Jeg ringer ind som kunde med en Skoda som har en gul motorlampe der lyser, hvor service bog skriver, kontakt værkstedet, hvilket jeg gør. Får fat i en medarbejder fra morgenen af 07.15, og forkl... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Jeg ringer ind som kunde med en Skoda som har en gul motorlampe der lyser, hvor service bog skriver, kontakt værkstedet, hvilket jeg gør. Får fat i en medarbejder fra morgenen af 07.15, og forkl... Ver mais
A empresa respondeu
Kære Skoda Højbjerg Jeg vil gerne sende en stor tak for den gode behandling, jeg har fået i forbindelse med købet af min Skoda. Hele forløbet har været en rigtig god oplevelse, og jeg... Ver mais
A empresa respondeu
Min Enyaq skulle opdateres (planlagt), og de havde bilen inde over natten. Jeg fik en super god lånebil, fornemt. Rar og kompetent betjening ved skranken, og den korte snak med teknikeren ved overleve... Ver mais
A empresa respondeu
Jeg har netop handlet ny bil med Lucas Nielsen. Fra a-z er jeg tilfreds. Venlig, smilende og professionel modtagelse forrige søndag, hvor vi handlede. Lucas tog udgangspunkt i det jeg ønskede hel... Ver mais
A empresa respondeu
Škoda Højbjerg er en del af Semler Mobility, som er Danmarks største bilforhandler. Vi kan hjælpe med nye biler, brugte biler, service og reparationer. Vi glæder os til at se dig.
Øster Parkvej 12-16 , 8270, Højbjerg, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 100% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 24 horas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Jeg ringer ind som kunde med en Skoda som har en gul motorlampe der lyser, hvor service bog skriver, kontakt værkstedet, hvilket jeg gør.
Får fat i en medarbejder fra morgenen af 07.15, og forklarer problemet, med defekt sensor, EGR ventil eller lign.
Kan bilen køre bliver jeg spurgt om? Ja
Kører bilen som normalt / trækkraft? Ja
Så var svaret, så kør du bare videre med den gule lampe tændt. Der er ikke noget vi kan gøre ved det her på værkstedet.
Så sikke da et yderst uprofessionelt svar, så her kommer jeg ALDRIG IGEN.

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Kære Skoda Højbjerg
Jeg vil gerne sende en stor tak for den gode behandling, jeg har fået i forbindelse med købet af min Skoda.
Hele forløbet har været en rigtig god oplevelse, og jeg har følt mig godt behandlet fra start til slut. Servicen har været professionel, venlig og imødekommende, og det har gjort mig meget tryg ved mit bilkøb.
Jeg vil især gerne give stor ros til Atakan Kekec, som solgte mig bilen. Han har været utrolig hjælpsom, kompetent og altid taget sig tid til at besvare mine spørgsmål. Hans gode service har betydet meget for min oplevelse, og han fortjener stor anerkendelse for sit arbejde.
Jeg er meget glad for min nye Skoda og håber på et fortsat godt samarbejde med jer fremover omkring service og vedligeholdelse af bilen.
Tak for en rigtig god oplevelse.
Med venlig hilsen
Bo

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Fantastisk modtagelse og betjening ved aflevering og afhentning. Højt informations niveau omkring reparationer og pris gennemgang.

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Min Enyaq skulle opdateres (planlagt), og de havde bilen inde over natten. Jeg fik en super god lånebil, fornemt. Rar og kompetent betjening ved skranken, og den korte snak med teknikeren ved overlevering var også god. Jeg skulle vente lidt på den sidste del af opdateringen (aftalt) og arbejdede fra butikken (godt wifi og god kaffe). Super oplevelse, tak!

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Hurtig og god betjening, man skal søge længe efter den service. Kunne vi give mere end 5 stjerner fik de det. Ærgerligt at vi til daglig bor i Sønderborg ellers havde det været vort foretrukne værksted.

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Atakan er en fornøjelse.
Han har 100% fokus på kundens behov og ønsker.
Faglig yderst kompetent og altid ærlig og reel.
Atakan har endvidere en herlig åben og tillidsvækkende personlighed, og man bliver altid mødt med et stort smil.

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
God stil! :-)
Havde bilen til nogle små reklamationer - lavet til UG med smil og god service. Så var det en detalje med loftbeklædning som jeg troede var fejl fra fabrikken - men fejlen var min - havde skubbet lidt til den ved montering af Dashcam. Lavet u/b da de alligevel var i gang. Det er god stil! Og alt personale søde smilende lg servicemindet! Som altid!

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Vi følte os meget trygge i købet og fik god og kompetent hjælp af Lucas.

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Jeg har handlet bil ved Mads Løjborg, han solgte først en bil til min kæreste. Men eftersom vi oplevede meget høj service hos ham, valgte jeg også at købe en bil af ham da jeg skulle have en ny.

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Fint forløb med køb af Enyaq. Vi fik en god gennemgang af bilen ved afhentning og der blev fulgt op et par dage efter handlen.

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Vi købte en Cupra Born af Mads Løjborg Hansen og var meget tilfredse med ham. Han fremstod både venlig og professionel og vi havde god tillid til ham.

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Jeg købte en VW ID.3 af Mads Løjborg-Hansen, han var meget proffesionel og havde stor fokus på os som kunde.
Jeg anbefaler ham til andre der skal ud og kigge på ny eller brugt bil.

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
I highly recommend this shop and service point! I purchased a Skoda, and with new cars these days, extra options can sometimes fail due to software issues or control unit malfunctions. That happened with my car, which fortunately is still under warranty. However, at Skoda Højbjerg, warranty doesn’t matter—they treat you as an important customer, whether your car is under warranty or not, whether you're Danish or not. Skoda Højbjerg always makes sure to book your car in and perform the necessary work with the same professionalism.
I just want to say, once again, thank you! This is how you build long-term customer loyalty. I’ve been driving Skoda since 2014 and will never switch to another brand due to the outstanding customer service they provide!
Thank you Skoda Højbjerg!
Mvh
Raul-Alex

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Blev rådgivet af Mads Løjborg Hansen, og det var 10/10 han er dygtig til at hjælpe og servicere!

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Gennemgående god betjening og vejledning lige fra vores første kig på bilen til den blev afhentet i dag. Salgsrådgiveren Mads var meget serviceminded gennem hele processen og han var super god til at forklare og sætte mig godt ind i alt fra vinterdæk til Bluetooth forbindelse i bilen - guld værd når det er ens første bil. Jeg følte mig helt tryg. Tak! 🚙
Alt i alt en super god oplevelse! 😃

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Jeg har købt min Skoda Enyaq hos Skoda / VW i Højbjerg. Og hvilken skuffende oplevelse af Danmarks bedste brugt bil. Desværre toppede den dårlige oplevelse idag, da jeg igen skulle aflevere den nu 5 måneder gamle bil på værkstedet, for igen igen at få udbedret problemer med batteriet ( nu 5 gang ). Jeg havde igår lavet en aftale med en medarbejder om at aflevere bilen og skulle nok regne med at det ville tage en uge til 14 dage at få det ordnet 😳🙄 så ok, jeg bad om en tilsvarende bil, og fik at vide at en Skoda Enyaq stod klar til mig og de ville gerne lige have bekræftet at jeg kom inden kl 0800. Så det blev aftalt. Da jeg troppede op kl 0700, blev jeg mødt at en MEGET irriteret medarbejder, der INTET vidste om noget som helst… besynderligt syntes jeg, men jeg fik udleveret en lånebil som aftalt, dog for at finde ud af at det ikke var den bil vi havde aftalt. Tilbage igen til den nu meget irreterede medarbejder, der uden så meget som at blinke siger “ jeg har andet at lave, du kan sætte dig derover, og så kommer jeg når jeg har tid, ellers kan du bare gå “
Ok tænker jeg, og på det tidspunkt er jeg ved at være presset på tid, da jeg skal køre min kone på arbejde kl 0800. 8 minutter går, hvor medarbejderen betjener 2 andre kunder og ellers giver sig rigtig god tid til at nusse lidt rundt… hvorefter han endelig kommer over til mig, og nu går diskutioner for alvor igang, han spørger mig hvorfor jeg ikke vil have den bil han vil låne mig, hvortil jeg svare at det vil jeg ikke fordi , 1) den har mindre plags og 2) det var ikke det aftalen lød på. Jeg opfordre ham til at ringe til den medarbejder jeg har lavet aftalen med, samt vidste ham mailen fra den medarbejder, han nægter dog at forsøge at kontakte denne, men spørger mig endnu engang hvorfor jeg ikke vil have den bil han tilbyder mig og jeg svare at det ikke er det jeg er blevet lovet, han svare “ hvorfor, kan den måske flyve eller hva ? Du kan ta den bil, eller du kan ta din egen, slut ! “ ok siger jeg så giv mig nøglerne til min egen, hvilket han så gør, men er ved at udlevere nøglerne til en anden kundes bil til mig…. Langt om længe får jeg mine egne nøgler, og køre. Nu har jeg pt spildt 2 timer, blevet verbalt overfuset, har forsøgt at komme i kontakt med Skoda ca 10 gange både pr mail og på de numre det oplyser og har stadig en bil der kun oplader til 252 km v 80%. Danmarks fortrukne …? Nej tak.
Mvh
Jesper Gerstet

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
I forbindelse med software opdatering på vores bil, bestiller jeg tid til det og får lavet en aftale med værkstedet d. 10 juni, desværre kan de ikke få det til at arbejde sammen med styreenheden og skal derfor bestille en ny hjem, sammen med et par andre reservedele til mindre reparationer, hvilket er helt fair og Skoda vil vende tilbage med en ny tid, når de modtager delene. Efter lidt over en måned har jeg ikke hørt noget og kontakter derfor selv værkstedet og heldig som jeg er, har de lige nøjagtigt modtaget delene dagen før, så nu kan vi aftale en ny tid.
Jeg får indleveret bilen til opdatering og udbedring af småfejl, som værkstedet skal bruge to dage på at klare. Sidst på dag to, hvor jeg ikke har hørt noget kontakter jeg selv værkstedet, for at høre om de er klar til jeg aflevere lånebil og får min egen retur. Det er de desværre ikke, da begge nøgler skal kodes sammen med den nye styreenhed, det var åbenbart ikke noget, som de ville gøre sig den ulejlighed at oplyse inden man kom med bilen.
På dag tre får de opdateret og meldt bilen klar til afhentning, desværre med den nye fejl på bilen, at den laver en højfrekvens pivtone, når bilen laver regenerering. Kontakter igen værkstedet og oplyser dem om den nye fejl, men de kan først tage den ind fejlsøgning d. 13 september, på trods af de har afleveret en bil med fejl på. Skoda i Risskov ville kunne tage den ind til fejlsøgning d. 14 august, men får oplyst, at det for egen regning med låne/leje bil, da Skoda Højbjerg ikke umiddelbart er behjælpelige med at komme videre på en hurtig og god måde.

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Dejlig professionel oplevelse og god service hele vejen igennem af Christian Fogt.
Rart at man får ærlige svar og tager sig tid til at hjælpe med alle spørgsmål man har som førstegangskøber af elbil.
Med venlig hilsen
Vibeke & Thomas

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Anmeldelse af Skoda Højbjerg ifm. leasing
Vi er d. 13.04.2024 ude at prøvekøre en Skoda Karoq ved Skoda Højbjerg, hvor vi efter prøvekørsel bestiller en leasingaftale med forventet levering omkring d. 20.07.2024 på netop denne bil.
De ringer så d. 30.5 og fortæller, at bilen kan hentes allerede fra ugen efter, altså godt 1.5 måneder hurtigere end forventet.
Det bliver så udsat grundet en fejl i softwaren, hvor en tidshorisont ikke kan oplyses, men omkring 01.07.2024 ville være et bud på levering.
Han ringer efterfølgende og fortæller, at vi kan hente bilen d. 24.06.2024, altså godt en måned før aftalte tid.
Efterfølgende finder vi ud af, at der kommer nogle attraktive Tour de France leasingtilbud ifm. Skodas sponsoraftale. Vi giver 10.000kr i udbetaling med en månedlig leasingydelse på 4.852kr i måneden. Den 29.06.2024 starter Tour de France, hvor der nu køres med en tilbud med 5.000kr i udbetaling samt en månedlig ydelse på 3.730kr i måneden.
Vi er slet ikke i tvivl om, at sælger hos Skoda Højbjerg pressede på en hurtigere overtagelse, så vi kom til at betale en noget højere ydelse (nok pga. provisionslønning). Det vil altså sige, at hvis sælger ikke havde presset på for en hurtigere levering, kunne vi over 12 måneder have sparet 18.500kr og 45.400kr over 36 måneder!
Det er under al kritik, at vi ikke bliver oplyst om denne kampagne, da dette åbenlyst er kendt ved sælger (kampagne starter 5 dage efter, vi afhenter bilen).
Vi kontakter naturligvis salgschef Frederik Thomsen, der naturligvis påstår, at de intet kendte til denne kampagne, hvilket naturligvis ikke kan have nogen gang på jorden, da kampagnen starter 5 dage efter samt presset for at overtage bilen før planlagt. Frederik Thomsen underskylder det også med, at modellen ikke fås med anhængertræk - dette kunne vi helt sikkert godt undvære ved at spare 45.400kr…
Vi er selvsagt meget skuffede og Skoda Højbjerg og på denne måde at blive ført bag lyset af denne sælger.
Vi håber, der kan findes en løsning på denne meget uheldige situation.

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Tak for den super fede oplevelse Frederik.
Købte en brugt bil hos jer, men behandlingen var helt i top fra start til slut, med super service som afhentning ved færgen. Bilen jeg købte stod som ny ved afhentning.

Resposta da Skoda Højbjerg - en del af Semler Mobility
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.