Geweldig geholpen. Ik bestelde een verkeerd wiel (twee keer - mijn fout!) en in plaats van gewoon te leveren zoals ik verwachtte van een "webshop" kreeg ik een telefoontje van de eigenaar. Hij legde... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Ik bestelde een dubbele standaard met montagemateriaal. Het bevestigingsmateriaal bleek niet te passen bij mijn type fiets (gazelle NL eerste lichting, maar wel bij alle andere gazelleframes), een bou... Ver mais
Rekenen hoge transportkosten aan 7,5€ bij bestelling en moet je zelf nog eens retourkosten betalen, vanuit BE naar NL is dit nog eens 11€. Ik raad aan om enkel iets te bestellen waar er geen kans op r... Ver mais
Ik bestel al een paar jaar onderdelen voor mijn fietsen en altijd gaat dit perfect. Tenzij er iets niet klopt met een bepaald onderdeel dan bellen zij ook nog met de vraag hoe en wat . KEURIG. NU... Ver mais
Detalhes da empresa
Informações de contato
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Geweldig geholpen
Geweldig geholpen. Ik bestelde een verkeerd wiel (twee keer - mijn fout!) en in plaats van gewoon te leveren zoals ik verwachtte van een "webshop" kreeg ik een telefoontje van de eigenaar. Hij legde zeer geduldig en met enthousiasme uit precies hoe wielmaten werken en waarom ik waarschijnlijk weer een verkeerde besteld had. Met heldere instructies heb ik alles nagemeten, doorgegeven en het juiste wiel opgehaald. Geweldige ervaring van service en de drive om mij als klant te helpen. Als ik zes sterren kon geven had ik het gedaan.
p.s. de mensen die klagen over verzendkosten raad ik aan de heldere uitleg even te lezen :)
Super duidelijk uitleg en website en heel behulpzaam
Ik was op zoek naar een voorspatbord voor mijn Gazelle fiets. Blijkt dat er een aantal verschillende spatborden zijn en dat ze niet allemaal op mijn fiets passen.
De website van Fietsparts is heel erg duidelijk in het beschrijven waar jen aar moet kijken om het geode spatbord uit te zoeken. Vervolgens heb ik gebeld met de website en kreeg daar nog meer info – echt super behulpzaam.
Kan deze webwinkel zeker aanraden als je onderdelen zoekt voor je fiets.
Kei fijne website,
Kei fijne website, als je twijfelt over onderdelen oid dan gewoon bellen, je wordt dan supergoed geholpen.
Veel verborgen kosten…
Rekenen hoge transportkosten aan 7,5€ bij bestelling en moet je zelf nog eens retourkosten betalen, vanuit BE naar NL is dit nog eens 11€. Ik raad aan om enkel iets te bestellen waar er geen kans op retour is.
Troep rotzooi en afval
Ik snap niet dat de mensen deze eikelstein 4,7 sterren heeft heb bij hun een heleboel onderdelen besteld en alle onderdelen gaan stuk voor stuk kapot een rekje waar de schroeven uit vielen rem kabels die breken versnelling die naar de mallemoer is meneer vind het dan nodig zijzelf zooo goed te praten wand hij heeft zulke dingen nooit mee gemaakt zeg hij frappant hoor en vervolgens willen afschepen met €20 al met al slechte kwaliteit echt slechte kwaliteit en slechte service vooral het ego er bij BAH gewoon oplichting eigenlijk zo vies ik ga hier nooit meer wat kopen en raad het ook iedereen aan wees slim en koop niet bij deze gekken
Wat een top service, zo kan het ook!
Wat een top service! Ik sluit me helemaal aan bij de andere positieve reviews en inderdaad een 'service die ik nog ken van 40 jaar terug'. Echt iemand die jou graag wil helpen in plaats alleen maar geld te verdienen door met dozen te schuiven. Complimenten voor Kees, die pro actief mijn order trackt en mij informatie geeft. Zelf heb ik dan nóg meer plezier van mijn bestelling, als het van zo'n fijn bedrijf af komt. En ook nog tegen een zeer goede prijs. Echt een aanrader, zo kan het ook!
Echt ouderwets goede klantenservice
Hier krijg je nog de echte ouderwets goede klantenservice die ik nog ken van 40 jaar terug... Ben heel goed en persoonlijk geholpen door de eigenaar.
Een hele fijne webwinkel
Ik doe alle onderhoud voor 5 fietsen in ons gezin. Ik heb een aantal web winkels gebruikt om onderdelen te bestellen maar fietsparts.nl is verreweg de beste. Prompt service voor een goede prijs en ik ben nu 2 keer gebeld door Kees met de vraag "ik zie dat je dit besteld hebt maar ik denk dat deze beter zou zijn" en 2 keer heeft hij idd gelijk gehad. Een geweldige service dat je bijna nergens meer vind tegenwoordig. Echt een fijne web winkel.
Fietsplezier is.....
Ik bestel al een paar jaar onderdelen voor mijn fietsen en altijd gaat dit perfect. Tenzij er iets niet klopt met een bepaald onderdeel dan bellen zij ook nog met de vraag hoe en wat . KEURIG.
NU de laatste bestelling ontvangen, tw 2x buiten en binnen banden en gewoon netjes in een ruime doos en niet de banden opkrullen ofzo maar gewoon rechtop in een doos.
Ik raadt iedereen aan om hier uw fietsbenodigdheden te kopen want BETER bestaat niet.
Netjes verzorgd
Netjes verzorgd, goede prijs.
Ik had een zadelpen nodig, beetje speciale maat. Prima club!
een voorbeeld hoe het ook kan
Deze site heeft een goede uitleg en omschrijving bij de artikelen, voert een vriendelijke toon, de verzendkosten kleine pakketjes zijn goedkoper, je krijgt snel en deskundig antwoord op je vragen en je hebt geen gedoe bij retour zendingen, top site, top service
Zeer behulpzaam
Ik zocht een onderdeel wat nergens te vinden is en besloot een email te sturen. Ze schrijven terug dat ze er naar gezocht hebben maar het nergens in Nederland leverbaar is en gaven wat tips hoe ik verder kan zoeken. Heb niets gekocht deze keer maar weet nu wel dat hier mensen zijn die meedenken.
Topservice
Topservice! (Werd bij 1 van mijn bestellingen zelfs achteraan gebeld met oplettend advies dat ik een verkeerd onderdeel voor mijn type fiets had besteld Waarna hij deze kosteloos voor me heeft omgeruild)
Wat een geweldig bedrijf
Wat een geweldig bedrijf, op de site is werkelijk tijd nog moeite bespaard om de klant het juiste te laten bestellen, de levering is zoals beloofd en goed verpakt en ze behoren tot de goedkoopste.
Nu maar even een review
Vandaag de banden voor mijn Ridley racefiets ontvangen. Ik ben blij verrast door de netheid van het bestelde, goed verpakt en keurig op tijd.
Van te voren met Kees gebeld over het bestelde, de maat enz. Zoals ik al in meerdere review verneem, neemt Kees alle tijd voor je om een gedegen advies te geven, teneinde omdat je dan zeker bent dat je het goede besteld. Maar buiten dat om, op zijn website staan uitgebreide uitleg over de wirwar aan maten, onderdelen, types, enz enz. Kom je aer dan nog niet uit, dan zal Kees je het uitleggen, het is zijn passie, om tevreden klanten te hebben, niets meer en niets minder.
Ik kom dergelijke service zelden tegen. Complimenten Kees
Geweldige service
Geweldige service ! Kettingbeschermers betaald, altijd lastig bij Gazelle die om de haverklap accessoires verandert ).
Goed advies hierover gegeven, top !
Waar maak je dit nog mee
Alle reviews die ik heb gelezen, voordat ik dit schrijf zijn niet overdreven maar zo is hoe Kees te werk gaat.
Ik had banden voor een bakfiets besteld, en bleken ondanks voldoende voorraad bij zijn leverancier toch niet voorradig te zijn.
Wat hierna allemaal heeft plaatsgevonden, mailverkeer, diverse telefoontjes, in conclaaf met zijn leverancier. Anderhalve dag werk voor Kees om zijn afspraak na te komen ( het leveren van 2 banden) nergens meer te koop maar na anderhalve dag een telefoontje : gevonden!!!
Waar maak je dit nog mee.
Kees super bedankt voor deze super service.
René
Snel en goed.
Had een nieuwe linker crank nodig voor mijn Gazelle met Bosch middenmotor uit 2015 na een valpartij. Dankzij de uitgebreide beschrijving op de website kon ik snel detecteren welk type motor ik heb en welke crank en cranktrekker ik nodig had. Volgende dag geleverd en klusje in 15 min geklaard.
Perfecte klantenservice
Cassette bleek helaas toch niet op voorraad maar ze namen de tijd om me op te bellen en het probleem uit te leggen. Wordt ook meteen terugbetaald en hij probeerde mee te zoeken naar een oplossing. Perfecte klantenservice noem ik dat!
Goed meegedacht
Bestelde diverse onderdelen voor mijn fiets. Daaronder een crankstel dat niet zou passen. Werd daarover door Fietsparts telefonisch op geattendeerd. In overleg het juiste onderdeel besteld (€5 goedkoper zelfs). Spullen waren volgende dag in huis.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.








