Attractiontix Avaliações 

177
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bought online and tickets were delivered within minutes by email with a digital QR code included so I didn’t need to print anything. I was able to use the ticket number to add it directly to my Apple... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Just booked tickets for California. Booking process was easy, tickets came within minutes despite an up to 72 hours warning. As for price, incredible! I usually use a company with a similar name but t... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The best price I could find for our Disneyland Paris tickets, website super easy to use and the ticket confirmation came through straight away. Was also able to link my tickets to the Disneyland app s... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

We ordered two Disneyland Paris tickets for the following day, and they arrived in our inbox almost immediately. Great! Then we got to the gate, and they wouldn't scan. The guy typed the numbers in ma... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Venda de Ingressos para Eventos
  2. Centro de Entretenimento

Escrito pela empresa

• Trusted supplier for the best attractions, theme parks and tours all over the world • Advance tickets that can get you into attractions faster and easier • UK-exclusive packages that you can’t get at the attractions • In-depth guides and essential information that will help you to perfect your holiday plans • Choice in how you can contact us, how to pay and how you’ll receive your tickets • UK call centre based in sunny Birmingham • Making it easier for you to nail that holiday (or day out) like a boss


Informações de contato

4,6

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

177 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,6

Todas as avaliações

(177)

42 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Just booked Disneyland Paris

Just booked Disneyland Paris, great prices, instant tickets, can’t wait to go, fantastic customer service. Big thanks to Sarah and Matt for their patience in helping find the perfect trip.

10 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Attractiontix

Resposta da Attractiontix

Thank you for your wonderful review.

We’re delighted to hear you found great prices and enjoyed a smooth booking experience. It’s fantastic to know Sarah and Matt were able to help you find the perfect trip.

We hope you have an amazing time at Disneyland Paris, and thank you for choosing us!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service

Excellent customer service.

I booked tickets with Vanessa M for Thorpe Park and this was done efficiently. It was easy and quick to book. Vanessa was polite and helpful.

10 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Attractiontix

Resposta da Attractiontix

Thank you for your lovely review.

We’re really pleased to hear Vanessa provided an efficient, easy, and quick booking experience for your Thorpe Park tickets. It’s great to know she was polite and helpful throughout.

We hope you have a fantastic time, and thank you for choosing us!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No confirmation despite payment being taken

***UPDATE***
Eventually got hold of an advisor on the phone who said they cannot issue tickets or refund me unless I close the PayPal dispute. Absolute scam company….AVOID at all costs!!!!

Tried purchasing tickets for Disneyland Paris. Web page went blank during booking, checked my bank account to see payment has been taken but received no confirmation or tickets by email. Tried contacting but the office is closed and emails are being returned unable to send

Contacted PayPal who confirmed payment had been taken so agent has started the dispute process in the hopes to return my money.

Wish I seen these reviews before ordering from attractiontix and definitely will not be using in the future.

31 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Cheaper than other websites

Bought tickets for Windsor Castle cheaper than other websites. Thank you

18 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Attractiontix

Resposta da Attractiontix

Hi Ipek,

Thank you for your review. We can see that your payment was processing this morning and we have now confirmed your booking. We hope your enjoy your day!

If you feel your experience has been clarified, we’d really appreciate it if you’d consider updating your review to reflect this. It makes a big difference to our team and helps other customers get a fair review of our customer service. Thank you in advance!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Didn't receive any receipts or…

Didn't receive any receipts or confirmation after paying over £600 for tickets had to email several times tickets were finally sent digitally on the day went went to Siam water park in Tenerife the tickets were not valid only with the help from Siam park staff who contacted Attrationtix and a long horrible wait not knowing if we had lost our money did they finally send the right tickets through for entry we would definitely not buy tickets from Attrctiontix again and would advise others to not use these sellers either...

29 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Attractiontix

Resposta da Attractiontix

Hi Mr Sullivan,
Thank you for your feedback, and we're sorry to hear about your recent experience.
After looking into your booking, we can confirm that the tickets were sent on 27 July 2025 at 9:25 AM to the email address provided during checkout – xxxx@googlemail.com49. Unfortunately, it appears there was a typo in the email address entered (ends in '.com49'), which rendered the email invalid, which is why the tickets didn’t reach you as expected. We then proceeded to send your tickets to you via our intercom system.
We’re glad to hear that you were eventually able to access your tickets and enjoy your visit.
To help avoid situations like this in future, we always recommend double-checking the email address at checkout.
We appreciate your feedback and will continue working hard to ensure a smoother experience for all our customers.
If you feel your experience has been clarified, we’d really appreciate it if you’d consider updating your review to reflect this. It makes a big difference to our team and helps other customers get a fair review of our customer service. Thank you in advance!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Taking money for tickets that don’t exist!

Paid for a Cabana at Siam Park for a family birthday on 3rd July. Received the confirmation the following day with the ticket. The day after I received an email to say the Siam Park had informed them there were no Cabanas left for the whole month of July! Really disappointed and annoyed that AttractionTix sold me the ticket, took the money from my account, sent the confirmation and are STILL selling dates for Cabanas that Siam Park don’t have. Written a letter of complaint but not had a response. BE VERY CAREFUL WHEN BOOKING ANY TICKETS FROM THIS WEBSITE!!!

22 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If I could put a -1 rating I would!

If I could put a -1 rating I would!
I ordered tickets for adisneyland Paris 6 months in advance at a great price and received the confirmation email, however with no rickets attached, just an order number.
When I arrived at Dismeyland Paris, they refused entry which deeply upset my children. Luckily the management of Disneyland sorted it for is as they could see how upsetting it was, however when I complained to ATtractiontix they weren't very helpful and basically said we should've told them about any issue prior to park entry! I will never use this site again. If it wasn't for the goodwill of Disney, we would've wasted over £7000 and had extremely upset children! We wasted 2 hours of precious queue time at customer services. If I ever go again I will use a better company!

19 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Book direct with disney

Company has no interest in helping with a issue. If I'd booked direct with Disney I wouldn't have been a extra 500 pounds out of pocket. Also cheaper to book direct.

15 de março de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Our visit was well-planned

Our visit was well-planned, starting with the fascinating educational exhibits. We were particularly impressed with the marine life section, where the variety of species was astonishing. Watching the playful otters and vibrant fish was a delight!

Throughout the day, we attended several presentations led by knowledgeable staff who shared insights into animal behavior, conservation efforts, and the importance of biodiversity. Their passion was contagious, and we found ourselves fully engaged in learning.

The zoo also prioritizes animal welfare, and it shows in the spacious and well-maintained habitats. Each exhibit is thoughtfully designed, allowing animals to thrive in environments that mimic their natural habitats. We loved the interactive elements, such as touch pools and feeding sessions, which made the visit even more memorable.

As we wrapped up our day, we enjoyed a delicious meal at the zoo café, where the options were surprisingly varied. We’ll definitely return!

22 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

After accusing me of lying about me…

After accusing me of lying about me phoning them on the day i cudnt get in to euro disney i sent them a photo of my call log to prove i had not even got back to me they are a very iggnorant and arrogant if your lucky enough to get through to them do not deal with them terrible company

9 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Attractiontix

Resposta da Attractiontix

Hi Paul,

Thank you for reaching out and sharing your concerns. I’d like to clarify what happened regarding your experience at Disneyland Paris.
After reviewing the details, it appears that:

1. The tickets we issued were valid, as confirmed by Disneyland Paris.
2. The e-tickets were emailed to you in advance; however, it seems they were not presented at the gates, leading to the issue.
3. You mentioned calling us on the day of the visit. Upon investigating, we found that the call made to us was brief (24 seconds) and to an incorrect dialling code (0033 instead of 0044). Unfortunately, this means the call didn’t reach our team, which is why we weren’t able to assist at that moment.

Please note that once inside 72 hours of your ticket date, we are unable to process refunds, as Disney does not refund us for unused tickets. Despite this, we have even reached out to Disney on your behalf to try and get your tickets refunded, but they have declined.
We’re truly sorry to hear of your disappointment, but we feel your review is unfair, as we’ve done our best to assist within the constraints of Disney’s policies.

If there’s anything further we can do to assist you, please let us know. Your feedback is important, and we’ll use it to improve moving forward.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

worst.service ever

they issued a ticket with the wrong date after I had alerted them and told me.sorry can't help you

28 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Attractiontix

Resposta da Attractiontix

Thank you for your feedback, and we sincerely apologise for the experience you've had.

This is certainly not the level of service we aim to provide. We take such matters very seriously and would like to resolve this for you as quickly as possible.

Could you please email us at tickets@attractiontix.co.uk with your 7-digit booking number?

Once we receive your email, we will investigate this immediately and do everything we can to make things right.

We appreciate your patience and look forward to assisting you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wouldn't bother..

We bought disney tickets through this website but our flight was cancelled due to the IT global issue so we lost out on our tickets. No support or sympathy given, simply told to go through my travel insurance or airline, both of which are also not refunding us. In special circumstances I would have thought the tickets could be moved to a different date considering they already have our money but no. So we are down 667 pounds and will have to purchase disney tickets again for September.

20 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Naff from start to finish

Everything that could go wrong did go wrong.

Bought 3 Omnia Rome passes from the site.
Delivery states within 48 hours.
Passes were not delivered within 48 hours, so I called them. They apologised and sent Rome Explorer passes, which are not the same product and not what we ordered.

On contacting them again, it turns out that they hadn't actually sold the Omnia pass for months -- however, adding the Omnia pass to your cart on the site will check you out with the Explorer pass. In other words, you'll buy one product and receive something completely different. Fun times. Imagine not finding that out until you land in Rome and have to pay for attractions the Omnia allows you access to for free. Imagine selling product you haven't had for months as something else entirely.

They apologised and say they have issued a refund. Will that go wrong as well? Probably.

Edit: Have upped review to three stars as refund was prompt and the product is no longer available to purchase on the site, but it was still a crap experience.

18 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Attractiontix

Resposta da Attractiontix

Dear Clare,
We deeply regret the inconvenience caused by the technical error on our website, which resulted in you receiving the incorrect Rome passes.
We want to reassure you that we have fully refunded your card via PayPal. As a gesture of goodwill and to compensate for the inconvenience, we would like to offer you an additional discount on your next booking with us at AttractionTix. We hope this can help restore your confidence in our services. To redeem your discount code, please email tickets@attractiontix.co.uk.
Once again, we apologise for the inconvenience and confusion caused. Should you have any further questions or need assistance, please do not hesitate to contact us.
Thank you for your understanding.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We went to Disneyland Paris

We went to Disneyland Paris, unfortunately at the time, on the day for us to visit Disneyland we all fell ill with vomiting and diarreo. We was so unwell and out of it that we couldn't think about the tickets at that day, we returned back to the UK with my husband going straight to hospital. He ended up staying for 17 days. We emailed to ask if we can change the dates of the tickets as we spent over £500 as we are a family of 6 and due to this unforeseen event we couldn't go. And we got all the medical evidence from hosp and everything. They wouldnt miss out as we are asking to just be able to change the dates and we got a insensitive, unhelpful no we cant do anything. What a horrible attitude and response. Will never buy from this website again.

24 de julho de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

“Saw this advertised through YouTube a…

“Saw this advertised through YouTube a little sceptical at first read the comments some wasn’t very good didn’t want to be scammed or victim of fraud but then I saw good reviews and done some more digging and used there 10% code saved me £30+ and got the tickets the next day absolutely brilliant very very happy I used this site and very happy I come across it I put the Disney land Paris tickets into the official Disney app all the tickets came up all legit I will be a returning customer thank you very much attractiontix

15 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I am currently in New York with no…

I am currently in New York with no tickets after spending £480. I have sent so many messages and tried to call number but just left on hold. I am so disappointed I will sue this company if this is not sorted urgently

13 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I wouldn't even rate this company one…

I wouldn't even rate this company one star!

Only did that to write this review!

My husband & I paid this company £148 to go to a theme park with our two daughters a week ago & still haven't received our tickets!

Their out of hours customer services is a joke, can't help or do anything at all apart from email the office for week day opening hours!!!

Unprofessional scamming thieving company happy to take your money but not provide what you paid for!

I post this in hope other people won't waste their money and be let down as we have and have to go to their bank to get their money back!!

5 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Attractiontix

Resposta da Attractiontix

Hi Catherine,

We are very sorry to hear that you are unhappy with your booking journey.

Having looked into this, your reservation was successfully made on July 29th for a ticket dated August 7th. The tickets were electronically sent on July 29th at 12:52 PM, within the 48-hour window as indicated on our website. Please note that our out-of-office assistance is applicable to reservations made within 24 hours. If your reservation falls outside of this timeframe, it will be attended to by our team on the following day.

Should your tickets remain unused, we are more than willing to contact the park on your behalf to explore the possibility of a refund. It's important to emphasize that we are committed to providing honest and reliable service to our customers, and we deeply regret any inconvenience you may have experienced.

Kind regards,

Customer Service Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais