Earcandy Avaliações 

346
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

1,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Très déçu, jai acheter un percing avec des petits strass et en 4 semaines j'en ai perdu 2 sur 3... Jai essayer de voir avec eux car cela est un probleme de produit. Ils n'ont rien voulu entendre car... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVAOID AT ALL COSTS. They took our money and stopped contacting us a couple of weeks before our wedding. We were told a DJ might turn up and we were sent a random number and told only after threate... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We have Motown Gold booked for 2nd September 2023. We have tried to contact you via 3 different email addresses but they all bounce back. This is extremely worrying, please can you advise an alternati... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

EarCandy have gone bust but sent correspondence to say we still have a booking - our act isn't responding to us. As part of my payment was to K&B solutions so I will try & claim back that money... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Venda de Ingressos para Eventos

Sobre Earcandy

Escrito pela empresa

Despite the team's best efforts, due to challenges post-covid, Earcandy is no longer operating.

A third party should be making contact with all customers in the priority order of when bookings were made. Please check your spam folder if you have not yet received an email.

The good news is that if you have booked an event, the Act is still required to honour your booking per the spec of your original booking.

All Act Owners have been asked to contact their customers directly.

Upcoming events

Acts that you have booked should remain booked unless you have chosen to cancel them.

What if my Act Owner has not contacted me?

Please send us an email to: earcandylegacaycustomers@gmail.com. This email address is checked periodically.

No other email or phone number is in operation.

Refunds

We cannot process any refunds. Please make sure you have had contact with your Act Owner in good time before your event.

They are obliged to attend the event they have booked for you.

New Bookings

Earcandy Entertainment is not taking on any new bookings.

The main point of contact for bookings

You should continue to talk about your booking directly with the Act Owner. Any outstanding second or final payments will also be made to them directly.

Staff, customers & Performers

We want to thank our talented staff, customers and performers who made Earcandy the company it was. They should be very proud of the team and culture they built. We are truly sorry that we could not overcome the unprecedented market challenges. We wish you the best for your upcoming event and hope you enjoy the entertainment.


Informações de contato

1,9

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

346 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,9

Todas as avaliações

(346)

3 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Très déçu

Très déçu, jai acheter un percing avec des petits strass et en 4 semaines j'en ai perdu 2 sur 3...
Jai essayer de voir avec eux car cela est un probleme de produit. Ils n'ont rien voulu entendre car javais acheter sur veepee et non sur leurs sites... Le SAV est horrible et les produits pas au top.
Je déconseille fortement.

24 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Si queréis tirar el dinero comprar…

Si queréis tirar el dinero comprar aquí, en menos de 3 meses están todos los pendientes para tirar, negros, ni baño de oro ni plata, la plata se puede limpiar, esto no se limpia porque no lo es, una pasta para tirar a la basura por no decir la alergia dan al ser material malo no pésimo

1 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

A eviter totalement

J’ai commandé une paire de boucles d’oreilles le 12 décembre 2025. La commande n’arrivant pas, j’ai relancé la marque à plusieurs reprises. À chaque fois, j’ai reçu des réponses vagues, sans réel suivi ni solution concrète.

Presque un mois plus tard, on m’informe finalement que ma commande aurait été envoyée par erreur en Australie. Depuis cette annonce, aucune réexpédition ne m’a été proposée, pas plus qu’un remboursement.

À ce jour, je n’ai toujours pas reçu ma commande ni de nouvelle sérieuse du service client.
Une gestion très peu professionnelle et un manque total de considération pour le client. Je ne recommande absolument pas et me pose même la question de l’arnaque ??

12 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

A fuir, arnaque

J'ai passé une commande et après 3 semaines d'attente je n'ai rien reçu, incapable de me dire ou se trouve mon colis soit disant en transit. J'ai demandé le remboursement et plus aucune réponse. Une belle arnaque !

27 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Très mauvaise qualité

Acheté sur Veepee, comme toujours. Par contre cette fois ci très déçue, les perles collées sur les boucles ce sont décollées dans les jours qui suivent, j’ai du jeter la moitié des boucles que j’ai reçu dans la semaine ! Il y en avait même une était tordue et qui ne se fermait pas

13 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Satisfaite dans l'ensemble

Dans l'ensemble plutôt satisfaite des produits. Le bijou Riya (modèle "veste d'oreille") est juste magnifique !
Ainsi que le modèle Calendula rose, vraiment superbe ! Par contre un peu déçue du modèle Laurier en or rose car je trouve qu'il n'est pas fidèle aux photos, je trouve que les petits diamants en zircone ne sont pas aussi lumineux et colorés, on dirait qu'ils sont tous de la même couleur, c'est dommage car je les avais commandé pour le côté coloré justement...
A part ça, j'espère qu'ils tiendront dans le temps, je reviendrais donné mon avis dans quelques mois

16 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Fan de piercing

Fan de piercing, j'ai décidé de me lancer et ai passé commande sur veepee.
Colis reçu avec certains bijoux tordus.
Bijoux très fragiles et légers, qui quand j'ai voulu les redresser, se sont d'emblée cassés....
les bijoux étaient pourtant très jolis...suis déçue de cette expérience avec earcandy

6 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVAOID AT ALL COSTS.

AVAOID AT ALL COSTS.

They took our money and stopped contacting us a couple of weeks before our wedding. We were told a DJ might turn up and we were sent a random number and told only after threatening legal action. The number was for a random DJ who we had no idea what their music was like or even if they were affiliated with the company. The ‘booking agent’ regular posts on DJ groups looking for DJ’s days before events and offering odd amounts of money. Stay away from them and SIGNATURE MUSIC PRODUCTION which is the new company that’s been set up.

21 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Acheté sur Veepee

Acheté sur Veepee, le bijoux d'oreille est arrivé tordu, et il a déjà perdu deux petits diamants... Dommage

7 de julho de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great.

These are tiny, which can be good or bad based on your needs. But these are no joke. They way outperformed some Sony STUFF that was 4 times as expensive.

17 de abril de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Appalling - AVOID

Appalling. Do not use these or Signature Music Productions.

1. Earcandy have gone into liquidation
2. They are fobbing people off saying the acts are still contracted to perform
3. The acts aren’t responding
4. Earcandy didn’t pay any acts despite taking deposits and payments so we’ve all lost our money and no secured performer
5. Earcandy have now had the audacity to set up a new company called Signature Music Production and are listing the same acts on the site, yet for hugely inflated prices.

Earcandy were terrible to contact on a good day. Now this has happened. They’ve taken us all for mugs and run off with our payments to then start up a brand new company.
AVOID AT ALL COSTS

29 de março de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Trying to claim back my money.

EarCandy have gone bust but sent correspondence to say we still have a booking - our act isn't responding to us.

As part of my payment was to K&B solutions so I will try & claim back that money as they haven't gone into liquidation.

The company has gone bust & set up in a new name - Signature Music Productions. Make sure you steer clear of this company & I hope the bands / acts know better than to work with them again.

20 de março de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Extremely Urgent wedding April 2023

We have not heard from you or the act owner for our booking on the 29th April 2023. The booking is for Motown gold, at the least can someone please provide us with their details so we can contact them directly! Our reference is 131361627, my surname is mannion.

26 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We have Motown Gold booked for 2nd…

We have Motown Gold booked for 2nd September 2023. We have tried to contact you via 3 different email addresses but they all bounce back. This is extremely worrying, please can you advise an alternative contact email AND number ASAP so we can discuss further. We need reassuring that we still have you book for our wedding. Thank you

25 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We have this group booked for our…

We have this group booked for our wedding this year we have e mailed the new e mail address and it doesn’t send so what the hell is going on we have 3 different e mail address that we have sent to and no respond they seam quick enough to respond on here but not wen u send e mail looks like they have taken peoples money and u will not get the goods on the day I have just checked on company house and the day this company went in to liquidation they opened a new company under a different address

24 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Have no idea if the booking is going ahead

We booked a band through EarCandy in early 2022 for our Wedding in summer 2023.
We were told that they had gone into administration at the end of last year but that our booking would go ahead.
Since then we have tried to contact Ear Candy numerous times without a response.
There have given us no confidence that it is going to go ahead especially as they are advertising the band with their new company Signature Music for double the price.
P.s. Ear Candy, if you do reply to this post, please just reply to our email rather than telling us to email again

15 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Earcandy

Resposta da Earcandy

Hello, your event is going ahead - please email enquiries@earcandylive.co.uk and someone will be able to help!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They have gone bust!

I've recently found out that ear candy has gone into administration back in Oct 2022 from reading this on trustpilot. I'd meet several attempts to contact a candy but no reply. Eventually I did get a reply confirming that they had gone bus. Just point in considering we've got our wedding this summer and we've had this booking since 2021. It's on professional. If a company is going into administration, the first thing you'd think they'd expect them to do is contact their customers to let them know about this, but they obviously didn't. We will be cancelling our booking and not paying a single penny more to Earcandy or any vendors just on principle.

6 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Earcandy

Resposta da Earcandy

Dear James, please send your event ID to earcandylegacaycustomers@gmail.com and someone will be in touch. On the right of Trustpilot, you will see an overview of the company's current situation, and someone is getting in touch with all customers in priority order of their booking dates.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

DJ Damo. Hip Hop and R&B king!

DJ Damo did an excellent job DJing at our wedding. We wanted a hip hop & R&B party. Everything from Dre to Drake and be delivered. Everyone was up dancing all night, was an absolute blast! Thank you so much. Andrew & Michelle

30 de setembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid!!! Terrible communication! Ghosting and have taken our deposit!

We’d booked a DJ via Ear Candy over a year ago for our wedding taking place in one month. After paying a substantial deposit, we were assigned a DJ, were given his name and details. A few days ago, a random man contacted us saying he was our DJ from a non Ear Candy email. We tried getting hold of Ear Candy using the email they’d previously contacted us - the email is not in service. We have no idea what has happened with the company, whether this new DJ was hired by Ear Candy or not. No instructions to pay the final invoice so we can only assume our deposit is lost. We are now a month before our wedding and panicking about whether we have a legit DJ and whether we have the funds to hire another. Am stressing and feeling hugely overwhelmed

17 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Earcandy

Resposta da Earcandy

Hi SJones, we can't find your booking based on your profile name, however, if you contact earcandylegacaycustomers@gmail.com, this email address currently works. Your deposit isn't lost and your event is certainly going ahead

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais