Bava's Music City Avaliações 

360
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered equipment for new church start. Mixer, stage box, cables, lights, audio interfaces, LED etc. After doing more research we found that they over-quoted ~$5,000 just for LED screen and lights.... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

To Nick and the whole entire team at Bavas Music City We purchased the Maestro Piano and Nick thoroughly explained what the Piano did in explicit detail so much so that after 30mins we struck up a m... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I’ve had the pleasure of buying a full Bose PA system, a Nord Stage 3 keyboard, also a looping station and a gig bag from Bavas Music City and I cannot recommend them enough. All staff members I spoke... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

What a great experience when we purchased our 88key piano delivery was amazing 5days from placing our order and it was at our door from Sydney to Bendigo Vic. Thanks to Nick and staff fix a small pro... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 95075236248

  1. Passatempos e Ofícios

Informação fornecida por fontes externas variadas

Bava's Music City offers a wide assortment of musical instruments for the professional, hobbyist, or beginner musician. Call us today for fantastic deals!


Informações de contato

3,7

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

360 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,7

Todas as avaliações

(360)

3 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

From enquiry to delivery

From enquiry to delivery, the team were amazing especially Nick. Thank you for the amazing service. And of course the piano is beautifully made. The kids love it!

11 de março de 2021
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

5 months of poor communication

I bought a Yamaha DGX660 on the 16th September for a Christmas Present for my 10 year old Son, the Bavas website stated that this would be delivered on the 16th December.
I have emailed them twice on their website without response and called them but they could not tell me when it would arrive.
In Jan 21, I raised a dispute on their website and finally got a response from Nick stating it was the fault of the Yamaha factory, and it may arrive in February.
To rub salt in the very open wound, I got an email today from Bavas, stating I could pay an extra $279 and get the new DGX670 model, sometime in February.

So far, we still have absolutely no idea when our son will get his present, not happy one bit!

The 1 star rating is in regards to the lack of communication and incorrectly advertised delivery date when this item was purchased from your website. The deal is great for the next model, but I want the model I purchased, and I wanted this for Christmas 2020 - you are still unable to advise me when I will actually receive my purchased item, 4 months later.
Yamaha may be the cause of delays, but I am your Customer, not Yamaha's, and your inability to provide me this time by the advertised due date is something you need to work on with Yamaha, or your supply chain.

Heading towards the middle of February now, and it seems that unless I pay a further $250 for the newer model, I am unlikely to receive my sons Christmas present anytime soon.

Latest update.
I cancelled this order today and asked for my money back in my account today.
My payment has been now been refunded, and this matter is closed.

12 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Roland FR-1X Piano Accordion

Our Accordion from Bavas Music City has arrived and we are very pleased with it. Would like to thank Nick very much for the helpful advice and great service we received. Thanks again Nick.

15 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

Hi Marie ..Thank you for purchasing through our store .We do our best to assist our valued clients with not only the products but also with our Service and Advice

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Experience!!!

I’ve had the pleasure of buying a full Bose PA system, a Nord Stage 3 keyboard, also a looping station and a gig bag from Bavas Music City and I cannot recommend them enough. All staff members I spoke to were so welcoming, informative and professional. Prices were cheaper than anywhere else I found on the net and the shipping times were so quick, considering I live in the central west. Could not recommend enough!

11 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have ordered a Yamaha 125 P and when…

I have ordered a Yamaha 125 P and when i paid nobody at Bava's music stated that they had issue with Yamaha in getting this product, the result is now I am have to wait 6 more weeks of an already 3 weeks. Bavas should have notify to me about that

11 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

Hi Norbert
We believe you dont have the full understanding of the situation .

Yamaha shipment was delayed in their factory manufacturing pianos and also coupled with a worldwide shortage of containers this has affected products coming into Australia .,Everyone including every supplier / retailer in Australia has been affected .
We thinks its unfair that you have penalised us for what is a world wide dilemma .We would appreciate it if you could reconsider your judgement knowing the full situation for not only you but the rest of Australia and the world thats due to COVID 19
The p125 land 24th December into port but as you can expect these will not ship till after the new year
I have looked up your order and you are at the top of the list to receive one from the next shipment .
We also have advised our customers with a note on our webisite to expect delays
We look forward to you at least giving us a 5 star for trying our best and keeping you informed .

Regar ds
BMC Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Not a bad experience

Not a bad experience. It would have better if tracking or updates are working, but understand that its not in your control.

7 de dezembro de 2020
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

Hi Gayan
Thanks for the 5 star review .
In regards to shipping -yes we are aware of this
and we are implementing this within our systems .Covid has put a hold on this
Cheer s
Nick

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent Customer Service

Excellent Customer Service.

I dealt with Nick from Bava's Music City, who went over and above to ensure I was satisfied with the mic I ordered from them.

3 de dezembro de 2020
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

H iHaroon
No problems .This is a spare part and it will in in approx 5 days .We will ship it out to yo uAas soo nas it arrives
Regar d
Nick

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing customer service!

We made an order during covid times and because of this, the item we purchased was taking ages to come into stock. Nick personally handled this issue and we were very satisfied with the outcome. We ended up walking away with a better deal and I cannot fault Nicks customer service. He was very friendly and helpful, would definitely recommend this company to others!

27 de novembro de 2020
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Took a while to get due to COVID…

Took a while to get due to COVID however communication was great.

24 de novembro de 2020
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

H iSteven .Thanks for the nice Review .You were one of the few that received your product and we deserve an extra star for that t as COVID has affected supplies and short shipped everyone .Its a pity you have penalised us for a world wide epidemic which was beyond anyones control .

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I purchased a Casio AP270 at Bava Music…

I purchased a Casio AP270 at Bava Music for a good price and it said the price comes with adjustable bench, headphones and key guide. When I paid everything and asked for the adjustable bench, it said the website was incorrect. I felt ripped off and deceived by the advertisement on the website. Such a bad experience on my first purchase with Bava Music.

21 de novembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

Hi Kat
I have checked up on your order
Orginally the Piano came with an Standard ADJUSTABLE X FRAME BENCH -You received the PIANO WOODEN BENCH which his an UPGRADE and actually costs a lot more .So you were not ripped off .

If you prefer this X-FRAME BENCH we can supply this to you and we will pick the other bench and swap this over no problem .

ALSO YOU received bonus headphones and key guide. which no other store is offering .We have been more than generous in supplying all the goods /upgrade and lowest price as a bundle in Australia
Feel free to email me and we can sort this out easily .
Regar ds
Nick
BMC Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Nick personally rang me

Nick personally rang me, expecting that my order may have been incorrect (my mistake), he was ahead of what could have potentially been a huge issue for me and my studio. What a professional! I'll be a returning customer and would recommend to anyone! Kat

17 de novembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

Hey Kat .
Just doing what i would have done if you were in the personally in the store .Just had a hunch ..Great chatting with you today .Keep up the good work with what you are doing .
Look foward to hearing from you again
Cheer s
Nick

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I purchased a Roland FR-8X Accordion

I purchased a Roland FR-8X Accordion, from Nick Bavas, at Bava's Music City in earlier this year.
The service from Nick and the staff was excellent, they were so efficient and knowledgeable about music and the products they sell.
I am delighted with the product and the high level of professionalism shown during my purchase, I recommend Bava's Music City as a first class music stop.
John

14 de novembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

Hi Robert Much Appreciate you valuable Comments .We try hard to keep our reputation repectable in music industry .
Look forward to seeing and hearing you play that FR8X Monster some day :)

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent

Excellent. I plan on ordering more items from your store in the futer

12 de novembro de 2020
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

Hi Jacob .Thank you for the great 5 star review .We look forward to seeing back shopping with us Cheers

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Don’t Trust The Availability

During 2020, I ordered twice through Bava’s Music City. The first time was a single item that they immediately informed me was out of stock (I then waited months for the stock to come in, but did eventually receive it). During the waiting period I then placed a second rather large order of items that were listed on their website as available. When I hadn’t received any shipping information within a week, I phoned them and discovered half the items were out of stock that I had ordered. They agreed to send me the items that were in stock while awaiting arrival of the rest. Unfortunately, the speaker I had ordered ended up being a used one (with many obvious signs of wear) and they told me they had no idea how this happened but agreed on giving me a discount on the cost. However, the bonus protective cover (worth $100) that was advertised on their website, and the reason I ordered it with them in the first place, was not part of the order and while they said they would “try and source one” for me, they stopped referring to it in future emails and I ended up having to purchase one from elsewhere. I am still waiting on my final item to arrive from them a couple months later. While they were somewhat helpful in providing a discount, I ended up still spending that on purchasing the missing cover. Perhaps they would be fine for an in store experience and buying something off the shelves, but I would never trust their online availability and doubt I will be ordering from them again. It’s just been too much of a hassle.

4 de novembro de 2020
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

Hi Nicole
Thanks for taking the time to give us feedback even though its not too positive for us .
.This doesn't sound like our high level of service .i see that the staff have also tried to assist you with offering quite a large discount to make amends which you kindly accepted .
I see one of our guys tried to call a couple of suppliers for the bag ( which was part of a deal that finished earlier a month before ) but due to Covid i must admit that there has been a huge problem in sourcing many products at this stage .
I see we have CREDITED you back your money so in regards to procedures we have done our best .
If there is anything else I can do please contact me and I will assist you personally so we can win you back as a customer.
Regar ds
Nick
BMC Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service from Bava's Music…

Excellent service from Bava's Music City. The only store that had the microphone stand we wanted in stock. So friendly and fast delivery. So nice to receive lovely service during the lockdown and nothing was too much trouble. Thank you Bavas!

30 de outubro de 2020
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thank you for your great service and…

Thank you for your great service and wonderful communication
Thank you
Wilhelm

29 de outubro de 2020
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

HI Wilhelm We very much appreciate you great review .We try to do our best with our customers

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Did not notify me of delay with…

Did not notify me of delay with package. I had to call after weeks of waiting, was told I'd receive a call back because you were waiting for the equipment to come in (which was supposed to be in stock). Did not receive a call back. When I finally contacted you again, you made me pay additional postage and finally sent the item.

14 de outubro de 2020
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

Hi Jamen We sent an email as the system let us down and did not charge you the Regional surcharge .We apologise but machines sometimes have a habit of doing this

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service

Couldn’t find stock anywhere of the Yamaha YDP-164 piano. Bavas had some coming in, they took the order and deposit over the phone, the piano was then delivered as promised by courier at the end of September for a good price.

7 de outubro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

Thanks for the Great review .We look forward to seeing you again

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

knowledgable and efficient

set me up with monitors and the right cables and had them within 24 hours

20 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Bava's Music City

Resposta da Bava's Music City

H iChris Thanks for your great review .Our team does its best that we can

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais