Sweepstars Avaliações 

59
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

games are fun, crash and chicken run are my go-tos. kinda sucks they changed the xp system so u cant use gold coins to level up anymore, pretty greedy move. payouts are alright though.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible anyone rating this more than a 1 has to be a fake account, if you win anything good luck redeeming, their clause says only 40 promotional play winnings can be redeemed, followed that rule, st... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I must say that sweepstars has a fantastic library of games!! Unlike most casinos, they actually carry my favorite game provider (Platipus💚) so that is a HUGE plus in my book! :) My very 1st... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Definately giving 5 stars and a positive review. I was skeptical at first but customer service was beyond helpful and exceptional! Fast replies and walked me through getting my debits verified. And th... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Casino e loja de apostas online

Escrito pela empresa

U.S. premier social casino platform. Free-to-play entertainment, real rewards, no purchase required. Just play and have fun. 18+.


Informações de contato

Infirmação importante

3,3

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

59 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 40% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,3

Todas as avaliações

(59)

58 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great platform!

Great platform!! Redemption was quick and easy. Took maybe 2-3 days to get to my account. Customer service was awesome! Nice game selection. I highly recommend. 👍👍

14 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

10/10 would ABSOLUTELY recommend Sweepstars! 🤑

I must say that sweepstars has a fantastic library of games!!
Unlike most casinos, they actually carry my favorite game provider (Platipus💚) so that is a HUGE plus in my book! :)
My very 1st day on the platform, I was able to cash-out because it was paying me out like crazy!!! I loved it! Lol :p
Oh!! & the best part???!!!
I RECEIVED MY REDEMPTION IN UNDER 24HOURS!!!!!!!! $$$$
10/10 would ABSOLUTELY recommend! :) 💯
Thank you Sweepstars!!!(:

16 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Decent selection of slots and crash…

Decent selection of slots and crash games. Interface looks good and doesn't lag on mobile. Only giving 4 stars because the verification process took forever because my name didn't match my Apple Pay perfectly (used a nickname). Support sorted it out but just be careful when you sign up.

6 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Please don’t use this website

Please don’t use this website. They really screwed me over and almost had to get my lawyer involved. I had won about 5,776 dollars on here but they didn’t let me cash out because I won it using the 20 dollars referral I used to get my friend to sign up. It was heart breaking they didn’t end up paying out and have that hidden rule. No other sweepstakes casino does that. This one does because they are a very small casino still. This is from a real genuine customer I had a very poor experience and this website will go through tooth and nail to not give you your earned money. Please go to another website.

12 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Read the fine print on bonuses

They literally deducted part of my prize because it was tied to the daily login bonus. Like ok, I get it, but it’s annoying. Also sucks that you can’t level up with GC anymore. Still gave 3 stars because the UI is clean and you do actually get your rewards, but definitely not my favorite sweeps site.

23 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAMSTARS

Website doesn't let you cash out big wins. I won $1800 and when trying to withdrawal the support manager told me it was "promotional funds" and I would only to be able to redeem $140. Using the $140 I was told I could redeem I collected an amount greater than $5.7k when trying to withdrawl that amount my account became locked and the support manager told me that too was promotional funds and in order to cash out the $140 mentioned before I had to agree to drop the rest of the funds

18 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

games are fine but the redemption is a…

games are fine but the redemption is a bit of a hassle. wouldn't let me just use the card I purchased with, had to email them my bank statement. they sent the prize eventually but took like 3 days.

13 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Play through was great and redemption easy

Play through was great. I didn’t save a card properly for redemption when I made a purchase, but James in support, helped solve my problem. Very kind and prompt customer service. I would easily recommend this platform to anyone.

17 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sweepstars is a Scam - A Masterclass in Gaslighting Customers.

Do not give this company your money, time, or personal information. My experience proves their business model relies on baiting customers with offers, then using a support team trained to deny, delay, and deceive until you give up.

Here is the entire saga, in their own words:

Phase 1: The Bait.

After signing up, I was shown a Welcome Offer: 30k GC & 30SC for only $9.99. I saved a screenshot.

Phase 2: The Incompetent Runaround.

When the offer vanished and I contacted support, they immediately revealed they have no control or visibility over their own system. Agent Robert stated:

"Without this information, unfortunately, we won’t be able to investigate your request in detail or determine whether there was an issue that would require us to restore the offer."
After I provided the screenshot, Agent James moved the goalposts:

"could you please send a screenshot of the actual email containing the offer? It should clearly show the date and time the email was received, as well as the recipient email address... Unfortunately, without this specific screenshot, we won’t be able to proceed with any additional investigation from our side."

Phase 3: The Contradictory Backpedaling.

Once I furnished the required screenshot, the story changed. They first tried to blame it on a timer, then dropped this gem about how their system works:

"Please keep in mind that offers are automatically generated by the system and can vary depending on different dynamic factors. This means that available promotions may differ between players, and not every offer will be available for every account."

Let's be clear: They admit their system autonomously generates offers for players, states that no central log exists. This is their excuse for why an offer can disappear. But it's also the perfect setup for the next phase: denying reality.

Phase 4: The Blatant Gaslighting.

After "review" by their "specialist," the final answer arrived. They looked at the screenshot of the offer their system generated and declared:

"After reviewing the information, specialist confirmed that the specific type of offer you were asking about does not exist and is not available on our platform."
"After checking your request and the screenshot you provided, they confirmed that this specific offer does not exist in our system and is not an available promotion."
Read that again. They are looking at proof of the offer and stating it does not exist. This isn't a mistake; it's a policy. If they have no logs (as they mentioned), they can just deny anything.

Phase 5: The Patronizing Brush-Off.

Rightfully annoyed, I called out the lie. The final response wasn't an apology or a resolution—it was a command to be quiet, wrapped in fake concern:

"I kindly ask that we continue our conversation in a respectful and calm manner... I wish you a wonderful day and hope you take care of yourself."

The Conclusion & Warning:

Sweepstars' support protocol is clear:

Ask for impossible or redundant proof.
Blame a mysterious, unlogged "system."
Deny the existence of documented facts.
Dismiss you with polite, automated phrases when you protest.

If they will brazenly deny a promotional screenshot, what do you think happens when you have a legitimate dispute over a real cash withdrawal? You will be told your winnings "do not exist in our system."

Save yourself the time & headache. Avoid Sweepstars completely. Their platform is built on sand, and their word is worthless.

(I have the complete email thread, including all the quoted responses above, available for anyone who doubts this timeline.)

This place is a lost cause, here it is a month later and they’re still sending me marketing emails. Good luck getting through to any humans. Bunch of greedy scum and their dumb Ai running the whole show. 🙄🙄

10 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The authorities will be contacted for…

The authorities will be contacted for an undetermined unnecessary closing of my account when they have my banking information, drivers license, and social security number. This is a federal crime and criminal charges will be filed by laws in the US constitution

1 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Stay away from this site

Stay away from this site. I have literally used about 300 sweepstake casinos and can tell you without a doubt they are the worst. I was quickly verified won and went to redeem the only options are gift card or debit card only problem was there was nowhere to enter my debit card info. It says you can save debit card when you use one to purchase which I did. Go to make another purchase sure enough there is my save debit card. So basically I could only withdraw to a gift card. Customer service was no help. Once again there are hundreds of better sweepstake sites than this one. STAY AWAY!!
Update: in regards to their response below they asked for a selfie holding the card and bank account statement with the full number of the card on it. I have provided my account statement before not a problem even have it saved in files on my phone for this reason like I said I am experienced with sweep sites but my statement doesn’t have the card number on it only my checking account number linked to the debit card so that wasn’t an option. Also the rep said “ I will pass the information to the relevant department and my colleagues will do their best to resolve the issue.” not even a guarantee it would get resolved. Do not be fooled by this site they are the worst of 300+ you could use!!
Another Update: sweepstars flagged my review for containing defamatory content good news trustpilot assessed the content flagged by the business and determined that it's not defamatory

25 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sweepstars

Resposta da Sweepstars

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry that your experience with the redeem process left you feeling frustrated.

We reviewed your conversation with our support team and saw that you reached out regarding manually linking your debit card. Our agent provided the instructions needed so we could assist with completing the process, but unfortunately we never received a follow-up response from you.

We’d also like to clarify that making another purchase was never required. Since your card had not been linked for redeem previously, our team was ready to manually add it for you instead. We simply needed a few details from you to complete the process, but unfortunately we never received a response after providing the instructions.

We genuinely wanted to help resolve this for you and regret that we weren't able to do so. Thank you again for sharing your experience, and we're sorry that your time with Sweepstars left you with this impression ⭐

Update: Thank you for taking the time to provide an update. We’re sorry that this situation has continued to be frustrating for you.

We would, however, like to clarify a few important points. At no point did we ask you to provide the full number of your debit card. Our instructions specifically request that only the last four digits remain visible, while all other sensitive card information should be covered for your security.

Additionally, the bank statement you mentioned would have been perfectly acceptable in PDF format. Unfortunately, we never received the requested documents, so we were unable to proceed with manually linking your card.

We'd also like to clarify that when our agent explained they would forward the information to the relevant team, this was not intended to suggest that your request would simply be left unresolved. Once the requested documents are received and successfully verified, our team works to manually link the card and complete the process. We genuinely wanted to assist you, but we were unable to move forward without the required information.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Rigged Games & Scam

This casino site and platform is a scam. The games are rigged and completely unfair! You have to actually pay in order to redeem which is ridiculous. I won $100 but was denied to redeem because I did not make a purchase first. I was unable to claim that money. In playing the $100 out to be rid of it since I could not collect it I actually won $600 more dollars but $0.10 spins took every bit of it with every rigged game that kept shutting down and kicking me off!! I have screenshots where they did not add the winnings to your total balance and double charged a lot of the spins. I recommend that you do not play on this site unless you have money to lose infinitely..there are way better casino sites that are honest and fair gaming, and will actually let you redeem without having to purchase a package. This is by far the worst site I have ever played on as far as fairness and gaming

20 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sweepstars

Resposta da Sweepstars

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry that your experience with Sweepstars left you feeling frustrated and disappointed.

We understand how discouraging it can be to experience losing streaks or technical interruptions during gameplay. However, we would like to clarify that our games operate using certified RNG technology, and RTP values vary by game provider and title, typically ranging between 93% and 98%. Outcomes are determined by chance, and individual sessions may naturally differ.

Regarding redeem eligibility, Sweepstars operates under sweepstakes rules, and certain requirements must be met before a redeem can be completed. These requirements are designed to ensure compliance and maintain a fair environment for all players.

We’re also sorry to hear about the issues you described with game performance and balance calculations. Any reports of this nature are taken seriously, and our team investigates them carefully. We never want technical issues to detract from the enjoyment of the platform.

While we understand this experience did not meet your expectations, we appreciate you taking the time to share your concerns and are sorry that your time with Sweepstars ended on such a disappointing note ⭐

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible XP system

Can't level up with Gold Coins anymore.

19 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sweepstars

Resposta da Sweepstars

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the XP system has been disappointing for you.

Gold Coin gameplay can contribute to progression up to certain milestones, and we understand it can feel frustrating once those available levels have already been completed. We appreciate that progression is an important part of the overall experience, and we understand that players have different preferences when it comes to earning XP.

Your feedback is valuable to us, and we’ll be sure to share it with the appropriate team. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your future experiences with Sweepstars will be more enjoyable ⭐

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Just got on this website last week

Just got on this website last week. Bought $100 and successfully redeemed $170. Looks legit to me. When I went to redeem customer support helped me manually link my card for a reasonably quick payment. 2 or 3 days I think.
Best of luck to everyone.

12 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sweepstars

Resposta da Sweepstars

Thank you so much for the amazing 5-star review! ⭐

We’re thrilled to hear that your experience with Sweepstars has been a positive one from the very beginning. It’s great to know that your redeem was successful and that our support team was able to help manually link your card and guide you through the process smoothly. ✨

Providing a secure, reliable, and player-friendly experience is exactly what we strive for, so feedback like yours means a lot to our team. We’re especially happy that your redeem was completed within just a few days and that everything worked out as expected.

Thank you for giving Sweepstars a try and for sharing your experience with others. We wish you the very best of luck and hope many more exciting wins are waiting for you ahead 🚀🍀

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Customer service is 10/10

Customer service is 10/10
Fast redemption
Great Gamimg

24 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sweepstars

Resposta da Sweepstars

Thank you so much for the amazing 5-star review! ⭐

Hearing that our customer service was a 10/10 truly means a lot to us. We’re also thrilled that your redeem was fast and that you’re enjoying the gaming experience on Sweepstars.

Our team works hard to create a smooth, fun, and reliable platform for every player, so feedback like this genuinely makes our day. ✨

We appreciate your support and hope many more exciting wins and stellar moments are ahead 🚀

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I’m writing this in hopes the platform… Pays me and not try’s to scam me out of my winnings!

I’m writing this in hopes the platform does the right thing. I love the platform it has a great and UI and interface are fantastic but the verification system and their inability to understand Apple Pay while allowing it to be a payment on their platform is truly disappointing. I’m writing this because I won a grand on this platform and they are refusing to pay me out because I used Apple Pay as a payment method! They’re trying to scam me out of my fairly won $12,000!

Update: after them not being able to verify my Apple Pay due to my nickname being “Rick” (my full name is Ricardo) they went ahead and blocked my account not allowing me to redeem. This is absolutely disgusting behavior and I would never suggest this platform to anyone!!!! They’ll take your money no problem but refuse to pay out!!

30 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sweepstars

Resposta da Sweepstars

Thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry for how distressing and disappointing this situation has been — especially after what felt like a significant win. We completely understand how upsetting this must feel from your perspective.

Following a detailed Compliance review, inconsistencies were identified in the payment provider data, and unfortunately the information provided was not sufficient to confirm ownership of the payment method. As a result, a refund was issued back to the original payment method in line with our security and compliance procedures. Please know that decisions like this are never made lightly and are only taken after a thorough and careful review.

We genuinely regret how frustrating and disappointing this outcome has been, and we truly understand the impact it has had on your experience. We know this is not the result you were hoping for, and we’re very sorry for the inconvenience and concern it caused.

While outcomes like this are typically final, if there is ever any possibility for reconsideration based on new or additional verified information, we will make sure it is addressed accordingly and without delay.

We’re truly sorry again that your experience ended on this note and appreciate you sharing your feedback with us ⭐

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

GREAT Attentive cust

GREAT Attentive cust. support team, even my first redemption was under like 12 hours it was insane ill deff keep playing here they check all the boxes

3 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sweepstars

Resposta da Sweepstars

Thank you so much for the amazing 5-star review — we truly appreciate it! ⭐

We’re thrilled to hear that our support team made such a strong impression and that your first redeem was completed so quickly — under 12 hours is exactly the kind of smooth experience we aim to deliver. ✨

It means a lot to know we’re checking all the boxes for you. We’re glad to have you with us and wish you many more great wins and fast redeems ahead 🚀

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Still waiting for my redemption to be…

Still waiting for my redemption to be received. I am hoping it is within the 24 hour time period most reviewers are saying they experienced.

My only negative review is that after depositing multiple times with the Visa/Amex option (which did save my card details) it would not allow me to redeem to the card automatically. I had to reach out to customer service who then told me I had to either take a gift card, make another deposit with the Visa/mastercard option which would then actually save my card for redemption or send a selfie with my card number (last 4 digits) and a PDF bank statement! What a joke that is! It had no problem taking the money but then you have to jump through hoops to redeem.

I am really hoping this redemption lands no later than tomorrow. I will think twice about depositing again eventhough the play experience wasn't bad.

29 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sweepstars

Resposta da Sweepstars

Thank you for your detailed feedback — we truly appreciate you taking the time to share your experience.

We understand how important it is to receive your redeem on time, and we hope it reaches you within the expected timeframe. While many redeems are processed within 24 hours, timing can occasionally vary depending on volume and verification steps.

We’re also sorry for the frustration caused by the card redemption process. While purchases may go through smoothly, redeem methods sometimes require additional verification or manual linking for security and compliance reasons. This can include confirming card ownership or offering alternative options. We understand this may feel inconvenient, and your feedback has been shared with the team as we continue improving the process.

We’re glad to hear that your overall gameplay experience was positive, and we hope your redeem completes smoothly very soon. If everything goes well, we’d love to earn that 5-star update from you ⭐

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Surprisingly addictive

I didn’t expect to like it this much, awesome

20 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Sweepstars

Resposta da Sweepstars

Thank you so much for the awesome 5-star review! ⭐

We love hearing that Sweepstars turned out to be such a great surprise for you ✨

There’s nothing better than exceeding expectations, and we’re thrilled to know you’re enjoying the experience so much. Creating a fun, exciting, and engaging platform is exactly what we aim for.

We truly appreciate your support and hope many more entertaining moments and lucky wins are waiting for you ahead 🚀

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais