Tommy Swiss Avaliações 

322
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We had a great experience - we had a minor issue with what was delivered and their responsiveness was outstanding - they went out of their way to help us and worked with us to resolve promptly. Great... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Accidentally made order while looking out for orders and found you guys are located in Melbourne which caused problem. Tried to see contact but found only Gmail as to way for communication no any... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I purchased the rattan style console table & used it as a makeup desk. It is the best makeup desk I’ve ever had! Super simple instructions to assemble & it’s very sturdy 10/10 recommend!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Poor quality. Ordered two bedside tables, which were shipped separately, website describes "wood veneer" which usually means thin slices of wood glued to MDF but these were printed MDF panels, which l... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Móveis
  2. também em
  3. Loja de Móveis para Quartos
  4. Loja de móveis para sala de estar

Sobre Tommy Swiss

Escrito pela empresa

Tommy Swiss is a vertically integrated online furniture retailer shaking things up. We believe furniture prices have been too expensive for too long. By cutting out the middlemen, we are able make great quality furniture at unbelievably low prices


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

322 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(322)

24 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We had a great experience

We had a great experience - we had a minor issue with what was delivered and their responsiveness was outstanding - they went out of their way to help us and worked with us to resolve promptly. Great service - great people

25 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product

This company is amazing - have purchased three beds, great quality for the price, delivery no problem, highly recommend 👍

10 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best makeup desk I’ve ever had

I purchased the rattan style console table & used it as a makeup desk. It is the best makeup desk I’ve ever had! Super simple instructions to assemble & it’s very sturdy 10/10 recommend!

14 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I would give zero stars if I could.

I would give zero stars if I could.
Please be cautious about using this company.
We purchased three beds, and although they were initially dispatched from Tommy Swiss in a reasonable timeframe, once they reached their ‘QLD delivery partner’ Hunter Express it was near impossible to get any information.
Every day my items were ‘scanning at depot’. Several attempts to contact both the courier company and Tommy Swiss got me absolutely nowhere.
When the items finally were delivered and we started putting them together things got even worse.
Parts missing, terrible instructions, faulty components, holes missing in parts- absolute rubbish.
Once the beds were assembled as best we could possibly get them with what was provided, drawers are cheap baskets that barely stayed together and don’t open or close properly (your fingers literally get stuck trying to pry them open).
One bed didn’t even come with enough components to put the drawers together so we can’t even finish it!
It also has holes in the wrong spots that don’t align at all so we’re at a complete loss with it.
Put simply, these beds are poorly designed and not of high quality at all.
Pay a little extra and go to a reputable company.
We have lost money and so much time on this and now need to work on replacing them altogether but hope this review helps to warn others of the same fate.
DO NOT BUT FROM THIS PLACE!!!!

28 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Tommy Swiss

Resposta da Tommy Swiss

Hi Kym, sorry to hear about this and this is certainly not the experience from many of our happy customers. It seems you have mentioned several issues, but our team has seen your email from over the weekend that only has 1 image of one part that seems like it’s not aligning. In any case, we will have this fully resolved, please be assured!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

You get what you pay for!

Poor quality! No warning that comes in about 50 pieces, needing to be completely assembled, even the drawers.
I had to drill a hole in one side of the legs because the metal was so crooked the screw wouldn’t go in.
I had to go buy bigger nuts and bolts to hold the drawer in place with the slider
The metal sliders for the drawers are so sharp I sliced my finger open.
And they are very stiff
The drawers don’t seem to sit properly like something is missing and yet I’ve used all the pieces given.
Looks good but that’s as far as it goes. I would not buy from here again.

16 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Tommy Swiss

Resposta da Tommy Swiss

Hi Natalie, we’re sorry to hear about your experience. This hallway console table is a flat-packed product designed to offer great value at $99, but you certainly shouldn’t need to drill new holes or purchase additional hardware during assembly. As we haven’t received any complaint from you, we have not had any opportunity to help troubleshoot the issue. Please reach out to our customer service team at info@tommyswiss.com.au with a few photos and we’ll be happy to look into it and help resolve any faulty or misaligned parts.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I purchased a TV unit which was not…

I purchased a TV unit which was not delivered. Through many emails and attempts to get feedback I was told the courier had lost my delivery and the product I ordered was no longer in stock. I asked for a refund but have not had a response after many attempts. I have not received a refund. I have taken this to Dept of fair Traiding.
Please be aware this is a purely online business...there is no way to call and speak to someone so if something goes wrong you will need to send an email which of course can be ignored and you have no other way to make contact. It is time consuming and frustrating to get an issue resolved (taking the matter to a consumer body).

25 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Tommy Swiss

Resposta da Tommy Swiss

Hi Kelly,

We're sorry to hear you were disappointed with your experience.

Unfortunately, your TV unit was lost in transit by the courier. After investigating the matter, we confirmed that we no longer had the same model available to send as a replacement.

To resolve the situation, we offered you a complimentary upgrade to a more expensive TV unit at no additional cost, or alternatively, a full refund if you preferred. After considering the options, you chose to proceed with the refund, which we have arranged.

We understand this was a frustrating experience, and we're sorry for the inconvenience caused. While situations like this are rare, we always aim to provide fair and reasonable solutions when issues outside our control occur. Throughout the process, we remained in contact by email, typically responding within 24 hours while we worked to investigate the courier's loss and provide a resolution.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

King Size Bedhead

Product was as described but had a small stain on the fabric.
Tommy Swiss were quick to rectify the matter and we resolved the issue quickly to our satisfaction

2 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The quality of their beds are atrocious.

The quality of their beds are atrociously poor. I've had my bed for just over a month and the frame has warped and screws are all threaded. The bed is unusable. I've contacted customer support via email twice and chats and I've had no reply or response in over 48 hours. Avoid this business at all costs.

4 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Tommy Swiss

Resposta da Tommy Swiss

Hi Anthony, we’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration.
We take a lot of pride in the quality of our beds, and issues like this are extremely uncommon. That said, if something is not right, we absolutely stand behind our products and work to fully resolve it. I can see our team is already in touch with you to have this resolved. Thanks for your patience.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Accidentally made order while looking…

Accidentally made order while looking out for orders and found you guys are located in Melbourne which caused problem. Tried to see contact but found only Gmail as to way for communication no any telephone number or anything else . I would really appreciate if you cancel order number Order #20085531 with Charlotte Curved Bed Frame with Four Extra $479.00
Large Storage Drawers (Natural Beige
Fabric)
Queen
Marlo Upholstered Bed Base (Snow White
Boucle Fabric) for Avikendra Raut 22 great western highway parramatta 2150 pls

28 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Tommy Swiss

Resposta da Tommy Swiss

Hi, we can see you made an order a couple of hours ago - we will cancel and refund your order as requested :)

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was worried as you can only contact…

I was worried as you can only contact them through email but they actually replied with a detailed and helpful answer within the hour. I was relieved and impressed by their efficiency. Quality is also great. Just needed an explanation on the hydraulic struts for the bed frame

6 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Celine gas lift storage bed

We absolutely love our Celine gas lift storage bed from Tommy Swiss! It was delivered promptly, was described accurately and sold at a great price. We highly recommend Tommy Swiss!

13 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not order from this company

Do not order from this company! We ordered a bed weeks ago and have received no communication from the company whatsoever. Their courier has reported the item damaged in transit 10 days ago and have not received any instructions from the company. I have lodged two service tickets asking for a refund and no reply. Absolute joke and no phone number to speak with anyone. Ticket id 632217 632398. Have since purchased elsewhere and bed was delivered in two days.

27 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Tommy Swiss

Resposta da Tommy Swiss

Hi Kate,
We’re really sorry to hear about your experience — this isn’t representative of our usual service, and it’s concerning to hear as it’s not something we typically see.

We’ve carefully checked our customer service messages and haven’t been able to find any emails from you, so it’s possible your message may not have reached us or may have been sent to an incorrect address.

We’d genuinely like to resolve this properly for you. Could you please email your order number (it will start with #200…) to info@tommyswiss.com.au and reference this review? If your preference is a refund, we will process this ASAP.

You can also reach us via the Contact Us / Chat on our website (tommyswiss.com) if that’s easier — messages sent there come straight through to our team.
We’d really appreciate the chance to look into what’s happened and make this right.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais