Sunly Avaliações 

21
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

1,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

the difference between advertising and reality differed a lot. You were offering a solution for 6USD whithout any explanation of how to use it and inmediatly you tried to charge 59 USD what a trick..... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was incorrectly charged 2 amounts after subscribing to an IG promotion. Was not happy about seeing the charges. However, once I contacted support, I received a reply with in minutes that the credit... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

What was listed as AI for one year, at a price of $9.99, ended up being for 7 days and a reoccurring charge. Bait and switch. AVOID LIKE COVID! Sunly responded today, 9/17, stating they would work... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is a total scam. they advertise Claude AI design as if it was an app (it doesn't actually exist. I authorized a charge of $9.99 for a 1 year subscription and was charge twice. Once for... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Empresa de Software
  2. Fornecedor de software

Escrito pela empresa

Sunly AI is an all-in-one AI platform that brings together AI chat, content creation, image generation and analysis, file processing, voice-to-text, webpage analysis, and research tools in one simple interface. It helps users get answers, create content, generate and understand images, summarize documents, extract key insights from files and webpages, convert speech into text, and research complex topics without switching between multiple separate AI services.


Informações de contato

1,9

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

21 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 78% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,9

Todas as avaliações

(21)

21 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was incorrectly charged 2 amounts…

I was incorrectly charged 2 amounts after subscribing to an IG promotion. Was not happy about seeing the charges. However, once I contacted support, I received a reply with in minutes that the credits were being processed.

22 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid this company like your financial…

Avoid this company like your financial life depends on it. I did fall for the $9 for whole year of all the Ai functionality, which it doesn't. They lie and cheat and steal. Thank God I used a cashapp account to pay but guess what? Even when I replace the card they still run it repeatedly multiple times a day they try and try. Then it's under AI.deepchat.com so I have to figure out on my own that it is sunly. Ugh, the next month they tried to charge me $99 repeatedly every single week. I'm going to have to close the whole account. They have sent an email stating that they canceled my subscription but still run my card ten minutes later. Run away don't fall for it, it's a lie!! Wish liars would have to post their negative comments on their website before people pay, I didn't find all these horrid reviews until I went through the same ordeal.

25 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hi Kristina, we sincerely apologize for the frustration regarding your subscription. This is absolutely not the experience we want for our users. We need to investigate your account's billing history and cancellation logs immediately to see why the charges persisted. Please contact us directly at support@sunly.ai with your account email or transaction ID, and our team will prioritize resolving this for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company is a total scam

This company is a total scam. they advertise Claude AI design as if it was an app (it doesn't actually exist. I authorized a charge of $9.99 for a 1 year subscription and was charge twice. Once for $14.99 with a second charge of $54 for who knows what. I had to cancel my credit card for fear of additional charges. Do not let this bogus company have your credit card info

16 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hi Colin, thank you for sharing your feedback. We would like to review your specific checkout session and assist you with this transaction. Please reach out to us at support@sunly.ai so we can locate your account in our billing system and help resolve this right away.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

What was listed as AI for one year

What was listed as AI for one year, at a price of $9.99, ended up being for 7 days and a reoccurring charge. Bait and switch. AVOID LIKE COVID!

Sunly responded today, 9/17, stating they would work with me and to contact customer service. I did all that on the day of the purchase, wich they refunded the 9.99 but then billed me $140+. I immediately contacted them and they went silent. SO I did contact support and they just went dark (ghosted me). SO yes, I did contact you on two separate dates, once when I first identified the scam and then again one week later when you billed me again, with no resolved answer.

6 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hello Richard, thank you for sharing your experience. I sincerely apologize for the confusion.Please contact us at support@sunly.ai so we can review your billing history, cancel any active plans, and find a fair resolution for you. Also, if you are open to staying with us, please attach a screenshot of this response for our agents to quickly get the context. We would gladly offer you a yearly subscription with a 20% discount. Thank you for giving us a chance to improve your experience.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cancellation Nightmare, Misleading Branding and Ongoing Charges - SUNLY.AI

Avoid Sunly AI Chat Assistant, ai.mydeepchat.com and V*ai.mydeepchat.com. at all costs.

I am reviewing a lot of tools in this space. These are a dog's breakfast of products with terms of service (not to be found at the time - see attached Funnel Fox), some serious support challenges and a system that a pro would struggle with.

I cancelled three product subscriptions which included a learning library well before the latest payment was taken, yet the company continued charging my card and then made me fight through an unnecessarily complicated support process to stop future payments.

My experience raises serious concerns about how this business operates:

Multiple business, product and support names appear to be used across the service, making it difficult to determine exactly who is providing the product and processing payments.

Marketing and branding are confusing and potentially misleading.

Cancellation within the product appears ineffective or fails entirely.

No clear cancellation confirmation or correspondence was provided when cancellation was requested.

Support quality was poor, with repetitive responses and little evidence that previous correspondence was being reviewed.

Despite advising that the subscriptions had been cancelled, additional payments continued to be processed. The support correspondence itself acknowledges three subscriptions existed.

The cancellation process is deliberately convoluted and far harder than the sign-up process.

Responses appear highly automated, with no obvious escalation path to a competent human decision maker.

The overall support and service management process falls well below accepted industry standards.

What should have been a simple cancellation and refund became an exhausting chain of emails involving multiple agents, repeated explanations, and repeated requests for information already provided.

As an Australian consumer, I expect businesses operating in Australia or dealing with Australian consumers to comply with the Australian Consumer Law (ACL), including obligations relating to fair business practices, misleading or deceptive conduct, and consumer guarantees. Whether a refund is legally required depends on the specific circumstances, but businesses cannot simply rely on confusing cancellation processes or subscription traps to avoid their obligations.

I have requested refunds for all payments associated with these subscriptions and expect the matter to be resolved promptly.

My advice to potential customers: Read the terms carefully, document every cancellation request, keep screenshots of everything, and check your card statements closely.

There are plenty of AI products available today. Based on my experience, I would not trust this company with my payment details again.

Yes, they finally refunded me. That's worth a star.

30 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hi, thank you for updating your review to reflect the completed refund.  As a reviewer evaluating software in this space, your feedback provides a very clear mirror of where our user experience fell short.

We are actively using your points to drive immediate internal changes:
1. Streamlining our billing descriptors so users immediately recognize Sunly AI on their statements.
2. Upgrading our helpdesk workflows to ensure user history and previous messages are preserved across agent handoffs, eliminating repetitive requests.
3. Refining our subscription dashboard so cancellations are instant, seamless, and generate immediate email confirmation.

While we regret that your initial experience was so exhausting, we appreciate you taking the time to write such detailed feedback. If you'd ever be open to testing the improvements we're making, please reach out to us directly—we’d welcome the chance to earn back your trust.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Total scam

Total scam , please be aware , edited photos are very bad , nothing like ChatGPT , cheap ad , they refuse to refund after charging $19.99 for some PDF files ,

27 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hello, I sincerely apologize that our service fell short of what you were expecting. We take feedback about our product quality very seriously.

We want to make this right for you. Please contact our support team directly at support@sunly.ai, and we will gladly review your case and issue a refund for the $19.99 charge. Additionally, if you'd be open to trying our service again, please include a screenshot of this response for our agents.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Like all the others I was attracted by…

Like all the others I was attracted by the low fee subscription and then debited more without consent as I clicked the other services which seemed to be included. Total scam

21 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hello, I am very sorry for the confusion regarding the additional fees. We always aim to make our checkout screens and optional add-ons as clear as possible, but I regret that the presentation wasn't straightforward enough in your experience.

We want to get this sorted out for you. Please email us at support@sunly.ai so we can investigate your account and adjust your subscription properly.

Additionally, if you want to continue using just our main service, please attach a screenshot of this message for our support team.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dark ways to get you in, and then charge you for nonthing

Along with mymanychat, and company zenithforge, specialize and fool people into trial, and the charge fully...they use who knows which ways to get you in, in my case I have neved ever used their tools. They are charged me twice under same email, with 2 banks, I requested they end subscription and refund the money.

13 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hi Nelson, I am genuinely sorry for the frustration. It is highly unusual for an account to be charged across two different banks. Please reach out to us at support@sunly.ai with the subject 'Trustpilot - Account review' so we can look into your accounts and find a fair resolution.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam artists x 100!

Scam artists x 100!

10 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hi Grega, I am very sorry to see this rating. We want all of our users to have a positive experience. Please reach out to us at support@sunly.ai with your account details so we can investigate what happened and work on a fair resolution for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Users are lured in by a "$1 trial," but…

Users are lured in by a "$1 trial," but once they sign up, hidden recurring charges of approximately $50 are processed immediately or right after the trial ends.Furthermore, they purposefully do not host an app on the official Apple App Store or Google Play Store. They process payment directly through their own web forms (often masked via Apple Pay or web checkouts), meaning you cannot find an app to use, and you cannot cancel it through your phone's standard app subscription settings.
Honestly I am so disgusted by this type of deceptive behaviour I am now having to call Mastercard to dispute it.
Don’t use it, it is a ruse.

9 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hi Dawna, we aim to make our trial terms clear during the web checkout process, but I apologize if the transition to the regular subscription caught you off guard. Because our tools are web-based, subscriptions are managed directly through our platform rather than app stores. I would like to review your account history. Please email us at support@sunly.ai with the subject 'Trustpilot - Account review' so we can investigate your billing and find a fair resolution.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

It is a scum operation

It is a scum operation . They are presenting a claude package supposedly and they are mentioning it is cost 1 usd to subscribe for a week unless you cancel within 7 days you will not charged anymore. After you pay 1usd with apple pay youre receiving reoccuring charges of approx 50usd . They are having hiddenly written probably that your paying more but is hidden. Then when you contact customer service they are saying you’ll get refund within 5 days but refund never come. Then you contact again and they are lying that their email while was clear was saying that they are inspecting for refund ajd your refund application failed. Basically they are Dragging you until you get tired ajd loose your hard earned money to a scum operation Sunly ai. Please share to everyone .

22 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hi Aristotle, I deeply apologize for the mixed messages you received from our support team.  I want to personally step in and review the previous decisions made on your ticket. Please email us at support@sunly.ai with the subject 'Trustpilot - Escalation' so we can locate your exact case and find a final, fair resolution.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

MISLED ME FROM THE 1ST INSTANCE .

MISLED ME FROM THE 1ST INSTANCE .
Why offer $1 dollar access and then when you do lead you by the nose to select a button with no indication that whatever you select will incur ADDITIONAL hidden charges.
What is worse - you have to jump through major hoops and it is simply unacceptable that you have to struggle to communicate and retrieve your hard earned $ and in South Africa - it is felt worse - due to the 1:17 exchange rate.
RETURN MY FUNDS

30 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hi Shaun, I am very sorry for the confusion during your sign-up process.  Please email us directly at support@sunly.ai so we can review your billing history, cancel any unwanted add-ons, and find a fair resolution.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Charged full fee even after cancellation during trial period

Like others, got charged 49.99 even after cancellation within trial period -in effect same day ! Buyer beware. Cannot be trusted.stay away !

19 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hi Laura, I am genuinely sorry for the frustration.  If you canceled on the same day, this charge absolutely should not have happened. I take this seriously and would like to personally review your account's cancellation timestamps. Please reach out to us at support@sunly.ai  with the subject 'Trustpilot - Account review' so we can investigate this and sort out a fair resolution for you.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Yes this is a scam ,they debited 49$…

Yes this is a scam ,they debited 49$ from my card without my permission even after I stop my subscription. You will not be able to remove your card details from their site.STAY AWAY.

19 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hi Nabil, I am very sorry for the trouble you've experienced. If you stopped your subscription, you certainly shouldn't have seen any further charges, and I apologize for the difficulty you had with managing your payment details. Please contact us at support@sunly.ai.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scammed on Zenith Forge’s one-week trial

I signed up for Zenith Forge’s one-week trial for US$7 and cancelled the very next day because I didn’t want to continue the subscription.

After cancelling, I received an email offering me a discounted rate to stay subscribed. I replied to that email and clearly stated that I still wanted to cancel and did not wish to continue.

Despite that, a week later my credit card was charged an additional US$49. When I contacted customer support, they refused to refund the charge, claiming it was permitted under their terms and conditions, even though I had already cancelled and confirmed that I did not want to continue.

After researching other customers’ experiences, I found numerous reviews from people describing very similar situations. Many say they cancelled but were still charged and then refused refunds. Reading those reviews made me feel that my experience was not an isolated incident.

As a result, I have disputed the transaction with my credit card provider and requested a chargeback because I do not believe I should have been charged after cancelling.

Based on my experience, I cannot recommend Zenith Forge. I would strongly encourage anyone considering signing up to read the subscription terms very carefully, keep copies of all cancellation requests and emails, and monitor their bank statements closely.

3 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hi Donal, I apologize for the incredibly frustrating experience. If you explicitly stated your desire to cancel in response to our email, our support team should have honored that intention rather than pointing to the terms and conditions after the fact. I want to personally review your communication history and the previous decision made by our team. Please reach out to us at support@sunly.ai

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

il s'est passé exactement le même…

il s'est passé exactement le même scénario que pour David Gol, 1er avis sur votre site.
Sunly ai n'est pas honnête et perçoit des abonnements sans avertissement !!

7 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Bonjour Philippe, je suis sincèrement désolé d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Ce n'est jamais notre intention de facturer des abonnements sans que cela soit clair pour nos utilisateurs. Nous prenons vos retours très au sérieux. Veuillez nous contacter directement à support@sunly.ai

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I clicked an Instagram advertisement…

I clicked an Instagram advertisement for what appeared to be a $6.99 offer and intended to purchase only that. I only recall authorizing that purchase. Afterward, I discovered additional charges of $19.99 and $24.99 that I did not knowingly intend to purchase. I contacted customer support immediately to explain the situation and request a refund, but they refused. They told me the extra products had been selected during checkout and that all charges were final. My subscriptions have since been canceled, but I was not refunded. Based on my experience, I recommend reading the checkout page very carefully before purchasing and reviewing every item before confirming payment.

9 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sunly

Resposta da Sunly

Hi, I completely understand your frustration regarding the unexpected charges. . Our support team should have been more understanding of this honest mistake. I’d like to personally review your case and overturn the previous decision. Please email us at support@sunly.ai with the subject 'Trustpilot - Escalation' so we can investigate your billing and adjust your account properly.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais