Soccermysterybox Avaliações 

29
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

2,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

All seemed a bit dodgy. Order number changed after 2 weeks. No available tracking saying item unknown. Email reply I received was far from professional or reassuring BUT the mystery box came and wa... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wir haben im November 2025 eine Mysterybox Neymar ("Limited NEYMAR JR T-shirt Vintage Gift Bundle", Größe 28 (150-160cm)) als Weichnachtsgeschenk für unseren Sohn bestellt. Die Li... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered kids large uniforms for my grandson and after 6 weeks approximately I finally got them and they were adult largest! I was do upset after waiting 6 weeks and getting wrong size that I threw... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I bought this for my daughter’s sixteenth birthday and she was so excited. Good quality fabric on the jersey and all items were perfect. Thanks for providing an amazing product!!

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de futebol

Escrito pela empresa

Grab your mystery football shirts today. We have adult & kids secret football shirts ready to ship worldwide. All sizes of surprise football kits available. Receive a shirt from any club in the world in the most exciting way to build your football shirt collection. All authentic shirts from around the world!


Informações de contato

2,9

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

29 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,9

Todas as avaliações

(29)

2 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

erbärmliche Qualität - abysmal quality

Wir haben im November 2025 eine Mysterybox Neymar ("Limited NEYMAR JR T-shirt Vintage Gift Bundle", Größe 28 (150-160cm)) als Weichnachtsgeschenk für unseren Sohn bestellt. Die Lieferung erfolgte im für China-Lieferungen üblichen Zeitraum.
Das gelieferte Neymar-Trikot hat eine erbärmliche Qualität. Als Weihnachtsgeschenk wurde es im Anschluss nur beim Hallenfußball, also nicht im Freien, getragen. Bereits nach ca. 5 Wäschen lösten sich alle aufgedruckten Nummern und Beschriftungen auf Trikot und Hose. Kurze Zeit später hatte sich die gesamte Bedruckung abgelöst.
Das in der Mysterybox enthaltene Fan-T-Shirt von Neymar wurde nicht in der bestellten Größe geliefert. Bei Bestellung mit Auswahl einer Kindergröße wurde eine Größe für Erwachsene geliefert.
Unser Sohn ist sehr enttäuscht und wir ebenfalls. 79$ (71,63€) sind für die gelieferte Qualität mehr als unangemessen.
Drei E-Mails mit Bitte um Vorschläge zur Lösung des Problems wurden ignoriert und nie beantwortet.
Nie wieder!!!

We ordered a Neymar mystery box ("Limited NEYMAR JR T-shirt Vintage Gift Bundle", size 28 (150-160cm)) in November 2025 as a Christmas gift for our son. Delivery took the usual amount of time for shipments from China.
The Neymar jersey we received is of abysmal quality. Since it was a Christmas gift, it was worn only for indoor soccer—never outdoors. After just five washes or so, all the printed numbers and lettering on both the jersey and the shorts began to peel off. Shortly thereafter, the entire print had come off.
The Neymar fan T-shirt included in the mystery box was not the size we ordered; although we selected a child's size, we received an adult size instead.
Our son is very disappointed, and so are we. The price of $79 (€71.63) is completely unreasonable given the quality of the items received.
Three emails asking for a solution to the problem were ignored and never answered.
Never again!!!

****************************
Ergänzung
Nach meiner Bewertung hat mich der Verkäufer sehr schnell kontaktiert und eine Ersatzlieferung für das Trikot angeboten. Ich nehme das Angebot gern an und habe die gewünschten Informationen per E-Mail gesendet. Leider ist es bei Trustpilot nicht möglich, sensible Daten (wie E-Mail, Bestellnummern etc.) privat an den Verkäufer zu übermitteln. Da meine bisherigen Mails bisher scheinbar nicht angekommen sind, bin ich gespannt, ob es dieses Mal klappt. Die Mailadresse, die der Verkäufer in seiner Antwort genannt hat, habe ich jedes Mal verwendet.
Also bitte Soccermysterybox - prüft euren Posteingang!

Update
After I posted my review, the seller contacted me very quickly and offered a replacement jersey. I am happy to accept the offer and have sent the requested information via email. Unfortunately, Trustpilot does not allow sensitive data (such as email addresses, order numbers, etc.) to be sent privately to the seller. Since my previous emails apparently haven't arrived, I am curious to see if it works this time. I have used the email address the seller provided in their reply every time.
So please, Soccermysterybox—check your inbox!

1 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Soccermysterybox

Resposta da Soccermysterybox

Hallo ,

vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie mit der Qualität der Neymar-Trikot-Set und der T-Shirt-Größe unzufrieden sind.

Wir haben Ihre vorherigen E-Mails in unserem System leider nicht erhalten, was uns aufrichtig leidtut. Bitte beachten Sie, dass unsere offiziellen Kontaktdaten wie folgt lauten:

Offizielle E-Mail-Adresse: service@soccermysterybox.com

WhatsApp Support: +1 5012096528

Wir möchten diesen Fehler umgehend wiedergutmachen. Bitte antworten Sie auf diese Nachricht und teilen Sie uns die E-Mail-Adresse mit, die Sie bei der Bestellung verwendet haben (sowie Ihre Bestellnummer, falls vorhanden).

Sobald wir Ihre Daten haben, werden wir Ihnen sofort ein neues Neymar-Trikot kostenlos nachliefern. Sie müssen das alte Trikot nicht an uns zurücksenden.

Wir entschuldigen uns nochmals aufrichtig für die Enttäuschung Ihres Sohnes und die Verzögerung.

Mit freundlichen Grüßen

Kundenservice-Team

Soccer Mystery Box

📧 service@soccermysterybox.com

📱 WhatsApp: +1 5012096528

Hi ,

Thank you for reaching out. We are deeply sorry to hear about your disappointment with the quality of the Neymar jersey set and the incorrect size of the T-shirt.

Unfortunately, we did not receive your previous emails in our system, and we sincerely apologize for any breakdown in communication. Please make sure to contact us through our official support channels:

Official Customer Service Email: service@soccermysterybox.com

Official WhatsApp Support: +1 5012096528

We want to make things right for you and your son straight away. Could you please reply to this message with the email address you used when placing the order (and your order number, if available)?

As soon as we locate your details, we will immediately process a free replacement Neymar jersey for you. There is no need to return the original item.

Again, we apologize for the hassle and frustration this has caused.

Best regards,

Customer Support Team

Soccer Mystery Box

📧 service@soccermysterybox.com

📱 WhatsApp: +1 5012096528

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Crap in a box your kid thinks is worth…

Crap in a box your kid thinks is worth something!!!!!

29 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Soccermysterybox

Resposta da Soccermysterybox

Hi there,

We are truly sorry to hear that your experience with our mystery box fell short of expectations. We aim to bring joy to every young football fan, so hearing that you and your kid were disappointed breaks our heart.

We would love to make this right for you immediately! Please reach out to our dedicated support team with your order details:

📧 Email: service@soccermysterybox.com

📱 WhatsApp: +1 5012096528

Please mention your order number when contacting us, and we will gladly arrange a full resolution for you straight away.

Best regards,

Customer Support Team

Soccer Mystery Box

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Soccermysterybox was disappointing

Soccermysterybox was disappointing, the items felt cheap and definitely not worth the price paid

17 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Soccermysterybox

Resposta da Soccermysterybox

Hi there,

We are truly sorry to hear that your mystery box experience did not meet your expectations and that you were disappointed with the quality. We take pride in delivering kits that football fans love, and it breaks our heart to fall short of that goal.

We want to resolve this for you right away! Please contact our support team directly so we can inspect your order details and offer you a full resolution (such as a replacement or refund):

📧 Email Support: service@soccermysterybox.com

📱 WhatsApp Support: +1 5012096528

Please provide your order number when reaching out, and we will handle your case immediately.

Best regards,

Customer Support Team

Soccer Mystery Box

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Ordered a mystery box for my son on the…

Ordered a mystery box for my son on the 10th November. To date, nothing has arrived. Son was very disappointed on Christmas day and cried. Contacted the company in the couple of weeks before Christmas, as I was unable to track the parcel. They said it was stuck at customs. I have however received a refund for the item, even though I hadn't actually asked for one. I was just enquiring at the time, where the parcel had got to. This makes me wonder if the item was ever sent in the first place.
Thanks for the reply, but nearly 3 months on, the item has still not arrived. I can't quite believe that it's still stuck at customs. Royal mail website says there is no tracking available with the order number.
Whilst I appreciated the return of the funds, which is why I gave 3 stars not 1, it still didn't make up for the heartache on Christmas day. No other item was going to replace this item that my son so desperately wanted. Very upsetting.

10 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Soccermysterybox

Resposta da Soccermysterybox

Dear Pump,

We sincerely apologize for the delay and understand how disappointing it was for your son on Christmas Day. Your order was indeed sent out, but unfortunately, it got delayed at customs, which we had no control over.

We issued a refund as a gesture of goodwill, even though you didn’t request one, to make up for the inconvenience caused. We're sorry for the frustration this has caused and truly appreciate your understanding.

If you need any further assistance, please don’t hesitate to contact us.

Best regards,
David
Customer Support Team
SoccerMysteryBox.com

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My worries were unfounded

All seemed a bit dodgy. Order number changed after 2 weeks. No available tracking saying item unknown. Email reply I received was far from professional or reassuring BUT the mystery box came and was great!

21 de novembro de 2024
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM

SCAM. Recieved the box today. Does not look anything like the images. CR7 not on the box just a madrid sign.

Opened to find a hat, a random real madrid bag, bottle and just tat. No shirt or kit. Basically an really expensive temu box sent direct from china with a worth of no more than £10-15 and thats being generous.

Only purchased becuase my 8 year old was desperate for one for christmas, sent me the link and everything. (must of been from a youtube video or something so he knows what should be in them.

18 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I placed an order on December 2 2024 as…

I placed an order on December 2 2024 as a Christmas present. I have not received an email confirmation nor the product yet. I can’t find order number anywhere. Is this site a scam? 8 year old was looking forward to this gift. Thanks soccer mystery box. No order id was ever sent to me.

30 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Soccermysterybox

Resposta da Soccermysterybox

Dear Nick
Pls tell me your order ID, we will check it now.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Placed an order 16/11/24

Placed an order 16/11/24. Still have not received my order and am having no communication back from the company at all now. I have asked for either proof of delivery or a full refund as I have not received the product I have paid for. They were responding at the beginning but ignoring me now!

7 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Soccermysterybox

Resposta da Soccermysterybox

Dear Ashlee
We have searched your tracking information, it shows:
2024-12-11 08:29:05 Princess Royal Parcel Hub
Item Received Princess Royal Parcel Hub

You will receive it soon.

Tracking information is currently unavailable on the Royal Mail website. We can use the internal tracking website to check. So far we have not received any mail from yourside. We will send you an email.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Placed an order but did not receive a…

Placed an order but did not receive a confirmation email and I’m not able to get ahold of anyone!!!!! No tracking number!!!!!

2 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Soccermysterybox

Resposta da Soccermysterybox

Hey
this is our support email:soccermysterybox@gmail.com, just send us your order number, we will check it now.
Because we don't know your name, so we can't find if you are our customer.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Nice box with many articles of…

Nice box with many articles of reasonable quality

23 de outubro de 2024
logotipo da Soccermysterybox

Resposta da Soccermysterybox

Thank you for your feedback! We're glad you liked the box and the items inside. We hope you enjoy everything!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My son loved his surprise collection…

My son loved his surprise collection for his birthday

23 de outubro de 2024
logotipo da Soccermysterybox

Resposta da Soccermysterybox

Dear May S,
Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review. We are delighted to hear that your son loved his surprise collection for his birthday!
Your positive feedback truly means a lot to us and motivates us to continue providing the best products and services. If you ever need anything in the future, please don’t hesitate to reach out.
Thank you again for your support, and we look forward to serving you again soon.
Best regards,
Soccermysterybox Sopport Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered kids large uniforms for my…

I ordered kids large uniforms for my grandson and after 6 weeks approximately I finally got them and they were adult largest! I was do upset after waiting 6 weeks and getting wrong size that I threw them inbtrash and ordered from another company and received them in 5 days and exactly what I had ordered.
I will never order from your company again.

22 de outubro de 2024
logotipo da Soccermysterybox

Resposta da Soccermysterybox

Subject: Response to Your Feedback on Order #82808
Dear Hamid Habibi,
Thank you for your support and feedback regarding your recent purchase. We have carefully reviewed the details of your order.
According to our records, you placed an order on October 21st for the CR7 Gift Bundle, not a kids' large uniform. Your order was delivered on October 24th with tracking number 9405510922020323740019. It appears there might be a mix-up with another company's order, as our records show the correct product was delivered in a timely manner.
We are committed to providing excellent service and products to our customers. Thank you for giving us the opportunity to clarify this situation. If there are any further issues or concerns, please do not hesitate to contact us.
Best regards,
Soccermysterybox Sopport Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good

Good

It was nice to open and had some good stuff

7 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Soccermysterybox

Resposta da Soccermysterybox

Dear Teddy
We are very glad that you like our surprise box and wish you all the best.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Γρήγορη αποστολή

Γρήγορη αποστολή, όπως το περίμενα

19 de setembro de 2024
logotipo da Soccermysterybox

Resposta da Soccermysterybox

Dear EFFIE
Thank you very much for your compliment. Our primary goal is to ensure that customers receive their purchased products promptly, as we take great joy in knowing you are happy with your purchases.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais