Slomra Avaliações 

36
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Se ven de buena calidad el producto y deseo comprar el mismo articulo una talla mas grande. Estoy muy agradecida por su atencion y respuesta para resolver mi inconveniente. Recomendaria a otros client... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

When you want to return an item they send you an address in China so you will have to keep the items because it will cost you more to send back then the items are worth!! They require a tracking numb... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This bra is great! The lady in the infomercial is great and the reason why I ordered my 1st one! Live her!!! I ordered another one and I had an issue ordering it and they helped me. Great customer ser... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

After a miss picked item was sent a quick email was all it took to get the correct one sent to replace. Amazing customer service

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

Escrito pela empresa

Meet SloMra — redefining comfort and confidence with innovative underwear, shapewear, and swimwear. Designed to fit seamlessly, feel breathable, and flatter every body.


Informações de contato

3,8

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

36 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 66% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,8

Todas as avaliações

(36)

36 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

When you want to return you have to mail to China at your expense

When you want to return an item they send you an address in China so you will have to keep the items because it will cost you more to send back then the items are worth!! They require a tracking number / more $$ for postage.
First they send you two email asking to keep if they give you a % back. Scam company - DO NOT ORDER FROM THEM.

28 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

Hi Julie, we're truly sorry your experience left you this frustrated. We never want any customer to feel stuck or misled.

To be transparent: we're a small brand and our return warehouse is currently in China, which means international return shipping is at the customer's cost — we know this isn't ideal, and we're actively working on setting up a US return facility to make this much easier. When we offered a partial refund so you could keep the item instead of paying costly return shipping, it was meant as a convenience, not a scam — we didn't want you to spend more on postage than the item was worth.

We'd love to make this right for you privately. Could you send us a DM or email at contact@slomra.com with your order number? We'll find a solution that works for you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

After a miss picked item was sent a…

After a miss picked item was sent a quick email was all it took to get the correct one sent to replace. Amazing customer service

23 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

Thank you so much for taking the time to share your experience! ❤️

We’re truly glad we were able to get the correct item sent out for you quickly and make the process as easy as possible. We really appreciate your kind words about our customer service — they mean a lot to our team. 🥰

Thank you again for giving us the opportunity to make things right, and we hope you enjoy your order!

Warmly,
SloMra Customer Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This push up bra is great!

This bra is great! The lady in the infomercial is great and the reason why I ordered my 1st one! Live her!!! I ordered another one and I had an issue ordering it and they helped me. Great customer service.

19 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

Thank you so much for your wonderful review! ❤️

We’re so happy to hear that you love the push-up bra and that you decided to order from us again! It truly means a lot to know that you enjoyed the product and that our team was able to help when you had an issue with your order.

We really appreciate your trust, your kind words, and especially your support as a returning customer. 🥰 We hope you continue to love your SloMra pieces, and we’ll always be here whenever you need us!

Warmly,
SloMra Customer Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Se ven de buena calidad el producto y…

Se ven de buena calidad el producto y deseo comprar el mismo articulo una talla mas grande. Estoy muy agradecida por su atencion y respuesta para resolver mi inconveniente. Recomendaria a otros clientes adquirir un talla mas de lo usual para optimizar su comodidad.

19 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

¡Muchísimas gracias por compartir tu experiencia! ❤️

Nos alegra mucho saber que estás satisfecha con la calidad del producto y que nuestro equipo pudo ayudarte a resolver el inconveniente. 🥰

También agradecemos mucho tu confianza y que estés considerando volver a comprar el mismo artículo en una talla más grande. Esperamos que la próxima vez te resulte aún más cómodo y que sigas disfrutando de tu experiencia con SloMra.

¡Gracias de corazón por recomendarnos y por confiar en nosotros! ❤️

Un saludo,
Equipo de Atención al Cliente de SloMra

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very expensive Chinese products

Very expensive Chinese products, more than Victoria’s Secret, they sell expensive and then provide an excuse for returning, so do not trust the company they sell the same SHEIN products very expensive, you realize that when receive the order and you can not receive your money back.

16 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

Hi,

We’re sorry to hear that you were disappointed with your experience, and we completely understand that international return shipping costs can feel expensive. ❤️

We just want to gently clarify one point for anyone reading this review: when you contacted us about the return, we did provide a return-and-refund option. Since the return was not related to a defective or incorrect item, the return shipping cost would need to be covered by the customer. We understand that you ultimately decided not to return the items because of the shipping cost.

We’re truly sorry that this made you feel that you couldn’t get your money back. That was never our intention. We do process refunds for eligible returned items once they are received and inspected according to our return policy.

We’re a small family-run business, and international return shipping is unfortunately a significant cost for us as well. We understand that this policy may not be ideal for every customer, but we always try to be transparent about the process and provide customers with their available options.

We genuinely appreciate you sharing your feedback. We’ll continue working to make our policies and the overall shopping experience as clear as possible.

Warmly,
SloMra Customer Support

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do Not Purchase from this company

Do Not Purchase from this company. They are a scam. I purchased some belts and they send me a totally different item. I tried calling them and getting my money back but they said i need to return it back to china. I spent $78 dollar and the post office is charging $60 to send it back. They dont have a USA address. SCAM ARTIST.

18 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

Hi,

We’re sorry to hear that you were disappointed with your experience. We understand how frustrating it would be to receive an item that you believe was different from what you ordered, especially when an international return may involve additional shipping costs. ❤️

Because this review was posted anonymously, we’re unfortunately unable to identify the specific order or verify the details described in the review. We would never want to dismiss a customer’s concerns, but we also want to make sure we understand exactly what happened before making assumptions about the order.

For clarity, SloMra does have a return and refund process for eligible orders. Our return warehouse is currently located overseas, so standard returns may require international return shipping. When an incorrect or defective item is involved, the situation is handled differently from a return based on personal preference or sizing.

If this review relates to a SloMra order, we’d genuinely appreciate the opportunity to look into it. You’re welcome to provide your order number or contact information through Trustpilot’s request for information, and we’ll be happy to review the details and help where we can.

We’re sorry again that you came away from your experience feeling this way, and we appreciate you sharing your concerns.

Warmly,
SloMra Customer Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good customer service

Even though the product I ordered was damaged, customer service was very helpful and they responded quickly. I am excited to get the replacement and final get to wear their products.

10 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

Thank you so much for your kind words! ❤️

We’re truly sorry that your original item arrived damaged, but we’re so glad that our customer service team was able to help you quickly and make the process a little easier.

We’re excited for you to receive your replacement too! 🥰 We really hope you love it once you finally get the chance to wear it, and we truly appreciate your patience and understanding throughout the process.

Thank you again for giving us the opportunity to make things right. Your support means a lot to our team! ❤️

Warmly,
SloMra Customer Support

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great customer service

Great customer service, my packed didnt arrive to me and the company reached out to me and is sending me what i ordered,

11 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

Thank you so much for your kind review! ❤️

We’re sorry that your original package didn’t arrive, but we’re glad our team was able to reach out and arrange a replacement for you. We truly appreciate your patience and understanding while we worked to get your order sorted out.

We hope your replacement arrives safely and that you love everything you ordered! 🥰

Thank you again for your trust and support. It means a lot to our team!

Warmly,
SloMra Customer Support

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Responsive Service

Nice colours for the shirts. Slight mix up with order delivery, however customer service was quite responsive and fixed it promptly.

5 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

Thank you so much for taking the time to share your experience! ❤️

We’re so happy to hear that you liked the colors of your shirts! 🥰 We’re also glad our customer service team was able to quickly sort out the delivery mix-up and get everything back on track for you.

We truly appreciate your patience and kind words about our service. Your support means a lot to our team, and we hope you continue to enjoy your SloMra pieces!

Warmly,
SloMra Customer Support

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

It took a long time

It took a long time, but I like the quality.

4 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

Thank you for sharing your experience with us! ❤️

We’re sorry that your order took longer than expected to arrive. We completely understand that waiting longer than anticipated can be frustrating, and we truly appreciate your patience.

At the same time, we’re so happy to hear that you’re pleased with the quality of your items! 🥰 Your kind feedback means a lot to our team and encourages us to keep working on both product quality and the overall shopping experience.

Thank you again for giving SloMra a try and for sharing your honest feedback! ❤️

Warmly,
SloMra Customer Support

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Good quality products with quick…

Good quality products with quick shipping :)

16 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

Thank you so much for your kind review! ❤️

We’re so happy to hear that you’re pleased with the quality of our products and that your order arrived quickly! 🥰

We truly appreciate you taking the time to share your experience with SloMra. Your support means a lot to our team, and we hope to see you again soon!

Warmly,
SloMra Customer Support

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Very responsive when issues arised

Very responsive when issues arised. Really liked how comfortable it feels

25 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

Thank you so much for taking the time to share your experience! ❤️

We’re really glad to hear that our team was able to respond quickly and be there for you when you needed help. And it makes us even happier to know that you’re enjoying how comfortable your item feels! 🥰

Your kind words truly mean a lot to our team. Thank you again for your support and for giving SloMra a try!

Warmly,
SloMra Customer Support

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great customer service

Great customer service, quick response.

23 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

Thank you so much for your kind review! ❤️

We’re really happy to hear that you had a positive experience with our customer service and that our team was able to respond quickly when you needed us.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback. Your support means a lot to our team! 🥰

Warmly,
SloMra Customer Support

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I wanted to send back the shirts I…

I wanted to send back the shirts I ordered they were not what I wanted. Instead of doing that they offered to send me two other shirt which I agreed to well I NEVER did get the two other shirts. So I emailed them to once again send the 2 back I ordered. They never got back to me!!!

7 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Slomra

Resposta da Slomra

Hi Nickey,

We’re very sorry to hear how frustrating this experience was for you.

We understand that you had wanted to cancel your order because the V-neck style was not what you wanted, and we’re sorry that the situation became a prolonged back-and-forth instead of being handled more simply.

Regardless of the circumstances, we understand that you felt your time was not respected, and we sincerely regret that. Our intention was to find a way to help, but we can see that our continued communication only added to your frustration.

Thank you for sharing your honest feedback. We take it seriously, and we’ll be reviewing how we handle cancellation requests so that similar situations can be handled more clearly and efficiently in the future.

We’re sorry again for the time and frustration this experience caused.

SloMra Customer Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love my new tshirts

Love my new tshirts. They are very flattering and easy to dress up or dress down. I only got three but now wish I had one on every colour ♥️

22 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Pleasantly surprised

I purchased feeling a bit skeptical but was pleasantly surprised. I got the right support without feeling suffocated. When I receivedit I thought to myself this is not going to fit but I was so surprised how easy I got into it. I’m very satisfied. I’m 240lbs I got a 4x

14 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Bra and Customer Service

I received my bras yesterday. The fit was perfect but I received the wrong color. Customer service responded and said they will send the correct color free of charge. Truly appreciate their fast response and willingness to make it right.

11 de maio de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais