Købte en Polestar 2 fra Alex Automobiler, og hele oplevelsen har været suveræn med god service, gode priser og godt humør. Der skulle fikses nogle småting på den inden overdragelsen, og det gjorde de... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Købte en Audi A5 fra Alex Automobiler hvor jeg blev mødt af rigtigt god kundeservice. nem at forhandle med og kommer med gode priser. Kan helt klart anbefales 10/10
Jeg har netop købt en Mercedes EQA 250 hos Alex Automobiler, og oplevelsen har været helt i top. Servicen var fremragende, og jeg blev mødt med ærlighed, fleksibilitet og god vejledning gennem hele... Ver mais
Samme problem som de andre 1-stjernede anmeldelser her.. Har købt en bil med strukket taktkæde som de nu nægter at lave ( de påstår de ikke kan finde fejlen ) skulle have lavet lidt andre ting også.... Ver mais
A empresa respondeu
Detalhes da empresa
Informações de contato
Kastaniehøjvej 9, 8600 , Silkeborg, Dinamarca
- 30303300
- Info@alexautomobiler
- www.alexautomobiler.dk
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Não respondeu a avaliações negativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Meget skuffende oplevelse efter købet…
Meget skuffende oplevelse efter købet af en bil hos Alex Automobiler.
Kort efter købet opdagede jeg en rustboble på bagklappen og reklamerede over forholdet. Jeg fik mundtligt oplyst, at skaden blev betragtet som kosmetisk, og at den efter forhandlerens opfattelse fremgik af salgsannoncens billeder.
Jeg bad derfor om at få denne begrundelse og de pågældende billeder tilsendt skriftligt.
I dag er det over en måned siden købet, og jeg har fortsat ikke modtaget det materiale, jeg har bedt om.
Jeg har:
* Ringet 9 gange.
* Sendt 3 mails.
* Rykket adskillige gange for svar.
Flere gange har jeg fået at vide, at de har haft travlt, har glemt det, eller at svaret ville blive sendt senere. På et tidspunkt fik jeg endda oplyst, at mailen allerede var skrevet, men blot ikke var blevet sendt. Det er nu flere opkald siden, og jeg har stadig ikke modtaget noget.
Fejl kan ske på brugte biler. Det afgørende for mig er, hvordan man håndterer kunden bagefter. Her har min oplevelse været manglende opfølgning, manglende dokumentation og manglende respons trods gentagne henvendelser.
Jeg gjorde også opmærksom på før købet, at de videoer jeg modtog via SMS var uskarpe, og at jeg derfor stolede på sælgerens gennemgang af bilen. Rustskaden blev aldrig nævnt.
Jeg har forsøgt at finde en mindelig løsning og har endda indhentet flere tilbud på udbedring.
På baggrund af min oplevelse kan jeg ikke anbefale Alex Automobiler.
God kundeservice
Købte en Audi A5 fra Alex Automobiler hvor jeg blev mødt af rigtigt god kundeservice. nem at forhandle med og kommer med gode priser. Kan helt klart anbefales 10/10
Super skøn service
Super skøn service, Michael er den bedste. Og han har solgt os en mega lækker bil.
Man føler sig mega tryg især når man skal til at prøve at skifte til el bil.
På visit hos Alex Automobiler
Jeg var på visit hos Alex Automobiler i dag, fordi de havde en bil på deres hjemmeside, som virkelig havde fanget min interesse. Sælgeren bag disken var professionel og støttende ift. min økonomiske situation. Og i stedet for at sælge mig en bil som ville få mig til at sidde rigtig økonomisk stramt i det, så gav han mig gode råd og vejledning.
Så jeg valgte beholde min nuværende bil, og vente til mit nuværende billån er udbetalt, så jeg har mere rådighed i økonomien.
Jeg er virkelig taknemmelig over den gode behandling, og at der ikke blot blev tænkt på penge. Men mere hvorvidt jeg har råd til det lige nu, da jeg ikke er helt færdig med mit nuværende billån.
Så når mit billån er færdigt, så kan det nemt tænkes at jeg vender tilbage. For en så god en kundeservice har jeg aldrig fået hos en brugtvognsforhandler før.
Jeg husker desværre ikke navnet på sælgeren, men han fortjener en lønforhøjelse. :D Tak for god behandling. Og vi ses nok igen om 3-4 år, når bilen er betalt ud.
Købte en Polestar 2 fra Alex…
Købte en Polestar 2 fra Alex Automobiler, og hele oplevelsen har været suveræn med god service, gode priser og godt humør. Der skulle fikses nogle småting på den inden overdragelsen, og det gjorde de uden tøven og med et smil. Servicen har været i top igennem hele processen, og Allen har været god til at guide os og svare på alle spørgsmål vi måtte have. Det er uden tvivl her vi køber bil næste gang også!
Service
Det var det perfekte valg, at købe en brugt bil.
Det var rigtigt god service fra start til slut, jeg kan fuld anbefales at handle der.
Jeg har købt min elbil hos Alex…
Jeg har købt min elbil hos Alex Automobiler, og jeg kan kun give dem min allerbedste anbefaling. Hele forløbet har været professionelt fra start til slut. Servicen har været helt i top, kommunikationen har været klar, ærlig og hurtig, og der har hele tiden været en imødekommende og tillidsfuld dialog.
Forhandlingen foregik på en ordentlig og fair måde, priserne var konkurrencedygtige, og alt blev håndteret præcis, som det skal – kort sagt kørt fuldstændigt efter bogen. Man føler sig tryg som kunde, og der er styr på både detaljer og aftaler.
Det er uden tvivl den bedste bilhandel, jeg har haft, og derfor vælger jeg også fortsat Alex Automobiler, når jeg skal købe bil. Kan varmt anbefales til alle, der ønsker en seriøs, pålidelig og serviceorienteret bilforhandler.
Har købt brugt bil af Alex 2 gange nu…
Har købt brugt bil af Alex 2 gange nu første gang for godt 4 år siden hvor det blev en Ford Mondeo hvor der efterfølgende var et par småting som hurtigt blev udbedret så da jeg igen stod at skulle købe ny brugt var jeg tryg ved at købe igen af Alex denne gang faldt jeg for en Ford Focus som blev leveret endda en dag før lovet jeg har nu kørt i bilen i en god måned og den kører som en drøm så kan kun give 5 stjerner så igen en rigtig god oplevelse føler Alex er en ærlig mand man kan stole på så kan varmt anbefale Alex Automobiler
Mvh Claus E Mikkelsen
Vi købte en bil hos Alexautomobiler til…
Vi købte en bil hos Alexautomobiler til en god pris, og hele forløbet levede fuldt ud op til det, der blev lovet. Ingen problemer undervejs og rigtig god service fra start til slut. Kan klart anbefales.
Stor anbefaling
Vi kan kun give Alex Automobiler vores allerbedste anbefaling. Vi købte en Toyota Aygo og fik både den bedste pris og en fantastisk service fra start til slut.
Hele forløbet var professionelt, trygt og helt uden pres. Vi følte os virkelig godt behandlet, og der var styr på alle detaljer. Det er sjældent, man oplever så god kundeservice og her var den i top.
Hvis du leder efter en bil og vil have ærlig rådgivning, god service og en rigtig god handel, så er Alex Automobiler helt klart stedet.
Fem stjerner herfra
Fem stjerner herfra super service alt gik efter aftale fik ny forrude som ekstra som vi ikke har aftalt noget om de vil bare skifte den bare for god ordens skyld det er god service
Jeg gik en tur ned af vejen med min…
Jeg gik en tur ned af vejen med min hund jeg faldt over Mazda 3 gik ind til Alex og fik en god snak kunne ikke få bilen ud af hovedet gik tilbage efter to dage og købte den det er det bedste køb jeg har lavet i mit liv er så glad for bilen
Fantastisk oplevelse – super service og flot Mercedes EQA 250
Jeg har netop købt en Mercedes EQA 250 hos Alex Automobiler, og oplevelsen har været helt i top. Servicen var fremragende, og jeg blev mødt med ærlighed, fleksibilitet og god vejledning gennem hele forløbet. Bilen stod i rigtig flot stand, præcis som lovet, og hele handlen gik hurtigt og problemfrit.
Jeg kan varmt anbefale Alex Automobiler til alle, der ønsker en tryg og professionel bilhandel.
Jeg har netop købt en Ford Fiesta fra…
Jeg har netop købt en Ford Fiesta fra 2023 hos Alex Automobiler i Silkeborg, og oplevelsen har været helt i top.
Servicen var sublim fra start til slut, kommunikationen var tydelig, og jeg følte mig virkelig godt behandlet gennem hele forløbet. Det er sjældent at møde en butik, hvor ærlighed, professionalisme og kundetilfredshed vægtes så højt – men det gør de hos Alex Automobiler.
Jeg kan varmt anbefale dem til alle, der ønsker en tryg og behagelig bilhandel. 🚗✨
Jeg købte en Audi A6 af automobiler og…
Jeg købte en Audi A6 af automobiler og fik en rigtig god behandling og fik vinterdæk med prisen er superglad for bilen og tak til Alex
Jeg købet en bmw 420d er super glad for…
Jeg købet en bmw 420d er super glad for den god service af Alex
Hej jeg købte en Mercedes E klasse er…
Hej jeg købte en Mercedes E klasse er super glad for bilen fik en rigtig god behandling af Alex
Alex Automobiler gav mig en super…
Alex Automobiler gav mig en super oplevelse hele vejen igennem. Jeg fik en rigtig fin bil, som var lækker og velholdt indvendigt, og alt service var helt tiptop. Personalet var imødekommende, professionelle og gjorde processen både tryg og nem. Kan varmt anbefales
Jeg købte en peugeot 2008 af Alex…
Jeg købte en peugeot 2008 af Alex automobiler og har haft et helt og aldeles tilfredsstillende forløb hele vejen igennem.
Tak for en super god service og et godt forløb.
Bestemt ikke sidste gang vi handler hos jer.
Her kan du roligt købe brugt bil😀
Købte en brugt Chevrolet lacetti fra 2010, 170.000 km kørt. Fin bil, pæn og velholdt. God pris.
Der opstod lidt elektronisk småproblemer på hjemturen, men Alex tilbød at bestille reservedele hjem, som jeg så kunne hente lokalt ub.(Bor 140 km væk)
... Nu kører bilen som smurt, Alex har yderligere tilbudt en rigtig skarp pris på skift af tandrem engang næste år.
... Jeg er supergodt tilfreds og herregud ... Biler går i stykker 😆.. Især når de har nogle år på bagen.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.








