Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

3,8

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

16 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

God service

Har købt bil ved Jm Handel og er yderst tilfreds, altid klar til at hjælpe og god service. 😊
Så kan kun anbefaledes herfra

9 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Service i top

Servicen er i top, og meget hjælpsomme medarbejdere. Fik præcis den vejledning jeg skulle bruge og følte mig i super gode hænder. Helt sikkert et sted jeg vil anbefale, og bestemt også et sted jeg kommer igen!

19 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

HOLD JER VÆK

HOLD JER VÆK
At man kan have samvittighed til at køre sin forretning sådan.. det er ikke til at forstå..
Bare at man dog kunne give 0 stjerner.

For jeres eget bedste find et andet sted at handle.

9 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super SERVICE!!

Joakim, Kim og Thomas - Et fantastisk team!! Vi har i en årrække købt og fået lavet bil hos JM HANDEL - Der har aldrig været en finger at sætte på hverken reperation, service, handel eller vejledning - Har der skulle laves større service, er vi altid blevet kontaktet før disse skulle udbedres, hvis der har været uforudsigelig ting - ALTID lånebil, altid et smil og en god tone - Så kære JM HANDEL, TAK FOR SUVERÆN BEHANDLING ENDNU ENGANG!!

14 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastisk handel fra start til slut

Fantastisk handel fra start til slut! Vil give 10 stjerner hvis jeg kunne!
Kørt 1,5 time efter med forudgående aftale om og bytte min bil med anden +penge hans vej. Handel faldt på plads, papirer ordnet sidste ting var og køre mit kort igennem hvor betalings terminalen vil ikke acceptere mit kort :-( Straks overførsel var ikke et mulighed umiddelbart fra min side af. Det kommet meget bag på mig. Sådan er det desværre når mand vil overføre fra den konto type vi har valg og spare penge på... Blev rigtig ked af det da det betyder jo og køre 1,5 time hjem og komme tilbage anden dag... MEN! Joakim valgt og sige: Du kørt langt for og virker seriøs. Kør hjem i ny bil og overfør næste dag. Jeg var helt i chok! Jeg er udlænding og er vandt til at vi er ikke behandlet særlig godt mange steder netop fordi mand kommer fra fremmede land. Samtidig var det naturligvis pinligt situation for mig at jeg ikke kunne bare betale aftalt beløb. To dage efter var endelig penge kommet på nem konto og har lavet straks overførsel med det samme!
Jeg er rigtig taknemlig at der findes nogle mennesker som ikke kaster alle udladninger i et fælles sort sække og give chancen for at finde fornuftig løsning især i uforudset udfordring. Tak Joakim for du er som du er, flere som dig ønskes i verden :-)
Meget taknemlig er jeg og min mand for sådan dejligt oplevelse.
Fremmerettet bliver JM-handel den første sted vi kigger til når vi skal have ny bil igen!

11 de março de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

10 ud af 10 ville købe en bil igen

Pisse god service af sælgeren købte en gammel iveco af Kim for en måneds tid siden og han var ærlig om standen og kom med gode ideer til hvad den kunne bruges til efter renoveringen og historik på bilen samt forslag til hvor man kan købe bilige dele.

22 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Købte for 3 uger siden en brugt bil der…

Købte for 3 uger siden en brugt bil der smed koblingen for nogen dage siden og ringede ham op og han bad mig få falck til at hente den og komme med den og nu er den kommet hjem og fik både skiftet kilerem og kobling på hans regning
Helt klar en tur jeg tager igen når der skal købes bil om nogen år (kommer fra Sjælland) 👍

13 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Rigtig god service

Vi har oplevet rigtig god service efter købet af en mindre bil til min søn
Vi fandt 2 mangler på bilen, oliedryp og aircondition var i stykker
Efter flere forsøg blev fejlene fundet og rettet til stor tilfredshed

12 de setembro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

God nok dårligt service

God nok dårligt service
Vi har skrevet sammen og blev enig jeg skulle komme i dag kl 12 og købe bil alt var på sin plads hcor han skriver til mig kl 16 ogår bilen er desværre blevet solgt
Når man laver aftale så holder man den
Tak for L O R T 👎👎👎👎👎

2 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hold dig væk! Mage til utroværdig forhandler!

Mage til utroværdig forhandler!
Jeg ringede i går til forhandleren og aftalte en fremvisning af en bil til i dag, til formiddag.
Jeg skulle blot ringe, når jeg kørte hjemmefra, så ville han sikre at være hjemme.
Da jeg ringer, fortæller han mig, at han ikke kunne fremvise den. Det kan der selvfølgelig være mange årsager til -og helt ok.
Udfordringen her er dog, at han havde en fremvisning af samme bil til nogle andre kl. 16, og det var efter “først til mølle”. Jeg fortæller ham, at vi jo havde en aftale, hvortil jeg får det flabede svar “du skal vide at ca. 1 ud af 20 ringer tilbage, men du er velkommen til at ringe igen i morgen og høre, om den er blevet solgt”.
Altså hvad er det for en måde at drive virksomhed på?! Og nej, selvfølgelig ringer jeg ikke i morgen og nej, jeg skal aldrig sætte mine ben hos dem.

17 de março de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Arrogant sælger

Joakim M. - arrogant sælger.
Spørger om de sælger fælgene på en af de biler de har til salg. I dette tilfælde nogle Breyton fælge.
Får et flabet svar retur, at jeg kan købe dem til bilens pris. Han ikke engang orker at starte hans sætning med stort.

"hej

ja til 144.900.....kan du godt købe dem"

Umiddelbart ikke et sted man sigter efter god service, men afspejler de andre anmeldelser også.

4 de janeiro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ikke Handel med jm-handel FIND ET ANDET STED

Har prøvet 5 8 måneder lave en handel med den sorte Porsche han hade den stod for over 1 siden til 450.000 jeg blev flere gang ved med og sige jeg var klar på og handle efter mange e-mail og flere måneder er bilen sat over 100.000 kr ned og jeg siger jeg stadig er frisk han for flere gange min oplysninger og vi når frem til det hele og han siger jeg sender in og skriver når der er svar jeg venter 1 uge og tænker jeg skriver til Joakim om han hade glemt mig så for jeg et svar den er solgt til starmark og så tænker man har du spildt min tid det sidste jeg hørte var jeg sender det in og skriver når for svar efter det fik han så den Mercedes s class som han nu jeg skriver igen det kunne jeg måske godt tænke mig det skal siges af jeg har en Mercedes i forvejen som han tilbød 290.000kr i bytte pris til Porsche. Nu vender han tilbage med et svar med jeg kan give det du skylder altså 220.000 hvis vi skal handle selvom han for 1 månede siden tilbød mig 290.000 og der mener jeg denne forhandler er ikke til og regne med overhovedet og vil med glæde snakke ansigt til ansigt med Joakim og det her hvis han mener han har gjort et godt stykke arbejde. Vil anbefalede og finde et andet sted og handle dårlig oplevelse.

16 de abril de 2017
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Professionelt

Jeg har købt en Volvo hos JM handel som vi er rigtig glade for Joakim er god til ikke at nedgøre ens gamle bil som man jo har holdt af. Jeg synes også vi fik en god pris. Men som alle brugte biler var der lidt småfejl som blev rettet helt uden bøvl. Dog driller bremserne, den bruger simpelthen bremsevæske. Nu har de haft den på værksted to gange uden at finde fejlen men det har ikke kostet mig noget selv om vi er ude over garantien nu. Og Joakim sagde at jeg bare skal komme tilbage "Vi skal finde fejlen hvis der er en" det er hvad jeg forstår ved god service

3 de fevereiro de 2016
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Leder du efter et sted at blive røvrent??

Drømmer du om at give 100.000 for en bil med en masse dyre fejl også selv komme til at hænge på regningen, så er JM-handel i vejle lige steder og gøre sit køb.

Her får man både defekt AC og defekt retbetjening samt en cd afspiller som ikke kan afspille cd´er som en ekstra bonus til dit bilkøb.
Hvis du ønsker at få udbedret fejelene så får du bare pænt besked på at det virket da du købte den, samtidig får du oven i købet også af vide hvordan han vil snyde dig. Selv om at man gør ham opmærksom på det inden for det første halve år (Hvor han skal bevise at fejlen ikke var der ved køb) så får man af vide at det ville alle andre have opdaget langtid før og han vil derfor ikke udbedre fejlene, for som han siger; Jeg kan jo bare sige at det vil man have opdaget fra starten så det er en fejl du har lavet.
I følge ham bruger alle mennesker åbenbart Air con om vinteren, så at den ikke kan lave kold luft i kabinen vil jeg have opdaget allerrede da at der var 2-3 grader i Januar.

Men han skal da have en stjerne for at skifte om på for og baghjul da det viste sig at forhjulene var slidt helt i bund.

27 de julho de 2015
Avaliação não solicitada

Esta empresa é sua?

Reivindique seu perfil para acessar as ferramentas gratuitas da Trustpilot para empresas e se conectar com seus clientes.

Criar uma conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais