HighFlow Avaliações 

221
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

In June 2026, I bought an XSPC premixed coolant from them. One month later, temperatures started rising, and I noticed the coolant starting to visibly coagulate on both the GPU and CPU blocks. I... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Volgens mij de specialist als je je pc wil (water)koelen en de producten ook in NL wilt kopen. De site kan veel overzichtelijker (filters!), maar voldoet uiteindelijk wel. Een betere ervaring dan he... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wat een leuke verrassing Motor besteld voor een doctor who flipper 1) Zij waren de goedkoopste 2) Geen verzendingskosten naar België doordat de prijs hoger lag dan 50 euro 3) Leveringstijd... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Dé specialist als je je pc wil waterkoelen. De site kan overzichtelijker, maar voldoet. Ik heb alles wat ik wilde bij 1 shop kunnen bestellen en sommige prosucten zijn zelf goedkoper dan bij de fab... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Informática

Escrito pela empresa

HighFlow is een ervaren en dynamisch bedrijf, opgericht in 2007. HighFlow is inmiddels een begrip en toonaangevend bedrijf op het gebied van waterkoeling en modding en richt zich hoofdzakelijk op de verkoop van de beste computer koeling, modding, behuizingen en gaming producten via internet. Daarbij onderscheiden we ons door een gebruiksvriendelijke website, daadwerkelijke voorraad, lage prijzen, snelle levering en een goede service: Service en gemak voor de klant! Om u er van te verzekeren dat we in de toekomst onze goede prijs/kwaliteit verhouding blijven hanteren, heeft HighFlow een eigen missie, visie, waarden, strategie en bedrijfsformule ontwikkeld. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen over de gehele linie, zonder te moeten inleveren op het gebied van kwaliteit en service, zijn een van de doelen die wij dagelijks nastreven. Onze klantenkring bestaat uit particulieren, bedrijven, overheidsinstellingen en resellers. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar! HighFlow heeft als missie om uw computer zo koel, stil en zo mooi mogelijk te maken. Wij verkopen alleen de producten die dat optimaal kunnen doen voor de beste prijs. Wij doen er overigens alles aan om de prijzen te drukken! Verkopen geschiedt om die reden ook puur via internet, als webshop betalen wij geen hoge kosten aan grote panden, overbezetting van personeel en andere kosten die voorkomen kunnen worden.


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

221 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(221)

6 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Nemen geen verantwoording voor hun producten

Dit is echt een unicum. In 20 jaar online aankopen nog nooit meegemaakt dat je zo aan je lot werd overgelaten als bij deze winkel. Ik heb hier vaker gewinkeld, maar het is gewoon bijzonder hoe weinig dat bij hen betekent.
Allereerst advies ingewonnen voor een fan controller. Er werd me gevraagd op het forum m'n situatie te plaatsen met foto's voor een goed advies.
Afijn, gedaan. Krijg ik een advies van de admin welke ik opvolg en bestel, maar de fan controller doet niet wat is beloofd. Verzendkosten voor mij: 14 euro. Dus, terug. Ander product besteld. Aangesloten, werkt prima. Na een paar uur, scherm uit. Paar dagen geprobeerd, uit de kast gehaald, probleem bleef. Foto's gestuurd, was vreemd inderdaad zeiden ze, dus RMA aangevraagd. Teruggestuurd, kosten voor mij 14 euro. Je hoort niks meer, je moet overal achteraan. Heeft 2 maanden geduurd en geen enkele keer kreeg ik een status update.
Na wederom vragen om de status was 't er dan eindelijk. Conclusie, ze konden niks vinden. Of ik de reparatie en verzendkosten weer even wilde ophoesten a 18,50 euro.
Naja, weinig keuze. Na protest maar gedaan.

Eenmaal in huis, aangesloten, aangezet en bam. Spontane knetters van de printplaat en een steekvlam van een chip die doorbrande. Ik was er gelukkig bij en thuis, maar je hele huis zou af fikken.
Natuurlijk weer contact opgenomen, maar daar wordt dan vrij casual over gedaan. Zou dan wel kortsluiting hebben, kan natuurlijk niet aan wat anders liggen dan mij. Nou, dat zal dan misschien wel. Maar we hebben 't over fans van 3 x 0.48watt op een controller die zogezegd 30W per kanaal aan moet kunnen. Ik mag toch verwachten dat daar een beveiliging voor is ingebouwd? En bovendien heb ik de kabels daar ook gekocht.

Inmiddels een andere fan controller, zelfde situatie, geen enkel probleem. Hoe verklaar je dat dan?
Contact bleef daarbij, jammer voor jou, geen enkel graantje tegemoetkoming. Echt alles in het hele proces, incl alle verzend- en reparatiekosten, zijn op conto van mij geweest. 0 risico of kosten voor de winkel.

Alle kosten voor op moeten draaien. Of het nou voor retour RMA, verkeerd geadviseerd product of de initiele verzending was. In totaal was ik alleen al aan verzendkosten 28 euro kwijt, voor een product van 35 euro. Waar ik ook nog reparatekosten voor moest betalen, waardoor de kosten al 2x zo hoog werden als 't initiele product, om vervolgens een ontploffende fan controller teruggestuurd te krijgen na 2.5 maand, met 0 garantie of tegemoetkoming. Echt ongehoord.

Contact was heel geprogrammeerd. Ik heb alle regels en protocollen gevolgd, en nog mag je door de grond zakken als hun product dan niet blijkt te doen wat is beloofd. Ze nemen gewoon nergens verantwoording voor en wijzen naar andere afdelingen bij klachten, of doen of hun neus bloed. Want degene die me adviseerde op het forum te plaatsen heeft blijkbaar geen contact met de admin van het forum die me van advies voorzag of met de RMA afdeling die naservice verzorgt. En zo'n groot bedrijf is het niet. En of ik m'n klachten dan weer naar een andere afdeling wilde sturen. Dus je kunt geen mail forwarden met het verhaal waarin de context en klacht compleet duidelijk is? Nee, ook dat laten ze liever aan de klant over. Bovendien nooit een reactie op gekregen. Dus dat had ook geen zin.

Toen ik vroeg om een reparatie rapport was het er niet. Toen ik dreigde het daar dan maar bij te laten en ik de kosten dan niet ging betalen, was het rapport er ineens wel.
Ze zouden zogezegd ook nog zelf getest hebben. Nou, dat betwijfel ik ten zeerste. Dan vraag ik me ook af waarom ik daar zo achteraan moest, dat kun je dan toch gewoon communiceren om te laten zien dat je service verleent?

Echt een bedrijf wat gewoon niet z'n verantwoording neemt voor z'n eigen acties of producten. Zoiets kun je prima verhalen op de fabrikant die met deze troep komt, maar dat doen ze liever richting hun klanten.

Het heeft me zo'n 75 euro gekost en ik heb er een ontplofte fan controller voor terug gekregen, plus maanden van communicatie ellende omdat werkelijk niks vanuit hun zelf gaat richting de klant. Dit is geen winkel met dienstverlening. Dit zijn dozenschuivers, overigens ook nog dure, maar dat zie je niet terug in de service.

25 de abril de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da HighFlow

Resposta da HighFlow

Beste Rupert,

Dank u voor uw review.
Vervelend dat het product bij u niet werkt, terwijl het goed is getest door de fabrikant èn door ons, ook al beweert u dat wij dat niet gedaan hebben.
We proberen onze klanten bij problemen zo goed mogelijk te helpen, maar hebben ook onze grenzen met wat we kunnen doen.
Het is jammer dat het zo is verlopen, wij kunnen niet verklaren wat er bij u mis ging en hopen dat uw andere fan controller probleemloos blijft werken.

Met vriendelijke groet,

HighFlow

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Molex pin remover

Quality of the product is very good.

Fast deliver, matching the delivery time mentioned while ordering.
Communication concerning delivery status is excellent.

28 de março de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very helpfull staff had send like over…

Very helpfull staff had send like over 12 emails asking about products what to get whats compatible or not responce was allways quick and when needed watercooling d5 pump from aquacomputer which gets sold quick and was out of stock they emailed me.exact date they would have it back in stock and would be shipped to me. One thing can say they no there products very well they provide solutions asap and you can find anything you want from modding to watercooling one of the best online shops in europe with good prices and they provide point system with every order which means you get discount next order depending on points . I give them 5 star and will be buying more stuff soonn

10 de fevereiro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Perfect shop with wide variety of parts.

The shop contains a clear description of each item, as well as which machines it is suitable for, and images. Highflow sells every part you could think of.

Parts were ordered at 15:00 and delivered early morning the next day!

Perfect

7 de fevereiro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great company, service, delivery speed. All stuff on stock.

I'm a Dutch guy living in Germany. I made my first steps into the watercooling world and the people at Highflow where incredibly helpfull.

To top this all off my order was delivered a day after being ordered in germany. Germany companies are not even able to do that.

Great company!

5 de fevereiro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hele goede webshop

Hele goede webshop, duidelijk en makkelijk mee te werken. Snelle levering, vlotte service.

1maal stock probleem gehad, opgelost met enkele e-mailtjes.

Egte aanrader voor mensen die onderdelen voor hun pc Modding zoeken.

Niets als lof voor highflow.

5 de fevereiro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Perfect!

Perfect!
Dit is mijn shop voor waterkoeling en modding sinds 2014.
Heb nog nooit een probleem ervaren en al aardig wat en regelmatig besteld.
Levering wordt goed gecommuniceerd en prima verpakt.
Als ik een verzoek heb, voldoen ze daar aan.

4 de fevereiro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

10/10 alles in orde

deze webshop had de beste prijs die ik online kon vinden voor de cpc connectors die ik nodig had. snel thuisgekregen ook . dank van thomasdb.net

4 de fevereiro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sold me USED PRODUCT

I bought an aqua computer d5 next pump. It arrived and once I opened shipping box you could visibly see something was wrong. Once I opened the aqua computer box it was completely folded in. The product was USED!!! Not new. The purposely sold and sent me a USED ITEM. scratches and scuffs all over it. The plasiic inside the pump had be worn down. The bracket had visible signs of usage as the screws holes had paint chipped. Then they add a lollipop candy inside the box.... you decide if you want to buy something from them

2 de fevereiro de 2019
Avaliação não solicitada
logotipo da HighFlow

Resposta da HighFlow

Thank you for your review and your e-mail with pictures (we would have appreciated if you had waited for our reply to your e-mail before writing your review).

Here's a copy of our reply to your e-mail:

We understand if you think you have gotten an used pump, if you have never gotten a D5 pump before.

But we can assure you that you have received a totally new pump, D5 pumps have by default “scratches/scuffs” on the pump rotor and housing (just the same as seen on your pictures you e-mailed us).
This perfectly normal and all stock D5 pumps have these, therefore most people use D5 covers/mod kits to give it a better look.
And you don’t have to worry about the pump rotor not having a perfect finish, again this is normal production finish and it will work just fine.
Just Google for pictures to confirm this.

We pack products with more than enough protection in a bigger box to minimize risk during transport. Especially when shipping overseas like your order (The Netherlands -> Canada is quite a distance).
The D5 Next carton might have become “crushed”, due to the pump inside the carton moving around during transport, which most probably have caused the small scratch on the pump standard.
(won't be visible when pump is mounted by the way)

I have CC’d Aqua-Computer to this e-mail and if you are still unsure, you can contact them as well to confirm you got a new pump.
We only sell new products, period.
If a product does comes back from a customer, we do thoroughly checks to make sure it can be sold as a new product again or it will be denied.
As for the D5 Next pumps, it is so popular it get sold out very fast each time we get new stock and we haven’t got any back yet.
There is no way you got an used product.

If you still have your doubts and don’t want this pump, please don’t unpack further, don’t use it.
Just put it back in the carton and box as you have received it. Send it back to us and you will get a refund.

We would appreciate if you can update your online reviews about us.
Because it is quite an accusation calling us frauds etc., while we do our best to provide you good products and service, which we did.

Thank you in advance.

HighFlow

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Package well packed in the best…

Package well packed in the best bubblewrap according to my 3-year-old daughter who is having a blast with them. Shipment was fast I was kept up to date during the whole process.

I did find the website confusing at times and the checkout process had a few surprises around the free shipping promotion that keeps popping up that the shipping costs have changed.

5 de janeiro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Perfect experience

Perfect experience. Very fast, very clear. Full of premium products. Nice packaging and I even got a lollipop! Extra details like this make it be even more worth it.

3 de janeiro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

AMAZING Service!!!

Am not when that leaves reviews believe me, but i just had to for Highflow.nl What an absolute amazing service!!! Am from the United Kingdom and have ordered 3 times from highflow all 3 times i have been so so happy with the service on all 3 times i got my items delivered in 2 days know that is FAST coming from a different country. Items always well packaged but the main thing is highflow stocks items that no other online store in the UK stocks don't get me wrong UK stores are good ordered many times but when it comes to stocking items no one beats highflow. I'll give you a example i ordered water cooling parts for my PC, a Koolance 450s pump, Koolance 24v controller & Black ice nemesis 480gtx radiator 3 of these items no UK online store stocked the gtx480 radiator some UK online stores had it listed but been "out of stock" for months and a good chance it was never gonna be back in stock. Simply put highflow.nl is now my number 1 online store for water cooling parts, they do many many other items but i haven't checked them out but for water cooling specifically this online store is highly recommended 5 out of 5 stars. PLEASE highflow keep up with this great service!

27 de julho de 2018
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Ordered IC Diamond

Ordered IC Diamond because it was no where else to be found. Poor description on how to apply it but the package costs waa not amazingly high. Got the product when i needed it and it was in stock

18 de junho de 2018
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Horrible way to treat customers

In a 260 euro order, I missed two parts out of the order. It would have been nice if after spending that much money, I could pick up two more fittings for 10 euros at their location when I drove there, but they reclined. Now, over the 260 euros, I had to pay 2.5 euros for picking up two 5 euro parts, which is 25% of the price of these. This is really bad business, and I will make sure never to order from here after this. Also, there is no option to take orders for free, even picking it up location they charge 2.5 euros.

7 de junho de 2018
Avaliação não solicitada
logotipo da HighFlow

Resposta da HighFlow

Thank you for your review.

We asked you to place your order first, before picking it up.
As we have explained to you before, we are a webshop and we don’t have a walk-in-store, that way we can keep the pricing as low as possible for all of our customers. We have no hidden costs in the prices of our products.

For your information, we did had a walk-in-store a few years ago, but that was not profitable anymore (high housing costs, employees for the store etc.), as our market (cooling and casemodding) is a very small market, therefore we decided to close the store and focus on our webshop, online sales and online support.

So now we are a webshop only, we focus entirely on online service and we try give our customers the best possible online shopping experience. Fast shipping and fast reply on your e-mails are one of the things we do.
We have mentioned this on our contact page too, customers can still meet us in person, but an appointment has to be made first so we can schedule it.

Orders can be picked up at our warehouse, after the order is placed and paid through our webshop.
Being a webshop, we didn’t offer pickup at first, but a few customers requested it, so with urgent matters they wished to pick up their order the same day without waiting for the next day delivery.
For us as a true webshop this is very time consuming, but we wanted to help these customers and so we offered pickup as an extra service, we just have to calculate a small fee to cover the costs. This way the customer can have their urgent items quickly and we can still make an earning.
Just like your case right now, you forgot to order 2 extra fittings with your initial order, so you can order 2 extra fittings from us or any other webshop and have it shipped and most likely get it the next day.
Or if you are in a hurry, you can choose pickup and we will do our best to have your order ready to be picked up the same day for a small fee. Again, we are offering pickup only because of customers requested it, not to create more sales. Please understand that you also have the choices to have it shipped or order from a different store, so we think it is unfair you are burning us now for our service to help you the same day.

By the way, if you order over 150 euro, we are giving the shipping or pickup for free. For your last order, you didn't pay shipping costs. Thereby you also build up an extra discount with every order with our reward points system. In your example, you have build up and used a discount much more than the pickup fees you are now complaining about.

It's a bummer you are writing a (negative) review now after 7 fulfilled orders, most orders were shipped the same day you ordered. One order you have canceled and received a refund immediately. We have replied to your e-mails within minutes. And we have helped you today with your needed fittings. For none of these orders or experiences have you written a review. We would appreciate if you could include all of your online shopping experiences with us in your review.
We still hope for your understanding and would appreciate if you can update your review and score.

Thank you in advance.

HighFlow

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais