Glossop Caravans Avaliações 

840
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

End to end quality of service once again from these Guys. Thanks to all the team for a smooth purchase of caravan number 14. Was so touching to see Eddie again after almost 10 years. This company reta... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

From our initial telephone enquiry ,to PX our motorhome Gary & the team have been nothing but friendly , answering any queries.Elaine & her handover team were equally friendly & professional , keeping... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hi, just like to thank the hand over chap Anthony. He's got it off to a tee! Straight talking, clear advice. Had an issue with the installation of the mover. Called Glossop, Matthew talked me through... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service from the Glossop Caravans Warranty team on our 2025 Coachman VIP 565. A small number of issues (eg Wall Board Tape, Window Blind) have been handled very promptly and has been a very ef... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Revendedor de trailers
  2. também em
  3. Casa de Férias
  4. Concessionária de trailers
  5. Fornecedor de Toldos
  6. Oficina de conserto de trailers

Escrito pela empresa

Friendly, family-run Glossop Caravans is one of the leading dealers in the UK, with more than 45 years in the business. Its experienced team can help everyone. From first-time buyers to seasoned caravanners, choose the perfect option from its extensive model range, including its multi award-winning Special Editions. We’ve grown from small beginnings back in 1976 to become a one-stop shop with a huge range of 600 new and used caravans – plus awnings, accessories and comprehensive annual service checks and repairs. With thousands of loyal customers we have an ever-changing collection of quality used caravans for you to choose from. What’s more there are a number of ways for you to view all of our caravans; our website has detailed photographs and 360 virtual tours of each caravan and when you visit us on site you will find all our caravans open for you to browse at your leisure. Our awning showroom boasts a large display of different styles and sizes in caravan awnings, suitable for caravans and motorhomes. We have many loyal customers who return to us year after year for all their caravan awning needs! We also supply a range of camping furniture and carpets with caravan customers in mind! So you can get everything you need in one place! With over 4,000 products to choose from, our Accessories shop is a great hit with our existing and new customers alike. We stock all the essentials that you need to make your caravan a comfortable and safe holiday space. Once you’ve spent time and money choosing the best caravan or motorhome for you, it’s important to protect your investment. Regular servicing and repairs are vital for your safety and peace of mind – and Glossop Caravans offers top quality and comprehensive aftercare. Our fully trained and experienced professionals use state-of-the-art equipment and the finest products at the UK’s premier service and repair centre to keep your caravan or motorhome in first-class condition.


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

840 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 85% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,2

Todas as avaliações

(840)

47 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Extremely Disappointing After-Sales Experience

Unfortunately, my experience with Glossop Caravans has been extremely disappointing.

I purchased a brand-new Coachman caravan from them at the NEC Show in March 2026, and since taking delivery I have experienced a growing list of issues, including a leaking awning rail, failed and cracked roof sealant, leaking window sealant, water staining to a bedroom window caused by the ingress issue, loose interior fittings, flyscreen defects, trim alignment problems, and creaking and squeaking from various areas of the caravan.

I appreciate that faults can occur with any caravan, and I understand that dealerships are often reliant on manufacturers for warranty approvals. However, the real test of a dealership is how it responds when problems arise, and this is where my experience has been particularly disappointing.

The most concerning issue has been the leaking awning rail. Despite previous repair attempts and numerous discussions, the root cause has still not been identified. The roof sealant was replaced in May 2026 as part of the investigation, only for it to crack and fail again within a matter of months. As a result, the caravan is now due to return for a second attempt at rectifying the same issue.

What has made this situation significantly worse is the level of customer service I have received from the Sales Manager. Rather than feeling supported as a customer trying to resolve legitimate warranty concerns, I have found the approach to be dismissive, unhelpful and, on occasions, unnecessarily rude. At no point should a customer feel as though they are being treated as the problem for raising defects on a caravan that is only months old.

After many months of ongoing issues, repeated correspondence, further defects coming to light, and a lack of confidence that matters would be resolved satisfactorily, I have now felt compelled to register a formal complaint with my finance company in an effort to achieve a resolution. That is not a step I ever expected to take when purchasing what should have been an exciting investment and source of enjoyment.

What makes this particularly frustrating is that I have remained patient throughout, given opportunities for repairs to be carried out, and attempted to work constructively with the dealership to identify and resolve the problems. Yet more than six months after purchasing a brand-new Coachman caravan, I am still dealing with water ingress concerns, warranty claims, repeated repair attempts, and uncertainty over whether the underlying issues have actually been fixed.

The response from the service department has generally been far more helpful than the experience I have had with the Sales Manager, which only serves to highlight how unnecessary some of the interactions have been. As a customer, I simply wanted the defects investigated thoroughly and resolved properly.

Prospective buyers should be aware that the sales experience and the after-sales experience can be two very different things. My experience after handing over the money has fallen well short of the standard I would expect from one of the UK's largest caravan dealerships.

Based on my experience to date, I cannot recommend Glossop Caravans. I sincerely hope the outstanding issues are eventually resolved, but as things stand, my ownership experience has been dominated by defects, repeated repair attempts, and a frustrating lack of support when it has mattered most.

12 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Dear Luke,

We are sorry that the concerns with your caravan and your experience of our customer service have affected your enjoyment of your purchase. We recognise your frustration with the ongoing issues and the need for further investigation.

Following your visit to the NEC Caravan Show late last week, we understand Coachman has now offered to recall your caravan to its premises for investigation and any subsequent repairs required. We welcome this opportunity for the manufacturer to assess the concerns directly, and our Service Department will liaise with you and Coachman regarding the arrangements.

We acknowledge your comments about the support you have received and are sorry that your experience has fallen short of your expectations. Our intention throughout has been to support you and resolve the issues raised, including progressing the necessary warranty claims.

We remain committed to working with you and Coachman to resolve the outstanding concerns and restore your confidence in your caravan.

Kind regards,
Glossop Caravans

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

End to end quality of service once…

End to end quality of service once again from these Guys. Thanks to all the team for a smooth purchase of caravan number 14. Was so touching to see Eddie again after almost 10 years. This company retains their staff and customers which says something in itself. See you in a couple of years for the next one!

2 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Elddis crusader.

Hi, just like to thank the hand over chap Anthony. He's got it off to a tee! Straight talking, clear advice. Had an issue with the installation of the mover. Called Glossop, Matthew talked me through the steps to rectify it. Also, explained the self leveling operations.
Many thanks. Paul.

3 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Thanks for the great review, Paul! We’re pleased Anthony made the handover so straightforward and that Matthew was able to help with the mover and self-levelling system.

We’ll pass your kind words on to them both. Enjoy your Elddis Crusader!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid this company.Aftersales care is…

Avoid this company.Aftersales care is absolutely shocking! Botched repairs.Had to wait months for damp treatment and returned the van covered in glue!! Once they have your money you are nothing to them!!!

1 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Hello Fiona

Thank you for your review.

We would very much like to look into your experience, and we have messaged you for further details. If you are able to contact us directly, we will be happy to look into the issues and hopefully improve your opinion of our business.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Booked to have a wind out awning fitted…

Booked to have a wind out awning fitted at Glossops. Shaun was very helpful, polite and informative. Very pleased with our purchase.

17 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Thank you, Lehan! We’re delighted Shaun looked after you so well. We hope you enjoy making the most of your new awning!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Professional Service Across Every Department

Will and the other staff at Glossop Caravans made the collection day (24.06.26) of my new motorhome a fantastic experience. The time allowed for me to learn everything was amazing. I never felt rushed and I was even able to video some of the instructions while Will talked me through the various settings and how everything worked.

All the staff were lovely, friendly, and polite, from the valeter and mechanics through to the shop floor manager. Katie and Elaine completed the paperwork efficiently and ensured the whole process was seamless.

This is my fourth motorhome purchased from Glossop Caravans and all four have been sold to me by the same salesman, Gary Irvine. I wouldn’t go anywhere else, as the customer service from him is excellent and in every other department.

This includes the service centre, which I use every year for servicing and any other jobs I need doing. John, Craig and Trent have always worked on my motorhomes, providing excellent workmanship, and the admin staff are excellent, consistently going above and beyond, particularly Emma and the gentleman who books my motorhome in, I can’t recall his name, sorry.

Having been a customer for many years, I have never had cause to complain about anything. If you want excellent customer service from purchase, collection and aftercare servicing, I believe Glossop Caravans is by far the best.

Thanks to all the staff for your hard work and dedication. It is very much appreciated.

Sorry if I haven’t named you and you know that you have helped me at some point over the years. You are all definitely included in my thanks to everyone at Glossop Caravans & Motorhomes.

And I love the gentleman’s handshake when a deal has been made. It’s a tradition that reflects trust and the importance of honouring your word. A tradition upheld by Stan (RIP) and Brian Laing.

Thank you everyone xx

24 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Thank you so much Debbie, what an incredible review to receive. It truly means a lot to know you’ve trusted us with four motorhomes over the years and that every department has looked after you so well.

We’ll make sure your kind words are passed on to Will, Gary, Katie, Elaine, the service team and everyone else mentioned. We’re so pleased your collection day felt relaxed, helpful and enjoyable.

Your comments about the handshake tradition are especially lovely, and we really appreciate you taking the time to share such thoughtful feedback. Enjoy your new motorhome, and thank you again for your continued loyalty xx

Kind regards,
Glossop Caravans

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Updated 2014 Swift Challenger 570se

Update further to below: Glossop Caravans have now contacted me and are engaging to find a resolution for me, they have kindly offered to meet half the cost of the panoramic window repair, Mike from the service centre was understanding and has offered an acceptable resolution. Considering the panoramic window is not covered under warranty i thank you Mike for making the effort to contact me, hopefully this is the end of the matter now and demonstrates Glossop caravans looking after their customers.

We purchased a used 2014 Swift Challenger 570se caravan in February 2025 and collected in April 2025 with a 15 month guarantee. Initially everything was fine, had it for 13 months and managed to use it 4 times, away on holiday and the front centre panoramic window has rain droplets inside and is misted between the window, called Glossop Caravans and it is "not covered under warranty", had it priced and apparently its a common problem with swift caravans (obviously we wasnt told this), and surprise "it will cost us £2000 to have it replaced. My warranty runs out in 15 days and they will not help, ive taken the rubber bungs out the window (as advised)and it is still misted and with heavy rain last night the rain droplets! Secondly had it serviced by a VAT registered and approved engineer in March and 20% damp was detected in rear toilet wall and floor, took it back to Glossop caravans and told its fine they wont do anything unless its over 20%. Point I'm making is i always thought Glossop caravans looked after their customers, shame as its the second caravan I've had off them, just be careful if you buy a Swift caravan with panoramic window, Google it and you will see they are prone to failing but they dont tell you this.Disappointed in Glossop caravans feels like "we have had your money attitude so get on with it" so Glossop caravans i do hope you read this, what are you going to do about the window , nothing? Aftersales service from this company is so poor.

2 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Dear customer, thank you for your review.

We would like to take a look into your concerns and would be grateful if you would make direct contact with our Service Centre team on 01457 863232. Once we have traced your details, we will be sure to respond promptly.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Just picked up our swift voyager…

Just picked up our swift voyager motorhome and the welcome we got from will was amazing he showed us everything on the motorhome and found out a lot that we didn't know ! He was such a nice man and very funny 😁 from the sales team to picking it up it was a pleasure to buy from here hassle free .

19 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Hi Lisa, thank you for your lovely review.

We're so pleased you had a great experience collecting your new Swift Voyager and that Will helped make the handover enjoyable and informative. We'll be sure to pass your kind words on to him.

Thank you for choosing Glossop Caravans - we wish you lots of happy adventures and safe travels in your new motorhome!

Kind regards,
Glossop Caravans

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not use their service centre

**not sure what you mean by thanking us for our time on the phone, no one has rang us? **

Brilliant sales team, but the aftercare is shockingly poor.

Two years after purchase of our brand new caravan, we are still dealing with unresolved issues – and every time our caravan goes into their service centre, it comes back with additional problems.

Not once have we even received an apology for the repeated inconvenience, wasted journeys, or the consistently substandard workmanship.

The workshop manager is particularly disappointing: rude, dismissive, and completely unwilling to accept any responsibility for the ongoing faults created by his own team. The contrast between the excellent sales experience and the appalling aftercare is staggering.

The only genuinely helpful employee appears to be Adam at the service centre. He has been supportive every time we’ve dropped off or collected the van, and it’s clear he’s doing his best to pick up the pieces left by his colleagues and management team. We genuinely feel sorry for him, as he is professional, polite, and tries to help despite the ongoing problems that keep arising after every visit.

We would strongly advise anyone considering using their service department to think twice. The frustration simply isn’t worth it.

Updated review:

We were advised that outstanding decals were due to be delivered week commencing 9th February 2026, however since then we have received complete radio silence. Despite Anita promising updates, it is no surprise that we have received no updates, no ETA, and no communication whatsoever despite the work remaining incomplete - this is usually the way it goes when dealing with Anita who is dismissive and lacks any aftercare - we have always had to chase updates and the caravan was with their service centre from September 2025 - February 2026. This review is simply an honest and up-to-date reflection of the service we have continually received.

12 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Dear Mr & Mrs Rostron

Thank you for your review and also your time on the telephone. We're glad the outstanding decals arrived with you the following day.

Kind regards,
Glossop Caravans

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I bought a swift caravan in 2019 from…

I bought a swift caravan in 2019 from glossop caravan and had nothing but trouble with it. It has now got a leak with water running down the walls when it rains. I have been intouch and because I have not had it serviced in there sevice center they will not touch it. So if you are thinking of buying a swift caravan I would think again because I will not buy another swift caravan. This so called guarantee against water ingress is a con.

5 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Hi Mr & Mrs Crabtree

Thank you for your review. We are sorry to hear of the issue with your caravan purchased back in 2019.

When you contacted the office, we explained that whilst we would always be happy to try and assist, the manufacturers do request that the caravan is serviced each year to maintain the warranty. We checked the manufacturer's portal, and the service history shows as incomplete.

We did suggest that if this information is incorrect, it could be pursued, but you terminated the conversation. If we can help, all we ask is that you work with us, and we will always try to support you.

Kind regards,
Glossop Caravans

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent experience

Excellent experience from viewing to buying and collecting, would definitely recommend and we’ll be back when we are ready to upgrade

30 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Thank you so much for your review Mark.

We're delighted to hear you had an excellent experience. Thank you for choosing us and for your recommendation - we'll look forward to welcoming you back when the time comes to upgrade.

Enjoy making lots of great memories and happy travels!

Glossop Caravans

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Purchase of brand new Elddis

We purchased our Elddis 554 from Glossop caravans after visiting the NEC Caravan show! Our original order was for a Elddis 550, but after seeing the 554 at another dealer, we decided the 554 is more fitting for us. We did the long drive to Glossop and were immediately welcomed by Claire and the team, whom I have to say we wonderful. A big thank you must go to Eddie for his patience with us. Also a big thank you to George who showed us around our caravan in every detail, your knowledge is amazing, what a wonderful young man, a real credit to Glossop. The shop was very well stocked with everything that you could possibly need, as well as attentive and friendly staff. The overnight stay on site was very welcomed as it gave us a great opportunity to test everything before we left. We only had a very minor detail that our ATC was faulty just as we were getting ready to leave - I say this only because George, and the workshop team were fantastic in getting the van back into the workshop to make the fix, nothing felt like it was too much trouble. The whole experience left us feeling really valued as customers. I would certainly recommend these guys if you are in the market to change your van. thank you everyone.

10 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Hi Marina, thank you for a great review!

We're so happy you enjoyed your experience with us and that the team helped make collecting your Elddis 554 such a positive one. We'll be sure to pass your kind words on to Claire, Eddie, George and the workshop team.

Thank you for choosing Glossop Caravans - we wish you lots of happy adventures and hope to see you again in the future.

Glossop Caravans

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Had a caravan serviced at Glossip and charge for them to not do jobs.

Had a caravan serviced at Glossip caravan service center. On the day they found issues, 2 cracks in the seal but refused to fix it saying I had to take caravan away and rebook in for in 2 months time. When i got the caravan back to storage and went inside there were 2 big, dirty footprints on the bright pink bedsheet, on the bottom bunkbed belonging to my 3 year old daughter.
When I booked initially I asked them to wash the outside, clean out the ceiling skylight mesh, tighten a lock on a storage locker, replace jockey wheel lock and to fix 2 blinds.
They replace jockey wheel and tightened the lock but didn't do any of the other jobs I'd requested. When i picked up i wasn't impressed at all and thought it was a wasted day since so many jobs still needed doing.
A week later I got a call saying they forgot to bill me for the jockey wheel lock and fitting (15mins labour). I paid over the phone expecting a £23 bill. The invoice arrived Billing me £69.41.
Thinking something was wrong I call to ask why it was so much more and was told that the rest was for tightening a nut and looking at the blinds to tell me they wouldn't fix them.
I questioned the fact that they have charged me for blinds they have done nothing to and was told I'm lucky they didn't charge me a hours labour for them to not do anything to the blinds.
I'm new to caravan but as a car owner I've never sent my car in for a service or MOT and been told there are issues but they wont fix them for months. I've never been charge for asking something to be fixed and them not doing anything other than send through a bill for nothing.
Useless company and feels a lot like a scam with some of the charges they sent.
Will hopefully be caravanning for years to come but don't think I'll use these again, rather pay someone who will actually do the work.

17 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Hi Mr Devine

Thank you for reaching out and also for your time today discussing this visit. We apologise again that the booking did not go as smoothly as we would have expected.

Further to today's discussion, you should have an email detailing what was discussed and agreed. We thank you for your continued custom, and we very much hope that we will see you again very soon.

Kind regards,
Glossop Caravans

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Glossop Caravans Warranty team

Great service from the Glossop Caravans Warranty team on our 2025 Coachman VIP 565. A small number of issues (eg Wall Board Tape, Window Blind) have been handled very promptly and has been a very efficient service. The staff kept us fully informed on the progress of the claims with regular email updates. Once again a great company to get warranty issues resolved.

21 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Hi Roy, thank you for your review.

We're pleased to hear the Warranty team looked after you and kept everything running smoothly throughout the process. We really appreciate your kind words and thank you for choosing Glossop Caravans.

Glossop Caravans

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fuming 😡

Shame that the salesman when part exchanging our caravan for a newer one told me to tick NO in the box that said damp after I told him that there was damp in the van. Had a quote on my Lunar van against a Swift van we were purchasing, waited nearly 3 weeks to exchange vans , arrived today thinking it was all a straightforward exchange of caravan’s ! Not at all ! Told I would have to pay an extra £3,000 as they have found damp in my old van ! Absolutely fuming , the deal was called off and the salesman who did the deal didn’t even come to see us while we were there. Apparently this is a regular occurrence I have since found out from people in the know.Furthermore it was let slipped that they don’t normally deal with Lunar caravans these days.

21 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exceptional level of service

Collected my caravan on Friday. There was an issue with the motor mover due to some confusion but within minutes Ant,Dan and the workshop were sorting it out. The dispatch team were exceptional and the customer service was second to none. As I have frequently purchased from Glossop Caravans I can speak from experience. Also a big thanks to Claire for looking after us and to Adam at the service center.
Many thanks again and very much appreciated.
Ps. Love the new caravan.

17 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Hi Derek,

Thank you for your kind words and for your continued support – it means a lot to us. We’re really pleased the motor mover issue was sorted quickly and that the team could get everything back on track. We’ll be sure to pass your feedback on to Ant, Dan, Claire, Adam and the team.

Great to hear you’re loving the new caravan – wishing you plenty of fantastic trips ahead! 🚐

All the best,
Glossop Caravans

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We have just bought our 2nd caravan…

We have just bought our 2nd caravan from glossop caravans from looking to sorting and pick up no problem has been too small! We have had had gabby and Lee sort us both times I couldn’t recommend them enough great great company!

13 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Glossop Caravans

Resposta da Glossop Caravans

Hi Kirsty,

Thank you so much and congratulations on your second caravan! 🚐
We’re thrilled to hear you had such a great experience again. Gabby and Lee will be delighted with your feedback! Wishing you lots of amazing adventures ahead.

Best regards,
Glossop Caravans

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais