Shop-Pêche Avaliações 

27
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

1,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Shop Peche is another instagram brand scam. Their shoes fit poorly and they have major shipping issues. And you cannot return anything. I bought a pair of boots and the wrong size arrived, they sent t... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrible experience. They don't offer refunds, just store credit. However, I am unable to exchange my top for another item because they have limited sizing and selection. They only offer one size lab... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I received two right foot shoes in the Avah model. A bit disappointing, quality control needs to do better. EDITED: Customer service is incredibly quick! Reached a resolution within a day and a $2... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wish I had researched this company before placing an order… I need a pair of comfortable loafers for a business trip to Japan. I placed an order because according to their website they should have arr... Ver mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

1,9

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

27 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 20% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,9

Todas as avaliações

(27)

11 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Shop Peche is a Scam

Shop Peche is another instagram brand scam. Their shoes fit poorly and they have major shipping issues. And you cannot return anything. I bought a pair of boots and the wrong size arrived, they sent the right size and I could barely get it on my foot. I returned both for store credit- I ordered a sweater and a shirt. Took two weeks for the items to ship and then I only received the sweater, and it’s a different brand from Korea. Buyer beware.

7 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrible experience

Horrible experience. They don't offer refunds, just store credit. However, I am unable to exchange my top for another item because they have limited sizing and selection. They only offer one size labeled small/medium which fits more like a small or even extra small. For a store that also doesnt gave a large selection, I feel like they only do store credit as a way for them to keep their clients money even when things don't fit or workout. Ive tried explaining to them that I literally cant exchange because none of their sizes fit me and they said they still cant do refund. This was my first time shopping from them and I regret not checking reviews here first. But definitely last time shopping with them. Businesses like this just dont care about customers, it felt like a scam.

14 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wish I had researched this company…

Wish I had researched this company before placing an order… I need a pair of comfortable loafers for a business trip to Japan. I placed an order because according to their website they should have arrived in time. My order was marked as shipped, but UPS never received the package… just says label printed. I reached out to the company and they cited “restocking delays.” The shoes were not marked as out of stock, or back in stock on a certain date. Which they clearly should have been. I asked in my initial inquiry to cancel if my order would not arrive by Sept. 11 and they for some reason ignored that request and said they’d prioritize my order to ship on Sept. 11. I will be across the Pacific in a beat up pair of loafers and my new ones will be at my door. Bootleg.

5 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick customer service

I received two right foot shoes in the Avah model. A bit disappointing, quality control needs to do better.

EDITED:
Customer service is incredibly quick! Reached a resolution within a day and a $20 gift card for the inconvenience. Will be going back and recommending store to friends.

11 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam

I ordered 2 pairs of sandals on 28th May each £39.99 money was taken but I have not received anything.😡think I’ve been scammed do not use this company

28 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Shop-Pêche

Resposta da Shop-Pêche

Hi Wendy,

We’re so sorry to hear this, but we’re not sure this order was placed through our website.

Our sandals are not priced at £39.99, and we’re unable to locate an order under your name.

Could you please email us at info@shop-peche.com with your order confirmation, order number, or the website link you purchased from? We’d be happy to look into this and help clarify.

Best,
Shop-Pêche

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I haven't received my order yet

I haven't received my order yet, it's been nearly 4 weeks since ordering and when I have emailed them my messages are returned. I feel that this is just a scam. I have asked for a refund but not got a reply . DO NOT USE THIS SITE

4 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Shop-Pêche

Resposta da Shop-Pêche

Hi Krystina,

We're so sorry to hear about your experience.

We tried searching for an order under the name "Krystina Jones," but unfortunately, we couldn't find one in our system. Is it possible the order was placed under a different name or email address?

Please send us an email at info@shop-peche.com with your order number (or the email address used to place the order), and we'll be more than happy to look into this for you and help resolve the issue as quickly as possible.

We look forward to hearing from you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

loafers thread ripped after less than…

loafers thread ripped after less than 10 wears. peche has not responded to my email for more than 3 days. shoes are cute but agree with other reviewers that there was a horrible stench to them.

6 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I reached out four times to initiate a…

I reached out four times to initiate a exchange for a larger size. Their website recommended to go a size smaller for the style. No response from customer service or even an auto reply. Now it's past the exchange time frame and stuck with a pair of loafers that is unwearable. Quality of shoe is so-so and there was a terrible smell when I opened the box.

11 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered a $150 dollar pair of loafers…

Ordered a $150 dollar pair of loafers for Christmas for my daughter. Took a very long time to receive and did not get for Christmas. She went out of town and came back after they were delivered and within the return time frame. They are too small. I have emailed the company four times to exchange the shoes. No response. It's like a fake company or something. They do have a very strong smell of some sort. Like petroleum oil or something. Do not recommend ordering from this company.

9 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

STAY AWAY!! NO REFUNDS. TERRIBLE PRODUCT AND COMPANY

I will not be paying any additional money to your scam company. These shoes took 5 weeks to come, missed Christmas, weren't even close to the size I ordered, and smell like a toxic waste facility. I don't like anything else in your store and it looks like your model is a prisoner of war that is unhappy and never gets fed. I initiate a return (the day I receive the product) for these reasons and you won't even give a refund but expect me to pay more money to ship the item back and repeat this process?! Shame on you. I can afford it, but others cannot. Please release and feed your model and release the other prisoners that work in your toxic factory sweatshop!

6 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor customer service…

Had maybe the worst customer service experience ever when I went to their Lower East Side location to try to exchange my shoes. The woman helping me was barely familiar with the merchandise, and turned out to be the manager. She seemed bothered that I was there and I had to pry information out of her about how I could get the correct shoe size. They didn’t have the shoes I wanted in store so she said she couldn’t help me. I had to ask if they could order the right size for me online as an even exchange and that seemed to be a huge inconvenience. Since they don’t offer refunds and only exchanges, I’m not sure what would have happened if I didn’t ask for the correct size. Fast forward almost a month later and I still do not have the shoes. I’ve reached out to customer service and they said to give them a few days to figure out my order. I ordered the original shoes almost 2 months ago so I can’t comment on the actual shoes, but I will not be purchasing from this company again simply because of the hassle it has been.

29 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered a pair of shoes

I ordered a pair of shoes, I waited for it like about 3 or 4 weeks, but it's okay, cause I live in Europe, not in the USA. So they finally arrived and guess what happened then? The sole came off after just one wear! I took them in for repair, they glued the broken sandal, I wore them one more time, and then the other sandal broke as well. Design of shoes is really nice, but the quality... no words

30 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Received my order today and was…

Received my order today and was completely disappointed: very bad quality shoes( plastic) and they smell so bad… went checking and saw the same model selling for 22 euros( mine were122 usd).
Idont recomend Shop-Pêche at all!!

30 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I didn't receive the order

Hi.
i made an order on this site Shop - Peche. I paid 124 dolars for a pair of shoes and i dind't receive it because they didn't send it.
That's what their business is about!!!
Do not buy from them!!!

20 de março de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Compré 2 pares de zapatos por más de…

Compré 2 pares de zapatos por más de 200 euros que tardaron aproximadamente un mes en mandar;Los cobraron el primer día;luego la compañía de transporte m pidió 18 euros más de envío,q como no me lo habían comentado no lo pague;me puse en contacto con la empresa y cada vez me contestaron de peores formas; finalmente para resolver la disputa ,se ofrecieron a pagar ellos el transporte,pero volvió a pasar el transportista y a pedirme a MI el transporte; a pesar de ponerme varias veces en contacto con esta tienda,ME HAN CONTESTADO Q NO M VAN A DEVOLVER el dinero aunq les devuelva los zapatos;solo “credit store”…q si vemos q va a ser así,es una pesadilla

26 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wrecked after 3 wears

I ordered two pairs of shoes, almost $200 worth of product. The black clogs began falling apart at the sole after two wears, they looked like they were 3 years old. The plastic lining rubbed clean off because I made the mistake of walking around in them. They soles are hard as a rock, and I immediately had to buy cushy inserts. The green sandals (are so cute, I was SO excited to get them, don't be fooled) were more comfortable, but really scuffed and worn after I wore them out dancing. Such a disappointment and waste of money. I really wish I had found honest reviews before I wasted all that money. Here's you sign to NOT drop $200 on shop peche.

30 de junho de 2022
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais