Telesinstore Avaliações 

41
•
O TrustScore é 2.5 de um total de 5

2,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I recently recieved my telesin master kit but the only thing missing from the package was the lens adapter plate that would allow me to use the lens. ive wrote an email with no response and would lik... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor customer service and the phone number on the website does not work. On their website, they would respond within 24 hours for a refund. I have emailed them repeatedly and they have not responded... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

scam website DO NOT ORDER Assumed the brand was legit as I saw it listed on Amazon and aliexpress. Placed my order a week ago and have no confirmation of shipment or tracking details. Tried to c... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I did write ✍️ an email about the master grip kit I did buy on line from Telesin ,and 1 filter was missing. And no problem they did take care of it to send me that’s was good experience and the mas... Ver mais

2,5

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

41 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 70% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,5

Todas as avaliações

(41)

32 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

First class customer service.

I had an issue with my Telesin product. I purchased it in 2024. Customer support was really fast to reply to me and help me troubleshoot. I was pleasantly surprised by the attention I received. Everything was resolved for me. First class service.

29 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Reliable Underwater Case

I used the Telesin underwater case during our island tour on May 29, and I was genuinely impressed by how reliable it was throughout the entire experience. We did some free diving, so having dependable protection for my Iphone 17 pro max was very important, and this case gave me complete peace of mind. It stayed securely sealed the whole time, and I never had to worry about water getting in or compromising my gear.

What stood out most was how well it performed underwater while still allowing me to capture amazing shots. The footage turned out clear, sharp, and vibrant, which made the experience even more memorable. Overall, the Telesin underwater case proved to be both durable and trustworthy, and I would highly recommend it to anyone looking for a reliable case for island tours, snorkeling, or free diving adventures.

29 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best customer support

I'm a loyal Telesin user—many of my photography and mobile accessories come from your brand. When it comes to design and quality, I honestly haven't found any other brand that comes close. You're truly a trustworthy and highly recommendable name in the industry.

What I only recently discovered, though, is that your after-sales service is just as outstanding. Your customer support team gave me an experience unlike any I've had before—they quickly and accurately resolved a mistake I made during checkout (ORDER #TELESIN28594), allowing me to get back to enjoying your excellent products without any trouble. For that, I truly want to say thank you.

我是Telesin的忠实用户,摄影和手机周边器材几乎都选你们家的。无论设计或品质,至今没遇过能匹敌的品牌,绝对值得信赖与推荐。
最近更让我惊喜的是,原来你们的售后服务也同样出色。因为自己下单时的失误 (ORDER #TELESIN28594),客服团队不仅反应迅速,还精准帮我解决问题,给了我从未体验过的贴心支援。因为有你们,我才能继续享受这些超值的顶尖器材,由衷感谢!

17 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great gear and responsive service

I have purchased a number of items from this company as I am transitioning from DSLR’s to iPhone for my photography. My latest purchase is a telephoto lens which attaches to my phone which is paired with a Telesin grip which allows me to use my phone much like my Nikon DSLR. All of the gear I have purchased was delivered as promised and the quality of the equipment is outstanding. My latest purchase was their new Master optics 105mm lens which came with a case and connector plate. Unfortunately I mistakenly ordered the wrong plate and when I approached Telesin on resolving the issue they were quick to respond by email. We exchanged a few emails and once they understood my issue they quickly advised they would be sending me the correct connector plate to properly attach the lens to my phone. Even though the error was mine they are replacing the part at no cost. The email exchanges were respectful and timely.

I will continue to purchase from this company for the quality of their gear and for their responsive approach to resolving problems.

16 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT BUY FROM THEM - Thieves

DO NOT BUY FROM THEM. Purchased multiple items, they took almost 2 months to get to me after they lied and said they sent them and were returned overweight. Finally got them missing 2 items and a 3rd was faulty. Contacted them, they told me they just didn't have them. No refund offered and told they wouldn't send them. Telesin stole my money.

The "Reply" from Telesin below is fraudulent as well. Reached out to them and have been again ignored. This company are dishonest, manipulative and thieving. DO NOT BUY FROM THEM

10 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Telesinstore

Resposta da Telesinstore

Hello! I'm the customer service representative of [Telesin]. Regarding the shopping experience you shared on Trustpilot, I immediately conducted a detailed internal investigation and have personally taken charge of handling your issue.
First of all, please allow me, on behalf of the team, to express our most sincere apologies to you. The problems you mentioned in your review, such as delayed shipment, missing items, and product malfunctions, regardless of the cause, fall far short of our promised service standards. Especially when our customer service team failed to provide you with an effective solution in a timely manner, it was our negligence. I fully understand the disappointment and anger you have experienced. Please provide your order number and email address, and we will immediately offer you a satisfactory solution.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Warning – Bad experience with Telesin / telesinstore.com

I placed an order on telesinstore.com about 15 days ago.
Only 10 minutes after placing the order, I realized I had made a mistake and immediately requested a cancellation.
Despite 5 follow-up emails, I never received any response from their customer support.
Even worse, I later received an automatic email with a UPS tracking number, but this tracking number does not exist. I contacted UPS directly and they confirmed that the number is invalid and not in their system.
No real customer support, no answer, and a fake tracking number — this is extremely concerning.
Based on my experience, this website is not trustworthy and should be avoided.

UPDATE - 20.07.2026
I wish to revise my review following the receipt of the ordered equipment and the response from Telesin.

I understand that customer service can experience periods of high demand. However, I attempted to contact them repeatedly over nearly three weeks without receiving any response. The only contact I received came after I published my review on Trustpilot, almost four months later.

Furthermore, the equipment was eventually delivered. However, the requested order modification was never processed or implemented.
Considering these points, and despite the fact that the customer experience could be improved, I have decided to revise my review by adding one star.

3 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Telesinstore

Resposta da Telesinstore

Hello, Thank you for taking the time to share your shopping experience. We are deeply sorry for what happened to you at Telesinstore.com.
Regarding the issue where you requested to cancel the order 10 minutes after placing it but did not receive any response - after investigation, our customer service system was experiencing a backlog of work orders during the time you contacted us, resulting in your multiple emails not being handled promptly. This was entirely our mistake and not in line with our expected service standards.
Regarding the issue you mentioned about the invalid UPS tracking number - since this order was transported by our domestic logistics, it cannot be queried on UPS but can only be found on the logistics website on our official website.
In addition, our customer service manager will contact you via email to confirm the specific solution and provide [for example: a 20% compensation coupon for the order amount] as an apology for this unpleasant experience.
Please provide your email address and order number. Our specialist will communicate directly with you to ensure your concerns are properly resolved.
Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and unease you have experienced. Your feedback is crucial to us as it helps us identify significant flaws in our service.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Product Never Delivered – Sent to the Wrong Country and No Solution

I placed my order with Telesin on November 9, 2025 (Order #TELESIN21945). When the package arrived on December 7, 2025, the main product was missing.
I contacted Telesin the same day, and again on December 8, when they asked for photos. On December 9, 2025, they confirmed that the product had mistakenly not been shipped and promised to send it again.
After multiple follow‑ups on December 11, January 5, and January 12, 2026, I finally received a new tracking number on January 20, 2026.
However, the tracking clearly shows that the shipment was sent to Texas, USA, and on February 4, 2026, it was picked up by an unknown individual at a post office in Giddings, Texas. I live in Denmark and never received anything.
Despite more than three months of waiting, repeated emails, and several promises of resending the product, I still have not received what I paid for. The customer service is slow, unprofessional, and provides no real solutions.
I cannot recommend Telesin.

13 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Received a wrong item, no answer from customer support

Received a wrong item and immediately wrote them an e-mail. Their response had nothing to do with what I wrote and now since 10 days then they don't reply to any e-mail. AVOID!

2 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Telesinstore

Resposta da Telesinstore

Hello,I am the customer service lead here. I read your Trustpilot review and felt deeply sorry – not just for the wrong item, but for the fact that we ignored you for 10 days after giving you a useless reply. That is completely our fault, and I take full responsibility.Could you please provide your order number and your e-mail address, we will We will provide you with a satisfactory solution. Thank you for your understanding.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid this store

Avoid this store. After more than two months I still haven’t received what I paid for, promised compensation was never delivered, and customer support completely stopped responding.

15 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Telesinstore

Resposta da Telesinstore

Hello,
You are right to be angry – and your review is completely justified. Waiting two months with no delivery and then being ignored by our support team is absolutely unacceptable. This is a total failure on our part.
Could you please provide the order number and your e-mail address, we will issue the refund for you,no more excuses.
Thank you so much for your understanding.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

package is missing content

I received my package from Telesin 3 weeks ago
My order was for 2 products
Unfortunately the package only contained one product
I have tried to contact Telesin via their chat and via email
Again unfortunately no response
Therefore I cannot recommend shopping here when i do not received my products
The money has been deducted from my account

7 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Telesinstore

Resposta da Telesinstore

Hello,
You are absolutely right to be frustrated – and I am truly sorry.
You ordered 2 products from us, but only received 1. And then when you reached out via chat and email, we went completely silent for 3 weeks. That is unacceptable, and I don't blame you for being upset.
Could you please provide the order number, so that we can help you solve the issue better. Please trust us again, we will provide you a satisfactory solution.
Thank you so much for your understanding.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I received a faulty Telesin Master Grip…

I received a faulty Telesin Master Grip and it was faulty straight out of the box. I have been trying everything they suggested to do so many times and nothing works, very frustrating company to deal with, just asked for a refund!

5 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Telesinstore

Resposta da Telesinstore

Hello,
You are absolutely right to be frustrated – and I am truly sorry.
A product that is faulty straight out of the box is completely unacceptable. And then to have you go through troubleshooting steps over and over with no success, only to be left waiting for a refund – that is not the experience any customer should have, and certainly not the standard we hold ourselves to at Telesin.
Could you please provide the order number, so that we can issue the refund for your immediately, thank you for your understanding.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I bought an underwater case for my…

I bought an underwater case for my phone and after 3 times of use stopped working contacted TELESIN they don’t answer
Bad company don’t answer and the products are bad

8 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Telesinstore

Resposta da Telesinstore

Thank you for bringing this to our attention, and we are truly sorry to hear about your experience with our underwater case. This is definitely not the quality or service we stand for.

We take full responsibility for any product defect. As stated on our official website, our underwater cases come with a 6-month warranty for water-related use. Your case stopped working after only 3 uses, which clearly falls within this period, and we are more than willing to help you resolve this issue.

We apologize that your previous attempts to contact us were not answered. To make things right, we would like to investigate this matter personally. Could you please reply to this message or email us directly at info@telesin-store.com with your order number and a brief description of the problem? Our dedicated team will get back to you within 24 hours to arrange a replacement or full refund, whichever you prefer.

We value your feedback and are committed to improving both our products and customer service. We hope you will give us the chance to restore your faith in our brand.

Sincerely,
The TELESIN Customer Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought item and it said delivery will…

Bought item and it said delivery will be 5-15 days and nothing came or I’ve contacted them and wanted to know the situation of the order. They saying it is out of stock and once it’s there they will ship it to me. If I was you I will keep away from this company or their products. Order number is 18893
Requested full refund also contacted my bank to do charge back as I don’t trust them as how long will it take for them to refund.

11 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Telesinstore

Resposta da Telesinstore

Thank you for your honest feedback, and we sincerely apologize for the frustration caused by the delayed delivery and our poor communication regarding the stock issue. This is entirely our fault, and we completely understand why you have lost trust in us.

We have located your order (Order #18893). As you mentioned, the item was unfortunately out of stock at the time of your purchase, and we failed to inform you promptly. We realize that telling you to wait indefinitely was unacceptable.

We have just processed your full refund to your original payment method right now. It should reflect in your bank account within 1-3 business days.

Regarding the chargeback you filed with your bank, we kindly ask you to cancel that request once you see the refund credited, as it will help us avoid unnecessary fees and administrative burdens. We promise there is no need for that step anymore.

We are deeply sorry for wasting your time. This situation does not reflect our usual service standards, and we are taking steps to improve our inventory notification system to prevent this from happening again.

If you have any further questions, please reply to this message or contact us directly at info@telesin-store.com, and we will prioritize your case.

Sincerely,
The TELESIN Customer Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Low Quality Batteries

I've owned a few Telesin replacement batteries now, specifically for my GoPro Hero 9, so here's my review...

The first set of batteries I purchased were their 9 series. While they were a lot cheaper than the OEM batteries, I found the GoPro was much more susceptible to overheating when they were used. I also found they held about "15 minutes" less of a charge than the official GoPro branded batteries did. In less than a year the 9 series batteries started to bulge. Back then I tried to get them replaced, but was never able to.

I'm not new to Lithium batteries. I know how to properly charge them, what charge you should take them down to, how to store them, and how to avoid damage. I have a set of Lithium batteries (not Telesin) for my Snap-On impact gun, which get used daily and are still going strong after 5 years of proper use. So while I admit that overcharging is the most common cause of bulging, these batteries have always been treated like gold and have never been overcharged.

Truth be told, both of the batteries developed their bulges while they were being used, not while being charged. This indicates the use of either inferior-quality parts or inferior-quality metals in the battery. Not really surprising for batteries from China, which are likely made with Chinesium. I did some research, watched several YouTube videos, and found that early bulging actually seems to be a very common occurrence with these batteries.

That said, because I can't afford to drop $80-100 on official GoPro batteries, and am tired of watching my GoPro sitting here unused, I recently decided to give Telesin batteries another chance. I noticed their newer 12 series batteries (neon yellow ones) had rounded edges to them which might help with the overheating problem. I got the batteries, charged them using their charger (which came with the new batteries) and took them off the charger as soon as they indicated full. I did about a 30 minute motorbike trip, with no overheating, but when I checked the battery it was down below half. So, sadly, it looks like no real improvement in battery charge between the Telesin 9 and 12 series batteries. Not really shocked by this result.

While these batteries work, and I seem to not be having the overheating issues I had with the 9 series, I really don't know if I trust them that much. I figure I'll be treating them as a "charge only when you're gonna use them" batteries and, when I'm not using them, store them at room temperature with around a 50% charge. Hopefully that will make these ones last longer than a year. I have my doubts though.

2 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Telesinstore

Resposta da Telesinstore

Thank you for taking the time to write such a detailed and honest review. Honestly, this is one of the most professional battery reviews we’ve ever read — you clearly know your lithium-ion chemistry, charging practices, and storage protocols. We truly appreciate that level of expertise.

You‘re right. We won’t make excuses. The bulging issue you experienced with our 9-series batteries is something we are aware of, and we sincerely apologize that you weren‘t able to get a replacement back then. That was our failure, and we own it.

For full transparency, our official warranty policy for battery products is one year from the date of receipt. Your 9-series batteries developed issues within that timeframe, and they should have been replaced. We dropped the ball on that, and we’re sorry.

Regarding your recent 12-series purchase — we hear your concern about the run time. The rounded-edge design was indeed introduced to address overheating, but we acknowledge that battery capacity (1750mAh) hasn‘t seen a dramatic jump from the 9-series. That’s fair feedback, and we‘ll take it back to our R&D team.

Here’s what we‘d like to do to make things right:

1. For your 9-series batteries — even though it’s been a while, we‘d like to offer you a replacement set or a partial refund as a goodwill gesture. Please email us at support@telesin.com with your order info, and we’ll prioritize your case.

2. For your 12-series batteries — if you‘re not satisfied, we’re happy to process a full refund under our 30-day return policy. No questions asked.

You mentioned storing them at 50% charge at room temperature — that‘s exactly right, and we’re glad to see a user who knows how to treat batteries properly. We hope you‘ll give us a chance to restore your trust. We’re not perfect, but we‘re listening and improving.

Please reach out to us directly at info@telesin-store.com— we’ll make sure you get a real person who understands your case.

Sincerely,
The TELESIN Customer Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Have not received item

I ordered TELESIN Mini Magnetic Bluetooth Selfie Stick for Phones on June 3rd and have not received my item. Order TELESIN17691

2 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Telesinstore

Resposta da Telesinstore

Hello, we are extremely sorry for the any inconvenience caused to you, could you please provide your order number, so that we can help you solve the issue better, thank you so much for your understanding .

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Underwater selfie stick

Purchased underwater selfie stick, it only works three times then stopped working. Contacted the company and confirmed it is a defective product, but they do nothing to solve the problem. Do not buy from them!

2 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Telesinstore

Resposta da Telesinstore

Thank you for your review, and we are truly sorry to hear about your experience with our underwater selfie stick. We completely understand your frustration — a product that fails after only three uses is absolutely not the quality we stand for.

You mentioned that you contacted us and confirmed the product is defective, but received no resolution. We sincerely apologize for this failure on our part. This is not the level of service we aim to provide, and we take full responsibility.

As clearly stated in our official warranty policy, water-related products come with a 6-month warranty from the date of receipt. Any manufacturing defects within this period are covered, and we offer free repair, replacement parts, or product exchange. For defective items, we also cover the return or exchange shipping cost.

To make things right, here is what we would like to do for you:

Please email us directly at info@telesin-store.com with your order number and a brief description of the issue. Our dedicated team will prioritize your case and get back to you within 24 hours to arrange a replacement or full refund — whichever you prefer.

We are genuinely sorry that we let you down, both with the product and with our previous response. We value your feedback and are committed to improving our service. We hope you will give us the chance to resolve this to your satisfaction.

Sincerely,
The TELESIN Customer Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

telesin underwater remote control selfie stick

I purchased the Telesin underwater remote control selfie stick on September 6, 2024, I tried it underwater on October 31, 2024, the battery lasted very little and when I recharged it it no longer worked. I wrote to telesin and am waiting for a response.

3 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Telesinstore

Resposta da Telesinstore

Thank you for your review, and we are truly sorry to hear about your experience with our selfie stick. We completely understand your frustration — a product that fails after only three uses is absolutely not the quality we stand for.

You mentioned that you contacted us and confirmed the product is defective, but received no resolution. We sincerely apologize for this failure on our part. This is not the level of service we aim to provide, and we take full responsibility.

As clearly stated in our official warranty policy, water-related products come with a 6-month warranty from the date of receipt. Any manufacturing defects within this period are covered, and we offer free repair, replacement parts, or product exchange. For defective items, we also cover the return or exchange shipping cost.

To make things right, here is what we would like to do for you:

Please email us directly at info@telesin-store.com with your order number and a brief description of the issue. Our dedicated team will prioritize your case and get back to you within 24 hours to arrange a replacement or full refund — whichever you prefer.

We are genuinely sorry that we let you down, both with the product and with our previous response. We value your feedback and are committed to improving our service. We hope you will give us the chance to resolve this to your satisfaction.

Sincerely,
The TELESIN Customer Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

shipping is awful

I ordered an item 16 days ago and I’m still waiting for it…They gave me a tracking number which doesn’t work at all…So, shipping is awful… I’ll update my review with impressions of the product if I ever get it

21 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Telesinstore

Resposta da Telesinstore

Thank you for your order and for sharing your honest feedback. We are truly sorry to hear that you have been waiting for 16 days and that the tracking number we provided does not seem to work. We completely understand your frustration — waiting without visibility is a terrible experience, and we don’t blame you for being disappointed.

We have located your order and are investigating the tracking issue right now. Sometimes tracking numbers can take a few days to update, or there may be a carrier system error. We will personally verify this with the shipping carrier and send you the correct and updated tracking information via email within 24 hours.

In the meantime, we would like to offer you the following options to make things right:

1. Continue waiting with full visibility – We will provide you with a working tracking link and regular updates until delivery.

2. Full refund – If you no longer wish to wait, we can process a complete refund to your original payment method immediately.

3. Resend the order with expedited shipping – We can ship a new unit to you with faster shipping at no extra cost, so you can receive it sooner.

Please reply to this message or email us directly at info@telesin-store.com with your choice, and we will prioritize your case. We know that actions speak louder than words, and we are committed to resolving this for you as quickly as possible.

We truly appreciate your patience and your willingness to update your review once you receive the product. We hope that our service from this point forward will restore your trust in us.

Sincerely,
The TELESIN Customer Support Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais