The Packaging Zone Avaliações 

140
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

placed an order for 4x 6 packs of tape and bags 1 pack of tape arrived and bags speratate. whats alarming is this is the 3rd time this has happened... customer service is non existent... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have finally used up all of the free samples I received, I only expected one! They seemed quite strong and I have shipped 4 parcels using them all have arrived at their destination well! I really li... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Order was easy to place and website easy to navigate. Disappointed with delivery, as we are a business and closed at weekend. Package was left outside building, unsheltered, on a Friday we think, so... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We bought mailing bags from this company many times to mail out our smaller items. As an online business our service is paramount. With our last order there was a problem that was eventually and succe... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Empresa de empacotamento

Escrito pela empresa

The Packaging Zone, a young and dynamic company, is an importer and distributor of packaging products throughout the United Kingdom. We pride ourselves to be the packaging solution company whose services are specially tailored to e-commerce businesses of all sizes. E-commerce is a fast-moving industry which is why we have an adjusted service offering to ensure your industry with a flowing supply of products. With a rapidly expanding range of high-quality products and materials. TPZ Group strives to give the best customer experience in the most effective way. Our dedicated team take into consideration the need of our customers, sourcing our products directly to ensure a trustworthy service.


Informações de contato

3,2

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

140 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,2

Todas as avaliações

(140)

6 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thank you

After not receiving my order after 2 weeks I managed to get in touch and receive a full refund! Thank you

18 de novembro de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Dear Charlotte ,

We sincerely apologize for the delay in your delivery and for not meeting your expectations. Our standard delivery time is indeed 3-5 working days, and we regret falling short in this instance.

Could you please share your order details with us at CS@thepackagingzone.com? We’ll investigate this immediately and ensure your order is prioritized.

Your satisfaction is important to us, and we appreciate the opportunity to make things right.

Kind regards,
The Packaging Zone Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Make order paid £10.99 with invoice…

Was in safe place

22 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Hi,
Thank you for your feedback. We’re glad to know the order was delivered to a safe place.

If have any other concerns, please don’t hesitate to reach out to us at CS@thepackagingzone.com. We’re here to help!

Kind regards,
The Packaging Zone Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service

Excellent service

1 de novembro de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Hi Xandrea,
Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear you’re happy with our service. Your support means a lot to us, and we look forward to serving you again in the future!
Warm Regard
The Packaging Zone Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good prices on the packaging bags

Good prices on the packaging bags, not as strong as I thought they would have been. Emailed for a VAT invoice and never got a reply.

30 de outubro de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Hi Anne,
Thank you for sharing your feedback! We’re pleased to hear you found our prices competitive, though we’re sorry the bags didn’t fully meet your expectations. Regarding the VAT invoice, we didn’t receive an email from you about this issue, but as soon as we saw your review, we immediately sent it over. We genuinely value your business and are committed to improving your experience. If you feel we’ve resolved your concerns, we’d greatly appreciate it if you could consider updating your review. Thank you for giving us the chance to make things right!

Warm Regard
The Packaging Zone Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great product and fast shipping

Great product and fast shipping. Only problem I had is when I signed up I didn’t get my discount code as promised and I tried messaging customer service for 3 days straight and got no response

23 de outubro de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Hi Jack,
Thank you for your feedback! We're delighted you’re happy with the product and fast shipping, but we’re truly sorry to hear about the issue with your discount code and lack of response. This isn’t the level of service we strive for. Please reach out to us at CS@thepackagingzone.com, and we’ll ensure this gets resolved promptly. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your understanding.

Warm Regard
The Packaging Zone Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hi if I can I will give you o star…

Hi if I can I will give you o star because I emailed them so many times about my product I bought but there never replied. There are no phone numbers to call . My £25.69 gone.

26 de outubro de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Hello Khaled,

We’re sorry to hear about your experience and any frustration caused. According to our records, your order was delivered the very next day, but we definitely want to ensure everything is sorted out. Please reach out to us at CS@thepackagingzone.com, and we’ll be happy to investigate further and assist in resolving any outstanding issues. Once everything is resolved to your satisfaction, we’d appreciate it if you could consider updating your review.

Thank you for giving us the chance to make this right.

Best Regards,
The Packaging Zone

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Mailing bags

Ordered on pack of 100 grey mailing bags and they were delivered the next day. Very good quality bags and super fast delivery. Will definitely use again

23 de outubro de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Hi Gary,
Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you’re pleased with the quality of the mailing bags and that our speedy delivery met your expectations. We look forward to serving you again soon!
Best Regards,
The Packaging Zone

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I got what I wanted at a reasonable…

I got what I wanted at a reasonable price. It came quickly. What more can you ask?

2 de outubro de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Hi Alison,
Thank you for the great review! We're thrilled to hear you got exactly what you wanted, and that our quick delivery and pricing met your expectations. If there’s anything else we can do to make your experience even better, don’t hesitate to reach out. Looking forward to serving you again!
Best Regards
The Packaging Zone

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Packaged really well

Packaged really well. A little too well.

19 de setembro de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Hi Hempstead,
Thank you for the feedback! We’re glad to hear you appreciated the care we put into our packaging. We always strive to balance protection with practicality, so your comments are valuable as we continue to improve. If there’s anything we can adjust to enhance your experience, please let us know!
Best Regards,
The Packaging Zone

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM COMPANY DO NOT USE !!

SCAM COMPANY DO NOT USE !!! ordered wrap from this company it did not show up , i contacted them they said they would ring back but didn't so rang them back they didn't want to talk and said they would ring me back again but i said no where's my order they said its been lost in transit , asked for it to be sent again they said no problem , still no sign of the pallet wrap and now they wont answer the phone no more now so lost my money , I've emailed them and called multiple times but nothing , totally scammed by this company DO NOT USE THEM

16 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Hi Stewart,

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've experienced with your recent order. We understand how important this is to you, and we regret that the delivery process has not gone as smoothly as it should have.

We have already processed your order again, and it should be with you shortly. Unfortunately, our delivery partner has still been unable to trace the original parcel, and we deeply regret the delay this has caused.

Once your new order arrives, and if you’re satisfied with the quality of the product, we kindly request that you consider retracting or updating your review. We are committed to resolving this for you and ensuring your satisfaction.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
The Packaging Zone

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

No issues came quickly good product…

No issues came quickly good product rash to order

27 de agosto de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Hi Jessie,

Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that your order arrived quickly and that you’re happy with the product. It’s great to know that we met your expectations.

If you ever need anything in the future, don't hesitate to reach out – we’re always here to help!

Thanks again for choosing us.

Best regards,
The Packaging Zone

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor customer service

I ordered some packing envelopes, which never arrived! No response from customer services and I have emailed 3 times and called twice. Telephone number rings and then disconnects? Wondering if this is a bogus company?

3 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Dear Rachel,

Thank you for reaching out and bringing this to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience caused.

Please note that we have already resent your order of packing envelopes, which should arrive shortly. We appreciate your patience during this time. If you are satisfied with the quality and service once the order arrives, we kindly request that you consider retracting or updating your review.

Should you have any further concerns, please do not hesitate to get in touch with us. We are here to assist you.

Thank you again for your understanding.

Best regards,
The Packaging Zone

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good quality product and a very fast…

Good quality product and a very fast delivery.Really happy

7 de agosto de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Hi Maria,

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you're happy with the quality of our product and the speed of our delivery.

Your satisfaction is our top priority, and we truly appreciate your feedback. If you ever need anything in the future, please don’t hesitate to reach out.

Thanks again for choosing us!

Best regards,
The Packaging Zoner

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

poor response from customer support…

poor response from customer support team
i am exciting customer more than 1 year.
i ordered once and try to repeat order from company but unable to login.
called several time customer support to reset my online account.
poor response from person who handle customer service.
unable to resolve my account login issue.
avoid this company to buy item.

looks not interested for business.
west of time.

2 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Dear Vishal,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. I sincerely apologize for the difficulties you’ve encountered with our customer support team and the issues with your online account.

We greatly value your loyalty as a customer over the past year, and I’m truly sorry that we have let you down on this occasion. Your experience does not reflect the high standards of service we aim to provide, and I assure you that this matter is being addressed with urgency.

If the issue is still not been resolved please let us know on cs@thepackagingzone.com, I’ll personally escalated your case to our senior technical team. If the issue persists, please don’t hesitate to reach out to me directly—I am here to ensure that this is resolved swiftly and to your satisfaction.

We appreciate your business and want to make things right. If this situation is resolved to your satisfaction, we kindly ask you to consider updating or retracting your review. Your feedback is vital to us, and we’re committed to using it to improve our services.

Thank you for your understanding and for giving us the opportunity to address this issue. We look forward to continuing to serve you.
Warm Regards,
TPZ Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Damage and no response yet.

I have never had an issue previously but am now very concerned after reading other reviews. My order (1180) was sent out in 3 parcels. 2 have been delivered to my neighbour, the third has been "Damaged Beyond Repair" during transit with Evri. A situation Evri made me aware of. I have forwarded the situation to the company, responding to the email confirmation, and also forwarding the email to their Customer Services and Order emails. I have also raised it as a claim with PayPal. I have not yet received a response and will update my review once I get one. However, unless they resolve this very quickly I shall not be using them again and would recommend that others don't use them as issues do happen, but they must be resolved.

Edit: They have still not responded, I am trusting that PayPal will refund the money that is wasted on their awful service. I have now researched and found a cheaper supplier (Stock Supplies Ltd!) so will be using them in the future. AVOID AVOID AVOID THIS COMPANY

15 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Dear Cara Partridge,

Thank you for bringing this situation to our attention. I sincerely apologize for the inconvenience caused by the damaged parcel.

As soon as we were informed of the issue, we took immediate action to dispatch a replacement for the damaged items the same day. I’m pleased to inform you that the new parcel was successfully delivered to you on 19th August.

We genuinely value your feedback and are committed to ensuring your satisfaction. Given that we’ve swiftly addressed and resolved the issue, we kindly ask that you consider updating or retracting your review as mentioned in your previous message. Your updated feedback would be greatly appreciated and will help us continue improving our services.

Please feel free to reach out if you have any further questions or need any additional assistance. We are here to help and hope this resolution meets your expectations.

Thank you once again for your understanding and continued support.

Best regards,
TPZ Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scammers

Scammers, they're sending out packaging materials at half the stated size, I received 50 metres of bubble wrap after ordering 100, they have not responded, STAY AWAY, THEY DO NOT DESERVE YOUR CUSTOM OR MONEY.

19 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

brilliant

product was good and arrived promptly

18 de abril de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Dear Andy,

Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you were satisfied with the product and its prompt arrival. Your feedback is greatly appreciated and encourages us to keep providing excellent service.

We look forward to serving you again in the future.

Best regards,
The Packaging Zone

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great supplier

Great supplier. Film wrap was packaged well and dispatched promptly.

23 de março de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Dear Mark,

Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you were pleased with the packaging and prompt dispatch of your film wrap. Your satisfaction is our top priority, and it's fantastic to know we met your expectations.

We appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Best regards,
The Packaging Zone

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

God quality

God quality, fast delivery.

26 de janeiro de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Dear Dilky,

Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that you found our products to be of high quality and that our delivery service was prompt. Providing top-notch products and fast delivery is what we strive for, and we're delighted that we could meet your expectations.

Your satisfaction means everything to us, and we're grateful for your support. If you ever need anything else or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Thanks again for choosing us. We can't wait to serve you again soon.

Warm regards,
The Packaging Zone

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Cheap and fast! And high quality.

Cheap and fast!! High quality products. What else can I ask for?

29 de janeiro de 2024
logotipo da The Packaging Zone

Resposta da The Packaging Zone

Dear Alvaro,

Thank you so much for taking the time to leave such a positive review! We're thrilled to hear that you found our products to be both affordable and of high quality. Providing excellent value and fast service is our goal, and we're delighted that we could meet your expectations.

Your satisfaction means the world to us, and we appreciate your support. If you ever need anything else or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Thanks again for choosing us. We look forward to serving you again in the future.

Warm regards,
The Packaging Zone

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais