Woxparts Avaliações 

197
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We did order led lamps from them for total amount of 200.-EUR in June 2025 and until now (end of November 2025) we have nothing from them. E-mails they are not replying and money they also do not refu... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My ordered parts lost by FedEx in Memphis USA. I did send few rude E-Mails. Because no telephone answer and luck of response on E-Mails. But: All money returned on my account with no problems. Everyt... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Was having problem with my gear box for ages.Was looking for correct part everywhere in internet and garages but nobody sins to have it and knowing if it really parts I required.So after some time fou... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

All the parts I required and ordered, I received. Even the one I was finding impossible to get in the UK. I found stock and delivery times slightly misleading, all the parts I ordered were marked... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Autopeças
  2. também em
  3. Fornecedor de peças para caminhões

Escrito pela empresa

Online shop woxparts.com. Your reliable supplier of original spare parts for cars and trucks.


Informações de contato

3,5

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

197 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,5

Todas as avaliações

(197)

1 avaliação nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Parts marked to be in stock are not available

3 of 5 different parts were not delivered, althought all of them were marked to be in stock.
I was informed about 2 of them with the choice of suspending the whole order. The third one wasn't delivered without any notice. The answer to my question if this one will be delivered later was just that it is not available.

8 de outubro de 2024
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

All the parts I required, were delivered!

All the parts I required and ordered, I received. Even the one I was finding impossible to get in the UK.

I found stock and delivery times slightly misleading, all the parts I ordered were marked as "available", however they weren't dispatched for around 3 weeks. During this time there was no communication until I sent an email asking for an update. I was then told they would be shipped the following week.

Overall I'm happy and I would use again, but next time I won't expect too much in terms of delivery times.

14 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Shipping time took much longer than…

Shipping time took much longer than expected. No updating was given during this period, and/or any reason for the delay. In the meantime, I asked to add another item to the order, in order to save shipping costs, and it was not accepted. New order has to be placed.

1 de outubro de 2024
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Ordered several parts for my Audi that…

Ordered several parts for my Audi that I was having a hard time sourcing in North America. After placing the order, my mechanic informed me he'd provided the wrong part number and needed a different one. I contacted Wox and they were able to swap the part out in the order, so that was good customer service-wise.
Unfortunately, the next day I received an email advising that my entire order had been cancelled as the parts could not be obtained from their supplier. This was quite frustrating as I then had to wait for a refund to appear on my card, which took 3 days, before placing the order from a different merchant. I'm not quite certain why they even have the parts listed on their website, if they are unable to actually source them consistently.

28 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

It was easy to request the part and…

It was easy to request the part and place the order. My questions were answered promptly and kindly. The package arrived on time and in perfect condition. The part is already in place, the fit is perfect. Many thanks to all the collaborators.

25 de setembro de 2024
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

THREE DAYS STILL NO REFUND,

Hello,

I hope you're well. As per your update, my refund was processed on the 24th, but I have yet to receive it in my account. It has now been three days, and I wanted to check on the status of the refund. Could you please confirm if everything went through as expected, or if there’s any delay on your end?

Thank you for your assistance.
Kindly check into ur email because you don’t respond to emails

27 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Woxparts

Resposta da Woxparts

Hello,

Thank you for your feedback.

You received a refund the next day after the order was cancelled.

The payment system sent you money to your card, we are in Europe, you are in Africa. Do you have any idea how the money is sent?

You received a screenshot of the refund by email, what else do you need from us?

MONEY REFUND TIME FROM 1 TO 10 DAYS.

Thank you.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I ordered 3 Harness's September 16th

I ordered 3 Harness's September 16th, 2024. Confirmed parts by WOX! Paid by CC. I contacted WOX by email and their online WOX CONTACT! No Reply. I called WOX Customer Support Number to get the "BEST CUSTOMER SUPPORT WOX STATES"! No answer! 3 days later I contacted WOX again by PHONE and Email, NO RESPONCE! September 21st again contacted WOX, same NO ANSWER, NO REPLY! I came to WOX PARTS GROUP of past experiences with them of good service. I will wait until SEPTEMBER 30th, if no reply, I will take further steps to refund.

27 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Compre un repuesto Ford con numero de…

Compre un repuesto Ford con numero de orden 19213 con fecha 12/09/2024 y al dia de hoy no tengo ninguna novedad del despacho o de los problemas que se presentaron para poder dar una solución, les escribí 03 correos y ni una respuesta de verdad que mala atención al cliente, de no tener en stock el producto adquirido sirvance hacer la devolución correspondiente. Gracias

12 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Very good price, bad communication

Very good price, good quality of parts, original parts. Bad communication with customers. Not possible to call to support and nobody answered after many emails. But after two weeks, when they get all parts by order, they contact me and delivered my order very fast. So I get all what I needed. But with little stress. Need to solve problem with communication.

19 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Highly recommend

Заказывал комплект на АКПП ZF. Никаких проблем, описанию полностью соответствует, быстрая доставка до US за 1 неделю. Рекомендую.

12 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais