Wood Flooring Kent Avaliações 

144
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,4

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No communication after initial receipt of order. No product received. No response to e-mails. Phone unanswered. Web site also now suspended. Had to claim from credit card company and reorder from... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Excellent price product AC5 flooring good quality arrived on time opened a trade account without any issue staff communication excellent 👍 Only reason for 1 star less the delivery we had to off lo... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wood Flooring Kent may be online‑only, but their prices and service are first‑class. They were responsive throughout, and when a pack was damaged in transit they replaced it immediately so the install... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exceptional service. Very helpful where samples were sent and discussed what would be suitable. There was a period where I couldn't decide what would work or look right and Jonathan helped me decide b... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Pisos
  2. também em
  3. Fornecedor de pisos de madeira e laminados

Escrito pela empresa

Wood Flooring Kent reviews have migrated to reviews.io! Please see our amazing reviews.io page for up-to-date verified customer reviews of our business! https://www.reviews.io/company-reviews/store/woodflooringkent.com


Informações de contato

3,4

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

144 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 45% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,4

Todas as avaliações

(144)

30 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No goods received and no communication.

No communication after initial receipt of order. No product received. No response to e-mails. Phone unanswered. Web site also now suspended. Had to claim from credit card company and reorder from another supplier. Seems this one has previously provided good service but has collapsed during September 2026.

30 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

What a shambles of a company !

What a shambles of a company !

Just like other recent reviews on here I ordered £500 of laminate flooring from this company which was delivered in a dreadful state (even the delivery driver said that I should reject the delivery)- i therefore rejected the order. I took photos and emailed the company who said that this was now out of stock (had they shipped me the dregs of old stock ?). They arranged for new stock to be delivered 2 days go - surprise surprise it did not turn up. I have had no response from the company despite numerous emails. I have had to request a chargeback on my credit card just like other recent reviews - avoid this company at all costs.

25 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT ORDER WITH THIS COMPANY!

DO NOT ORDER WITH THIS COMPANY!

You’re lucky there is even the option to leave 1 star because your service doesn’t deserve even 1!!!!

I have been lied to repeatedly, I do not have my order, nor are you returning my money, no answer on calls, email, Facebook, NOTHING!!! I have had to put a claim in with PayPal!!!

Absolute DISGRACE of a company!!!! Taking money from customers with zero intention to actually delivering the products!

You’re nothing better than a common thief!!!

24 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Is this company out of their business?

I ordered some additional LVT to finish a project, but the estimated delivery date has come and gone with absolutely no communication from the company. Over the past three days, I have tried reaching them through every available channel—email, phone, and Facebook Messenger—but haven't been able to get hold of anyone. Since my credit card was already charged, I've had no choice but to initiate a chargeback with my bank. Even if they are on holiday or temporarily closed, it’s incredibly unprofessional not to have a notice on their website or an automated email reply. Leaving customers completely in the dark about their orders is unacceptable.

23 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute shambles

Absolute shambles. I paid and was told that delivery would be in 5 days time. One working day before the advised delivery date I received an email saying that the item was out of stock and would be available in another 3 weeks time. I phoned to complain and was told that I had to put my request for a refund in writing.

11 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

Hi Maxine,

We’re very sorry about the experience you had with this order.

Unfortunately, the supplier’s stock records showed the product as available when your order was placed and your delivery was arranged. We were then informed of a stock discrepancy only one working day before the scheduled delivery date, at which point we contacted you as soon as we became aware that the order could not be fulfilled as planned.

We completely appreciate how frustrating this was, particularly after you had already been given a delivery date. Although the stock discrepancy originated with our supplier, we recognise that from your perspective you placed the order with Wood Flooring Kent and expected it to arrive when promised.

Regarding the refund, we’re sorry if our request for written confirmation caused any further frustration. We require cancellation and refund instructions to be confirmed in writing so that we have a clear record of the customer’s request and can process it correctly; an email confirmation is sufficient.

We certainly understand your disappointment with the way this order unfolded, and we’re sorry that we were unable to provide the service you reasonably expected on this occasion.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Upon inspecting the delivery

Upon inspecting the delivery, I discovered that multiple floor planks were damaged during transit/packaging. Protruding nails from the wooden pallet stabbed directly through the outer packaging and deeply scratched/damaged several flooring boards underneath.
This is extremely disappointing and reflects very poor packaging and delivery quality.
Furthermore, I have booked a professional fitter who arrived today to carry out the installation, which costs me £400. I am not doing a DIY project, and it is completely unreasonable to expect a paid professional installation to be completed with such visible defects. Because of these damaged items, the job cannot be completed properly today, and I will be forced to incur extra costs to have the fitter return once the issue is resolved.

11 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

Hi Pak Hin,

We are sorry to see this review, particularly as the photographs supplied to us do not currently show the damage to the flooring described here.

We have reviewed all of the photographs provided. They show a puncture to the outer cardboard packaging of one pack and protruding nails in the timber pallet. However, none of the photographs shows a damaged flooring plank, despite the review stating that multiple boards were “deeply scratched/damaged”.

We have therefore asked you to provide photographs of the actual flooring concerned, removed from its packaging, together with confirmation of how many boards are affected. If flooring has genuinely been damaged in transit, we will of course investigate this and provide an appropriate remedy.

We cannot, however, accept liability for the £400 fitter cost referred to in the review.

Our delivery policy specifically advises customers not to book professional fitting until their goods have arrived and have been inspected. Your email confirms that the flooring and your fitter both arrived on the same day, meaning the installation had been booked before the goods could have been received and inspected.

Hard flooring also requires an acclimatisation period prior to installation, commonly 48–72 hours depending upon the manufacturer's instructions.

We will therefore continue to investigate the reported product damage separately, but fitter attendance or re-attendance costs cannot be passed to Wood Flooring Kent.

As soon as photographs showing the reported damage to the flooring itself are supplied, we will review them promptly.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Helpful and quick delivery

30 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

Hi Keith,

Thank you very much for your 5-star review. We’re delighted to hear you found our team helpful and that your order was delivered quickly.

We really appreciate you taking the time to share your feedback, and we hope to be able to help you again in the future.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Had a few issues trying to order via…

Had a few issues trying to order via website but after I rung the actual office I was helped out.
Floor looks amazing !!! I did run out so had to order another box which was a pain.
Delivery driver was very helpful even brought it all in for me very polite and friendly.

22 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

Hi Kerry,

Thank you so much for your fantastic 5-star review. We're delighted to hear that, although you experienced a few issues ordering through the website, our team was able to help you get everything sorted over the phone.

It's wonderful to know you're so pleased with your new floor and that it looks amazing! We're also glad to hear our delivery driver made a positive impression by being friendly, helpful, and bringing everything inside for you. We'll be sure to pass your kind words on to them.

Thank you again for choosing us. We hope you enjoy your beautiful new flooring for many years to come.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A beautiful sample

A beautiful sample, I will be ordering this flooring for my extension. It’s a good thickness, a stunning finish and durable for my busy family home.

20 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

Hi Lucia,

Thank you so much for your wonderful 5-star review. We're delighted to hear that you loved the sample and that you've chosen it for your extension.

It's fantastic to know the thickness, beautiful finish, and durability have given you confidence that it will be a great fit for your busy family home. We look forward to receiving your order and hope you enjoy your new floor for many years to come.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered two rooms worth of flooring and…

Ordered two rooms worth of flooring and unfortunately a majority of the corners and other parts of the boards have chipped within weeks of installation. I followed all given instructions and was installed correctly, even after sending 10+ photos of all the different chipped boards they emailed back and said they were ‘unable to identify any evidence that would indicate a manufacturing defect with the flooring’?! Do not buy from here :(

17 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

We're sorry to read this review, as we always aim to resolve any concerns fairly and transparently.

After carefully reviewing the photographs you provided, we were unable to identify any evidence of a manufacturing defect. The images instead showed a number of installation-related concerns, including boards that were not fully engaged at the locking joints and expansion spacers remaining in place, meaning we could not conclude that the issues were the result of a fault with the flooring itself.

We explained our findings and also offered to progress the matter through the manufacturer's formal warranty process by providing the necessary claim form. Unfortunately, this was not returned, so the manufacturer was not given the opportunity to carry out their own assessment.

We appreciate this was not the outcome you were hoping for, however our decision was based solely on the evidence provided, and we remain happy to assist should you wish to continue with the manufacturer's warranty process.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thankyou so much a really prompt service

14 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

Hi Lynda,

Thank you very much for your lovely 5-star review. We’re delighted to hear you were pleased with our prompt service.

We really appreciate you taking the time to share your feedback, and we hope to be able to help you again in the future.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Placed my order got my goods in…

Placed my order got my goods in excellent condition and in the colour I ordered
Recieved the quantity i asked for too.
Polite efficient timely.
Brilliant.

8 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

Hi,

Thank you very much for your fantastic 5-star review. We’re delighted to hear your order arrived in excellent condition, in the correct colour, and with the exact quantity you ordered.

It’s also great to know you found the whole process polite, efficient and timely. That’s exactly the experience we strive to provide for every customer.

Thank you again for your kind words and support. We’re so pleased you had a brilliant experience.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Good samples.

2 samples sent , well packed, a little slow with the delivery but they looked fine. Colour is different from the web site ,so not what I want.

16 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

Hi John,

Thank you for taking the time to leave a review. We’re pleased to hear the samples arrived well packaged and that you were happy with their quality.

We’re sorry to hear the colour wasn’t quite what you were looking for. Colours and finishes can sometimes appear differently on screen depending on device settings and lighting conditions, so we’re glad the samples gave you the opportunity to see the flooring in person before making a final decision.

We also appreciate your feedback regarding the delivery time and will take this on board as we continue to improve our service.

Thank you again for your feedback, and we hope you find the perfect flooring for your project.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

great sample size

great sample size. Made our minds up at once as gives a clear indication of pattern. Very quick delivery

4 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

Hi Susan,

Thank you very much for your wonderful 5-star review. We’re delighted to hear the sample size gave you a clear indication of the pattern and helped you make your decision straight away.

We always try to provide samples that make choosing the right flooring as easy as possible, so it’s great to know they did exactly that. We’re also pleased that the delivery was quick.

Thank you again for your kind feedback, and we look forward to helping you with your flooring project.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent Service

Wood Flooring Kent may be online‑only, but their prices and service are first‑class. They were responsive throughout, and when a pack was damaged in transit they replaced it immediately so the installation could stay on schedule. Highly recommended — true service is proven when issues arise, and they delivered.

12 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

Hi John,

Thank you very much for your fantastic 5-star review. We’re delighted to hear you found both our prices and service to be first-class.

While we operate online-only, we work incredibly hard to provide the same level of care and support customers would expect from a traditional showroom experience, so your feedback truly means a lot. We’re especially pleased we could resolve the transit damage quickly and keep your installation on schedule.

You’re absolutely right — true service is measured by how issues are handled when they arise, and we really appreciate you recognising our team’s efforts.

Thank you again for your recommendation and support.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Delivery

Delivery , Driver , price ect all A
5 star . Perfect.

27 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

Hi Helen,

Thank you very much for your fantastic 5-star review. We’re delighted to hear that everything from the delivery and driver through to the price was worthy of 5 stars.

“Perfect” is always wonderful to read, and we truly appreciate you taking the time to share your feedback.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The delivery was a day early which was…

The delivery was a day early which was great the driver was polite and helpful and the flooring I purchased is top notch and very reasonable looks great when it’s down 👍👍👍

22 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

Hi Colin,

Thank you very much for your fantastic 5-star review. We’re delighted to hear your delivery arrived early and that our driver was polite and helpful — that always makes a difference.

It’s great to know you’re pleased with the quality and value of the flooring, and even better that it looks fantastic once installed 👍

Thank you again for your kind words and for choosing us.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic customer service

Fantastic customer service. Really helpful and fast processing of my order. Highly recommended.

10 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wood Flooring Kent

Resposta da Wood Flooring Kent

Hi Martin,

Thank you very much for your fantastic 5-star review. We’re really pleased to hear you found our customer service helpful and that your order was processed quickly.

Your recommendation means a great deal to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Warmest Regards,
Wood Flooring Kent

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais