problematic

I just have one question. Why is there an information button next to the search button in the top right corner? Everyone at our restaurant uses the search button and not necessarily the menu options, but we are always accidentally pushing the ‘question mark’ instead of the ‘magnifying glass’

I might ask that you move the magnifying glass all the way to the right (aka swap it with the ‘question mark’) and give it some space from the other buttons on the left so that pressing it is less of an issue.

8 de abril de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da Revel Systems

Resposta da Revel Systems

Hi Leone,

Thank you for your review and feedback. I am happy to share it with our product developers and UI team! If you have any additional suggestions for us, please reach out to us at community@revelsystems.com and we are happy to set up a time to hear your input.

Cheers,
Sarah at Revel

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais