Trunks & Boxers Avaliações 

470
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,4

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I recently made a purchase from Trunks & Boxers for part of a birthday gift, from the ordering process to delivery all was good. Ordering straight forward and delivery when stated. Contents of order a... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great customer service. I needed to add to my original order after I had placed it. The company obliged with no issues at all. Unfortunately when my order arrived, it contained a different item tha... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Was a bit worried after seeing reviews about incorrect orders but, was glad to see mine arrived correctly. My tracked order took 5 days to arrive which was good given the recent RM strikes and it's fe... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very prompt dispatch, excellent socks and very good value. I was nearly put off by the advised time of delivery which was at least 5 days ahead but they were listed as in stock, so I ordered them -... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja especializada em roupas íntimas
  2. também em
  3. Loja de Roupas

Sobre Trunks & Boxers

Escrito pela empresa

Trunks & Boxers
Trunks & Boxers

Trunks and Boxers specialized in the latest designer label underwear, trunks, briefs and boxers. An ever-growing catalog of clothing and accessories and we’re constantly looking to bring you the latest looks.
We pride ourselves on our dedicated UK based customer service team, on top of that we offer fast delivery on all Mainland UK orders as well as hassle-free returns.

Our Brands



Shop by type


  Shop Boxers     Shop Boxers Briefs  
  Briefs     Shop Normal Rise Trunks  
  Shop Low Rise Trunks     SALE  
  • Delivery all over UK
  • Same Day Dispatch, Tracked 48
  • Wide Range of Trending Collection
  • We care and will be happy to help you

Informações de contato

4,4

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

470 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,4

Todas as avaliações

(470)

35 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Outstanding customer service - if I could give 10 stars I would!

I’ve used this company twice now and on my most recent order I made a mistake, selecting size medium instead of large. Straight away I emailed them in a panic (this order was part of a birthday gift so I needed it by a certain date) I sent the email at 23:58 on Saturday night and at 00:10 Sunday I received a reply from a lovely staff member named Sahil to confirm they would amend my order… I couldn’t believe that I received a reply so quickly let alone on a weekend at that time of the morning! I was so relieved and so grateful and I really cannot think of any other company that has provided this level of customer service.
Thank you again Sahil, i’ll definitely be back and I will be recommend you guys to all my friends and family!

26 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great shopping experience

Great shopping experience with Trunks & boxers
I ordered 2 Armani lounge teashirts .
It was easy to order off the website and they
Came super fast .
They also have a great range of designer underwear to pick from.
I would definatley use this company again

14 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unable to give 0 stars

Unable to give 0 stars, unfortunately. Company claims that refunds are not able to be given on items that have been washed, despite the fact the products changed size dramatically following a first wash prior to wearing. Clearly a faulty item.

18 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Trunks & Boxers

Resposta da Trunks & Boxers

Dear Michael

Thank you for your feedback.

The item in question is one of our bestsellers, with over 1,000 orders completed and no prior complaints. Multiple batches of this product have been sold without issue, indicating no fault with the item itself.

As per our policy, we cannot accept returns on underwears that have been washed or worn, as we are unable to ascertain the cause of any issues and must uphold strict hygiene standards.

We stand by the quality of our products and thank you for your understanding.

Regards
Ajax @ TNB

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Buyer beware!

Buyer beware! Read their returns policy carefully. While they are not obliged by law to accept returns for underwear, the vast majority or reputable retailers do. These do not. Not a good customer experience. I will not be buying from them again.

11 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Trunks & Boxers

Resposta da Trunks & Boxers

Dear Steve

Thank you for your feedback. We value transparency and customer trust, so we’d like to take this opportunity to clarify our return policy for anyone reading.

As underwear is an intimate product, we strictly adhere to hygiene standards to ensure that every customer receives a fresh, unworn set. For this reason, we are unable to accept returns for underwear unless the item is faulty and remains unworn and in its original packaging. This policy protects all our customers and ensures the highest level of safety and hygiene.

Our return policy is clearly outlined on our website, and we encourage customers to review it when making a purchase. If you feel your situation wasn’t handled properly, please reach out to our customer service team—we’re here to help and always strive to resolve issues quickly and fairly.

We appreciate you sharing your thoughts and giving us the chance to clarify our policy for others. Your feedback helps us continue improving and maintaining the trust of our valued customers.

Thanks
Sunan J @ TNB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Dependable and reliable

Dependable and reliable, Trunks and Boxers have been my go to for years. They always have what I need when I need it and are always quick to respond when I need some help. Simply the best.

23 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very disappointed.

Very disappointed.. I purchased a pack of 3 boxers that arrived in a box that was broken, taped up & generally unacceptable to give as the gift they were purchased for. I have emailed the company on 3 different occasions now & I have had no response from them. The item looks like it’s come from a second hand shop.. very disappointed customer

14 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Trunks & Boxers

Resposta da Trunks & Boxers

Dear Maria

Thank you for reaching out to us. Please find the return label attached for your convenience. Once we receive the item back, we’ll process your full refund promptly. Alternatively, we’d be happy to offer you a replacement.

We sincerely regret the trouble caused by the item being damaged in transit. Rest assured, all our items are brand new, and we’re proud to have thousands of happy customers.

If possible, we kindly ask you to reconsider your feedback, as we strive to provide excellent service to all our customers. Regarding your email on Friday, we apologize for the delay—it can take some time to thoroughly review and respond to inquiries, but please know we value your communication and are committed to resolving your concerns.

Thank you for your understanding, and please let us know if you’d prefer a replacement or have any further questions.

Best regards,
Sunan J
TNB Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing Experience

Bought some Boss underwear, and they’re great! Super comfy and fit just right. The price was solid, and delivery was quick. Definitely going to shop here again for more!"

14 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Service, Great Price

I have used this company on a few occasions to purchase Pringle Socks and Calvin Klein Boxer Shorts. As expected, you cannot fault the products but what I liked most, was that the company delivered my orders on time, every time. On one occasion, when they did not have the item I had ordered in stock, customer services phoned me and suggested an alternative product or a full refund. I requested a refund and this was made almost immediately. I cannot fault the company, the quality of the products or their customer services. And great prices as well. I will definitely be using them again.

2 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID THIS COMPANY!!!

AVOID THIS COMPANY!!!

This company is appalling and should be avoided at all costs.

I purchased some boxed underwear which was faulty but the company were not interested because the fault was detected after the first wear.

The Customer Service (Ajax) is absolutely abysmal. Robotic, does not listen and reads off a script. The company is a joke and an embarrassment. Even when the product is faulty, all he is interested in is the terms and conditions.

After advice from the consumer watchdog WHICH, I wrote to customer services informing them that they were in breach of the Consumer Rights Act 2015 as the goods were not as described, fit for purpose or of a satisfactory quality, and that I was within my statutory rights for it to be replaced. Once again, the reply was the same as all the others.

I am pursuing now with WHICH but the company should not be allowed to trade.

There are plenty of good online underwear retailers, but this isn't one of them. Save yourself a headache and shop elsewhere.

14 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Trunks & Boxers

Resposta da Trunks & Boxers

Dear Mark

Thanks for your order, and also providing us the opportunity here on Trust Pilot to clarify this again.

Thank you for choosing our product. In order to ensure a smooth return process, we would like to reiterate that we are unable to accept returns for tried on, used, or washed underwear. This is not just our policy, but also the standard practice for online retailers and high street shops. If you believe that the item was defective upon arrival and has not been worn or washed, kindly clarify this for us now.

We have previously asked this question via email but have not received a response.

Please note that if the item is indeed faulty and has not been used or washed, we will gladly provide a full refund. However, if there is any doubt about the cause of the defect, we cannot accept the return.

We would like to remind you that we have a large number of satisfied customers, both new and returning, who consistently choose to order from us. In accordance with our terms and conditions, some of these customers also return to us if there is genuine order mistake or product fault.

Thanks
Customer Services @ TNB




Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Non existent customer service 20 emails…

Non existent customer service 20 emails no response if you need to return an order don't use this company 🤬🤬

22 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Trunks & Boxers

Resposta da Trunks & Boxers

Dear Paul

You sent us one email, and we replied to that immediately.

Its very untrue that you sent 20 emails, and have not received the reply.

The return policy is clear on our website. Customers always check that and do their returns if required.

Thanks
Ajax @ TNB Customer Services.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought two Armani tee shirts for £55

Bought two Armani tee shirts for £55

The items when removed from packaging had a strong smell of washing detergent and had been worn. Not great service or quality

29 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Trunks & Boxers

Resposta da Trunks & Boxers

Dear Ian

Thanks for your order, We would also like to apologise for this sort of experience. We do not have any such complaint in the past. We have sent Free Tracked Label for you to return the item for full refund or replacement.

Thanks
Ajax @ TNB
Customer Services

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais