STUDIO Avaliações 

74
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great experience. Quality products and thoughtful design. The team is helpful and responsive. Even though there was a tiny delay with the shipping (due to DHL courier), the customer service was profes... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I loved shopping at 92 Studio! The pieces are stunning, high-quality, and even better in person. Shipping was fast, and the packaging was perfect. Great experience overall – highly recommend!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Purtroppo il mio feedback è negativo. Mi è successa la stessa cosa di Elina S. 1) Il primo acquisto - Orecchini OLIVIA: Spedizione dopo un mese, risposta in ritardo alle mie mail di promemoria e mo... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super zufrieden mit der Qualität, Versand hat mit DHL einen Tag länger gedauert, aber es ist halt nicht Amazon. Die vielen ein Stern Bewertungen sind m.E. völlig gefakt, weil man schon am Schreibstil... Ver mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

74 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(74)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bester Modeschmuck ever!

Wunderschönes Design und äusserst hochwertige Qualität - auch der Kundenservice war herausragend ... es gab in der Weihnachtszeit eine kleine Verzögerung wegen Paketstau eines Versandanbieters aber das Problem wurde 1A von Seiten der zauberhaften Damen von 92 The Studio super gelöst - ich bin begeistert! Ich habe so viele Komplimente bezüglich der Schmuckstücke bekommen, werde Stammkundin werden - mein absoluter Lieblingsbrand in Bezug auf hochwertigen Modeschmuck!!

3 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A little company with Big success!

A little company with Big success!
I’ve been waiting for my order a little bit longer but has paid off.Beautiful accessories are arrived and make me happy.The company was all the time in contact with me and was very helpful 🙏⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Thank you for all 92 THE STUDIO 🫶

4 de março de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da STUDIO

Resposta da STUDIO

Thank you so much Radka for your review and your feedback!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Earrings

I ordered some earrings as a gift for my girlfriend and the package was received on time. Also the product was in line with the expectations and my girlfriend really like them.

4 de março de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The earrings are really beautiful

The earrings are really beautiful! Their quality is evident from the first glance, and they give a touch of class and sophistication to any look! They are light and comfortable to wear all day.
The shipping service was excellent too!

2 de março de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da STUDIO

Resposta da STUDIO

Thank you Ylenia for your review, we are happy you like your earrings and wish you a lot of joy with it.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Total scam ! Dont order!

I don’t want to give even one star. Horrible experience with this “company”.
I ordered earrings almost month ago and I asked several times where’s my product. They lied to me that they have sent it but it never came. You have to spam them to answer and always getting empty promises. This company is total scam. Influencers please don’t boost this company because they dont take care about their customers and regular people never gets their orders.

And now they blaming the customer💀 nice 👍🏼 They wrote an email and asked to change this review so wonder why i didn’t reply. Everyone makes mistakes (someones more) but company always should take responsibility and never blame the customer. So unprofessional and btw still no package after 7weeks :)))

10 de fevereiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da STUDIO

Resposta da STUDIO

Dear Tiia, firstly we never lied to you and send out your package to Finnland with the DHL tracking number ending with xxx0183. You also got the tracking number via E-Mail. We are very open to critics and appreciate every feedback, but this here is something we can not understand.
We do not blame you and yes, we asked you to change this review, as it is absolutely not true. You say you wait 7 weeks and still have no package, while your package is in a DHL shop in Finnland and is waiting for you to pick it up, which you can see at the tracking...

So we can not understand how someone can write such a harmful review.

We wish you anyways a lot of joy with your earrings.

Best, Customer Service Team of 92 THE STUDIO

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst experience with a company

Worst experience with a company. I ordered on the 3rd of december, never received the package. The company told me they were going to refund me. For 2 weeks now, the company doesn't reply to any email and I still haven't received the refund. Avoid at all costs.

3 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da STUDIO

Resposta da STUDIO

Dear Camille, thank you so much for your feedback, we really appreciate it.
Yes, your first package took 2 weeks longer as we had a huge amount of orders due to the Christmas business. Then it got stuck at DHL France. We can unfortunately not influence external shipping carriers... We were of course really sorry for this and asked you if we should send out a new package, which you refused. We were always in contact with you and answered you on every E-Mail (we have proof of this in our inbox). Further, you got refunded via Paypal to your Gmail address.

We appreciate your review a lot, but it would be nice when it would be at least a fair review.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing brand

Quality and design are amazing! So chic and timeless! Great accessories to upgrade any look!

I’d highly recommend it!!

17 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da STUDIO

Resposta da STUDIO

Thank you Adriana for your order! We wish you a lot of joy with your pieces.

Customer Service of 92 THE STUDIO

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Still no package!

I made an order the 19th of december and was told the package was sent 3rd of january. The 15th of january, the package still hasn’t arrived. I contacted customer service and was told that they weren’t aware. I was promised an update but today I still haven’t heard anything and I’m not able to come in contact with their customer service. Very bad experience!!

22 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da STUDIO

Resposta da STUDIO

Dear Karoline, thank you for your feedback, we really appreciate this.

As I can see on our mails, we always had contact with you and also informed you when your package to Denmark was send back by Post Denmark. We send out a new package to you and you got the DHL tracking number via E-Mail to track your new package. We wish you a lot of joy with your bracelet Karoline.

Customer Service of 92 THE STUDIO

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing customer service

Amazing customer service, even when I had some issues with my order they were so helpful and had super quick responses. Love the bracelets!

11 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da STUDIO

Resposta da STUDIO

Thank you so much for your feedback. We wish you a lot of joy with your bracelets!

Customer Service of 92 THE STUDIO

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Immer wieder! 🤩

Ich bin begeistert von meinen neuen Ohrringen! Die Qualität ist der Hammer und sie sind sooo schön! Ich habe schon einen Sweater und er gehört zu meinen Lieblingsteilen, werde sicher wieder bestellen. Kundendienst auch mega nett und hilfsbereit.

24 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da STUDIO

Resposta da STUDIO

Danke Melanie für dein Feedback, das freut uns sehr! Wir wünschen dir viel Spaß mit deinen Ohrringen.

Customer Service of 92 THE STUDIO

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The greatest thing about this company…

The greatest thing about this company is customer support. I had huge issues with dhl failing my order 3 times - and every time they were there to help and moreover to keep attempts to deliver the items to me. Also the quality of goods is really decent!

1 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Eine inkompetente Firma

Es ist kein zuverlässiges Unternehmen!

Am 13. Juni 2023 habe ich 8 Schmuckstücke bestellt, das Geld wurde von meinem Bankkonto abgebucht und von da an bis heute der 4. September 2023, habe nichts als Lügen erhalten, sie belügen mich, dass sie es geschickt haben, aber sie wollen mir nicht die Tracking-Nummer geben obwohl ich mehr Male verlang habe.
Sie verschicken es jede Woche aber ich erhalte nichts. Ich sagte ihnen, sie sollen mir das Geld zurückgeben, aber sie antworteten nicht.

Update 13.09.23: Nachdem ich viele Nachrichten auf Instagram verschickt hatte, erhielt ich das Paket am 08.09.2023 nach 3 Monaten unvollständig, von 8 Schmuck habe ich nur 4 bekommen. Jetzt warte ich darauf, dass der andere Teil eintrifft.

Ich kann alles, was ich sage bestätigen!!
Wenn ich dir ein Foto auf Instagram geschickt habe, wollte ich dir zeigen, dass ich es unvollständig erhalten habe.
Und das Schlimmste ist, dass sie bei der Beantwortung meiner Bewertung lügen und die Opfer und Beleidigten spielen, als wäre ich derjenige, der lügt.

Update 14.09.23: Als ich am 08.09.2023 nach 3 Monaten endlich das Paket erhielt und mir als Entschuldigung ein T-Shirt geschickt wurde, das ich nie wollte. Das Paket kam unvollständig an und Sie stimmten zu, mir die 4 Schmuckstücke zu schicken, die Sie mir nicht geschickt hatten, und als Entschuldigung nochmals boten Sie mir einen Ohrring an.
Was war meine Antwort? Ich habe kein Interesse an irgendwelchen Geschenken, ich freue mich, wenn ihr mir schickst, was ich gekauft habe, denn ich habe die Nase voll mit euch.

Tracking # mit UPS des fehlenden Schmuckstücks die noch nicht bekommen habe.
1Z02W93E6893965122

. Trustpilot könnte ich Ihnen alle E-Mails und Instagram-Nachrichten senden?
Schade, dass es solche Unternehmen immer noch gibt. Lüge und mehr Lüge. Nie mehr wieder!
Sie sind die schlimmste Erfahrung, die mir je passiert ist.
Basta mit ihre Lüge.

4 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da STUDIO

Resposta da STUDIO

Liebe Jahayra, diese Review entspricht absolut nicht der Wahrheit und wir verstehen nicht, warum so etwas geschrieben wird. Deine Sendung ging in die Schweiz und wir hatten dir mehrfach geschrieben, dass dein Paket am Zoll hängen geblieben ist (Ja, solche externen Faktoren sind ärgerlich, aber so etwas können wir leider nicht beeinflussen). Gerne können wir dies ,,beweisen" anhand der Tracking Nummern. Daraufhin haben wir dir natürlich angeboten das Paket erneut zu versenden und haben dir sogar ein zusätzliches Kleidungsstück als Entschädigung eingepackt für die Verzögerung.

Dass wir dir nicht geantwortet haben, entspricht auch nicht der Wahrheit. Wir haben auf deine Mails innerhalb von 24-48 Stunden JEDES MAL geantwortet. Dies können wir bestätigen anhand unseres E-Mail Postfachs.

Ja, es ist ärgerlich, wenn Pakete länger brauchen, jedoch können wir keine externen Logistik Dienstleister beeinflussen, gerade wenn Pakete über Zölle und Grenzen müssen. Wir waren jedoch die ganze Zeit mit dir in Kontakt und haben dir alle Teile deiner Bestellung gesendet + noch zusätzliche Teile eingepackt als Entschädigung, die alle bei dir angekommen sind. Daher finden wir diese Bewertung leider sehr unfair und mehr als drüber.
Als kleines Unternehmen sind unsere Kunden das Wichtigste und wir haben dich nicht einmal angelogen oder nicht geantwortet auf deine Mails, dieses können wir wie gesagt nachweisen mit Mails, Instagram Nachrichten und Sendenummern.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love this brand

I love this brand, I've bought hoodies, hats and recently the jewellery! The sweatshirts are beautiful and are very good quality. The jewelery collection is wonderful and very competitively priced. Shipping always on time, communication very kind and helpful if you have any questions about the fit. Definitely recommend!

28 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam!

please, beware that this is probably some scam. ordered earrings for my daughter and they never arrived. company said that they shipped them but they are not able to provide any proof. save your money never shop there.

10 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da STUDIO

Resposta da STUDIO

Dear Peter, thank you for your review. Can you please contact us via E-Mail with your order number? We can not find any order of your name in our shop system and all our package were picked up from DHL & Hermes. We would love to clarify this for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

never shipped my items

I Ordered earrings three weeks ago. Three weeks ago they informed me that the order was shipped but it was actually never shipped. When I filed a claim with Paypal they informed me they will ship the earrings but they never did. They keep lying and now they are not even responding my emails but they still have my money. Do not order items from this eshop!

9 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da STUDIO

Resposta da STUDIO

Dear Lucia, thank you for your review. It is absolutely not true, as we send you your DHL tracking number (we can also post the tracking number here). You were mad that the status of the package is not changing, but this is in the hands of DHL and not of us. As you can see on your tracking now, you can see the updated status, so please check this first. Further, we replied to all of your E-Mails? We also have proof of this in our inbox.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered in May, package yet to arriave

Ordered some earrings in May. They never got shipped, both times they have said that DHL handled the package wrong. Have sent e-Mail two e-mails the last week, and they have stopped responding me.
Seems like a scam.

Edit:
They didn’t respond my emails within 6 hours, in the end i had to Contact multiple times before the answard. They said they would wire the money back latest that date. They didn’t and i took it through paypal to Get my money back. Now they keep trying to make me change the review «since it ruins their business». And the package didn’t Get lost in customs twice. They can’t send me proof of shipment, so i guess they never sent it.

15 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da STUDIO

Resposta da STUDIO

Dear Nora, thank you for your feedback, we really appreciate it. We are sorry, when a package to Norway got stuck in customs. Therefore, we send you the
money back via Paypal and we were in contact with you the entire time via E-Mail and Live Chat. Further, we did not make you change the review, we just kindly asked you to re-think it, because it is simply not true.

We wish you anyways a nice summer :-)

Best, customer service team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Loved how company handed a lost package 📦

Life happens and UPS lost my package on the way from Germany to USA. Julia, the founder, stayed in touch with me the entire time and even added an extra item for the inconvenience. I appreciate the generosity and kindness.

19 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da STUDIO

Resposta da STUDIO

Thank you so much Anna for your kind review. We are happy that the second package arrived now and wish you a lot of joy with your items.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais